الأربعاء، 16 نوفمبر 2016


XXXVI කතා: (මුස්ලිම් උදව් කිරීමට)

ප්රශංසා යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන් වහන්සේ විය.

කතාවක්.

අබු Huraira අල්ලාහ් නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් බව, ඔහු සමඟ සතුටු විය හැකි බවයි: {එම ක මළවුන් කෙරෙන් නැගිටුවනු ලබන දිනය වේදනාව දුක් ගැහැට පිලිබඳ පහළ CRP එකම දෙවි දුක් ගැහැට රක්ෂණය, ලෝකයේ හා මරණින් මතු ජීවිතය ගැන සතුටු දෙවියන් ගහනවා සතුටු වන අතර, මුස්ලිම් වසන්, අල්ලාහ් ලෝකය හා පරලොව, දෙවියන් වහන්සේ වහල් දෙවියන් ස්වර්ගයට යන ක්රමයක් එහි පහසු දෙයක් වන ආකාරයෙන් ලබා ගැනීමට තම සහෝදරයා ආධාර, සහ වයර් විය එසේ, හා ජනතාව අල්ලාහ්ගේ පොත රෝපිත සහ ඔවුන් අධ්යාපනය ලබන අතර, දෙවියන් වහන්සේගේ මාලිගාවෙහි රැස් නමුත් මම ඔවුන්ට නිහඬව වී දයාව ක්ලාන්ත වූවා හා Hvthm සිය දාසයා උදව් දේව දූතයන් සඳහන් කර ඇති දෙවියන් වහන්සේ ය, සෙමෙන් සිය පරපුරේ වේගවත් නැහැ} මුස්ලිම්, මෙම වචන .ktab පිරිමි හා යාච්ඤා (2699) විසින් විස්තර කතන්දරයක්

· නූතන වාග් මාලාව.

"එකම" නවකතාව නිවැරදි (ෆරාජ්)

අර්ථය: එම බලපෑම දේ වලින් තහංචි ලිහිල් හෝ ඉවත් කර ඇත.

"Courba" මහා දුකකින්.

මෙම බංකොලොත් Othaglth ණය සහ ඉටු නොහැකි වීම "ගහනවා සතුටක්."

ඔහුගේ කටයුතු "දෙවියන් වහන්සේ විසින් සතුටු වෙනවා."

"මුස්ලිම් වසන්," ඔහු අවලස්සන පනත නීතිමය ඔහුට නියෝග ජනතාවට පෙන්වන්නේ නැත දුටු බව.

"වසන් දෙවි", ලෝකයේ gaffes ගැලවීම මේ ලෝකයේ කිසිම දෙයකට වඩා අධික නොවන නමුත් සහ මරණින් පසු ඔහු Aaakhzh හෙළිදරව් කළේ නැත.

ඔහු හා හිතකර කටයුතු වියදම් කිරීමට ආපසු ගෙවන උදව් කිරීමට "Aoun දාසයා".

මෙන්ම මේ අවස්ථාවේ සඳහා "McCann දාසයා".

"Aoun සහෝදරයා" ඔහු භෞතික හෝ සදාචාරාත්මක උදව් කිරීමට.

"වයර්" ගියා, හෝ හේතු විය.

එවැනි ඔහුව අධ්යාපනය ලැබීම සඳහා ළඟා වන, ඒ නිසා එවැනි ලේඛන, සංරක්ෂණ සහ අවබෝධය ස්ප්රීතු විද්යාව සභා සඳහා ගමන් හා ඔවුන් අතර ඇති දුර කපා ඉවත් කරන්න. එහෙම නැත්නම් ලෙස "මාර්ගය" ද්රව්යමය.

"සොයන්න" ඔහු අසයි.

"එය" ඒක මඟ පෙන්වන දේ ගැන වඩා.

ප්රයෝජනවත් "සටහන".

සිසුන් සඳහා "උන් වහන්සේ".

නිසා ඔහුගේ හැසිරීම "උන් වහන්සේ" සඳහන් ආකාරය.

"ස්වර්ගයට මාර්ගය" මාර්ෙගෝපෙද්ශ ඔහුගේ ක්රම හෙළි පහසු පසු ජීවිතය තුළ පාරාදීසයක් ඇතුළු කිරීමට කරමින්, ඔහු මේ ලෝකයේ කීකරුකම සඳහා හේතු සලසා ඇති.

තුනක් හෝ ඊට වඩා වැඩි "ජන".

"නිවාස දෙවියන්" මුස්ලිම් පල්ලි.

"ඔවුන් අධ්යයනය," එය කොටසක් කියවීමට ඔවුන් සියල්ලෝම, මත පිළිබිඹු කරමින් සහ ගෞරවය ද.

"නිවන්" ඔහුගේ හදවත හා තම ජීවිතය වාසය කුමක්ද බිය සැක දුරු කළා.

"ක්ලාන්ත වූවා" හා ඔවුන්ගේ නැන්දනියගේ ආවරණය කරන ලදී.

දෙවියන් වහන්සේගේ "මර්සි" තබන්නේ.

"Hvthm" සෑම පැත්තේ ඔවුන්ව රැගෙන යන ලදී.

"දේවදූතයන්" පෙත්සම්කරුවන් පවසයි

ඔවුන්ගේ Bahi අහසේ දූතයන් "දෙවියන් වහන්සේ කළ සඳහන් කර ඇත" සහ ඔවුන් ප්රශංසා කළහ.

"ඔහුගේ කෘතිය විසින් මන්දගාමී." ඔහුගේ වැඩ කටයුතු හොඳ හා ටිකක් අඩු brevity පරිපූර්ණ නිලය සඳහා විය.

"මම එහි පරපුරේ වේගවත් නැහැ" අනුපාත ගරු නොකරන කිසිවෙක් දෙවැනි වන්නේ නැහැ.

 

· මෙම සාකච්ඡාව කිරීමේ ගැටළු.

1) වේදනා සුව කිරීමට වඩාත් කැමති.

සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කියමින්: {එම ක මළවුන් කෙරෙන් නැගිටුවනු ලබන දිනය වේදනාව දුක් ගැහැට පිලිබඳ පහළ CRP එකම දෙවි දුක් ගැහැට රක්ෂණය)

ප්රශ්නය / කුමක්ද අර්ථය Courba වන්නේ ඇයි?

Courba: දුක හා වේදනාව ඇති දැඩි ආපදා බව ලකුණක් හිමිකරු හා Courba Maicon පටු සහ ඩෙංගු බරපතලකම සහ මෙම ගැලපෙන ඔවුන්ට (හුස්ම) සමඟ ය

(لَقَدۡ خَلَقۡنَا الۡإِنسَانَ فِى كَبَدٍ)البلد :2

ඉබ්නු ජරීර් මෙම පදයේ විය මෙසේ කීවේය

දේවල් සහ Mchagaha තුළ වෙහෙස නොතකා වැඩ කරමින් සිටිති. (Tafsir ඉබ්නු කසීර් 8/426)

මිනිසා රැකවරණය හා Agmh කිරීමට මේ ජීවිතය ගැන හෙළි සහ ඔහුගේ ශරීරය හා ඔහුගේ පුත්රයා සහ ඔහුගේ පවුලේ අය සහ ධනය හා ආගම දී ශෝකයට පත්, ඇදහිල්ලේ සහෝදරයන්ට ඒ ඔවුන් නිදහස් කර ගැනීමට උත්සාහ, සහ දුක සහ වේදනාව හැකිතාක් ලිහිල් කළ යුතු කළ යුතුය.

අපිට ඒක කරන්න අපි මානසික ආතතිය සදාචාරාත්මක සහ ද්රව්යමය මුස්ලිම් නිදහස් කිරීමට උත්සාහ කර තිබෙනවා නම් දෙවියන් වහන්සේ අපට ආරක්ෂා කරනු ඇත, අප මළවුන් කෙරෙන් නැගිටුවනු වේදනාව දිනය ඉවත් කරන්න. (රීති හා න්යෂ්ටික හතළිස් පි ප්රතිලාභ. 310)

2) බංකොලොත් පහසු.

සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කියමින් පැවසීය: {එය ලෝකයේ සතුටු දෙවියන් වහන්සේ හා පරලොව ගහනවා සතුටු මිල)

ප්රශ්නය / මොන බංකොලොත් යන්නෙන් අදහස් කරන්නේ කුමක්ද?

බංකොලොත්: ඉටු කිරීමේ හැකියාවක් නොමැති අයිතිය අන් අය සඳහා එය වේ.

එය ණය දුර්ගවලින් ගහන අතර, Othaglth, එසේ බව ආපසු ගෙවිය නොහැකි බව පැවසේ.

සියලු බලැති

 (وَإِنْ كَانَ ذُو عُسْرَةٍ فَنَظِرَةٌ إِلَى مَيْسَرَةٍ)(البقرة:280

ප්රශ්නය / කොහොමද දුෂ්කරතා සමහන් කිරීමට?

 වැඩ සහ මහා වරදාන අනවශ්ය දේවල් සහ ගුණදම් සිට බංකොලොත් සමහන්

එම පදයෙහි

 (وَمَنْ يَسَّرَ) ()

 ඕනෑම: ඔහු බංකොලොත් හා රුකුලක් වනු ඇත ගුණැති:

A) හෝ Banzarh මෘදු එය දෙවියන් වහන්සේගේ දස එලියට එන අතර එය පුළුල් තෙක්.

හෝ ආ) ඔහු Maizul බංකොලොත් ලබා දීම මගින්.

· අබූ Huraira (නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් තුමාණන්, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්, පැවසූ බව ය: "අලෙවි නියෝජිත Idayn ජනතාව ඔහු බංකොලොත් දැක්කා නම් Aftianh, ඔහු එගොඩ දෙවියන් වහන්සේ ඔහුට ආශීර්වාද මඟ අපට ඊටත් වැඩි එසේ කීහ.." මුස්ලිම් සඳහා නව කතාව තුල: "දෙවියන් පවසයි - සියලු බලැති Ezz අපි එය ලැබීමට සුදුසු බව ඔහු එගොඩ. "(බුහාරි හා මුස්ලිම්).

· සම්මුඛ පරීක්ෂණ (අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්: "එය බංකොලොත් බලන්න හෝ ඔහු දෙවියන් වහන්සේ ය කිසිදු සෙවන මත සෙවන රැඳී සිටි නමුත් ඔහුගේ) (asceticism 5/851 මුස්ලිම් පොත පැහැදිලි)

 

3) මුස්ලිම් පව් ආවරණය කරයි.

සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කියමින් පවසයි: (එය මුස්ලිම්, මේ ලෝකයේ අල්ලාහ් සහ පරලොව වසන්)

· මෙම නඩුවේ ජනතා දෙකකට බෙදෙන:

1) ඔහුට විලංගු හෝ ස්ලිප් Leicester බව ඔහුට දුටු අය විය යුතු ය අත්සන් නම් මේ වගේ, ඔහු සහ ඔහුගේ යහපත්කම කීකරු ජනතාව අතර Mastour දන්නා නඩුව කවුද.

2) මෙවැනි මේ නඩුවේ අනාවරණය, සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේ එය අහිමි කරන ලද backbiting, යටතේ

        ඔහු

(إِنَّ الَّذِينَ يُحِبُّونَ أَن تَشِيعَ الْفَاحِشَةُ فِي الَّذِينَ آمَنُوا لَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ فِي الدُّنْيَا وَالآخِرَةِ)(النور :19

· මෙම විද්වතුන් පවසයි:

ගුප්ත සමග ප්රකෝපකාරී රක්ෂණය ව්යාප්ත කිරීමට ඔහු අත්සන් හෝ ඔහු නිදොස් කොට නිදහස් කරන ඔහුට චෝදනා (එකතුකරන්නාගේ විද්යාව හා රාජ්ය පාලනය පි. 321)

· මුස්ලිම් ලෙස්ටර් තමා.

නළුවා තමා පාපයට ලෙස තමා ලෙස්ටර්, සියලු බලැති සමිඳාණන් වහන්සේ වෙත පසුතැවිලි විය යුතුය.

සම්මුඛ පරීක්ෂණයට (අබ්දුල්ලාහ් සිට, මෙසේ මිනිසෙක් නබි වෙත පැමිණ, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් පැවසුවේ අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි දෙවියනි, මම ඈත නගරයේ කාන්තාවක් ප්රතිකාර, මම Ataha නොවී ඔවුන් සොයා ගෙන ඇත, මම ඔබට අවශ්ය දේ මේ Vaqd වෙමි, ඔහු පැවසුවේ, උමර් පැවසුවේ මුස්ලිම් විසින් කළ විස්තරය, අල්ලාහ්ගේ දූතයාණෙනි මෙම විශේෂ කර (?: දෙවියන් වහන්සේ යමක්, මිනිසා Votbah මිනිසා ගොස් මේ ආයතය විසින් කියවන, ඔහු කැඳවා, මිනිසෙකු බවයි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්, ශාස්තෘවරයා විසින් ඊට ප්රතිචාරය දැක්වූයේ නැහැ, ඔබ ආරම්භ නම් පහර ඇත "මම දන්නේ නෑ, නමුත් සියලු ජනතාව සඳහා." යායා, සහ බුහාරි, බින් ZARIE කට අධික).

4) සියලු පුණ්ය සමග එක්ව අතයට.

            සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කියමින් පැවසීය: {දෙවියන් වහන්සේ උන් වහන්සේගේ දාසයා උදව් එසේ විය සේවකයා ඔහුගේ සහෝදරයා උපකාර)

හොඳ සමාජය මත සහයෝගිතා ශක්තිය හා ස්ථීරභාවය හා භේද භින්න ලබා දෙයි

(

(وَتَعَاوَنُوا عَلَى الْبِرِّ وَالتَّقْوَى وَلَا تَعَاوَنُوا عَلَى الْإِثْمِ وَالْعُدْوَانِ﴾(المائدة :2)

ද නපුරු සමග සහයෝගයෙන් සහ දෙවිගේ කෝපය හා ඔහුගේ දූතයාණන් තහනම්

සම්මුඛ පරීක්ෂණයට (අනස්, අපි අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් සමඟ සිටි බවයි භින්නෝන්මාදය පොතෙහි ඔහු පිට සාමයක් සහ සමහර වේගයෙන් සමහර Vthzm Muftron හා වැඩ වේගවත් හා සමහර කටයුතු සඳහා අය දුබලකම ඔහු මෙසේ කීවේය. ඔහු සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් පවසයි

"Muftron දින වැටුප් ගියේය." (මුස්ලිම් උපවාසයේ පොත 3/178 පැහැදිලි)

 (රීති හා න්යෂ්ටික හතළිස් පි ප්රතිලාභ. 314) ඔවුන් වෙත ගෙවා, එම උපවාසයේ ලෙස විපාකය බව.

5) Alameddine Mosul ඩාර් es සලාම් කිරීම.

සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කියමින්: (එක් රැහැන් දෙවියන් පැරඩයිස් කරන්න පහසු ක්රමයකි කරන ක්රමයක් සෙවීමට))

ප්රශ්නය / Murad කුමක්ද සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් (සහ වයර් සිට ක්රමයක් සටහනක් ලබා ගැනීමට) ද?

ඒක තමයි මාර්ගයේ සැබෑ හැසිරීම විය හැකිය.

දෙවියන් පා විද්යාඥයන් මණ්ඩලය සඳහා මාධ්ය වලින් අපිව නිර්මාණය

 එය සදාචාරාත්මක හැසිරීම් මාර්ගය විය හැක

එවැනි ජීවිතාරක්ෂක සහ Madrasth හා Mmakrth හා ලිවීම සහ ඔහු තේරුම් ලෙස, ධජ ලබා ගැනීමට ප්රධාන පෙළේ.

Murad කිරීමට කිව් / කුමක්ද :( සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් පහසු අල්ලාහ් ස්වර්ගයේ ක්රමයක් එහි ඇති) මෙසේ?

එය ඔහු දෙවියන් වහන්සේගේ මුහුණ උත්සාහ නම් පාරාදීසයේ මාර්ගය බව විද්යාව ලබා පහසුකම් කිරීම රිසි ඇත.

 එය වාසි ලබාගන්නා හා වැඩ කටයුතු එක් අයෙකු වෙනුවෙන් ඔහුගේ මඟ පෙන්වීම සඳහා හේතුව දැනගැනීම හා පාරාදීසයක් ඇතුල් කළ යුතු ය.

දෙවියන් වහන්සේ මාර්ගය ගමන් කිරීමට පහසු වේ පැරඩයිස් පාර ලෝක විනාශයක් විය යුතුය හා භීෂනය ඔබ්බට. (රීති හා න්යෂ්ටික හතළිස් පි ප්රතිලාභ. 317)

· විනිශ්චය ඉල්ලීම ධජය.

/ දැනුම සොයා පාලනය අතර කිව්?

මොකක්ද ඒ

 1 / තීරු බදු.

(දැනුම සොයන සියලු මුස්ලිම් අනිවාර්ය මිල) ඉබ්නු මාජා බලන්න Saheeh අල් (3808) විසින් විස්තර කතන්දරයක්: සෑම මුස්ලිම් මිනිසා හා ස්ත්රිය සාකච්ඡාව මත (අනස් බින් මාලික් නබි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්, ඔහු පැවසූ බව සඳහන් කරයි

මෙම දෙවියන් වහන්සේ හා උන් වහන්සේගේ ගුණාංග දැනුම, විද්යාව නැගීම අනිවාර්ය දැනුම Bosmaih

ද අපි නීති දෙවියන් උපකල්පනය දේ, Ktharh, යාච්ඤාවෙන් හා උපවාසයෙන් ඉටු කරන ආකාරය ඉගෙනගත්තා.

මෙන්ම අනෙක් අය එහි පෙරමුණ අයිතිවාසිකම් මත.

2) ප්රමාණාත්මක පැනවීම

මුස්ලිම් ජාතිකයන් පිරිසක් විසින් ඉටු කළ හොත් ඉතිරි වැටී

පඥප්ති දැනුවත් ඉගෙනීම හා සැබෑ ශිෂ්ය Rawi හා saheeh අතරේ ඔහු හඳුනා බව නවීන විද්යාව ලෙස.

3) ප්රිය.

ඔවුන් ඔහු හැකි දිනුම් ඇදීම් බව දැනුම සොයන සඳහා, ආගම සියලු විද්යා වේ

ඔහු මෙසේ පවසයි:

(‏وَقُلْ رَبِّي زِدْنِي عِلْماً)(طه :114

සම්මුඛ පරීක්ෂණය: (දෙවියන් වහන්සේ වෙතින් ආගම හොඳ තීන්දු කරන්න) (දැනුම 1/27 අල්-බුහාරි පොත් සහ මුස්ලිම් එමිරේටය 4/584 පැහැදිලි).

C) විද්යාව පචලිත දී කැරට්.

· ඔහු සාමය (පවා පදය නම්, මා වෙතින් ප්රකාශ සලාම්) මහතා පැවසීය. (දිවැසිවරයන්ගේ බුහාරි ග්රන්ථය 4/143)

මුහම්මද් ආශීර්වාද හා රහස් හෙලි කරන්නන් නැවුම් බව සඳහා සාම පැතුම ඔහු ඉල්ලා සිටියේය.

· සම්මුඛ පරීක්ෂණය: (වල දුර්වල දෙවියන් වහන්සේ අපට කීර්තිය ලෙස යමක් Vbulgh, FRP ප්රමාණය ශ්රවණය පිළිබඳ වඩා පරීක්ෂාකාරී අසා ඇත). (අබු ඩාවුඩ් සහ තිර්මිදි සහ ඉබ්නු විසින් කළ විස්තරය වචන දෙවියන් වහන්සේගේ කුස ​​Massoud පුතා වේ. Saheeh අල් (6640) බලන්න

· මෙන් ම එවැනි වැටුප් ප්රමාණය කොපමණද ගියහ.

· සම්මුඛ පරීක්ෂණය: (මග පෙන්වීම ඉල්ලා සිටී යමෙක්, එය තම බර යමක් detracting තොරව, ඔහු අනුගමනය කිරීමට කැමති පාපය බරක් විය, ඔහු අනුගමනය කරන අයට ඒ වගේ විපාකයක් ඇත ඔවුන්ගේ දෙයක් විපාකයක් සිට detracting නැත, මුළාව කැඳවා,.) (මුස්ලිම් පැහැදිලි දැනුම 5/532 පොත)

· ද ඔහුගේ මරණයෙන් පසුව ජනතාව අතර විද්යාව ප්රකාශයට පත් කරන ලද මුදල ප්රයෝජන කුමන.

· සම්මුඛ පරීක්ෂණය: (ඔහුගේ මරණයෙන් පසු ඔහු වැඩ රක්ෂණ සමාගම සහ ඔහුගේ යහපත් ක්රියා නිසා ලබන බව, ඔහුගේ දැනුම හා සටහන ප්රකාශයට පත්) (විස්තර කතන්දරයක් මාජා සහ බයිහකි මිනිසෙකු Saheeh අල් 2227 බලන්න)

6) කුරානයේ පාරායනය කිරීමට මෙම රැස්වීම කැමති.

සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් මෙසේ කීවේය (හා දෙවියන් වහන්සේගේ මාලිගාවෙහි හමු වූ ජනතාව, අල්ලාහ්ගේ ධර්ම ග්රන්ථය හදුන්වන්නේ)

ප්රශ්නය / සාමය ඔහුට (හා භාජනය වූ) වසල්ලම් කියමින් Murad රැස්වීමට කුමක්ද?

දෙවියන් වහන්සේගේ මාලිගාවෙහි රැස්වීම අල්ලාහ්ගේ පොත කියවන්න.

කියවීමට නොහැකි මෙම සාමූහික සංවාදයේ කියවීම.

එය කුමක් සඳහා හා සහයකයන් ලෙස මුතුන්මිත්තන් ආපහු පාඨකයා ඉතිරි පසුව Atdersonha කියවීම මාරුවෙන් මාරුවට සවන් දීම හෝ ගත කියවීමට කරන්න.

· මම ඔවුන් නිහඬව විය.

නිවන් (මට හැඟේ) දෙවි සිට එය තේරුම් මනසේ සාමය වේ.

· දයාව වූවාය.

සාතන් ඔවුන්ව පාලනය කරන්නේ නැහැ ඔවුන් ඒ ආකාරයෙන් වේ. (ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් න්යෂ්ටික හතළිස් පැහැදිළි)

· දේවදූතයන් Thvhm.

ඔවුන්ගේ ආරක්ෂාව සහ සුරක්ෂිත මත සමාව ඉල්ලා Thvhm දූතයන් ඔවුන්ට ඒ සියලු තුවාල හා aversive සුරකින්න.

· අල්ලාහ් ඔවුන් ඔහු සමඟ.

ඔහු මෙසේ පවසයි

(فَاذْكُرُونِي أَذْكُـرْكُمْ)البقرة :152

හදීස් Qudsi (දෙවියන් මෙහෙම කියනවා: එය මට මතක් නම් මගේ වහල් මම ඔහු සමඟ සිටිමි සිතන ලෙස මම මටම පවසයි එකම මට මතක්, ඒ පුරවා මට මතක් ඔවුන් හොඳම පුරවා තිබේ) (බුහාරි පොත ඒකාබද්ධ කිරීම 8/171)

ප්රශ්නය / කුමක්ද වහල් සඳහා අල්ලාහ් සිහි Murad ?

දෙවියන් වහන්සේ සිය දාසයාට කී සහ ඔහුගේ මැදහත්වීම අනුකම්පාව සහ සමාව හා ගෞරවය හුදු සඳහන් සහ දාසයා උන්නතාංශය බවයි. (රීති හා න්යෂ්ටික හතළිස් S323 ප්රතිලාභ)

 

7) පෙළපත් පිළිබඳව ව්යාපාරික මත දඬුවම.

(එය එහි පරපුරේ වේගවත් නැහැ මන්දගාමී වේ}: සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කියා සිටියේය.

Nawawi පැවසුවේ

කවුද Phippngy, අනුපාත හා දෙමාපියන් පළාෙත් මහනුවර දිස්තික්කෙය් උඩුනුවර පාෙද්ශීය ෙල්කම් ගෞරවය කතා වැඩ කිරීමට අසමත් නොවිය නොඅඩු පස්වරක් නිලය ව්යාපාර හිමියන් කරලා) (5/551 ඉහත මුස්ලිම් පොත පැහැදිලි)

(وَلِكُلٍّ دَرَجَاتٌ مِّمَّا عَمِلُوا ۖ)(الانعام :132)

(فَإِذَا نُفِخَ فِي الصُّورِ فَلَا أَنسَابَ بَيْنَهُمْ يَوْمَئِذٍ وَلَا يَتَسَاءَلُونَ)(المؤمنون :101)

අපගේ නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් මත පැමිණ ආශීර්වාද හා සාමය


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق