الأحد، 13 نوفمبر 2016


සාකච්ඡාව XXVII: (ධර්මිෂ්ඨකම හා පාපය අර්ථ දැක්වීම)
 ප්රශංසා යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන් වහන්සේට ස්තුති වේ වා
කතාවක්.
ඒ වගකීම බාර බෙන් සීමොන් සඳහා, අල්ලාහ් නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් බව, ඔහු සමඟ සතුටු විය හැකි බවයි: {ධර්මිෂ්ඨ ප්රමිතිවලට හොඳ සදාචාරය වන අතර, වැරදි ඔබගේ ආත්මය තුළ අඩුකලෙහාත් මම සොයා මිනිසුන් වෛර කරන බව ය} ධර්මිෂ්ඨකම හා පුණ්ය 5/419 මුස්ලිම් විසින් කළ විස්තරය)
 හා බෙන් සහ Abesh අරලියගහ අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැකි :( ඔහු අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි පැමිණ, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කතා කොට, ': {මම ධර්මිෂ්ඨකම ගැන අහන්න ආවේ} මම කිව්වා ඔව්.
 ඔහු මෙසේ පැවසීය: {ඒඑස්එෆ් හදවත; ස්වයං ඔහුගේ බිය සැක දුරු දේ ධර්මිෂ්ඨකම සහ ඔහු වුවත් ජනතාව Ovtak හා Ovetok හදවත, පපුව හා එම ආත්මය හා සංඛ්යාතය අඩුකලෙහාත් වන පාපය, කිහිපදෙනකුගෙන්}). මෙම ඉමාම්වරු ශුද්ධ දෙකක් Musnads හොඳ සාකච්ඡාව Roenah අහමඩ් බින් Hanbal සහ හසාන් ආරෝපණය recaps.
  නූතන වාග් මාලාව.
සියලු රෝගීන් හොඳ "ධර්මිෂ්ඨ" බිඳුණු ර ඇතුළත් නම කළා.
"හොඳ පුරුදු" embryogenesis උතුම් සහ සදාචාරය එකපාරට තියන්න: තම නියෝගය සහ තහනම් වැළකී සමග උන් වහන්සේගේ දාසයන් අනුකූල වීම සඳහා නීති පනවමින් වන දෙවියන් වහන්සේගේ ආචාර ධර්ම,.
වෙනත් වර්ගවල වරද "පාපය".
ස්වයං-කැළඹී කනස්සල්ලට හා ලේඛකයකු සංඛ්යාත දී "Mahak ස්වයං" හා ගොඩක්ම, ඔහුගේ පපුවේ (න්යෂ්ටික හතළිස් S205 ප්රමාණවත් පැහැදිලි කිරීමක්) gladdens කළේ නැත සහ ඔහු සිත බිය සැක දුරු කළේ නැත.
· ගැටළු එවන් කතා.
1) වාහනේකුත් නෑ.
සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කියමින් පැවසීය: {ධර්මිෂ්ඨකම හොඳ පුරුදු)
ප්රශ්නය / ධර්මිෂ්ඨකම කුමක්ද?
ඉඩම්: කීකරුකම හා අවංකකම වේ.
විද්වතුන් පවසයි:
ධර්මිෂ්ඨකම පිළිබඳ හැඟීමක් අදාළ, හොඳ ඇසුරක් හා කාරුණික වචන කීකරුකම විය යුතු අතර මේ දේවල් හොඳ පුරුදු ධර්මශාලාවල වේ. (මුස්ලිම් 5/419 පැහැදිළි)
ප්රශ්නය / කුමක්ද, එරටට ලෙස හඳුන්වන්නේ ඇයි?
එය රිසි එක් අදාළ ලෙස හැඳින්වේ:
A), එරටට අමතා ඔවුන් වහලුන් කරුණාව ප්රතිකාර රිසි
අල්ලාහ් අප්රේල් දූතයාණනි ': දෙමාපියන් සඳහා පුණ්ය වැනි, සහ, ඔහුගේ සීයා තම පියා ඉබ්නු හකීම් සොලවන්න අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැකි ද? ඔහු මෙසේ පැවසීය: «ඉන් පසු ඔබේ මව, ඔබේ මව, එවිට ඔබේ මව, එවිට ඔබේ පියා, පසුව ඊලඟ කිට්ටු සමීප» අබු ඩාවුඩ් විසින් කළ විස්තරය.
   මුස්නද් ඉමාම් අහ්මද් දී: ජාබිර් බින් අබ්දුල්ලාහ්, ඔහු කතා කොට, අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් ඇසූ සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්: "වන්දනා ධර්මිෂ්ඨකම කුමක්ද ඔහු, ආහාර හා හොඳ සාකච්ඡාව ඔප්පු කළේය." ඒ නූතන මොහොමඩ් බින් Munkadir හොඳ කතා,
   (න්යෂ්ටික හතළිස් S206 ප්රමාණවත් පැහැදිලි කිරීමක්) දික්කසාද මුහුණ හා ලින් වචන: එය අබ්දුල්ලාහ් ඉබ්නු උමර් පවසන, ධර්මිෂ්ඨකම දෙයක් Hin විය.
B), එරටට ද බාහිර හා අභ න්තර නමස්කාර සියළු ක්රියා කරන්න අදහස් කර ගෙන ඇත හැඳින්වේ
ඔහු මෙසේ පවසයි
  وَلَٰكِنَّ الْبِرَّ مَنْ آمَنَ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ وَالْمَلَائِكَةِ وَالْكِتَابِ وَالنَّبِيِّينَ وَآتَى الْمَالَ عَلَىٰ حُبِّهِ ذَوِي الْقُرْبَىٰ وَالْيَتَامَىٰ وَالْمَسَاكِينَ وَابْنَ السَّبِيلِ وَالسَّائِلِينَ وَفِي الرِّقَابِ وَأَقَامَ الصَّلَاةَ وَآتَى الزَّكَاةَ وَالْمُوفُونَ بِعَهْدِهِمْ إِذَا عَاهَدُوا ۖ وَالصَّابِرِينَ فِي الْبَأْسَاءِ وَالضَّرَّاءِ وَحِينَ الْبَأْسِ ۗ أُولَٰئِكَ الَّذِينَ صَدَقُوا ۖ وَأُولَٰئِكَ هُمُ الْمُتَّقُونَ) البقرة:(177)
/ Malemrad අර්ධද්වීපයෙන් ﴿وَتَعَاوَنُوا عَلَى الْبِرِّ وَالتَّقْوَى):)?
එහි අර්ථය වේ:
අර්ථයෙන් (මෘදු පෙළඹවීමක් විසින් වහලුන් ප්රතිකාර) එක්කෝ එය භක්තිය, අර්ථය ඇත: යමක් සමග දෙවියන් වහන්සේට කීකරු පලා ඔහු තහනම් කර දේ වලින් ලබා ගන්න.
අර්ථයෙන් (ගෙදර වැඩ කරන්නේ) හි හා ධර්මිෂ්ඨභාවය අර්ථය "කිසි තහනම් දේවල් වෙලා ඉන්න. (රීති හා න්යෂ්ටික හතළිස් පි ප්රතිලාභ එක්කෝ. 23
2) ඉඩම් වර්ග වේ.
1, පුද්ගලයෙකු ඔහුගේ දෙවියන් අතර අර්ධද්වීපයෙන් විය.
2 ජනතාව අතර පුද්ගලයෙකු හා ධර්මිෂ්ඨකම ත් අතර ය.
1) පුද්ගලයෙකු තම දෙවියන් අතර ඉඩම්.
එය ඔහු පවසන පරිදි විශ්වාසය හා දෙවියන් වහන්සේගේ ආඥා වලට අනුකූලව කටයුතු සහ තහනම් වැළකී වේ
:( وَلَٰكِنَّ الْبِرَّ مَنْ آمَنَ بِاللَّهِ)البقرة :177
එනම්: අල්-කුර්ආනයෙහි සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේ දිශාව හඹා යුතු ධර්මිෂ්ඨකම, සහ මේ වගේ බොහෝ, සහ ප්රධාන ගොඩබිම ජනතාවගේ සේවකයෙකු Momr දෙවියන් වහන්සේ ඔහු ගෙන නම්. මෙම ධර්මිෂ්ඨයන්ගේ පැවසේ (Momr දෙවියන් වහන්සේ ඔහු ගෙන නම් ඉවතට දෙවියන් වහන්සේ ඔහු තහනම් දේ සිට පයින් ඇවිදගෙන). (න්යෂ්ටික හතළිස් ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පැහැදිළි)
       2) නිර්මාණය සමඟ ඉඩම්.
මෙම විශ්වවිද්යාලයේ එය (අර්ධද්වීපයෙන් හොඳ පුරුදු) කතා කිරීමට පැමිණි මේ සඳහා හොඳ ආකල්පය
හා හොඳ පුරුදු එකතු පිනි හානියක් අවසන් බවට පත් කිරීම, වැඩි දියුණු කිරීම කළ යුතු අතර නරක ලෙස හොඳ නිර්මාණය කිරීමට ප්රමාණවත් වන අතර, ජනතාව වෙනුවෙන් මේ ගනුදෙනුව නිර්මාණය කිරීමට සියලු අතවර, සහ කෝපය කළමනාකරණය, හා පුණ්ය සමාවදීම බව.
එය Nada සඳහා ගෙවීමට කැමති විය, ඔහු සහ ජනතාව අතර යහපත් ආකල්පයක් සමග එය නිර්මාණය කිරීමට නොදන්නා දෙයක් ඉදිරිපත් කිරීම සඳහා Montasser වේ. (න්යෂ්ටික හතළිස් ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පැහැදිළි)
· ලාච්චු ටී වාහනේකුත් නෑ.
ප්රශ්නය / කොහොමද ධර්මිෂ්ඨකම උපාධි ද?
ධර්මිෂ්ඨ උපාධි මන්ද, දෙවියන් හා ඔහුගේ දූතයෝ සහ පරමාන්ත දිනය කෙරෙහි විශ්වාසය හා යාච්ඤාව පිහිටුවීම හා දුප්පත් ශ්රේණි ගෙවීමට ද නිර්මාණය උපාධි ප්රතිකාර එය (ප්රධාන ගොඩබිම හොඳ පුරුදු) එසේ
 මේ වසරේ ඔක්තෝම්බර් උපාධි හොඳ පුරුදු සිට වෙනස් වේ. (න්යෂ්ටික හතළිස් ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පැහැදිළි)
2) පව්.
සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කියමින්: {සහ ඔබ තුළ අඩුකලෙහාත් වන පාපය හා මම ජනතාව සොයා බව වෛර}
1) පාපයේ නිර්වචනය.
පව්කාර: වරද සහ කිව්වා එය ඔහු වෙනුවෙන් මාලා අවසර ක්රියා වේ (සැන් අරාබිවරුන්: 12/5)
ඔහු පදය මෙසේ පාපය: හිමිකරු අපහාස ලැබිය යුතු බව ක්රියාවක් (මෙම 2/20 ආයතයේ අර්ථ නිරූපණය).
ඉබ්නු Hajar Haythami පැවසීය: සියලු නපුරු ක්රියා හා Alkabbaih විශාල හා කුඩා පාපය විශ්ව වචනය.
2) පව් ලකුණු.
දෙවියන් වහන්සේ අතර මෙම සංවාදයේ ඔහු සහ පාපය ලක්ෂණ පිහිටයි.
1) අභ්යන්තර.
ඉවතලා ඔහු එම distaste කනස්සල්ල හා කලබල හැඟීම
ඔහු සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් පැවසීය: {සහ ඔබ තුළ අඩුකලෙහාත් වන පාපය)
ප්රශ්නය / කුමක්ද (ඔබ තුළ අඩුකලෙහාත් වන) යන්නෙන් අදහස් කරන්නේ කුමක්ද?
අර්ථය: හුස්ම සංඛ්යාත සහ කැළඹී විරුද්ධ කනස්සල්ලට, ඔහු (පැහැදිලි න්යෂ්ටික හතළිස් පි ප්රමාණවත් 193.) ඔහුගේ පපුවේ gladdens කළේ නැත සහ ඔහු සිත සැක දුරු නොකල එය හදවත පැමිණෙන (පැහැදිළි කිරීම මුස්ලිම් "එය ඕනෑම ව්යාපාරයක් සහ සංඛ්යාතය," 5/49).
2) බාහිර.
සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කියමින් (හා මම ජනතාව සොයා බව වෛර}
පාපය ජනතාව ලකුණක් පළාෙත් මහනුවර දිස්තික්කෙය් උඩුනුවර පාෙද්ශීය ෙල්කම් දැක්ම ජනතාවගේ වෛරය, ආගමික වෛරය, අසාමාන්ය වෛර කරන්නේ නැහැ ආරක්ෂා කරන බව ද සපයන ලදී.
ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පැවසුවේ
මම උඹට දෙයක් වුණා නම් ඔබ හා බිබිලි Vick එය ඔබ ජාතිකයෝය මම එහෙම කළා නම් මම ඒ පාපය ජනතාව සොයා බව වෛර (න්යෂ්ටික හතළිස් ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පැහැදිලි). පැහැදිලි එයට සම්බන්ධ වී එය බව මම දැන සිටියේ එහිදී පව් හෝ ධර්මිෂ්ඨකම? පසුබට වන්නේ සැක
3) fatwa.
(ජනතාව Ovtak හා Ovetok නමුත්) ඔහු පිට සාමයක් කියා සිටියේය.
ප්රශ්නය / කුමක්ද (නමුත් ජනතාව Ovtak හා Ovetok) මෙසේ අදහස් වන්නේ කුමක්ද?
මෙම ඇතොත් මිස, fatwa හදවත් විකාර සහගත craggy තනු නිර්මාණය සහ මානව අනිත් අයට වඩා Bbatnh දන්නවා ඇදහිල්ල ආලෝකය හා මරණයෙන් පාරිශුද්ධික ඔහුගේ හදවත අයව දෙවියන් වහන්සේ ආලෝකය නොවේ, ඔවුන් එය මුහුණේ fatwas නිකුත් නිසා ඔහු පාප නොවන බව fatwa සෙනේහස තද වුවත්, පව් කරයි) (නීති රීති හා න්යෂ්ටික හතළිස් පි ප්රතිලාභ ඔහුට සහතික බවයි. 240 241)
සාලේ එම ෂෙයික් පැවසුවේ
(නමුත් ජනතාව Ovtak හා Ovetok) මෙසේ අර්ථය.
එයින් අදහස් කරන්නේ මෙයයි
ඔබේ ව්යාපාරය Viftik දී Mufti Tstftih යන්න ටිකක් විතර, නමුත්, Mufti ඔබගේ පපුව පැකිලීමකින් තබා නමුත් එය හමුවේ කතා ද්රව දේවල් නියම කළ නොහැකි විට විය හැක, තවමත් පාලනය සහ එකී ඔහු එල්ලා හා ප්රතිලාභ දඬුවම එල්ලා වේ අප දරුකම, එය එම වාර ගණන නවාතැන් නම් හා අවසර Fatwa ඔහු සමඟ නොසතුට මෙතන මේ දේ තමා පැමිණි දේ ගන්න. (න්යෂ්ටික හතළිස් ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පැහැදිලි)
  * සදාචාරය පිළිබඳ තත්වය.
  සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කියමින්: {ධර්මිෂ්ඨකම හොඳ පුරුදු)
  ප්රශ්නය / කුමක්ද මේ කතාවේ තේරුම (ධර්මිෂ්ඨ ප්රමිතිවලට හොඳ චරිත මිල) වන්නේ ඇයි?
භූමියෙන් හොඳ පුරුදු ශ්රේෂ්ඨතම ගුණාංග පිළිබඳ හැඟීම, ඔහු සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් පවසයි
(හජ් Arafah) බලන්න Saheeh අල් 3167)
  ප්රශ්නය / කුමක්ද සදාචාරය කිරීම රිසි වන්නේ කෙසේද?
 ආචාර ධර්ම: සියලු අල්-කුර්ආනයේ ගුණදම් ඔහු කැඳවා ඇත සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කුමක්ද, (Saheeh අල් 4687) "උන් වහන්සේගේ චරිතයට අල්-කුර්ආනය විය"
 එනම්: Itodb Badape Vimitthel ඇණවුම් ඈතට තහනම් සිට.
 
දෙවියන් වහන්සේ අපගේ නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් මත පැමිණි


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق