සාකච්ඡාව XXXVIII: (අ දඬුවම
සම්බන්ධ උපකරණ, කුලදෙටුවන්)
ප්රශංසා
යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන්
වහන්සේ විය.
කතාවක්.
අබු Huraira අල්ලාහ් ඔහු සමඟ
සතුටු විය හැක, ඔහු අල්ලාහ්ගේ දූතයාණෙනි
පවසයි :(,
සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්: {දෙවියන් පවසයි
නම්: ඒක මට අසාමාන්ය සහ ලෙයා Aznth යුද්ධය ඇති අතර, ඔහු විසින් උපකල්පනය
වඩා ආදරය Abdi
දෙයක් සමීප, සහ මාගේ සේවකයා, මම ඔහුට ප්රේම
තෙක් අසල මා වෙත supererogatory ක්රියා සමග යොමු කිරීමට
දිගටම මම ආදරේ නම් ඔබ එය අසා අසා, ඔහු සැලකිලිමත්
වන ඔහුගේ ඇස් පෙනීම, ඔහුගේ අත ඔහු පහර සමග, ඔහු ඇවිදින සමග
ඔහුගේ පයට,
ඔහු Aaivnh} වෙත Astaazna බුහාරි විසින්
දන්වා ඇති අතර, Oattiynh මගෙන් ඇහුවා අතර. tortillas 7/190 වෙන්කර.
· නූතන වාග් මාලාව.
"සාමාන්ය"
තුවාල සහ කෝපයෙන් හා වෛරයෙන් පිරුණු වචනයෙන් හා ක්රියාවෙන්.
"ක්රවුන්"
එය දෙවියන් වහන්සේට නමස්කාර හා ඔහුට කීකරු වන නිසා ඔවුන් ලෝකයට ප්රකාශ අකීකරු වේ.
"Aznth යුද්ධය නැති වුණා," Aznth: ඔහු සහ අර්ථය දැනුම්:
දෙවියන් වහන්සේ හා ඇදහිලිවන්තයා රණශූරයෙකු වන බව ඔහු ඔහුගේ කන හානියක් කර ඇත.
"ආරක්ෂිත අංගයන්ගෙන්":
මොන නීති මත ඉහළ ගොස් ඇත.
"Astaazna" Alaoz ඉල්ලා ඔහුට බිය
වන රැකගැනීම.
(න්යෂ්ටික හතළිස්
පි ප්රමාණවත් පැහැදිලි කිරීමක්. 336) බිය වඩා Ohfeznh කිරීමට "Aaivnh කිරීම".
· මෙම සාකච්ඡාව
කිරීමේ ගැටළු.
සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්
කියමින්: {දෙවියන් පවසයි
නම්: එය මා සහ ලෙයා වෙත අසාමාන්ය මිල)
1) ගාඩියන්:
ආරක්ෂකයා A) අර්ථ
දැක්වීම.
එය: සෑම ඇදහිලිවන්තයෙකු
Taqi මෙම දිවැසිවරයෙකු
විට සුන්නිවරුන්ගේ හා කණ්ඩායම් .walaaman හා ධර්මිෂ්ඨභාවය
Taatfadil
මෙන්ම රාජ්ය හා ඔහුගේ වහල් හා ඔහුගේ ජයග්රහණය
එකිනෙකින් වෙනස් දෙවියන් Taatfadil ආදරය නොවේ (න්යෂ්ටික
හතළිස් ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පැහැදිලි).
B) රාජ්ය නියෝග.
1) තමා අසාධාරණ.
ඔවුන් පව් ඉබ්නු කසීර්)
(Tafsir ඉබ්නු කසීර් 6/532) සමහර තහංචියක්
ක අපරාධකරුට රාජකාරි සමහර අධික වන බවයි :( හිමිකරුවන් වන
2) Savin
දෙවියන් වහන්සේ Almjtenb පාන පිළිබඳ නියෝග
තුඩු mustahabb
පිටත්ව ගොස් ඇත හා සමහර පිළිකුල් පිහිටා ඇත.
3) හිටපු ආශිර්වාදය
එය රාජකාරී පදනම් සහ Almjtenb පාන හා පිළිකුල්
mustahabb
ඇත.
ඔහු මෙසේ පවසයි
(ثُمَّ
أَوْرَثْنَا الْكِتَابَ الَّذِينَ اصْطَفَيْنَا مِنْ عِبَادِنَا فَمِنْهُمْ ظَالِمٌ
لِّنَفْسِهِ وَمِنْهُم مُّقْتَصِدٌ وَمِنْهُمْ سَابِقٌ بِالْخَيْرَاتِ بِإِذْنِ اللَّهِ ذَٰلِكَ هُوَ الْفَضْلُ الْكَبِير)فاطرُ (32))
C) හොඳම භාරකරුවන්.
ප්රශ්නය
/ කවුද හොඳම රැකවලූන් වන්නේ?
දෙවියන් වහන්සේගේ ශාස්තෘවරුන්
හා පණිවිඩකරුවන් හොඳම භාරකරුවන් අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් වන සහාබාවරුන් වේ පසු, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම්, එය දෙවියන් වහන්සේගේ
ජනවරමක් සපුරා ගැනීම සඳහා Valsahabp මහ ආදර්ශයක් සපයයි.
D) දෙවියන් වහන්සේගේ
ලක්ෂණ දෙමාපියන්
ප්රශ්නය
/ ලකුණු දෙමාපියන් ද?
දෙවියන් වහන්සේ ලකුණු සහ
නිල ලාංඡන කිසිදු විශේෂ භාරකරුවන් ඔවුන් රැස්
Shaykh අල්-ඉස්ලාම්
ඉබ්නු Taymiyyah:
නොව සියළු රෙදි නැතිව නාන
ඇඳුම් ලක්ෂණ නොව, අවසර දේවල් මතුපිට ජනතාව, සහ රැවුල හෝ දව
හෝ Dfrh ලක්ෂණ අල්ලාහ්
ෂි මිතුරන් සඳහා, .....) (Ghasemi 9/3372 ක කිහිප දෙනකුගේ
හොඳ අර්ථ උපුටා දක්වමින්)
ප්රශ්නය
/ නොවරදින සැදැහැවතුන්ගේ ද?
දෙවියන් වහන්සේගේ භාරකරුවන්
යනු මෙහි අදහසයි (රීති හා න්යෂ්ටික හතළිස් පි ප්රතිලාභ. 336) සමහර වැරදි ඇති
විය හැකියි.
2) දෙවියන්
වහන්සේගේ විරෝධී භාරකරුවන්-.
සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්
කියමින්: {දෙවියන් පවසයි
නම්: ඒක මට අසාමාන්ය සහ ලෙයා Aznth යුද්ධය ඇති)
:
දෙමාපියන් ගැති දෙවියන් වහන්සේ හා වෛරය බලැති
) (وَمَنْ يَتَوَلَّ اللَّهَ وَرَسُولَهُ
وَالَّذِينَ آمَنُوا فَإِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ) المائدة: (56)
ඔවුන්ගේ සිරුරු හෝ බඩු
බාහිරාදිය හෝ මුදල් දෙවියන් වහන්සේගේ භාරකරුවන් මූනත්තහඩුව කරන අය සඳහා නවීන හා ඉතා
මංගල්යයේ දී.
ප්රශ්නය
/ Mamni සාමාන්ය
සිට මට සහ ලෙයා ද?
සාමාන්ය: වෛර ඕනෑම සතුරු
ඕනෑම භාරකරු ගෙන.
විද්වතුන් පවසයි: ඔබ එය
නූතන ප්රවේශය මෙම සංසිද්ධිය ආගම දේ ආරක්ෂකයා වෛර නම්
·
ඔහු හා මෙම විස්තර කරන ආරක්ෂකයා
වට්ටම් අවම පිණිස අතර තුර්කිය ඔවුනට 'හූ
අවම පිණිස නම්:
ඒ වට්ටම්) වෛර බවට පත්
වූ අතර ඔහු මේ සංවාදය එළඹිය හැකිය යන බිය වෛර.
B) කෙසේ වෙතත්, මතවාදයන්ට
සහ වෛරය ඇතුළු නැහැ මෙම වට්ටම මේ සංවාදය ඇතුල්
නොවේ නම්. (න්යෂ්ටික හතළිස් ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පැහැදිළි)
ප්රශ්නය
/ කුමක්ද යුද්ධය අර්ථය ඔහුගේ කන වන්නේ ඇයි?
මම දන්නවා, ඔහු සියලු බලැති
දෙවියන් වහන්සේ විසින් දඬුවම් කරන බව අනතුරු ඇඟවීය. (න්යෂ්ටික හතළිස් ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක්
පැහැදිළි)
Murad Palmaadah කිරීමට
කිව් / කුමක්ද මෙම සංවාදයේ?
විරෝධී අල්ලාහ්ගේ
තර්ජනය කර ඇත:
එය අල්ලාහ් නියෝග සමග එහි
අනුකූලතාවය හේතු විය හා ඔහුගේ ප්රවේශය ඔහුගේ තහනම් හා ඔහුගේ ඇමතුම මග කුමක්ද.
ගැටුම් අවශ්ය දේ ගැටුමක්
හෝ ආරවුලක් ඇති වෛරය නම්, ඔහු සංවාදය ඇතුල් වන්නේ
නැත.
අබු බක්ර් හා උමාර් අතර
රණ්ඩුවක් ලෙස, හා අබ්බාස් සහ අල්ලාහ්ගේ
හොඳම මිතුරන් අතර ඇති වූ වෙනත් සාධක) (නීති රීති හා න්යෂ්ටික හතළිස් පි ප්රතිලාභ අතර.
337)
තම දෙවියන් වෙත දාසයෙකු
3), දක්ෂතම Maitqrb.
මෙසේ (හා මගේ සේවකයා සමීප
කිසිවක් ඔහුට කුරානයෙ උපකල්පනය සම්මත වඩා මිල)
Alqhrb එය අනිවාර්ය යාච්ඤාවලට
දෙවියන් වහල් ළං ආදරෙයි.
ඕමාර් බින් කත්තාබ් පැවසුවේ
මම දෙවියන් වහන්සේගේ සිතමු
ව්යාපාරික හොඳම කාර්ය සාධනය, සහ දෙවියන් වහන්සේ මොන
සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේ සමග භක්තිය හා අවංකභාවය තහනම් කර) (එකතුකරන්නාගේ විද්යාව
හා රාජ්ය පාලනය)
ප්රශ්නය
/ කුමක්ද ශරීරයේ ශ්රේෂ්ඨතම ආඥා පනත්වල වන්නේ ඇයි?
දෙවියන් වහන්සේ අපට යාච්ඤා
කිරීමට සමීප බව ශරීරයේ ශ්රේෂ්ඨතම ආඥා පනත්වල.
ඔහු මෙසේ පවසයි:
(وَاسْجُدْ
وَاقْتَرِبْ) العلق: (19
සම්මුඛ පරීක්ෂණය: (n අබු හුරෙයිරා, අල්ලාහ් අල්ලාහ්ගේ
දූතයාණනි,
සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් බව, ඔහු සමඟ සතුටු
විය හැකි බවයි: "ඔහුගේ මැවුම්කරු පුද්ගලයෙකු ආසන්නතම බව) (මුස්ලිම් සංක්ෂිප්ත:
298)
* මෙම නීති පසුතලය
නාභිගත සිට
අධිකරණ නිල වගකීම, රාජ්ය හෝ පෞද්ගලික
වේවා, හෝ ඔහුගේ පවුලේ
අය සමඟ.
සම්මුඛ පරීක්ෂණය: (අබ්දුල්ලාහ්
ඉබ්නු අම්ර් ඉබ්නු අල්-Aas, අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු
විය හැකිය: අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්:
((ද Almkstin දෙවියන් වහන්සේ
ආලෝකය දකුණු පැත්තේ සහ අත් දෙකම දකුණු pulpits රහ්මාන්: ඔවුන්ගේ
විනිශ්චය වෙනස් සහ ඔවුන්ගේ පවුල් හා Lua කරන) [මුස්ලිම්
ලේඛකයන් විසින් විස්තර කතන්දරයක් අබ්දුල්ලාහ් ඉබ්නු අම්ර් ඉබ්නු අල්-Aas සිට 4/490 හා කාන්තාවන් එමිරේට්ස්]
මෙම අනිවාර්ය සලාතය ඉටු
හා සර්වබලධාරී දෙවියන් වහන්සේගේ වනතුරුත් යන්න එය දෙවියන් සමීප යටතේ වැටේ.
4) දෙවියන් Balnoavl උත්සාහ
කරන බව යි.
සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්
මෙසේ කීවේය නියත වශයෙන්ම අල්ලාහ් පවසයි: මගේ සේවකයා දිගටම Balnoavl අසල හා යොමු කිරීමට)
ප්රශ්නය
/ විට සමීප Balnoavl?
සමීප අනිවාර්ය කරන්නේ පසු
සමීප Balnoavl
යාච්ඤාවේ, නිරාහාරයේ, පුණ්යාධාර, වන්දනා සහ Umrah අතිරික්තතාව හා
එහි තේරුම සමග කුරානයේ කියවා අල්ලාහ් මතක් කළමනාකරණය කරන්න. (රීති හා න්යෂ්ටික හතළිස්
පි ප්රතිලාභ. 338)
(දෙවියන්
ඔහුට ප්රේම තෙක් තවමත් සමීප Balnoavl) Q / කුමක්ද
යන්නෙන් අදහස් කරන්නේ කුමක්ද?
අර්ථය:
එය ඔහුගේ දුර්ගවලින් ගහන
අතිරික්ත සේවකයන් ඉවත් කිරීම විස්තරයක් බවට පත් විය දෙවියන් ඔහුට ආදරය සහ මේ අතිරික්ත
සේවකයන් ඉවත් කිරීම කාර්ය සාධනය ඔහුට කීකරු විය රිසානාට ගෙන ඒමට දෙවියන් වහන්සේගේ ප්රේමය
බවයි තෙක්. (න්යෂ්ටික හතළිස් සාලේ අල්-ෂික් පැහැදිලි)
5) සමීප
මිතුරන් සඳහා දෙවිගේ ප්රේමය බලපෑම්.
සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්
කියමින්: {අල්ලාහ් පවසයි:
මම ආදරේ නම් ඔබ එය අසා අසා, ඔහු පහර සමග ඔහු සැලකිලිමත්
වන ඔහුගේ ඇස් පෙනීම, ඔහුගේ අත, ඔහු ඇවිදින සමග
ඔහුගේ අඩි)
ආකෘති
පත්ර:
හාෆිස් නූතන (විවෘත 14/2829) මෙම ෙකාටස ඔහුගේ
ප්රකාශය තුල සඳහන්
සියලු බලැති
බාරි විය යුතු ආකාරය මෙම A_i_kl පුද්ගලයෙකු
සහ ඔහුගේ ඇස් පෙනීම, ආදිය)
අසා?
යන අංශ වලින්
පිළිතුර:
1 / ඔහු උපමාව මගින් ප්රතිචාර, ඔබ මනාප ඔහු මගේ
කීකරුකම ප්රේම වරෙන්තු ඔහුගේ මුර දැනෙනවා, ඔහු මේ ගොදුරු
කැමති ලෙස,
මගේ සේවා බලපායි.
2 / ඒ මට කන් ය සහ එකම දේ Ardana සවන් දෙන්න, සහ කළ යුතු දේ
ඇස් පෙනීම ඔහුට නියෝග පමණක් දකින කාර්යබහුල එහි සම්පූර්ණ අර්ථය.
3 / Fakhani පැවසුවේ
මම ඔහුගේ ප්රේක්ෂක විශ්වාසනීය
වෙනස කුමක් අසා, මෙන්ම ඔහුගේ අයැදීම් දෙවියන්
තබා ... ආදිය පමණක් නොව, ශාහිද් වන විභාගයට තබා
අගය
Khattabi පැවසුවේ
ඉල්ලුම පිළිතුර යාච්ඤාවෙන්
හා Alnjeh
එසේ වේගය හරහා
හාෆිස් ඇතුළු මෙම වචන ඔවුන්ට
විරුද්ධ නොවන අතර ඔවුන් එක් එක් එක් ඉඩ වැරදියි.
7) ආරක්ෂකයා යාච්ඤාවලට
පිළිතුරු.
මෙසේ (කරන අතර Astaazna Oaivnh කිරීමට කටයුතු
කර ඇති අතර},
Oattiynh මගෙන් ඇහුවා.)
මෙම සාකච්ඡාව දෙවියන්
වහන්සේගේ ඔටුන්න ඇමතුම පිළිතුරු දෙමින් හා එය වැනි නොවිසඳුනු ඇමතුමක් මිතුරන් ගොඩක්
බව දැක්වේ: Bara බින් මාලික්, සහ Bara බින් බ්රහ්මචාරී, සහ සාද් බින් අබි
පෙන්වන්න Mr.Faizel,
හා සයීඩ් බින් සයිද් (රීති හා න්යෂ්ටික හතළිස්
පි ප්රතිලාභ 341.).
නබි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් බව අබූ Sa'eed පවසයි: (කිසිදු මුස්ලිම්
නැත පරලොව ඔහුගේ ඇමතුම හා එක්කෝ ගබඩා ඔහු වේගවත්, හෝ සමාන නපුරු
ඔහු අවධානය වෙනතකට යොමු කිරීමට පවුලේ සබඳතා පාප හෝ කඳින් වෙන් නොවේ ඇරයුම් කිරීමට ඉල්ලා
සිටී, නමුත් දෙවියන්
වහන්සේ ඔහු දේවල් තුනක් එක් දුන්, එක්කෝ) . ඔවුන්
නම්, බොහෝ විට, සඳහන් කළේය. (Isnaads හොඳ පාලක සවිකර
තිබේ අහමඩ් සහ Albzarwabo විසින් කළ විස්තරය: එය
සැබෑ ආරෝපණය) (දෙවියන් වහන්සේ වඩා): ඔහු පැවසීය..
අපගේ
නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් මත පැමිණ ආශීර්වාද හා සාමය
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق