මුස්ලිම්
පල්ලි යහපත්කම): XXIII කතා
ප්රශංසා
යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන්
වහන්සේට ස්තුති වේ වා
කතාවක්.
අබු මලික්
අල්-හාරිස් බින් Asim අල්-Ash'ari අල්ලාහ්
ඔහු සමඟ සතුටු විය හැක, අල්ලාහ්ගේ
දූතයාණන් කොට, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම්: {පාලකයා
විශ්වාසය භාගයක්, දැන්නම්
Tmlon ශේෂය, සහ
ආභාශය වන අතර, දෙවියන්
වහන්සේ අහස් හා පොළොව අතර n පිරෙනවා, යාච්ඤාව
නූර්, පුණ්යාධාර
සාක්ෂි, සහ ඉවසීම
සියා ස්තුති, හා කුරානයේ
තර්කය ඔබ හෝ ඔබ සියලු මිනිසුන් බවට පත්; Fbaia එම
Fmatgaha හෝ
Mopgaha} මුස්ලිම්
විසින් කළ විස්තරය. පොත පාලකයා 1/501
· නූතන වාග්
මාලාව.
"තෝර්"
ප්රතිඵලයක් රැස්කිරීමේ අවස්ථාව, Kalodu හා
රෙදි සෝදන කළේ, හෝ Ktther අපවිත්ර
ඇඳුම් පැළඳුම් හා ශරීරය හා ස්ථානය ඉවත් කිරීම, හෝ
දෝවනය සඳහා පමණක් රිසි.
"ගොනුව බෙදමින්"
හාෆ් අහමඩ්, තිර්මිදි
විසින් දන්වා ඇති වාර්තාවේ සඳහන් කළ පරිදි "පාලකයා කෙරෙහි විශ්වාසය අඩක් වේ."
මෙතන අදහස්
වන්නේ කුමක්ද:: ද ඔව් දුන් දේ දෙවියන් වහන්සේ හසන් ප්රශංසා "දෙවියන් ප්රශංසා කරන්න"
ඇඳුම අන්ත ප්රශංසා දෙවියන් වහන්සේ ය.
"ශේෂ"
මළවුන් කෙරෙන් නැගිටුවනු ලබන දිනය විෂයයන් ක්රියා විසින් බර වන යහපත් ක්රියා, ශේෂ
සමතුලනය.
"හලෙලූයා"
දෙවියන් වහන්සේ හා ඉහත අඩු පාඩු එය පිළිපදින පුළුල්, මෙහි
අදහස් කරන්නේ ආභාශය යන වචනය සඳහා විපාකය වේ.
"යාච්ඤාව
නූර්" ඕනෑම තෑගි හොඳ දේවල් කරන්න, හරි
මාර්ගය වෙත ආලෝකය මග කිරීම.
විශ්වාසය
සත්යය "සාධනය" සාක්ෂි.
"ඉවසීම," ඔබ
කැමති දේ සඳහා ඔබගේ හුස්ම අල්ලාගෙන එය තමන්ට වැඩිතර යොමුවක් දේ පමණ රැගෙන, සහ
පීඩා යටතේ පවා ඇති අයිතිය මත අඛන්ඩ.
"Dia" ආලෝකයේ
තීව්රතාව, ඕනෑම රෝගියා
Carpathian නිරාවරණය
වේ.
"ප්රශ්නය"
සාධකයක් මාර්ගෝපදේශක හා උපදේශකයා සහ ඔබ ආරක්ෂකයා.
මුල් තමාට
උත්සාහ ගොස්, Aldo අලුයම
හා සන්රයිස් අතර යන්න "බවට පත් වෙයි."
"Salesman තමා," දෙවියන්
වහන්සේට කීකරු. නැත්නම් යක්ෂයා සහ අල්ලාහ් සහ ඔහුගේ උදහස ආධුනික අකීකරු.
"Matgaha" මේ
ලෝකයේ ලජ්ජාවට හා මරණින් මතු ජීවිතය විඳින වධ වේදනාවලට ගැලවුම්කරුවා.
"Mopgaha" Mhlkha පාපය
හා ඔවුන්ගේ ලජ්ජාව හා වධ වේදනා සිදු. (න්යෂ්ටික හතළිස් පි ප්රමාණවත් පැහැදිලි කිරීමක්.
172)
මෙම සාකච්ඡාව
සඳහා ප්රශ්න:
1) පාලකයා හා
ප්රතිලාභ.
සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් කියමින්: {පාලකයා
විශ්වාසය භාගයක්)
ප්රශ්නය
/ Murad Bthor කිරීමට
කුමක්ද?
අය සම්බන්ධ
එන්න:
පාලකයා:
රිසි පිරිසිදු භාවය, එය
පිරිසිදු.
පාලකයා:
කුමක්ද එහි වතුර බොල්ෂෙවිකයන් තෝර් ලෙස හැඳින්වේ.
ඉතින්
සාමය (පාලකයා විශ්වාසය භාගයක් සලාම්) මෙසේ අදහස් වන්නේ
විශ්වාසය
යාච්ඤා අර්ථයෙන් එන නිසා විශ්වාසය යාච්ඤා වීම.
සියලු බලැති
පවසයි:
:(وَمَا كَانَ اللَّهُ لِيُضِيعَ إِيمَانَكُمْ} [البقرة:
143]
යාච්ඤා ඇදහිල්ලේ
හිස වන බව ඇදහිල්ල catharsis අර්ධ
බවට පත් වෙයි. (ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් න්යෂ්ටික හතළිස් පැහැදිළි)
අල්ලාහ්
යන සිහි 2) කැරට්.
තිබීම ගැන
ස්තුති Tmlon ශේෂය, සහ
ආභාශය, දෙවියන්
වහන්සේ අහස හා පොළොව අතර n පිරෙනවා
ස්තුති)
මෙම රක්ෂණ
සමාගම තම සිත පරීක්ෂා කිරීම හා තමා ස්ථාවර කිරීමට හා ඒ අනුව ඔහු සියලු බලැති දෙවියන්
වහන්සේ සඳහන් ගොඩක්, ඒ
නිසා සෑම විටම, මත යැපෙනවා, ඔහු
සම්බන්ධ ඔහුගේ උදව් සඳහා ව්යුත්පන්න සහ ඔහුට සහාය විය, ඔහුගේ
සමාව හා සමාව ඉල්ලා, දෙවියන්
වහන්සේ ඔහුගේ රාජ්යය ඔහුට මතක් එසේ විය යුතුය කිරීමට දැඩි අවශ්යතාවක් පවතී.
ඔහු :()
﴿ يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اذْكُرُوا اللَّهَ ذِكْرًا كَثِيرًا*
وَسَبِّحُوهُ بُكْرَةً وَأَصِيلًا)الاحزاب :41ـ43)
ධනු:
ප්රශ්නය
/ Malemrad සල්ලල්ලාහු
(Tmlon) වසල්ලම්
කියමින්?
(Tmlon නම්)
එක් එක් ඕනෑම යන පදනම මත
(පිරවීම)
නම් වඩාත් නිවැරදි බව ආභාශය, දෙවියන්
වහන්සේගේ වචනය ප්රශංසා කරන්න.
එය (අහස
හා පොළොව අතර) සංක්රමනයවීම හා සාක්ෂි වේ
ස්වර්ගයේ
මෙතන 1 / මහලේ අහස.
2 / අදහස්
උස. (ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් න්යෂ්ටික හතළිස් පැහැදිළි)
4) යාච්ඤාව
නූර්.
සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් කියමින්: {හා
යාච්ඤාව නූර්)
{හා යාච්ඤාව
නූර්)
: Q / Murad කුමක්ද
සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් ද?
අපි කුමක්
ප්රතිලාභ හා පීඩාකාරී තත්වය එය වෙන් කර හඳුනාගැනීම සඳහා අඳුරේ ආලෝකය ආනයනය කර ඇති අතර, අපට
අවශ්ය වන්නේ අපට මඟ පෙන්වීමට
මෙන්ම යාච්ඤා
මම වහලෙක් ලෙස, ඔවුන් ඒවා
දුටුවේ නම් සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේ ඔහුගේ සිත විදුලි බල්බ උරුම සහ ඔහු හරි දේ සහ
වැරදි දේ කරන්නේ අතර වෙනස Vrkana කරන්න
අණ කෙළේ ය.
ඔහු
(إِنَّ الصَّلَاةَ تَنْهَى عَنِ الْفَحْشَاء وَالْمُنكَرِ) العنكبوت :45
ඔවුන් මඟ
පෙන්වීම හා සත්යය මාවතේ සදාචාරාත්මක Astdhae ආලෝකයය.
ආයතයේ ලෝකය
තුල එහි හිමිකරු මුහුණ මත නෝරා
(سِيمَاهُمْ فِي وُجُوهِهِم مِّنْ أَثَرِ السُّجُودِ )الفتح :29
නබි ගැන
කතා, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් පවසයි: (Almchaiin ආලෝකය, මළවුන්
කෙරෙන් නැගිටුවනු ලබන දිනය අසාධාරණයක් පිරී මුස්ලිම් පල්ලි දේශනා) අල්-තිර්මිදි විසින්
කළ විස්තරය.
නෝරා හිමිකරු
විනිශ්චය දවස. (න්යෂ්ටික හතළිස් S201 රීති
සහ ප්රතිලාභ)
ඔහු මෙසේ
පවසයි
(يَسْعَىٰ نُورُهُم بَيْنَ أَيْدِيهِمْ وَبِأَيْمَانِهِم )الحديد :12
X) පුණ්ය සාක්ෂි.
සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් කියමින්: {හා
පුණ්ය සාක්ෂි)
හා පුණ්ය
සාක්ෂි): Q / Murad කුමක්ද
සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් ද?
තමා වෙහෙස
නම්, ඔහු සහෝ
මත පුද්ගලයා සහ හිඟ ඉතිරිව තිබියදී සහ ඉඳහිට ය පරාජය කර, තම
මුදල් නිසා 'සකාත් එළියට
ගත්තා, හෝ තම දෙවියන්ගේ
අණ කිරීමට නුසුදුසු කීකරුකම සකාත්.
මෙම පනත
(රීති හා න්යෂ්ටික හතළිස් S202 ප්රතිලාභ)
සාක්ෂි සහ ඔහුගේ ඇදහිල්ල හා ඔහුගේ අඛණ්ඩතාව සහ ඔහුගේ යහපත්කම හා හොඳ අගාධයෙන් මිදී
එරෙහිව සාක්ෂි විය.
මම) ඉවසීම, සියා.
සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් කියමින්: {හා
ඉවසීම Dia)
ඉවසීම එලාම්
වූ කලි ජංගම වන ඔනික්ස් සඳහා ඔබේ හුස්ම පවත්වයි.
Luminance:
එය තාපය
හා දැවෙන හිරු Kzia වර්ගය
ලැබෙන කරන ආලෝකය සඳ මෙන් නොව එය එහිදී දැවෙන තොරව හිරු එළිය පිරිසිදු ආලෝකය, වේ.
(207 එකතුකරන්නාගේ
විද්යාව හා රාජ්ය පාලනය පි.)
ඔහු
هُوَ الَّذِي جَعَلَ الشَّمْسَ
ضِيَاءً وَالْقَمَرَ نُورًا) يونس :5
ඉන්පසු, ඔහු
දෙවිගේ දයාව, සඳහන් කළේය.
ඉවසීම, ආත්මය
මත අපහසු එය ස්වයං සංවරය හික්මීම අයදුම් කිරීමට අවශ්ය සහ ඇගේ සහ ඇගේ අත හිර සියා අමන්දානන්දයට
ඕනෑම දේ කරන ලදී. (එකතුකරන්නාගේ විද්යාව හා රාජ්ය පාලනය පි 207.)
6) කුරානයේ
තර්කය දෙවියන් වහන්සේට නමස්කාර කිරීම.
සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් කියමින්: {හා
කුරානයේ තර්කය ඔබ හෝ ඔබ)
හා කුරානයේ
තර්කය ඔබ හෝ ඔබ): Q / Murad කුමක්ද
සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් ද?
දෙවියන්
වහන්සේ පොතෙන් යමක් ඉගෙන ගැනීමට, සහ
එහි රාජකාරි කටයුතු, හා
ඒවායේ තහනම් අවසන්, සහ
සිය දේශසීමා නතර, කුරානයේ
ඔහුගේ තර්කය මළවුන් කෙරෙන් නැගිටුවනු ලබන දිනය සහ ශෆාඅත් විය
· එය සමග වැඩ
කිරීමට ඉතිරි කර තිබේ නම්, එම
බලය ඒ යටතේ, නමුත් තටාකය
සහ මිය ගිය අය එය කියවා එය සියලු බලැති විනිසුරු ඉදිරියේ විනිශ්චය දිනය Tlgmeh සංසද
තර්කය කුරානයේ පාරායනය කළහ. (රීති හා න්යෂ්ටික හතළිස් ප්රතිලාභ)
7) විවිධ සඳහා
තවත්.
සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් කියමින් :( සියලු මිනිසුන් බවට පත් වෙයි; Fbaia එම
Fmatgaha හෝ
Mopgaha}.
Matgaha: ගැලවුම්කරුවා.
Mopgaha: Mhlkha.
ප්රශ්නය
/ කුමක්ද මේ මගින් අදහස් වන්නේ කුමක්ද?
මුළු සෙනඟ
වී විලියම්සන් සහ මේ ලෝකයේ උත්සාහ, නමුත්
ඔවුන් එක්කෝ නොවේ, ඔවුන්ගෙන්
සමහරක් තමා වයස අවුරුදු සහ ඔහුගේ ස්වාමියා ලෞකික වූ වධ වේදනාවෙන් හා eschatological ඇය
බේරා, ඔහුගේ දූතයා
සාමය කීකරුකම හා කීකරු වීම ගැන ඔහු පිට විය යුතු අතර, ඔවුන්ගෙන්
සමහරක් දිවි රැකගන්නා එය නැති හා පොළොව මත දෙවිට හා eschatological දඬුවම
එය ප්රදර්ශනය ය, ඔහුගේ දූතයා
සාමය කීකරුකම හා කීකරු වීම ගැන ඔහු පිට විය යුතු අතර, ඔවුන්ගෙන්
සමහරක් ජීවිතය (නීති රීති හා න්යෂ්ටික හතළිස් පි ප්රතිලාභ. 208) එය
නැති කරගනියි හා පොළොව මත දෙවිට දඬුවම හා eschatological අල්ලාහ්
සහ ඔහුගේ දූතයාණන්, අකීකරුකම
හා ඔහුගේ නියෝගයට පටහැනිව බව අකීකරුකම එය දක්වනු ඇත.
ඔහු මෙසේ
පවසයි
(إِنَّ سَعْيَكُمْ لَشَتَّى )(الليل:4)
අපගේ
නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් මත පැමිණ ආශීර්වාද හා සාමය
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق