الاثنين، 24 أكتوبر 2016


ආගමන විගමන නවවන වසරේ දී වඩාත් වැදගත් සිදුවීම්: -
ප්රශංසා අල්ලාහ්, ලෝකයන්හි හා සාමය සමිඳාණන් වහන්සේ ආශීර්වාද හා විය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය
තබූක් සටන: -
*
ආක්රමනය කරන දිනය: -
එය සංක්රමණය Rajab නවය ගිම්හානයේදී මෙම සටනට අත්සන් කරන ලදී.
*
හේතු: -
-
ඉබ්නු කසීර් පවසයි: - ඔවුන් ඔහු ළඟින්ම ජනතාව වන නිසා වක්තෘ මුහම්මද් තුමාගේ අධිෂ්ඨානය, සාමය රෝම සටන් කිරීමට ඔහු පිට විය. (ආරම්භය සහ 2/5 න් අවසන්)
-
සියලු බලැති පවසයි: -

( (ياأَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا قَاتِلُوا الَّذِينَ يَلُونَكُمْ مِنَ الْكُفَّارِ)( سورة التوبة 123)
-
මෙය රෝම සහ ක්රිස්තියානි, අරාබි එම ලිපියේ පෙර ඇති වූ ආක්රමනය හා Mutah සටනින් ලක්ෂණ

වන්නේ

මෙම සටනේදී ලෙස හැඳින්වේ කුමක්ද?
පටු ආර්ථික කාලයේ සිට මුස්ලිම් තුවාල වූ දේ කිවුල් ආක්රමණික ලෙස හඳුන්වනවා. (Sahih බුහාරි, පොත් ඒකාබද්ධ කිරීම 9/29 - 5/82 Sahih මුස්ලිම්)
මෙම තබූක් හමුදාව මත කෛරාටිකයන්:
වක්තෘ මුහම්මද්, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් (සමන්විත පැරඩයිස් සේක ගිය යුද හමුදා) පැවසීය
Fjhzhm ඔස්මාන් (පණත 4/11 Sahih බුහාරි ග්රන්ථය සහ Fath අල්-බාරි 5/306) අල්ලාහ් සතුටු විය හැක
උස්මාන් වන තබූක් යුද හමුදා මත වඩාත් spenders එක් ගල් වක්තෘ මුහම්මද් දී Vsbha දහසක් උන්මාදයෙන් මෙන් පැමිණ, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් වූ අතර බව දිවැසිවරයා මෙසේ කියා: -
(
වැඩ දිනකට පසුව කුමක්ද හානියක් Othman, වැඩ දිනකට පසුව දේ හානියක් Othman ") නැවත නැවතත් ප්රතිරාවය (මුස්නද් අහ්මද්, 5/35 හා 13/54 Sunan අල්-තිර්මිදි හොඳ සාකච්ඡාව පවසයි)
දුප්පත් මුස්ලිම් ඔවුන් එය කළ හැක්කේ වරද හිස් modicum දින Vlmzh කෛරාටිකයන් එක් එස්... ආවා. (Sahih බුහාරි 6/56 හා Fath අල්-බාරි 8/330)

පසුගිය අඩ දින, ඔහු පැවසීය, කුහකයන් එස්... '- දෙවියන් වහන්සේ මේ පුණ්ය දක්වා දිවෙන !!
අපි පදය බැස ගොස්: -

( (الَّذِينَ يَلْمِزُونَ الْمُطَّوِّعِينَ مِنَ الْمُؤْمِنِينَ فِي الصَّدَقَاتِ وَالَّذِينَ لَا يَجِدُونَ إِلَّا جُهْدَهُمْ).

කුහකත්වය පොහොසත් දුප්පත් දුප්පත්කම ගැන නරුම චෝදනා කරති. (තබරීතුමා 10/197 නිවැරදිව ආරෝපණය - පසුතැවිලි (79).
තබූක් යුද හමුදා සංඛ්යාව: -
තිස් දහසක් සටන්කරුවන් සහ මුහම්මද් තුමා විසින් නායකත්වය විශාලතම හමුදාව, සාමය ඔහුගේ ජීවිතයේ ඔහු පිට විය.
තබූක් යන සටන rednecks: -
මිතුරන් තිදෙනා තබූක් සටනින් අසාර්ථකත්වය වේ: -
Ka'b බින් මාලික්, තිත්තකම බින් වසන්තය, හිලාල් බින් නූගත්බව, හා ආධාරකරුවන් තිදෙනා ඔවුන්ගේ ඉස්ලාම් හොඳ ප්රසිද්ධ

සටන:
රෝම සමඟ සටන් මෙම සටනේදී සිදු වූයේ නැත, නමුත් මුස්ලිම් තබූක් අවසන්, සහ රෝම හා අරාබි ගෝත්ර Almtnasrp මහජනතාවගේ සහ නගර මහේස්ත්රාත් කප්පම් පාලකයන් බලපෑම විසි කළේ නැත (නබි නිවැරදි 8 චරිතාපදාන. අක්රම් අල්-Omari 2/535)
-
යුද හමුදාව තබූක් විසිවන රාත්රී නවාතැන් හා පසුව නගරයට ගොස් ඇත.

තබූක් සිට ආපසු: -
Thamood දේශයේ වන - - Atohm සඳහා Bnaqh Venhroha Vokhzthm Hooray පරීක්ෂා කරන හා අකීකරුකම (බුහාරි 4/118 හා 8/220 Sahih මුස්ලිම්) නැවත ගල් කට තබූක්, මුස්ලිම් නගරයට යන ගමන්
ජනතාව ගල් Venhahm වක්තෘ මුහම්මද් ඇතුළු කිරීමට ඉක්මන් විය, සාමය නිවාස (මුස්නද් අහ්මද්, 4/231 ආරෝපණය හසන් සලාම්)
ඔහුගේ හිස වෙස් එසේ නම්, (ඔවුන්ගේ දුක් නිහඩ එහෙත් Tknun Paquin බව තමන්ට තමන්ම හානියක් කරන නිවාස ඇතුළත් නොකරන්න) සහ ඔහු මිටියාවත (Sahih බුහාරි (Fath අල්-බාරි) 8/12 .. පසුතැවීම (118) වන තුරු, ඉක්මනින් ගමන්: - ඔහු සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් පවසයි

ආක්රමනය ඉතිරි කරන තුන් කතාව: -

හමුදාව නගරය අසලට පැමිණි විට, ආදායම් අල්ලාහ් ඔහුට හා ඔහුගේ මුස්ලිම් පල්ලිය දෙකක් යාච්ඤා ආශීර්වාද පසුව ජනතාවට වාඩි වී, ඔවුන්ට පෙර Vaatdhiroa විවිධ නිදහසට කරුණු Alanathm හා Bayahm ආක්රමණය සඳහා කෛරාටිකයන් rednecks පැමිණ ඔවුන් සඳහා සමාව ඉල්ලා සහ සියලු Sraiarham දෙවියන් වහන්සේ, Ka'b බින් මාලික් හිලාල් බින් නූගත්කමට කටුක බින් වසන්ත ඇරඹින ඇත පැමිණි පසුගාමීත්වයේ ඔවුන් සමාවෙන්න නැහැ ආක්රමනය වක්තෘ මුහම්මද් තුමාණන් තහනම් සඳහා, සාමය තුන, Vajtenbhm ජනතාව පණස් රාත්රී සමඟ කතා කිරීමට මුස්ලිම් වසල්ලම් පිළිගත් තුනක්, හා ඔවුන්ගේ දෙමාපියන් පමණක් බිරිඳ විට හිලාල් ඔවුන්ගේ භාර්යාවන් Baatzalhm Vzhbn නියෝග ඔහු පැරණි මිනිසා පමණක් වක්තෘ මුහම්මද් තුමාගේ අවසරය ඇතිව ඔහුට සේවය කිරීමට රැඳී සිටියදී, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි

වසල්ලම්

ඔවුන් ඔවුන්ගේ ලෝකයේ සීමා සහ ඔහු අල්ලා ගැනීමට රජු Ghassanid Frasl Ka'b බින් මාලික් තත්ත්වය ගසාකෑමට උත්සාහ කර තිබේ, නමුත් Ka'b බින් මාලික් ලිපිය පුළුස්සා

ඔහු මෙසේ පැවසීය: - ඒක කුරානයේ ඔවුන් පිට පසුතැවිලි ප්රකාශ පවා වසා ඔහුගේ පරිවාස වැඩි වන අතර වර්ජනය දිගටම ඔහු කියයි

((وَعَلَى الثَّلَاثَةِ الَّذِينَ خُلِّفُوا حَتَّى إِذَا ضَاقَتْ عَلَيْهِمُ الْأَرْضُ بِمَا رَحُبَتْ وَضَاقَتْ عَلَيْهِمْ أَنْفُسُهُمْ وَظَنُّوا أَنْ لَا مَلْجَأَ مِنَ اللَّهِ إِلَّا إِلَيْهِ ثُمَّ تَابَ عَلَيْهِمْ لِيَتُوبُواإِنَّ اللَّهَ هُوَ التَّوَّابُ الرَّحِيمُ)(سورة التوبة:)(

(Fath අල්-බාරි 8/113 -116 අල්-බුහාරි විසින් මෙම නවකතාව සිට)

* කථාව හානි මුස්ලිම් පල්ලිය: -


මම ජනතාව මත කැමා, එය සපුරාලීම සඳහා එවැනි තබූක් සටනින් ලෙස කෛරාටිකයන් මුස්ලිම් පල්ලි Aptny මුස්ලිම් සහ ඔවුන්ට හානිකර සඳහා Mkaadh, ඔවුන් මුස්ලිම්වරුන් පුළුල් යහපත සඳහා තම පුත්රයන්ට ප්රකාශ, වක්තෘ මුහම්මද් තුමාගේ කුහකයන් ඉල්ලීමක් කර ඇත, සාමය ඇති යාච්ඤා වසල්ලම්, දෙවියන් වහන්සේ එය තහනම්, සහ මුස්ලිම් පල්ලියක් Dharara එය හැඳින්වූයේ

ඔහු මෙසේ පවසයි: -

(وَالَّذِينَ اتَّخَذُوا مَسْجِدًا ضِرَارًا وَكُفْرًا وَتَفْرِيقًا بَيْنَ الْمُؤْمِنِينَ) إلى قوله تعالى (لاتَقُمْ فِيهِ أَبَداً لَّمَسْجِدٌ أُسِّسَ عَلَى التَّقْوَى مِنْ أَوَّلِ يَوْمٍ أَحَقُّ أَن تَقُومَ فِيهِ)( سورة التوبة(108ـ107) )

අබ්ද් අල්ලාහ් ඉබ්නු උබෙයි මරණය: -
මෙම සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්, මුස්ලිම් තබූක් සිට ආපසු පසු ඔහුගේ මරණය දක්වා අබ්ද් අල්ලාහ් ඉබ්නු උබෙයි මත යාච්ඤා, පසුව මුහම්මද් අඩු වී, සාමය ඔවුන් ඉදි කළ බව තමන් දෙවියන් වහන්සේ ඔහුට ආශීර්වාද පුළුස්සා තමන්ගේ මිය ගිය යාච්ඤා කිරීමෙන් වැලකී ඇති කෛරාටික මුස්ලිම් පල්ලිය යාච්ඤා වසල්ලම්.
ඔහු මෙසේ පවසයි: -

(وَلا تُصَلِّ عَلَى أَحَدٍ مِنْهُمْ مَاتَ أَبَداً وَلا تَقُمْ عَلَى قَبْرِهِ)

(Fath අල්-බාරි 8/333 - නිවැරදිව 3/214 ආරෝපණය පසුතැවිල්ල (84).

2. නියෝජිත දී:
නියෝජිත කණ්ඩායම් නව වන අවුරුද්දේ * වසර පසුව එම නම
නියෝජිත කණ්ඩායම් නබි සාමය (වැඩි ආරම්භය සහ ඉබ්නු කසීර් 1/927 -925 අවසන් උත්සාහ) ආගමන වසර අටක් අවසානයේ දී Aldjaranh සිට වසල්ලම් නැවත පටන් ඉස්ලාම් අරාබි අර්ධද්වීපයේ දෙලොව ප්රවේශය පුරා අරාබි ගෝත්ර ඉදිරිපත් කිරීම ආරම්භ
3.
දෙවි නබි සාමය අල්ලාහ් ඔහුට වන්දනා සහ අල්-කුර්ආනය (පේටන්ට්) (වැඩි ආරම්භය සහ ඉබ්නු කසීර් 1/924 අවසන් උත්සාහ - 925) යන සම්භවයක් එමීර්වරයා සමග සතුටු විය හැක, අබු බක්ර්, ඔහු පිට විය යවා

අපගේ නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් දෙවි පිහිටයි


 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق