zakaah යටත්
වන බව විශේෂ: (න්)
ප්රශංසා
යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන්
වහන්සේ විය.
4 රන් හා රිදී
සහ එහි ආදේශකයක්.
'සකාත් එහිදී අනිවාර්ය
·
ලේඛක
මෙහෙම කියනවා:
(وَالَّذِينَ
يَكْنِزُونَ الذَّهَبَ وَالْفِضَّةَ وَلا يُنْفِقُونَهَا فِي سَبِيلِ اللَّهِ فَبَشِّرْهُمْ
بِعَذَابٍ أَلِيمٍ يَوْمَ يُحْمَىٰ عَلَيْهَا فِي نَارِ جَهَنَّمَ فَتُكْوَى بِهَا
جِبَاهُهُمْ وَجُنُوبُهُمْ وَظُهُورُهُمْ هَذَا مَا كَنَزْتُمْ لأَنفُسِكُمْ فَذُوقُوا
مَا كُنتُمْ تَكْنِزُونَ)( سورة التوبة:34ـ35))
Murad Balkins කිරීමට
කිව් / කුමක්ද මේ පදයේ?
නිධන් අල්ලාහ් 'සකාත් හෝ වෙනත්
සිට එය අණ දේ ඇති අතර, එම භූමිය මත පැහැදිලි විය, සහ මිනිසා' සකාත් සිට ඔහු
තුළ දෙවියන් වහන්සේ මොන ගත යුතුය නම්, එය නිධානයක් බව
හා බිම තැන්පත් කරන ලද්දේ පිටතට මානව නොවේ.
වසරේ:
අබු Huraira :(. එකම මළවුන් කෙරෙන්
නැගිටුවනු ලබන දිනය ඔහුගේ පැත්තේ සහ ඔහුගේ නළල හා ඔහුගේ නැවත ඔහුට නිරය Vicoy ගිනි Vohami ඔවුන් තහඩු සමාව
නම් රන් හෝ රිදී හිමිකරු අයිතිය ඔවුන්ට නායකත්වය දුන්නේ කුමක්ද සිසිල් සෑම අවස්ථාවකදීම
තුරු ඔහු,
වසර පනස් දහසක් ඇති මුදල ෙකොපමණද දවසේ ඔහු වෙත
හැරී ජනතාව අතර, ස්වර්ගයට හෝ අපායට හෝ ඔහු
දකින) (සකාත් අංකය මුස්ලිම් පොත විසින් කළ විස්තරය (24
·
ගැටළු.
ප්රශ්නය
/ කුමක්ද රන් හා රිදී 'සකාත්
කළ යුත්තේ ඇයි?
ඔහු 85 ග්රෑම් = = රාත්තල්
දහයක් සෞදි හමාරක් විසි බර ළඟා වූ විට, රන් විය යුතුය.
·
ඔහු දෙසිය dirhams = = 140 595 ග්රෑම් = 56 සස බර ළඟා වූ විට
රිදී යුතුය.
·
Strabismus
දෙකක් සම්පූර්ණ යුතුය.
ප්රශ්නය
/ කෙසේද රන් රිදී 'සකාත්
සොයාගෙන?
ඔබ මෙම අරමුදල 'සකාත් Voksm උපුටා ගැනීමට අවශ්ය
නම් ඔබ හතළිස් දෙකක් නැහැ. දස හතරෙන් දස හතරෙන් හතළිස් එක් නිසා.
මෙම නීතිවේදීන්
හදුන්වන විට Q / කුමක්ද
'සකාත් රන්
හා රිදී හැඳින්වේ?
විට විද්වතුන් සමුළුව දන්නවා:
මෙම අරමුදලේ 'සකාත්, එය රන් හෝ රිදී
නොවන නිසා එම නීතිවේදීන් කාලීන මුදල් නැති රන් හා රිදී Valwlos විය වන වන.
ප්රශ්නය
/ රන් හා රිදී බර හෝ අංකයක් වැදගත් දෙය, කියලා?
විද්වතුන් අතර මතභේදයක්:
මම කියන්නේ:
විද්වතුන් බහුතරයක්:
ගරු බර ඩිරාමයක්ම dirhams වෙනස් මෙන් නොව
එය පාලනය කෙරෙන, නූගත්කම හා ඉස්ලාම් Almthagaal වඩා වෙනස් නිසා
නිසා
'සකාත් දී බුහාරි
(1484) සහ' සකාත් මුස්ලිම්
(9790) විසින් විස්තර
කතන්දරයක් ඔහු බර අනුව රිදී සලකා (: · උදෘත කතාව (අල්ලාහ්ගේ
දූතයාණනි,
සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් :( නෑ පහක් Ooaq පුණ්ය යටතේ විය
අබු Sa'eed
සිට අල්-හැක අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු පවසයි).
දෙවන මතය:
Shaykh අල්-ඉස්ලාම්
ඉබ්නු Taymiyyah:
පාඩම් අබු මිතුරෙකු සමඟ
සම්මුඛ සාකච්ඡාවක් සඳහා එම අංකය නබි සල්ලල්ලාහු අෙලෙහි වසල්ලම් බව දානය දී ලියූ (මුදු
මොළොක් එය දෙසිය dirhams සිව්වන දශකය දක්වා ළඟා
නම්, එය අනූ එක් සියයක්
පමණක් අත්පත් නොව ඔහු ඇය සමිඳාණන් වහන්සේ කැමති වන විය) (සකාත් දී බුහාරි විසින් කළ
විස්තරය / දොර 'සකාත් බැටළුවන් (1454)
මුහුණ අනුමානය විශ්වාසනීයත්වයක්:
නබි, සාමය සංඛ්යාව වසල්ලම්
බව හා මුහම්මද් (තුමාණන්) යුගය බර නිරතුරුව dirhams නොවේ, නමුත් අනෙක් අයට
වඩා වැඩි dirhams
සමහර.
මෙම සංඛ්යාව
වැදගත් දෙය, බව පෙන්නුම්
කරයි.
ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen ඇගයීමට ලක්වී ඇති
නිවැරදි දැක්ම
පූර්ව ආරක්ෂාව පුද්ගල සංවාද
සංඛ්යාව එකිනෙකට පටහැනි
දෙකම හමුවේ හදිස් (පහක්
යටතේ Ooaq
පුණ්ය සමඟ නොවේ) අංකය දෙසිය dirhams ළඟා, හෝ වාර්තා කළේ
නැහැ.
(එය දෙසිය dirhams ළඟා නම් මුදු මොළොක්
දී) සහ අබු බක්ර් සමඟ සම්මුඛ යන සංකල්පය මත සමුපකාර ඉදිරිපත් වන නීති විද්යාව මෙන්
.. (ෂික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 6/106 ක Zaad මත Mumti)
ඔහු තවදුරටත්
පැවසුවේ:
අප සලකා dirhams සංඛ්යාව සහ dirhams බර වන අතර, මෙහි අප මාර්ගෝපදේශ
දෙකක් ගෙන අපි සලකා බලමු. (ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen පැහැදිලි සාක්ෂාත්
සිට 'සකාත් පොත පැහැදිලි
කරන්න.)
ප්රශ්නය
/ පරිපූරකය ගණපූරණය රන් හා රිදී අංග ද?
අදහස් දෙකක් හා නිවැරදි:
ඈඳා නොමැති
මාර්ගෝපදේශය:
1 සම්මුඛ පරීක්ෂණයට ((පහක්
යටතේ Ooaq
පුණ්ය සමඟ නොවේ) (සකාත් දී බුහාරි (1484) සහ 'සකාත් මුස්ලිම්
(9790) විසින් විස්තර
කතන්දරයක්
2 බාර්ලි තිබූ යම් ගණපූරණය
අනුපූරනය ඇති ඉඩම් ඇතුළත් වන්නේ ඉතා ගණපූරණය අර්ධ බාර්ලි සහ ඉඩම් අර්ධ ගණපූරණය අයිතිවාසිකම්
අනෙක් ඇතුළත් නොවුණු විට ඔවුන් ව්යාපාරිකයන්ගේ වුණත් නැති
කෙසේ වෙතත් එය පැවසී කිරණය
රිදී රන් ලක්ෂණ නිසා අනෙක් එක ඇතුලත් නැත. (සාක්ෂාත් සිට 'සකාත් පොත පැහැදිලි
ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen විස්තර කෙරේ)
ප්රශ්නය
/ Magm ඔබ 'සකාත්
රිදී ගණපූරණය දෙකක් සමග මිශ්ර නම්, ඒ
මන්ද?
එය ඔවුන්ට කිසිදු හෝඩුවාවක්
Alsaimh මිශ්රණයේ ඇති නොවන
නිසා 'සකාත් නැත. (ෂෙයික්
මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 6/107 ක Zaad මත Mumti)
·
ඇති ප්රශ්නය:
ඔහු squint ඔහුට සිට එම උගත්
එය ඔහුට අවශ්ය කරන්නේ කුමක්ද සහ පහත සඳහන් විස්තර කිරීම සඳහා අවශ්ය මුදල්:
1 / ඇහැටුල්ලා
ඉගෙන ගත කිරීමට ඔබට මෙම 'සකාත්
නොවේ තිබෙන බව මුදල්.
වැනි:
එක් මිනිසෙක් රන් හා රිදී
මෙතන උරුමය හෝ පරිත්යාග එක්කෝ වාසි අත්කර: ඔහු දේ ඇතුළත් කිරීමට වගබලා ගත්තා පමණක්
නොව ගණපූරණය වත් ඇහැටුල්ලා පාඩම ඔහු ගණපූරණය වත් strabismus පසුවෙද්දී නැත
දේ නොව ඔහු විසින් එම මුදල්, නිසා squint.
වැනි:
එක් මිනිසෙකු (100) dirhams සහ ප්රතිලාභ මාස
හයකට පසු (10)
උන්මාදයෙන් මෙන් අංග සිටියාද නැද්ද?
ඩිරාම් 100 අර්ධ spotter
උන්මාදයෙන්
මෙන් ඩොලර් 10 අර්ධ ගණපූරණය
ව්යාපෘතීන් ගණපූරණය සමන්විත කරන්න නැද්ද?
එය ඇහැටුල්ලා පාඩම මුදල්
නිසා ගණපූරණය හා කැන්රිච් squint නොවේ ඇතුලත් නැත.
2 / දිනා ඇත
කවුද හෝ ඇති නමා ඉගෙන ගැනීමට
එය ඔහුට
අංග ද නැද්ද?
එය ගණපූරණය මෙන්ම strabismus ඔහු පහසුකම
උදාහරණය:
මිනිසෙක් මේ සඳහා පළමු
මුදල් දිනා ලාභය සම්භවයක් දිගටම නිසා මම 'සකාත් එය squint නම් strabismus මැද (100) dirhams මෙම dirhams 200 දිනා ගැනීමට සමත්ව
තිබේ.
උදාහරණය:
ගණපූරණය සිටි නිසා මිනිසෙක්
එය Skhal බැටළුවන් strabismus මැද බැටළුවන් 30 උපත ලද (10) වේ.
ඔහු අනුපූරනය ගණපූරණය squint නොවේ සවි කර තිබෙන
දේවල් කිසිම සංවර්ධනයක් හෝ නිෂ්පාදනය කරන කුලය, සිට 3 / ඉගෙන ගැනීමට.
උදාහරණය:
මිනිසෙක් (10) උන්මාදයෙන් මෙන්
ඇති අතර, මාස හයක් ගණපූරණය
ඌණපූරණය කිරීමට squint නෑ මේ මේ සභාවක ගණපූරණය
ඈඳා නම් උන්මාදයෙන් මෙන් ඩොලර් 10 ඔහුට දුන්නේ පසු.
ඔහු මේ වසරේ මුල් මාස හය
දක්වා ගොස් නම් 'සකාත් ගෙවිය යුතුය. (ෂෙයික්
මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 6/107 ක Zaad මත Mumti)
ප්රශ්නය
/ එය ලෝහ දෙකේම අනිවාර්ය 'සකාත්
ද?
රන් හා රිදී වැනි ඇසේ අනිවාර්ය
'සකාත් වූ ලෝහ, පුණ්ය වලට යටත්
වේ.
වැනි අනිත් කොපර් සහ ඊයම්
වැනි ඇසේ ඇත්තේම නැති වන, ලෝහ, වුවද, අදහස් වෘත්තීය
වෙළඳ ප්රදර්ශන, නමුත් එය ෆ්ලෑෂ් ඇතිවිය
හා විද්වතුන්
අතර ඇති එකඟ නො:
මම කියන්නේ:
මෙම මුලුතැන්ෙගයි සිට පෘථිවි
පිටත එය කකුලක් බද්ධ වගේ නිසා ඔබ 'සකාත් යුතුය.
දෙවන මතය:
ලෝහ සාරය දේශයේ ලිංගික
ස්වාධීන නොවන නැවත ආරම්භය .walosal යයි අපි 'සකාත් සාක්ෂි සොයා
ගත්තේ නැහැ සාක්ෂි තිබේ නම් මිස නැත' සකාත් වන්නේ මෙම
ඉදිරිපත් කිරීම සහ කාර්ය සාධනය නොවේ නම්-රන් නොවන සහ රිදී මත නිසා, නමුත්.
සංචිත / බව සියලුම මනුෂ්යයා
පිටතට 'සකාත් ලෝහ එය ධාන්ය
වර්ග හා පලතුරු වගේ නිසා. (ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen පැහැදිලි සාක්ෂාත්
සිට' සකාත් පොත පැහැදිලි
කරන්න.)
·
'සකාත් විසිතුරු ගැටලු:
ප්රශ්නය
/ දැඩි වූ 'සකාත් විසිතුරු
භාණ්ඩ පරිශීලක හෝ non-පරිශීලක?
විද්යාඥයන් අතර නිකුතුව, මතභේදයක්
නිවැරදි
/ 'සකාත් පරිශීලක
හෝ non-පරිශීලක
විසිතුරු භාණ්ඩ යුතුය
එහි අඩංගු පෑන් සාක්ෂි.
නබි, අල්ලාහ් ඔහුට ආශීර්වාද
හා ඔහු රන් ඇගේ දියණිය Msktan Glaztan රන් Almsktan Glaztan අතින් කාන්තාවක්
ඇවිත් හැක,
අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, ඈට කතා කොට, ඒ (Otodan 'සකාත් මෙම ඇය පවසයි:
නෑ, ඔහු පැවසුවේ, Oasark දෙවියන් Issourk ඔවුන් ගිනි වළලු
දෙකක් () Fajlathma
හා කින් අඩුවී නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්
පැවසුවේ එනම් දෙවියන් වහන්සේ හා ඔහුගේ දූතයාණන්) 'සකාත් ක' සකාත් අල්-තිර්මිදි
පොත (637)
පොත (අබු ඩාවුඩ් (1563 විසින් කළ විස්තරය)
සහ පාලක Mustadrak
1/390, සාකච්ඡාව සැබෑ ය කොට, හාෆිස් ඉබ්නු Hajar ශක්තිමත් ආරෝපනය)
පැවසීය
මෙම 'සකාත් මෙම පැහැදිලි
ප්රතිපාදන Mbosa
වුවත්, විසිතුරු භාණ්ඩ
නියමිත වේ,
නමුත් මවට නබි (තුමාණන්) කතාව හමුවේ නිසා ෂෙයික්
මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen S193 ක ඇය සහ ඇගේ ෙල)
(නීති විද්යාව නමස්කාර)
කුලී රථ
හෝ විචාරාත්මක දැනීමකින් සඳහා සූදානම් ප්රශ්නය / දැඩි වූ 'සකාත්
විසිතුරු භාණ්ඩ?
මෙම ඇඳුම් කාන්තාවන් වීමට
ටැක්සි සඳහා සකස් කරන ලද විසිතුරු භාණ්ඩ කුලියට සඳහා සූදානම් නම් 'සකාත් වලට යටත්
වේ.
*
එය සූදානම් විකිණීමට හෝ මිලදී ගැනීමට එහිදී මුදල්
වගේ නිසා එමෙන්ම, ඔවුන් නිවසේ හෝ නොවේ කන්න
හෝ බොන්න හෝ කුලී රථ අවශ්ය වන විට ඒ නිසා මම එය ගෙන අලෙවි වියදමින් සඳහා සූදානම් හා
වැය නම්,
'සකාත් වලට යටත් වේ. (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 6/138139 ක Zaad මත Mumti)
ප්රශ්නය
/ දැඩි වූ 'සකාත් විසිතුරු
භාණ්ඩ තහනම් වචනයකි?
සත්ව පිළිබඳ චිත්රයක් හෝ
සමනළ හෝ සර්පයෙකු වූ හෝ වෙනත් ආකාරයකින් 'සකාත් යටත් වන
මුහාරම්හි. (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 6/138139 ක Zaad මත Mumti)
ප්රශ්නය
/ එය ඇඳුම් හා නිවස අලංකාර පරිශීලක 'සකාත්
විසිතුරු භාණ්ඩ, නිවැරදි
මිනුම් ද?
හේතු දෙකක්
නිසා සත්යය නොවේ:
1 පෙළ උල්ලංඝනය කිරීම දූෂිත
මනින.
කුලියට 2 Lucan ඔහුට ඇඳුම්, එය 'සකාත්, Lucan පිළිතුරු දිය යුතු
කුලියට ද'
සකාත් ඇඳුම් ඇත වුණේ නැහැ ඒ මිනුම් සැබෑ ය.
(ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen පැහැදිලි සාක්ෂාත්
සිට 'සකාත් පොත පැහැදිලි
කරන්න.)
ප්රශ්නය
/ දෝ 'සකාත් කුඩා
හෝ විශාල විසිතුරු අනිවාර්ය වන්නේ ඇයි?
විද්වතුන්
අතර මතභේදයක්:
ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen පවසයි:
'සකාත් ටිකක් හෝ
ගොඩක් විය විසිතුරු අනිවාර්ය වේ. (ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen පැහැදිලි සාක්ෂාත්
සිට' සකාත් පොත පැහැදිලි
කරන්න.)
දෙවියන්
වහන්සේ අපගේ නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් මත පැමිණි
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق