الاثنين، 3 أكتوبر 2016


සකාත් (වේ අවශ්ය බව' සකාත් විෙශේෂ)

ප්රශංසා යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන් වහන්සේට ස්තුති වේ වා

1 an'aam සතුන්.

ඔටුවන්, බැටළුවන්, ගව: තුනක් වර්ග වේ.

· (ගව ආදී) නම් කිරීමට හේතුව.

ඔවුන් කථා කරන නිසා නොවන අතර, අත ලබා ගෙන ඇත, පැහැදිලි කිරීමක් ක හරින්නට නොමැතිකම සහ සහ ඔවුන් නම් මෘගයා කතා කරන්නේ නැහැ, නමුත් එය තම තමන් අතර ප්රසිද්ධ කතා කතා මෘගයා නම් කරන ලදී. (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 6/51 Zaad පොත Mumti)

· කොන්දේසි දෙකක් අනිවාර්ය 'සකාත් සඳහා පිණිස:

පලමු කොන්දේසිය:

උත්පාදක සහ උපත් පාලනය සඳහා නොව, විකිණීම හා මිලදී ගැනීම සඳහා සකස් කළ යුතුය.

දෙවන කොන්දේසිය:

Saimh squint හෝ වඩාත් වන්න.

· අර්ථය Saimh.

තණ උලා හෝ strabismus බොහෝ පිළිබඳ කවර හෝ ආහාර. (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen S197 නමස්කාර කිරීමේ නීති විද්යාව පොත සිට).

ප්රශ්නය / Magm සෑම අර්ධ squint හෝ strabismus පෝෂණය නම්?

'සකාත් එය එසේ නොවේ.

ප්රශ්නය / සමහර වසන්තයේ කාලය අතීතය Hays Bhaimh මිනිසුන්ගේ ඔහු 'සකාත් ජනතාව?

ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen පවසයි:

ඔවුන් 'සකාත් වැළැක්වීම සඳහා උපායකි කළා නම් ඔවුන් ඒ සඳහා පලා නොවේ නම්, ඔවුන් මත' සකාත් නැහැ ගෙවන සමග සිදු කරනු ලබයි. (මුහම්මද් Othaimeen දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව සාක්ෂාත් සිට 'සකාත් පොත පැහැදිලි කරන්න.)

· Saimh විය කරුණාවේ සතෙකු විය යුතු බව සාක්ෂි:

Maalik බින් අනස් අල්ලාහ්, ඔහු සමඟ සතුටු අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් විසින් පනවන ලද අනිවාර්ය පුණ්ය දී අබු බකර් විසින් ලියන පරිදි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් හා නම් හතළිස්, එයද බැටළුවන් ඔහු Saimtha සඳහන් :( බැටළුවන් දී නියෝග හැක) 'සකාත් පොත හා කාන්තා (අබු ඩාවුඩ් අංක (1567 විසින් කළ විස්තරය) අංක (2455)

* තම පියා සහ සීයා සිට, බින් හකීම් තරඟයේදී සාකච්ඡාව ගෙනා: (බොන් සෑම දියණිය හතළිස් සෑම Ebel Saimh දී)) හා කාන්තාවන් (2449) (අබු ඩාවුඩ් අංකය (1575 විසින් කළ විස්තරය)

මෙම බව Alsaimh 'සකාත් නැත පෙන්වයි.

* සතුන් තුළ 'සකාත් ප්රමාණය:

A) බැටළුවන් දී:

බැටළුවන් හතළිහක් (සතළිසක් සහ එකසිය විසි බැටළුවන් අතර) බැටළුවන් දී

එකසිය විසි දෙකක් බැටළුවන් (එකසිය විසි සියයකට සහ බැටළුවන් අතර) දී

එකසිය තුනක් බැටළුවන් (එක හා දෙක ගණනක් තුන් සියයක් තුනක් Cheah අතර) දී

එවිට සෑම බැටළුවන් සියයක් ඇති.

සෑම දෙසිය දෙකක් බැටළුවන්.

තුන් සියයක් බැටළුවන් දී.

බැටළුවන් හාරසිය දී.

තුනක් බැටළුවන් (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 6/66 Zaad පොත Mumti):. තුනක් එකසිය අනූ නවයක් දී

B) ගව.

Chgaha: ඔවුන් ඉඩම් tillage එනම් Tbaqr නිසා, ගවයන් නම් ගව

* ගව තිහක් ගත යුතු ය අලෙවි කරන හෝ විකුණා.

මාලේ ගැහැණු හෝ එක් එක් හා සෑම ඔවුන්ගෙන් එක් කෙනෙක් අවුරුදු අලෙවි අලෙවි

හා මධ්යස්ථ තිස් අඩු වීම.

සියලු හතළිස් වැඩිහිටි දී.

වැඩිහිටි: ගැහැණු ඇගේ වසර දෙකක්.

එය එහිදී තිස් අතර හතළිස් කිලෝමීටර ප්රශ්නය / නම්, ඒ මන්ද?

කුමන දෙයක් නොවේ.

පනස් වයෝවෘද්ධ

හැට Tbien හෝ Tbiatan දී

හැත්තෑ අලෙවි හා වැඩිහිටි දී

අසූ Msantan දී

අනූ තුනක් Etbiat දී

සිය Tbien දී හා වැඩිහිටි

(ෂික් මොහොමඩ් අල්-Uthaymeen දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව පිළිබඳ Zaad පොත Mumti.) Kalmaitin ඔටුවන් විකල්පය දී එකසිය විසි හතර Etbiat, හෝ වැඩිහිටි කාන්තාවන් තිදෙනෙකු දී.

සී), ඔටුවන් දී.

එය (කතා කිරීමට පැමිණි අබු Sa'eed සිට මෙසේ පැවසීය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්: (පහක් යටතේ නොවන්නා පුණ්ය ආරක්ෂා) (සකාත් ක බුහාරි අංක (1447) පොත, හා මුස්ලිම් අංක 1 පොත 'සකාත් විසින් කළ විස්තරය) හි පහක් යටතේ නැති කම ඔටුවන්.

· ඔටුවන් පස් එහිදී බැටළුවන් නම්.

එහෙත් එය, ඔටුවන් පහකට වඩා අඩු වේ නම් 'සකාත් නැත

(පහක දහයක බැටළුවන් අතර)

· Chatan දී ඔටුවන් දස නම්

 (දස පහළොව Chatan අතර)

· එසේ ඔටුවන් තුනක් පහළොවක් සහ බැටළුවන් නම්

ප්රශ්නය / ඇයි පිළිතුරු දෙන්නේ නැත ඔටුවන් පුණ්ය ඔටුවන් (24) කළ හැක්කේ කෙසේද?

(මුහම්මද් Othaimeen දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව සාක්ෂාත් සිට 'සකාත් පොත පැහැදිලි කරන්න.) ඔවුන් ඔටුවන් බැටළුවන් කිරීම කිසිම දෙයක් සඳහා ගෙවීමට මුදල් නැති නිසා.

ප්රශ්නය / මොන බැටළුවන් වගේ?

ඇහැටුල්ලා ඔටුවා මෙම බැටළුවන් හොඳ එය නගර මධ්යයේ මැද වුවද, ඔවුන් Rdih ඔටුවා Rdih වුවත්, හොඳ නම්.

· ඔටුවන් කාන්තාවකගේ විසිපස් තිස් පහක කිරීමට, එයද විපක්ෂය එරී දැරිය ගැහැණු 25-35 = දැරිය විපක්ෂය එරී ළඟා නම්.

ප්රශ්නය / කුමක්ද දැරිය වේදනාව?

ඇගේ මව ගැබිනි හෝ uncocked ගර්භනී බව

ඇයට වසර බව රෝලර් වේ විද්වතුන් පවසයි.

ප්රශ්නය / Magm එය කාන්තාවකගේ දැරිය විපක්ෂය එරී නොවේ නම්?

එය තුල, බින් බොන් ඔහුගේ වසර දෙක තිබූ වාක්ය ප්රකාශ කළේ

ඔහුගේ මව බොහෝ විට සංවර්ධනය හා මෙම ඊනියා (බොන් පුත්රයා) (පිරිමි) තහවුරු කිරීමකට කිරි බවට පත් විය නිසා සහ (බොන් පුත්) නමින්.

එය බොන් බොන් ගැහැණු 36-45 = ගැහැනු තිස් හයක්, එයද හතළිස් පහක් දැරිය ළඟා නම්

එනම්: රෝලර් ඇය වසර දෙකක් විය.

· ඔබ හැට, එයද සැබවින්ම tractable වාක්ය 46-60 = අයිතිය tractable දඬුවම් හතළිස් හයක් කරා නම්.

අයිතිය tractable පද:

           එය ඇගේ වසර තුනක් කොක්කට ඇත

ප්රශ්නය / ඇයි ඔබ නිවැරදි හා දකුණු කැඳවා?

ඔහු දඬුවම් දැරීමට ඇති අයිතිය උපයා ඇත.

ඔහු හැර යාමට ඇති අයිතිය උපයා ඔවුන් ලබා ඇත.

ප්රශ්නය / කුමක්ද අර්ථය tractable ඔටුවා වන්නේ ඇයි?

ඕනෑම Atrgaha වාක්ය ඔහුට අවශ්ය නම්, සහ කුඩා වලසුන් වාක්ය අඩු වීම.

* ඔබ හැත්තෑ, එයද අමුතුවෙන් කිව කිරීමට හැට පහ අතරින් එකක් කරා නම්

Aljzah වේ: 61-75 = අමුතුවෙන් කිව: ඇය වසර හතරක් බව කාන්තා හා රෝලර්.

* ඔබ හැත්තෑ හය, එයද බොන් දියණිය ළඟා නම්

76-90 = බොන් දියණිය, එනම්: එක් එක් හා සෑම ඔවුන්ගෙන් එක් කෙනෙක් අවුරුදු දෙකක්.

* අනූ එක් එක් සිය විසි, එයද Haktan Trogueta වාක්ය ප්රමාණය නම්.

91-120 = Haktan Trogueta වාක්ය.

· සෑම දැරිය හතළිස් බොන්, සහ සියලු අයිතියක් පනස්.

121 සෑම 40 බොන් දැරිවියද

           සෑම 50 හරි

 

· මෙහි ගැටලු:

ප්රශ්නය / 130 ක් පමණ එහිදී ඔටුවන්?

40-40-50 = බොන් දියණිය හා දකුණු

ප්රශ්නය / 140 ක් පමණ එහිදී ඔටුවන්?

40-50-50 = බොන් කිරීමට Haktan හා ගැහැණු

ප්රශ්නය / 150 ක් පමණ එහිදී ඔටුවන්?

50-50-50 = 3 Haktan. (මුහම්මද් Othaimeen දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව සාක්ෂාත් සිට 'සකාත් පොත පැහැදිලි කරන්න.)

ප්රශ්නය / පදින්න, ඔවුන්ට 'සකාත් කරන්නේ සත්ය බව මෘගයන් ද?

'සකාත් එහි නැත.

ප්රශ්නය / ඔටුවන් ද, කුලී හා දැවැන්ත සත්යග්රහයක් සඳහා සූදානම් බව එළදෙනුන් සාධක 'සකාත් ද?

එහිදී පවා Saimh නම් 'සකාත් නොවේ.

ප්රශ්නය / ඔහුගේ ඔටුවන් හතර නම් එය 'සකාත් ද?

ඒ නිසා ඔටුවන් පහකට වඩා අඩු සභාවක ගණපූරණය සඳහා ගණපූරණය ළඟා වුණේ නැහැ හා වෘත්තීය සඳහා මෙම සංවර්ධන ව්යාපෘතිය සඳහා මෙම සූදානම් නොවූ නමුත්, වෘත්තීය ඔහු 'සකාත් සඳහා සූදානම් නිසා' සකාත් එය එසේ නොවේ

සම්මුඛ පරීක්ෂණයට (මුහම්මද් Othaimeen දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව සාක්ෂාත් සිට 'සකාත් පොත පැහැදිලි.) (පහක් යටතේ නොවන්නා පුණ්ය ආරක්ෂා) (සකාත් ක බුහාරි අංක (1447) පොත, හා මුස්ලිම් අංක 1 පොත' සකාත් විසින් කළ විස්තරය)

ප්රශ්නය / Magm ඔහු ඔටුවන් හතරක් ද එය ඔහුට ඒ සඳහා අවසර පුණ්ය දෙන්න අවශ්ය නම්?

ඔහු ඔටුවන් හතරක් ද බැටළුවන් පුණ්ය වඩා හොඳ දොර විවෘත නිසා එය අමුතු නොවේ ඕනෑම දෙයක් ඇතුළු, පුණ්යාධාර ලබා ගැනීමට අවශ්ය නම්. (මුහම්මද් Othaimeen දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව සාක්ෂාත් සිට 'සකාත් පොත පැහැදිලි කරන්න.)

ප්රශ්නය / එය 'සකාත් හෝ කැළැලක් සඳහා වයස්ගත යන්න අවසර ද?

ඔටුවන් හෝ බැටළුවෙකු හෝ වයසට (මහා වයස 'සකාත් පිටතට රිංගා නොහැකි විය හැක, ඇගේ මාංස දූෂිත ඇති අතර,, එයද' සකාත් ජනතාවට අසාධාරණයක් සමහර විට නිෂ්පාදනය සඳහා රු.

ප්රශ්නය / ඔබ පුණ්ය ටෙස් බවට ගන්නවාද?

සලකනු යහපත අපරානුමත නම් පමණක් ගත යුතු.

ප්රශ්නය / Magm ඔටුවන් ඔහු සමඟ සිටගෙන නම්, නැත, අත්පත් Aljzah වූ අමුතුවෙන් කිව ඇති අතර ඔබ ඒක අපිට බාර අයිතියක් ඇත?

ඔටුවන් වටිනවා නම් අමුතුවෙන් කිව හැට එක් හැත්තෑපහක් විය

වටිනා භාග්යයද 61 සිට 75 දක්වා =

එය 46 සිට 60 දක්වා = අයිතිය සුදුසු වේ

ඔහු තම අමුතුවෙන් කිව ඇති අතර එය ඔහුගේ දකුණු Shatin හෝ dirhams 20 Jabr හිඟයකට ගනී අයිතියක් ඇත නොවේ නම්. (මුහම්මද් Othaimeen දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව සාක්ෂාත් සිට 'සකාත් පොත පැහැදිලි කරන්න.)

ප්රශ්නය / Magm එය ඔහුට පුණ්ය ඔටුවන් ළඟා නම් හරි ඔහු සමඟ නේද වූ අතර, ඔහු තම අමුතුවෙන් කිව කරන්නේ ගෙවා ඇත?

ඔබ 46-60 ක ඔටුවන් ළඟා = සුදුසු නම් හරි ඔහු අයිතියක් තිබෙනවා ඔවුහු ඔහුගේ අමුතුවෙන් කිව සිට පිළිගත් අමුතුවෙන් කිව ඇති අතර, ඔහුට සහතික dirhams 20 ක් හෝ බැටළුවන් දෙදෙනෙකු දෙන අතර මෙහි වැරදි හරිගස්සා නොව ධන සඳහා ගෙවීමට නැත. (මුහම්මද් Othaimeen දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව සාක්ෂාත් සිට 'සකාත් පොත පැහැදිලි කරන්න.)

ප්රශ්නය / එය අශ්වයින්, බූරුවන් හා කොටළුවන් ක අවසර 'සකාත් ද?

මෙය නො වෘත්තීය සඳහා නොවේ නම්, Samet දුර්ගවලින් ගහන තිබුණද 'සකාත් වේ

අබු Huraira අල්ලාහ් අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් පැවසූ බව ඔහු සමඟ සතුටු විය හැකිය: (සේවකයා නොවන මුස්ලිම් හෝ ඔහුගේ අශ්ව පුණ්ය වූ වචනයක් දී:. වහල් පමණක් Fitr) (සකාත් පොත හා මුස්ලිම් ලේඛකයන් 'සකාත් අංක 8 බුහාරි (1464 විසින් කළ විස්තරය)) (ෂික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen S198 නමස්කාර කිරීමේ නීති විද්යාව පොත සිට)

 

දෙවියන් වහන්සේ අපගේ නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් මත පැමිණි


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق