الأحد، 6 نوفمبر 2016


සාකච්ඡාව XVI වැනි (කෝපය වැලැක්වීමේ)

ප්රශංසා යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන් වහන්සේට ස්තුති වේ වා

පරිශීලක සාකච්ඡාව:

අබු Huraira අල්ලාහ් මිනිසා මුහම්මද් කතා කොට, '' සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් බව, ඔහු සමඟ සතුටු විය හැකි :( මට උපදෙස් ඔහු මෙසේ කීවේය. කෝප {} නැවත නැවතත් ප්රතිරාවය වෙන්න එපා, ඔහු පැවසුවේ, කෝප {} (අල්-බුහාරි සාහිත්යය (5765) විස්තර කතන්දරයක් වෙන්න එපා                          

· නූතන වාග් මාලාව.

"මිනිසා" වූයේ: අබූ Darda අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැකි ය.

"මට උපදෙස්," වැඩ මට හැකි වනු ඇත මට පෙන්වන්න.

"තරහ වෙන්න එපා," කෝපයෙන් හේතු වළකින්න.

"නැවත නැවතත් ප්රතිරාවය කරමින්" ආඥාව (න්යෂ්ටික හතළිස් S111 ප්රමාණවත් පැහැදිලි කිරීමක්) වරක් කට වඩා වැඩි ඔහුගේ ඉල්ලීම යලි අවධාරනය

· ගැටළු එවන් කතා.

 කෝපය.

කෝපය අර්ථ දැක්වීම:

පළිගැනීම හා පීඩනයට සඳහා ඇති ආශාව විසින් සිදු ස්වයං පුපුරා ඇත. (න්යෂ්ටික හතළිස් S110 ප්රමාණවත් පැහැදිලි කිරීමක්)

ප්රශ්නය / වන කෝපය පැන නැගිය?

එය එවැනි ආක්රමනකාරී ඝාතනය කිරීම්, පහර දීම් සහ වර්ග ලෙස තහනම් ක්රියා, බොහෝ පැන නගින

ඒ නිසා අල්ලාහ් සාමය මැසෙන්ජර් ඔහු පිටත් කෝපය හේතු සිට ඉන්න, සහ කෝපය යටතේ වැඩ නොකරන නිර්දේශ, එහෙත් තමා ම (න්යෂ්ටික හතළිස් S145 රීති සහ ප්රතිලාභ) Bkzation සහ ප්රතිකාර අරගල කළ යුතුයි. වසල්ලම්

· සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේගේ උදහස.

ප්රශ්නය / නාථ දෙවියන් ද?

සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේ දණ්ඩක් සමඟ කෝප වන අතර එහි සීමාවන් ඉක්මවා දෙවියන් වහන්සේගේ ගුණාංග එක් වන අතර, දෙවියන් වහන්සේගේ උදහස Cgill සත්වයන් නොවේ

(لَيْسَ كَمِثْلِهِ شَيْءٌ وَهُوَ السَّمِيعُ البَصِيرُ)الشورى :11

මෙට්ට කෝපය.

සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කියමින්, "තරහ නෑ," ඔහු Mrtbtan:

1) ඔබ මහත් කෝපයෙන් සහ කෝපය කළමනාකරණය පන්ති Vkzm Gadk පැමිණි නම් තරහ "සහ කෝපය මර්දනය" එපා

අල්-ඉම්රාන්: 143

නූතන අර්ථය, අලුතින් සැබෑ ලද සම්මුඛ සාකච්ඡාවක Sunan

අබු ඩාවුඩ් සහ තිර්මිදි විසින් දන්වා වර්ග, සහ (න්යෂ්ටික හතළිස් ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පැහැදිලි) පැවසීම (කෝපයෙන් අසළ සිට එය ඕනෑම Poplar කැමති සිට Ejerh තෙක් හිස මත ඔහුව කැඳවා දෙවියන් වහන්සේගේ නිර්මාණ මඟින් ක්රියාත්මක කිරීමට හැකි වේ)

2) ඔබ අසතුටු දේ කිරීමට උත්සාහ කරන්නේ නැහැ. ඔබ මේ දේ ඔබේ කෝපය මරුට බව දන්නවා නම්, එහි අර්ථය ගැන සොයා නැහැ

ඉමාම් අහමද් පැවසුවේ

3) උදාහරණයකට නොසලකා සියලු යහපත්කම, දරුණු ප්රතිඵල සමඟ කතා කිරීමට අමතක, Valtgavl මහමුද් නියෝග හා මෙම ඔත්තු බැලීමේ හා අඳුරේ අතපත ගාමින් සඳහා ඉදිකර ඇත. (න්යෂ්ටික හතළිස් ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පැහැදිළි)

කෝපය වර්ග:

1 මහමුද් කෝපය

කෝපය 2 Almzmom

1 මහමුද් කෝපය:

සමහර ඉඟි එය ඔවුන් සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේ අයගේ පටක උල්ලංඝනය විශේෂයෙන්ම දෙවි සහ අයිතිය වූ අතර එය දෙවියන් වහන්සේ දිවැසිවරුන් මෙන් විය මේ දෙය, සාමය ඔවුන් පිට විය යුතු අතර ඔවුන් මෙහිදී අමෙරිකාව ඉදිරිපත් පළිගන්න නැහැ වේ:

කතා bloodshot ඇස් ඔහුගේ හඬ පුරවා තම කෝපය තීව්ර අනිටු හමුදා Subhkm හා Msakm පවසයි පවා වැනි) මුස්ලිම්, 5/517 විසින් කළ විස්තරය නම් 1) සම්මුඛ පරීක්ෂණයට (අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්

මෝසෙස්ගේ කතාව, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්

ඔහු මෙසේ පවසයි

(وَلَمَّا رَجَعَ مُوسَىٰ إِلَىٰ قَوْمِهِ غَضْبَانَ أَسِفًا) الاعراف :150

එය ඔහුගේ ආගම දක්වා ද සත්යය හා යුක්තිය සමග එකඟ වූ පරිදි කටයුතු කිරීමට තම කෝපය තුළ මුස්ලිම් විය යුතුය.

දුෂ්ට 2 කෝපය:

අපගේ නබි ඔහුට අවවාද කළ, ලෞකික වන අතර, සාමය මේ නවින වසල්ලම්

අබු Huraira අල්ලාහ් අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් බව, ඔහු සමඟ සතුටු විය හැකි බවයි: ((Babah කල කෝපයට තමාව ම පාලනය කරන අන්ත, නමුත් අන්ත එකක් නොවේ)) බුහාරි හා මුස්ලිම්, 7/190 5/517

· කෝපය බලපෑම් දුෂ්ට.

කෝපය පුද්ගලයා පළමු තමා, සහ දෙවනුව සමාජය මත ලැබූවෙකු නරක අහිතකර බලපෑම් නිර්මාණය කර ඇත:

1) වැනි අයහපත් හානි.

ඔබ Oodajh වැඩි වැඩියෙන් බිහි, ඔබ Bungarus හිතාගන්න වර්ණය වෙනස් වීම, දුර දිග නොබලා ලේ විට බව දැනුවත් විය හැක, සමහර විට Balvahac අපහාස කීමට මෙම හැසිරීම් වැනි මිනීමැරුම්, පහර දීම් සහ දික්කසාද ලෙස, ඔහුගේ සිරුර සහ ඔහුගේ ආගම හා ඔහුගේ ධනය මත අහිතකර බලපෑම් ඇති ශාප ඔහුගේ දිව හමුවිය.

2) වන අතර ප්රජා සත්කාරක හානි.

එය හදවත් තුළ වෛරය මගපාදන සහ මුස්ලිම් හානි කිරීමට යොමු කරයි, අතහැර දැමීම Vtvsd ජීවිතය හා සමිති කඩා වෙන් කරන්න. (න්යෂ්ටික හතළිස් S113 ප්රමාණවත් පැහැදිලි කිරීමක්)

කෝපය දුෂ්ට.

1 යාච්ඤා

කෙලෙස් පාතාල කෙලෙසා වඩා 'සකාත් ආත්ම පත් කිරීම පිළිබඳ දෙවියන් හාඩි නිසා ඔහු

 (ادْعُونِي أَسْتَجِبْ لَكُمْ‏.)سورة غافر:60

2 අල්ලාහ්ගේ සිහි ආවේනික.

අල්-කුර්ආනය සහ ප්රශංසාව සහ පිළිගැනීමද කියවීම හා සමාව හා හදවත් ඉතිරි ඔහු පවසයි සහතික වාසය

(الا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ )الرعد:28

3 කෝපය කළමනාකරණය.

Maaz බින් අනස් අල්ලාහ් අල්ලාහ් සාමය දූතයාණනි, ඔහු පැවසීය වසල්ලම් බව ඔහුට සතුටු විය හැක (මෙම වාරණ උදහස දෙවියන් වහන්සේගේ නිර්මාණ මඟින් ක්රියාත්මක කිරීමට හැකි වේ ඕනෑම Poplar කැමති සිට Ejerh තෙක් හිස මත ඔහු හැඳින්වේ) අබු ඩාවුඩ් සහ තිර්මිදි විසින් දන්වා වර්ග, සහ නේටෝවට

4 සාතන් නාගපට්ටම්.

මිනිසුන් දෙදෙනෙකු Astb නබි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් විට, අපි ඔහු, වාඩි ඔවුන්ගෙන් එක් රතු මුහුණේ රටේම හිමිකරු ශාප නබි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කොට, සමඟ සිටි: sheikhs විසින් කළ විස්තරය: "මම සරල සාතන් අල්ලාහ් ග්රහණයෙන් පලා එයි මම සම්බ ඔහු සමඟ ගියේය කතා නම් වචනය දන්නවා, නමුත් ඔහු" Sahahama දී.

5 එය කෝප වන තත්වය වෙනස් කිරීමට.

පදනම් කරගත් වාඩි හෝ සයනය

:( ඔබ එක් උදහස සිටගෙන සම්මුඛ පරීක්ෂණ නම්, නිකේතනයක් සිට ඇල්බනි අංක (5114) බලන්න ඔහුගේ කෝපය පහ ඇත එසේ ඔහු, වාඩි කරමු)

6 ශරීරය නිදා ගැනීමට හා විවේක නොව Irhagah, Fmlahz අපි ඔවුන්ගේ කෝපය හේතුව සෙවූ නම් මිනිසුන් බොහෝ තෙහෙට්ටුව සහ මහන්සිය සහ නින්ද නොමැතිකම හමු වී ඇත බව අයිතිය ලබා දෙන්න, කුසගින්න (

සම්මුඛ පරීක්ෂණ බුහාරි 7/102 සාහිත්යය පොත (ඔබ ඇත්තටම ඔබේ සිරුර කර ඇත්නම්)

7 නිහඬ කළ

සමහර විට ඔහුට ඒ වචන ඔහුගේ කෝපය අභාවයෙන් පසු ඒ ගැන දුක්වෙන්නේ කතා

සම්මුඛ පරීක්ෂණ (ඔබ ඕනෑම Felickt උදහස "නම්) වචන තුන. (න්යෂ්ටික හතළිස් ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පැහැදිළි)

, ඔහුගේ ක්රියාවන් සඳහා Ghadhban වගකිව යුතු ය.

· ප්රශ්නය / දෝ, ඔහුගේ ක්රියාවන් සඳහා වගකිව යුතු Ghadhban?

ඔව්, කිසිම දෙයක් ඔහු සිදු වූ හානිය සහතික නම් පුද්ගලයෙකු තම කෝපය විනාශ නම්?

හුස්ම හිතාමතා හා දැඩි ලෙස දඬුවම් ඇති ඝාතනය ලැබිය යුතු නම්.

ඉස්ලාම් සිට කතා කරල දේවාපහාසය පාලනය ඇදහිල්ල අත්හැර ඔහු පසුතැවී සිත් හරවා ගනී තෙක්

හා දික්කසාද ඔහුගේ දික්කසාද (න්යෂ්ටික හතළිස් S116 ප්රමාණවත් පැහැදිලි කිරීමක්) අත්සන්

 

අපගේ නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් මත පැමිණ ආශීර්වාද හා සාමය

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق