الخميس، 17 نوفمبر 2016


XXXVII කතා: (අතයට යහපත් ක්රියා කරන්න)

ප්රශංසා යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන් වහන්සේ විය.

කතාවක්.

ඉබ්නු අබ්බාස්, අල්ලාහ් ඔවුන් සමඟ සතුටු විය හැක, අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් ඔහු තම දෙවියන් එය විස්තර කෙරෙන පරිදි, විය යුතු අතර, සියලු බලැති පැවසීය: {දෙවියන් වහන්සේ අතර එවකට වාසි සහ අවාසි ලියූ අතර,; ඔවුන් දෙවියන් වහන්සේ විසින් ඇගේ කෘති විසින් වුවත් මවුලය දෙවියන් වහන්සේ විසින් එය අඳින පළඳින නැහැ කවුද, සම්පූර්ණ හොඳ ඇත ඔව්හු දෙවියන් වහන්සේ අල්-බුහාරි පොත tortillas (6126) විසින් විස්තර කතන්දරයක් නරක එකක්} සහ මුස්ලිම් (131) විසින් ඇගේ වැඩකටයුතු විසින් වුවත් එය හත්සිය ගුණයක් දස යහපත් ක්රියා බොහෝ වරක් ඇති අතර, ඔවුන් එය අඳින පළඳින නොවේ නම් දෙවියන් වහන්සේ විසින් Bsaih සම්පූර්ණ හොඳ ඇත,

· මෙම සාකච්ඡාව වාංමාලාව.

ඔහු වාසි සහ අවාසි මෙසේ ලිවීය: සාම සාධක නියෝග දේවදූතයන් ලියා ඇත

ඔවුන්ට අවශ්ය හේතුවෙන් අත්වැරදීමකින්

මවුලය: කීකරුකම පනවන හෝ නියෝජිතයා.

දුර්වලතා දක්නට ලැබුණු: උපමාවෙන් වැඩි වී ඇත.

Bsaih: කුඩා හෝ ලොකු පාපයක් ලදී (හතළිස් 330 ප්රමාණවත් පැහැදිලි කිරීමක්).

· මෙම සාකච්ඡාව කිරීමේ ගැටළු.

1) වාසි සහ අවාසි ලිවීම.

මෙසේ (සල්ලල්ලාහු ඔහු තම දෙවියන් එය විස්තර කෙරෙන පරිදි, ඔහු පිට විය යුතු අතර, සියලු බලැති පැවසීය: {දෙවියන් වාසි සහ අවාසි ලියූ)

ප්රශ්නය / Maalemrad මෙම සංවාදයේ මෙතන ලියන?

Ataiwava පැවසුවේ

ඕනෑම සාම සාධක ලියන්න, හෝ එය යථාර්ථය අනුව දැනුම තරම් විය නියෝග කළේය.

2) හොඳ සැලකිල්ලක්.

සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කියමින්: {කවුද මවුලය දෙවියන් වහන්සේ විසින් එය අඳින පළඳින නැහැ ඇත හොඳ සම්පූර්ණ ඇති)

ප්රශ්නය / මනස යනු කුමක්ද?

වැඩ තහවුරු කිරීම සඳහා ඔහු සමඟ පිටත්ව ගිය ගම්යතාව නිර්මාණ පමණක් Katrp සංක්රාන්තිය නොවේ.

ඔවුන් හොඳ රැකියාවක් පිළිගත් සහ ඔහු විසින් තවත් උග්ර තොරව හොඳින් ඔහුට දෙවියන් වහන්සේ විසින් එය අඳින පළඳින නැහැ. නම්

ටොෆී පැවසුවේ

නමුත් මම සිතේ හොඳ වැඩ කැමැත්ත නිසා, වැඩ කිරීමට ඇති හොඳම හේතු, සහ හොඳ හොඳ හිත කැමැත්ත නිසා, හොඳ හිත ලියූ විගස. (යටත් විජිත 14/108)

3) හොඳ වැඩ.

දෙවියන් වහන්සේ ඔහුට ආශීර්වාද සහ {, ඔවුන් ඇගේ කෘති විසින් වුවත් දෙවියන් බොහෝ වරක් හත්සිය ගුණයක් දස යහපත් ක්රියා ඇති)

දෙවියන් වහන්සේ පිළිබඳ හොඳ සේවකයා වැඩ තවත් උග්ර නම් දස ගුණයකින්, හා සෑම පියවරක දී ඔහු පවසයි

(مَنْ جَاءَ بِالْحَسَنَةِ فَلَهُ عَشْرُ أَمْثَالِهَا)(الانعام :160

ප්රශ්නය / එහි ව්යාපාරිකයෙකු ගුණ ආවේ වෙයි වඩා දස ගුණයකින්?

ඔව්, වැඩ තියෙනවා ග්රන්ථ ඇතුළුව, වඩා ගුණ බවයි සේක:

දෙවියන් වහන්සේ උදෙසා Valenvqh සඳහා 1 / දැනීමකින් දෙවරක් දෙගුණ Besbamaip

ඔහු මෙසේ පවසයි

 ( ﴿مَثَلُ الَّذِينَ يُنْفِقُونَ أَمْوَالَهُمْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ كَمَثَلِ حَبَّةٍ أَنْبَتَتْ سَبْعَ سَنَابِلَ فِي كُلِّ سُنْبُلَةٍ )(البقرة :261)

2 / ඒ ව්යාපාර විපාකය දැන දෙගුණ නොකරන නමුත් අල්ලාහ් නවීන වේගයෙන් (බුහාරි පොත ඇඳුම් (අබු Huraira අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැකි අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් දෙවියන් මට සඳහා වන අතර, ඒ වෙනුවෙන් මා විපාක යුතු ය උපවාසයේ හැර ආදම් සියලු ක්රියා ඔහුට තිබෙන බව ඔහු සඳහන් කළේය පවසයි) 7/61 හා මුස්ලිම් උපවාසයේ පොත 3/206 පැහැදිලි)

· ඒ සඳහා වඩාත් කැමති කාලය සහ රිද්මය අනුව හසන් අල්-ඉස්ලාම් සහ ඔහුගේ කැපවීම සහ වැඩ කිරීමට අනුව, ද්විත්ව, යහපත් ක්රියා කරන්න.

4) නරක ලෙස එකක්යැයි.

ඔහු තම දෙවියන් විසින් එය විස්තර කෙරෙන පරිදි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කියමින්: {Bsaih ඔවුන් දෙවියන් වහන්සේ විසින් එය අඳින පළඳින නොවේ නම් හොඳ සම්පූර්ණ ඇති)

ඔවුන් නිසා වහල් නරක පසුව සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේ ඉතිරි නම්, ඇය, පූර්ණ හා හොඳින් ලියා ඔහු මෙසේ ලියයි දෙවි කෙරෙහි තිබූ භය ලබා

සම්මුඛ පරීක්ෂණයට (නමුත් මට එය වමේ) විශ්වාසය මුස්ලිම් පොත (1/334) පැහැදිලි කිරීමට

ප්රශ්නය / දැඩි වූ ඔබ වහලුන් බියෙන් පාප ඉවත් නම්?

මේ අවස්ථාවේ දී, පාප, එය සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේ වහලුන් බිය දුන් නිසා.

ප්රශ්නය / දැඩි වූ කුහකත්වය ඉතිරි නම්?

කුහකත්වය, හරාම් නිසා පව්.

ප්රශ්නය / Magm ඔවුන් පව් හා ඇගේ ඉරණම තොරව ඇගේ නඩුව ඉල්ලා නම්?

එය විද්වතුන් පිරිසක් පැවසුවේ

(මෙම ඝාතකයා Pal ඔහු හිමිකරු ඝාතනය කිරීමට උනන්දුවක් බවයි ඝාතනය දේ, Bsevehma ගින්නෙන් මුස්ලිම් මිනී සහ මරණකරු විසින් හමු මම කිව්වා නම්, අල්ලාහ්ගේ දූතයාණෙනි) (විශ්වාසය බුහාරි 1/13 පොත හා මුස්ලිම් පොත රජයට විරුද්ධව කැරලිගැසීම 5/737 පැහැදිලි): එය ඔවුන් සම්මුඛ සාකච්ඡාවකදී සඳහන් දඬුවම්

ප්රශ්නය / Magm එකක්යැයි පාපය වෙන්ට ඔහුට අනතුරක් පරදුවට තබා ඔහුගේ සිතේ පදිංචි කළේ නැත, නමුත් වෛර?

එකක්යැයි පාපය කැමැත්තෙන්ම තම පරදුවට හා අකමැත්තෙන් තමාගේ සිත තුළ පදිංචි කළේ නැත, නමුත් සහ සාමය ගැන විමසූ බව එම යුද්ධාවසානයෙන් සිතුවිලි හා සාතන්ගේ නපුර ලෙස, ඔවුන්ගේ කණ්ඩායමට ඔහු පිට විය යුතු අතර, ඔහු (එය පැහැදිලි විශ්වාසය හා පිරිසිදු ඇදහිල්ල) (විශ්වාසය 1/738 මුස්ලිම් පොත පැහැදිලි) පැවසීය නම්

5) ව්යාපාර නරක.

{දෙවියන් වහන්සේ විසින් ඇගේ කෘති නරක එකක්}: ඔහු තම දෙවියන් එය විස්තර කෙරෙන පරිදි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කියමින්:

( وَمَنْ جَاءَ بِالسَّيِّئَةِ فَلا يُجْزَى إِلا مِثْلَهَا وَهُمْ لا يُظْلَمُونَ)الانعام: (160)

මෙම වාක්යයේ සඳහන් කරන කතා කරන්න කරවා ගන්නේ. ඇගේ කෘති නරක එකක් විසින් නායකත්වය තිබුණා.

ප්රශ්නය / නරක දෙගුන වූ අතර වෙනසක් හෝ කාලය අභිමානය ද?

ෂෙයික් අබ්දුල් අසීස් බින් බස් මහතා පැවසීය.

(ඔවුන් කවුරුන්ද අංක ගුණ නැති බව විශාරදයන් විමර්ශකයන් විසින් පාප එක්, නමුත්, එක් අතකින් දෙගුණ සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේ පවසයි නිසා අංකයක් නොවේ ආකාරය: (හොඳ හා ගුණයකින් සිට අවුත් දෙන ආකාරයට පමණක් නොව නරක පැමිණි)

එක් අතකින් Valsaiat දෙගුණ නොවේ සංඛ්යාව රාමසාන් දී වන අතර, ශුද්ධස්ථානයේ හා අනෙකුත් එය සෑම විටම නරක එකක් වූ අතර, සර්ව කරුණාව සතුරෝද මිල) (මෙම හජ් හා Umrah හි විධිවිධානවල සහ ෂෙයික් අබ්දුල් අසීස් ඉබන් Baaz සංචාරයේදී ගැන උපදේශාත්මක අදහස්, අල්ලාහ් ඔහුට අනුකම්පා හැක)

 

අපගේ නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් මත පැමිණ ආශීර්වාද හා සාමය

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق