හජ්, වැරදි
ප්රශංසා
යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන්
වහන්සේට ස්තුති වේ වා
අපි හජ් ඉටු
අතර බව වන්දනාකරුවන් වැරදි දැන ගැනීමට ඇති, ඒ නිසා
මෙම දෝෂ පවා පිහිටා නැහැ ඉගෙන පිළිගන්නවා.
එය මෙම දෝෂ
පාලනය වෙනස් ඒවායේ ස්වභාවය අනුව, හජ්
හා වන්දනා කිරීම පරතරය ඔවුන්ට මුදල් අවලංගු පටහැණි නමුත් වැටුප් අඩු වේ.
අපි මග පෙන්වන
දෙවියන් ඉල්ලා රෂාද් ඔහු ප්රේම කරන සතුටු වෙනවා.
* Ihram පත්රයක
වරදක්.
Miqat සිට
1 නිවාඩු Ihram පව්කාර
Ihram හැරදමා උන්
වහන්සේ තොරව meeqaat සිට
ihraam ඇතුළු සහ
chore පිටත් එය
ලේ (මක්කම මරා හෝ එහි දුප්පත් මිනිසුන් එය, බෙදා
හැරීමට කප්පම්) වේ.
2 එය
Ihram වන ඇඳුම
වෙනස් කිරීමට අවසර නැත සමහර බැතිමතුන් විශ්වාස හා මෙම ඔහු ihram වෙනස්
කිරීමට අවශ්ය සෑම අවස්ථාවකදීම වැරදි වන අතර මෙම ඔහුට Valhaj සැබෑ
නොවන බව පිරිමි හා කාන්තා අතර වෙනසක් නැහැ.
3 සමහර
බැතිමතුන් සඳහා අවශ්ය Balnalin Ihram විශ්වාස, සහ
එය Ihram කාලයේදී
පමණක් ව්යාකූලත්වය ප්රතික්ෂේප කරන පාවහන් ඇඳීමට අවසර නැත පාවහන් ගැන .. මේ Ihram දොස්
යුතුකම නොවන බව කොන්දේසියක්, මෙන්ම
කාලය හා අන් අය තුළ පාලනය නොවේ.
4 විශ්වාස
සමහර බැතිමතුන් යාච්ඤා කරන විට Ihram rak'ahs යුතු
අතර, මෙම ද Shaykh අල්-ඉස්ලාම්
ඉබ්නු Taymiyya යාච්ඤා
ඇගයීමට ලක්වී වසර පෞද්ගලික ihraam තුළ
කිසි වරදක් වේ.
5 සමහර
බැතිමතුන් Ihram දී මැසීමට
බව තහනම පවා පටි, සපත්තු සහ
හස්ත කර්මාන්ත pm ඇතුළත් හිතන්නේ
මේ නිසා සියලු Balmekhet Mavsal අතට
හෝ මන්තීවරුන්ෙග් සාමාජිකයෙකු මත දේ අදහස් වන්නේ වරදකි.
6 සමහර
බැතිමතුන් Ihram ඇඳගෙන අපහසුවට
පත් හා Ihram ඔහු Mahzawrath මෙය
වරදක් වන්නේ කිසිවක් කර නැත සිතන ඇඳීමට වරක්, Ihram අරමුණ
පැවැත්වීමට
නිවැරදි
දැක්ම එය Ihram asceticism ඇතුල්
කිරීමට හා හුදෙක් Ihram ඇඟ
ලා නොගත දශකයකට අරමුණ පසු තහංචියක් කිසිවක් කර නැත බව ය.
7. සමහර
අය Umrah හෝ හජ් සඳහා
ihram (අනේ දෙවියනි, මම
Umrah හෝ හජ් කිරීමට
අවශ්ය) දුටු විට, සහ මෙය වරදක්
වන්නේ,
නිවැරදි
දැක්ම ඔහු (Umrah සඳහා)
Umrah අවශ්ය නම්
කියන්න වේ ඔහු හජ් පවසයි අවශ්ය නම්,: (බෙක්
වන්දනා) සහ අෙනකුත් සිට නියෝජ්ය විය එසේ එසේ සඳහා Umrah වන්දනා
කොට, හෝ එසේ එසේ
සඳහා, මේක අමාරු
ක් වේ.
8 සමහර
බැතිමතුන් කුඩා දරුවා තොරව වන්දනා තහනම් පෞද්ගලික Bkabar හිතන්නේ
මේ වරදක් වේ:
ඔටුන්නක්ද
ඔහුට සහ වන්දනාව ඉන් තහනම් ඉතිරි ආරක්ෂා කර ගත යුතුයි කුඩා මැසීමට ඇත.
9 සමහර
බැතිමතුන් Ihram හා Ihram බදු
ස්නානය විට පමණක් නොව එය ප්රිය කළ බව වන අතර, මෙම
වරදකි, නිවැරදි, කියලා.
10 Ihram හෝ
සමහර විට Tantqub තුළ සමහර
කාන්තාවන් Talpsn අත්වැසුම්
මෙම නවීන දෝෂයක් (Tantqub නොවන
කාන්තාවන් අත්වැසුම් නොවේ) අහමද් විසින් කළ විස්තරය.
11 සමහර
කාන්තාවන් Ihram තුළ රන්
ආභරණවලින් සැරසී මෙම වැරදි, එය
රන් Bosorh දැක්මක්
හෝ පැයකට හෝ පසුගිය පද සමඟ අවසර Ihram බව
අප විශ්වාස කරනවා.
* Talbiyah පත්රයක
වරදක්.
1 Bodeih වර්ෂය
තුළ ඇතුළත් කර නැති අතර මෙය වරදක් වන්නේ ඇත සමහර බැතිමතුන් අතර හමුවක්, කෙසේ
වෙතත්, නබි සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් බව ඔප්පු ඇතුළු talbiyah ගත
නොහැකි විය හැක.
2 සමහර කාන්තාවන්
අනුකූල වීම සඳහා තම හඬ දක්වා පැවැත්වීමට, මෙම, කාන්තාවන්
තොරව මිනිසුන් ප්රතිචාර විසින් පරිමාව විශේෂයෙන් නිසා වරදක්, නමුත්
ඔවුන් කාන්තාවන් අසා තමන් තම හඬ දක්වා පැවැත්වීමට නැහැ.
3 මිනිසුන්
වන්දනා අංශ සැඟවීමට සඳහා වන අතර, අනුකූල
වීම සඳහා එක් හඬ ඉහල නො.
talbiyah සඳහා
යම් යම් වන්දනාකරුවන් Icagl සමහර
විට අලස කතා මෙය වරදක් වන්නේ
නබි සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් තවමත් පවා අවුලූවන ගිනි Aqaba විසි
එහෙන් කරන ලදී.
4 සමහර බැතිමතුන්
Erdali නබි හෝ ඔහුගේ
මිතුරන් එක හඬින් :( කඩිමුඩියේ නවතම සිට සම්මුඛ සාකච්ඡාවක් ඒ ගැන මේ Malisse කොටස)
හමු නො එක හඬින් මෙම දෝශය සමග කණ්ඩායමක් හමු
5 සමහර
අය Asthoudrmany talbiyah හමු
වූයේ නැත, ඔවුන් සවන්
දෙවියන් වහන්සේට කීකරුව ආශිර්වාදය හා ආශිර්වාදය හා තම දේපල පිලිගතයුතු අතර ඉරිදා එකකි.
* විශ්ව
විද්යාල ඇතුළු පත්රයක වරදක්.
1) විශ්ව විද්යාල
ඇතුළු වීමේදි වන්දනාකරුවන් සමහර නබි සාමය පිලිබඳ කිසිදු වාර්තාවක් වසල්ලම් Bodeih ඉල්ලා
සිටී.
(, දෙවියන්ගේ
නාමයෙන් Aasalah හා සාමය
මගේ පව් අල්ලාහ් දෙවියනි Agvrla දූතයාණන්
මත විය යුතු අතර, මම ඔබේ දයාව
දොර විවෘත) වසර ස්ථාවර.
2) විශ්වාස
වන්දනාකරුවන් සමහර මහ පල්ලිය දී යම් දොරට විය යුතු අතර මෙම කිසිදු පදනමක් ඇත.
3) සමහර මහ
පල්ලිය සුබ පැතූ rak'ahs රවුම්
අතර, මුස්ලිම්
දේවස්ථාන ඉතිරි කැමති නැහැ කියා විශ්වාස කරන අතර, එහි
වරදක් හා මහ පල්ලිය මුස්ලිම් පල්ලිය ඔහුට ආචාර rak'ahs ඉතිරි
වන නමුත් ඊළඟ හජ් හෝ Umrah නම්
ඔහු එය rak'ahs දෙකක් ආචාරය
ලෙස ගණන් කළේ නැහැ.
* මෙම
circumnavigation පත්රයක
වරදක්.
විශේෂයෙන්ම
circumnavigation Bodeih දෝෂ
කැපවීම 1 එය circumnavigation
විශේෂ යාච්ඤා ඔහු පිට සාමයක් නබි
සිට ගැටළුකාරී නැත.
2 ඔව්හු
උන් වහන්සේ ඔවුන්ට උගන්වන්න පාඨකයා ලැබෙන අතර මෙය වරදක් වන්නේ සමහර සාමූහික නිකෙලෙස්
යාච්ඤා
දකුණ: හැමෝම
තමා ඉල්ලා සිටී අඩු හඬ.
3 සමහර
කළු ගල් හෝ යේමන් කෝනර් දැඩි වැළ නොකැඩී පැමිණෙමින් නගරයේ තදබද හා දෝෂයක් නිසා තුවාල
වන්දනාකරුවන්ගේ
දකුණ: බව
Hejrebidh සඳහන්
කිරීම පිළිගත් ප්රමාණවත් වන්නේ නැහැ.
5 කෲස්
තත්ත්වය කළු ගල් සිප එය නොමැති වලංගු නොවන බව සමහරු විශ්වාස කරනවා මේ වැරදි දෙයක්.
හරි දේ:
සපයා ඇති කළු ගල් වසර හාදු වී නැත.
6 සමහර
යේමන් කෝනර් පිළිගෙන මෙම වැරදි, දෘඪ
නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් සිට ඔප්පු කර ඇති නමුත්, දකුණු
අත එය ස්කෑන් වේ, එය දිගින්
දිගටම ප්රතික්රියාවක් නොවන හානියක් නොමැතිව හජ් කිරීමට හැකි වූ අතර, නැති
හා කළු ගල් ලෙස තම අතින් දුන්නේය.
7 සමහර
ආශීර්වාද හා කළු ගල් සහ යේමන් කෝනර් ඇති අතර වසර ගතවෙද්දී උත්සාහ කරන බව යි.
ගල ලැබෙන
කිරීම රිසි:
අල්ලාහ්
ම උතුම් වන්නේ: ඔබ පවසයි ගල ලැබී නම් එය, සර්ව
පරාක්රම දෙවියන් වහන්සේගේ උපරිම කිරීමට වන අතර, එසේ
දෙවියන්ගේ පණිවිඩකරු විය.
8 සමහර
මක්කම එළඹීම අවශ්ය සයිකලයෙනි කිරීමෙන් බව අප විශ්වාස කරනවා. මෙම ගමන් කිරීමට මහන්සි
නම්, ඔහු වාරික
සනසා ගන්නා පසුව එය වැරදි දෙයක් නොමැති circumambulate දක්වා
ගමන් කළ හැකි වන්දනාකරුවන්ගේ, වරදකි.
9 සමහර
Athompsh මෙම
Kaaba බිත්ති රවුම්
සහ මේ වැරදි වන අතර.
කළු ගල හා
යේමන් කෝනර් පමණක් අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් ප්රතිචාර දැක්වූයේ නැත.
සියලු භයානක
වැලි කැපවී සමහර 10
පළමු වට
තුනක් වැලි ව්යාපෘතිය සහ එය පිරිමින් සඳහා වනු ඇත.
11. සමහර
දොරකඩ Kaaba ඇති රවුම්
බව විශ්වාස, සහ මේ වැරදි
වන අතර, එය කළු ගල්
දිවැසිවරයා ආරම්භ කර ඇත.
සමහර 12 වන්දනාකරුවන්
දිගු සඳහා Maqam ඉබ්රාහිම්
හා ඇමතුම් සිටගෙන යාච්ඤා කණ්ඩායමේ විය හැකි අතර මෙය වරදක් වන්නේ, මේ
අවස්ථාවේ දී, කන්නලව්
සියල්ල ප්රතිචාර දැක්වූයේ නැහැ.
• වැරදි
විට Tawaf කැප.
1 Tawaf බෙදිය, නමුත්
එම ස්ථානයට පිටුපස අතර මෙය අත්වැරැද්දක් බව සමහරු විශ්වාස කරනවා
හරි දේ:
මුස්ලිම් පල්ලිය තුළ යම් ස්ථානයක දී යාච්ඤා කරන්න.
2 ඇතැම්
කියවීම, ලදී දිග්ගස්සන්නට, හිස
නමාගෙන ,,,, කාලයන්හි
හා ඉඳගෙන කරන්නේ මෙම සුන්නහ්ව පටහැනි වන අතර, මුහම්මද්
සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් මෙම rak දෙකක්
alleviates හා
සැපයීම සඳහා වරින් එළියට යන්න.
3 rak පසු
වාඩි සමහර බැතිමතුන්, දිගු
යාච්ඤා එකඟ හා මෙම අල්ලාහ් සාමය මැසෙන්ජර් සිට ගැටළුකාරී නැත ඔහු පිට විය යුතු අතර
ඔහු මඟ පෙන්වීම.
* හඹා
යාමේ දී දෝෂ.
1 උච්චාරණය
අරමුණ කැමැත්ත ඒ සඳහා අපොස්තුළු Asalahalsalam ඔහු
කරන්නේ නැහැ සඳහා, වරදක් සෙවීමට
විට.
2 ඇතැම්
වන්දනාකරුවන් Palmrop ආරම්භ
මෙම වැරදියි.
අයිතිය:
එය SAFA දී ආරම්භ
කිරීම හා Marwah දී අවසන්
වේ.
3 සමහර
SAFA කන්ද හා
ගල්කිස්ස Marwa ඉහළ නැඟ
නම් පමණක් හඹා සිදු වූ බව විශ්වාස කරනවා. මෙය වරදකි.
දකුණ: මෙම
පවසද්දි ඕනෑම තැනක ඉහළ හෝ Marwa ඉතා
මෑතක ළඟා වී නැති කිරීම.
ඔහුගේ අත්
එසවීමට සමහර 4 සහ
එය යාච්ඤා විශාලනය කිරීමට මෙන් ඔවුන් සඳහන් කරයි. ඔබ SAFA ගියා
හා මඟ පෙන්වීම ලබා මෙම වැරදි නම්.
දකුණ: ඔහු
තම අත් ඔසවා ඇමතුම් බව ඔහු පිට නබි සාමයක් අඩංගු බව, කන්නලව්
වැඩි කිරීමට තම අත් මතු කලේය.
5 සමහර
බැතිමතුන් SAFA සොයා යාම
ආරම්භ SAFA කිරීමට SAFA SAFA වීමටයි
බව එක්-අඩ ප්රේම අවසන් අතර, මෙම
වැරදියි.
දකුණ: අර්ධ
SAFA සිට Marwa වේ.
6 සමහර
බැතිමතුන් සියලු පිලි දී සෑන්ඩින්, මෙම
වරදකි
වැලි කර්තව්යයේදී
නිශ්චිත කොටසක් Baalman Okhaddran වර්ධනය
වී ඇත.
7 සමහර
කාන්තාවන් පිරිමින් මෙන් එල් Alamein අතර
සොයන්න, මෙම වරදකි
කාන්තාවක්
උත්සාහ කරන්නේ නැහැ හෝ නිසා ඉබ්නු උමර්, වැන්දඹු:
(කාන්තාවන් වැලි හවුස් හෝ SAFA හා
Marwa අතර නැත).
8 සමහර
අය පවිත්රත්වය පසුපස හඹා විය යුතු අතර මෙය වරදක් වන්නේ, හඹා
පාරිශුද්ධිය සඳහා අත්යවශ්ය නැත හිතන්නේ, එය
වඩා වඩා හොඳ පිරිසිඳු.
9. සමහර අය
මෙම සුන්නහ්ව පටහැනි එල් Alamein Alokhaddran ඇති
දැඩි හඹා නොසලකා හරින්න.
සමහර 10 වන්දනාකරුවන්
දෙවියන් වහන්සේගේ වදන් කටපාඩමින්
: إِنَّ الصَّفَا وَالْمَرْوَةَ مِن شَعَائِرِ اللَّهِ ۖ فَمَنْ حَجَّ
الْبَيْتَ أَوِ اعْتَمَرَ فَلَا جُنَاحَ عَلَيْهِ أَن يَطَّوَّفَ بِهِمَا (البقرة:158
එක්
එක් භාගයේ දී සහ මෙම වරදකි
දකුණ: SAFA ච්ව්ඒ
වන්දනාකරුවන් රිසානාට ආරම්භ කිරීමට නම් මෙම ව්යාපෘතිය පාරායනය.
සමහර 11 වන්දනාකරුවන්
යම් යාච්ඤාවක් හඹා යාමේ දී එක් එක් අර්ධ වෙන් අතර, මෙම
දෝෂය සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් තුමාණන් සිට ගැටළුකාරී නැත.
12 සමහර
අය දිගටම යාච්ඤා පවා පවත්වන ලද අතර මෙම වැරදි සෙවීමට.
යථාර්ථය:
යාච්ඤා කරන අතර, ඉන්පසු, හෙට
සිට තම පශ්ණ අංක කඩාකප්පල් කිරීමට ඒ රාජකාරිය.
13. සමහර
අය උත්සාහ කළ යුතු circumnavigation අවසන්
කිරීමෙන් පසු වහාම සිතන හා මෙම ඔහුට රවුම් හා පසුව ඔහුගේ ශක්තිය හා ඔහුගේ රැස්වීමෙන්
පසු ලබා ගැනීමට ආරම්භ තුළ හෙම්බත් නම් විවේක ගන්න නිසා, වරදකි.
14 සමහර
නොවන හජ් හා Umrah නමස්කාර
කටයුතු සොයා යාම කියලා, මෙම
වැරදි,
SAFA හා
Marwa අතර හඹා
නමුත් එය පෞද්ගලික චාරිත්ර විධි වේ.
* උගුර
බැටකමින් පත්රයක වරදක්.
1 සමහර
අය, ඔහුගේ හිස
බූගා හෝ කපා සමහර අනෙක් අය අතර මේ වැරදි වේ.
බදු: උගුර
සමස්ත හිස පවතින බව.
2 සමහර අය, අවසන්
වූ පසු රිසානාට තම ඇඳුම් විශ්ලේෂණය නොවන ඔහුගේ නිවස, මාළිගාවේ
ගියා ය, පසුව රැවුල
හෝ මෙම වැරදියි.
මිනිසා පටන්
Umrah පමණක් උගුර
ෙහෝ ෙනොකර (Vliqsr පසුව
විශ්ලේෂණය) විසඳන්නේ නැහැ.
සමහර තුනක්
ආරම්භ, කපා හැර
ආරවුලක් ඔහුගේ හිස මුඩු
Valibde වසර
වන පළමු දකුණු කපා.
· Perfusion දවසේ
දෝෂ.
1 සමහර
බැතිමතුන් තොරව නව වන දින ඉර නැගීමට තෙක් රන් කාසිය වාඩි සෘජුවම අර්ෆත් කිරීමට perfusion යන්න, මේ
සුන්නහ්ව පටහැනි වේ.
නබි සල්ලල්ලාහු
නවවැනි දින හිරු නැගී එන පූජා අට වන දින රන් කාසිය රැඳී වසල්ලම්.
2 සමහර
බැතිමතුන් සඳහා Talbiyah කටපාඩමින්
නැහැ, හා මෙම සුන්නහ්ව
පටහැනි වන අතර, එය ඔවුන්
දැනුවත් කිරීමට යහපත් වේ.
3 සමහර
වන්දනා කාලය සමග මෙම දහවල් යාච්ඤා ඒකාබද්ධ, සහ
මොරොක්කෝව, රාත්රී ආහාරය
සමග, සංයෝජන හා
මාලිගාවේ රන් කාසිය ලබා ගැනීමට අවසර වන අතර, මෙම
සුන්නහ්ව පටහැනි බව සිතීම.
රන් කාසිය
මෙම ව්යාපෘතිය සංයෝජන තොරව මාලිගය වේ.
4 සමහර
බැතිමතුන් සඳහා දේශ සීමා තහවුරු අතර, මෙම
වැරදි නැහැ සමීප මොනා කිරීමට බැස.
ischemia මත
Valmsthab:
අවිද්යාව
නම් රන් කාසිය දී Hoalambat හා
හජ් මත බදු ඇසිය යුතුය.
· Arafah දවසේ
දී සිදු දෝෂ.
1 සමහර
බැතිමතුන් පිටතට ගමනේදි 'Arafah ප්රතිචාර
විසින්, මෙම වසරේ
අනුකූල වීම සඳහා, වෙනත් ආකාරයකින්
.valjhr ප්රිය පවා
Aqaba ක embers Eid දවස
විසි කතා කරන්නේ නැහැ.
2 ඔවුන්
අරෆා ළඟා එය ඉර බැස යන තුරු එහි නියෝජනය පසුව Muzdalifah පැන, හිරු
සම්මත කරන තෙක් සිය නිවාස තුළ රැඳී පෙර සමහර බැතිමතුන් බැස එන්න. (හජ් Arafah) ඔහු
කෙරෙහි නබි සාමයක් නිසා මෙම කිසිදු වන්දනා ඇත.
3 සමහර
බැතිමතුන් නබි සල්ලල්ලාහු මත ඒව පෞද්ගලික පරිශුද්ධභාවය, Vibarakon
Bohjarh හා පාංශු
විය නතර කිරීමට ඇති බව කන්ද බව අප විශ්වාස කරනවා.
එය එහි යාච්ඤා
කිරීමට කන්ද නැගීම සමග ඉදිරියට කරන්නේ නැහැ.
4 සමහර
Namira මුස්ලිම්
පල්ලිය දී එය ඉමාම් සමග Zuhr හා
අසර් යාච්ඤා කළ යුතු හිතන්නේ මේ වැරදි දෙයක්.
අයිතිය:
මෙම හජ් ඔහු තම කූඩාරම යාච්ඤා යාච්ඤා නම් පළමු හානි ඔහු සඳහා වඩා හොඳ තොරව ඔවුනට සහතික
හා
කොහෙද:
(මම මෙතන සිටගෙන මුළු ආකල්පය හා අරෆා වේ).
5 සමහර
බැතිමතුන් පිටුපා හෝ ඔවුන්ගේ ඇදහිල්ල හෝ Hmailhm පිටුපස
වීමට මඟ පෙන්වීම සමඟ කන්දට යාච්ඤා ගමන් කරන්නේ මෙය වරදක් වන්නේ,
දකුණ: හජ්
පිළිගැනීමේ විට ඔහුගේ කන්නලව් දිශාව.
ඉර බැස යාමට
පෙර Arafah පිටතට හයක්
මෙම වැරැද්දක් වේ,
දකුණ: ගෙවීම
පමණක් හිරු බැස යෑමෙන් පසු සිදු කළ හැකි අතර මෙම වැරදියි.
7 සමහර
බැතිමතුන් එසේ ඔබ ඔවුන් වටා ගමන් බලන්න Arafah දවස
අගය දන්නේ නැහැ අතර, ඒ
යටතේ මෙම තත්වයට Kcha ලකුණ
නැගී ඇති බව පෙනේ.
දකුණ: බව
හිරු බැස තෙක් ඉහත හජ් යාච්ඤා හා සමාව පරිශ්රමයක් දරමින් හා.
* ඔබ Muzdalifah තුළ
රාත්රිය ගත කරන විට වැරදි කරන්න.
කොටි සමහර
වන්දනා 1 සම්භවයක්
Muzdalifah කල්පනා
මෙම වැරදියි.
හරි දේ.
බී පෙර සිදු
Muzdalifah හා
දේශ සීමා සිට ඉල්ලන්න, ඒ
නිසා ඔහු කප්පම් ඔහුගේ වන්දනා නිසි කරන්න කිරීමට වග බලා ගන්න.
2 සමහර
Muzdalifah කිරීමට
ඔහුට පිටත් ත්වරණය හා මෙම Muzdalifah තල්ලු
වැරැද්දක් සන්සුන් හා ශාන්තභාවය ඔහු පිට නබි සාමයක් ගෙවීමට සිදු විය යුතු ය: (සාමාන්ය
ජනතාව, වැසියන්
නිවන්)
3 සමහර
බැතිමතුන් Muzdalifah, එම
වසරේ ආරවුලක් ඇතිවීමට පෙර පාරේ Maghrib සහ
ඉෂා යාච්ඤා කරන්න.
දකුණ:
සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් තුමාණන් ලඟා වූයේ නැත, නමුත්
ඔහු Muzdalifah පැමිණි
විට.
4 මොරොක්කෝව
සහ ඔවුන්ගෙන් සමහරක් Muzdalifah දී
නමුත් සවස යාච්ඤා වැරැද්දක් කාලය පසු යාච්ඤා සහ රාත්රී ආහාර. අපි එහි කාලය ඉක්මවා යාච්ඤාව
කෙසේ හෝ ප්රමාද නොකළ යුතුය.
(إن الصلاة كانت على المؤمنين كتاباً موقوتا).
5 සමහර
බැතිමතුන් යායා අද රෑ වෙනත් ආකාරයකින් යාච්ඤා කිරීම හෝ පිරිමි හෝ, මෙම
වැරදියි.
හා හරි දේ:
දෙවියන්ගේ
පණිවිඩකරු සල්ලල්ලාහු මත මෙන් වැතිරී පවා අලුයම යාච්ඤා වේ.
සමහර 6 Muzdalifah හරහා
හා රාත්රිය වැය කරනවා. මේ විශාල අත්වැරැද්දක්.
නමුත් සුන්නිවරු
හජ් පහන් වන තෙක් එහි රැඳී හා පසුව පූජා ස්මාරකය සිටගෙන යාච්ඤා කිරීම හා සියලු බලැති
දෙවියන් වහන්සේට යාච්ඤා, පසුව
රන් කාසිය පිටතට යන්න.
7 හිරු
තුරු Muzdalifah සමහර
රැඳී ඉහළට හා මෙම වැරදියි.
නබි සල්ලල්ලාහු
හිරු පෙර Muzdalifah සිට
ගෙවීමට වසල්ලම්
8 ඔබ Muzdalifah ගෙවීමට
හා මේ වැරදි වන විට සමහර talbiyah වූයෙන්,
හජ් Aqaba වන
embers පැමිණ මිස
Valtalpah එය
කපා නෑ.
· විට
දීම්, චාරිත්රය සිදු
දෝෂ.
1 සමහර
බැතිමතුන් ප්රචණ්ඩ Jamarat වෙත
පලා Muzdalifah හැරී
තීව්රතාව සහ එය වන්දනාකරුවන් ත්රස්ත බිය ගැන්වීමට බැවින් මෙම, වරදකි.
නිවැරදි
දැක්ම වන්දනාකරුවන් කැළඹුවේ සහ නිහඬව ගෙවන බව ය.
2 මෙම
වෙඩි තැබීම Muzdalifah සිට
ගල් මිස වලංගු නොවන අතර මෙම වැරදි බව සමහරු විශ්වාස කරනවා.
Valhsy ඔහු
Muzdalifah සිට
ගල් කැට අහුලා බව වසල්ලම් තුමාණන් සාමය සිට ගැටළුකාරී නිසා, නැද්ද
යන්න මොනා Muzdalifah හෝ
ඕනෑම තැනක, ඕනෑම තැනක
සිට ගෙන.
3 සමහර
බැතිමතුන් සඳහා වැසිකිලි ස්ථානය භූතයන්, මේ
අනුව, ශාප හා අපහාස
හා යක්ෂයා ගල් ගැසීම ඇත මෙම වැරැද්දක් කොහෙද බව විශ්වාස
මේ දැනුත්
පිළිවෙත නමුත්, එය අල්ලාහ්
මතක් ස්ථාපිත කිරීම සඳහා වේ.
4 සමහර
බැතිමතුන් අප, ඕනෑම තීරුව
ගල කණුවක් ආසාදනය කිරීමට ඇති බව සිතන මේ වැරදි දෙයක්. එය තීරු ආසාදනය chucking සෞඛ්ය
සඳහා අවශ්ය නොවේ.
5 සමහර
සෝදා බොරළු මෙම වසරේ විශ්වාස කෙරේ මේ එය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් සිට ගැටළුකාරී විය නැති
නිසා, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් වරදකි.
6 සමහර
බැතිමතුන් විසි කිරීමට සහ මෙම වැරදි ඔහුගේ හැකියාව, කවුරු
හරි ඔහුව අවුලට පත්.
මෙම හජ්
ඔහු ගල් කැට විසි හැකි නම් ඔහු කළ වෙඩි ඕනෑම කෙනෙකුට පැවරීමට නොහැකි විය හැක.
(وَأَتِمُّوا الْحَجَّ وَالْعُمْرَةَ لِلَّهِ ۚ )البقرة:196
සමහර බැතිමතුන්
ගල් හතට වඩා හතකට වැඩි හෝ සෑම දින දෙකක් හෝ තුනක් හෝ ඊට වඩා වැඩි වීසි විසි අතර, මෙම
වැරදියි.
බදු: අල්ලාහ්ගේ
දූතයාණන් ලෙස විසි කිරීමට තුමාණන් වැඩි හෝ අඩු වුණේ නැහැ.
8 සමහර
බැතිමතුන්, පළමු විසි
ඇන්ත්රැක්ස් පසු සිටගෙන ඉතිරි මධ්යම සහ මෙම පළමු පටහැනි වේ.
ඔප්පු නබි
සාමය ඔහු පළමු ඇන්ත්රැක්ස් වීසි නම් වසල්ලම් බව නිසා මඟ පෙන්වීම ලැබුණු අතර, දෙවියන්
වහන්සේ දීර්ඝ යාච්ඤාවෙන් හා ඔබ අවුලූවන ගිනි Aqaba ගොස්
සිටියේ නැහැ විදින්නේ නම් ඉල්ලා ඔහුගේ අත් මතු කලේය.
9 සමහර
බැතිමතුන් සඳහා දීම්, චාරිත්රය
වෙඩි තැබීම් සින්ක් හා ඔබ දුරු කරයි නිදොස් කොට නිදහස් අනාවරණය රැඳී හෝ පුනරාවර්තනය
එක්කෝ වැටුනොත් එහිදී බොරළු පිහිටා කළ යුතු බව දන්නා සිට එන්නේ නැහැ.
* රන්
කාසිය එක දිනක අල් දින තුළ කැපවී දෝෂ.
* සමහර
බැතිමතුන් අල් රන් කාසිය දින තුළ නින්දට යන්න මෙම වැරදි නැහැ.
එක රැයකින්
රන් කාසිය බදු දී පූජාවක් ඔප්පු කිරීමට සමාවට කරුණක් ඉතිරි වී ඇති නිසා, ඔහු
දින දහයක් නිරාහාරව නොහැකි නම්.
* මෙම
Tour de Allowada දී සිදු
දෝෂ.
1 සමහර
බැතිමතුන් ගල් කැට වීසි පෙර සමුගැනීමේ tawaaf කරන්න, නැවත
මොනා ෆර්මි Jamarat කිරීමට
සැරිසරමින් පසු Vtgda පසුව
මෙම වැරදි ගමන් කරයි.
Aftua Allowada මුස්ලිම්
විසින් දන්වා ගමන් පෙර අන්තිම වැඩක් වෙන්න. (Ernfrn එක්
ගෙදර අවසන් දේ තෙක් කතා කරන්න එපා).
2 සමහර
බැතිමතුන් සඳහා සමුගැනීමේ tawaaf කරන්න
පසුව මක්කම පසු කලක් රැඳී මෙම වැරදියි.
එය ගමන්
කරන විට නැවත රවුම් විය යුතු ය.
3 සමහර
බැතිමතුන් සඳහා පදය වලින් තේරුම් :
:( فمن تعجل في يومين فلا إثم عليه)
දෙවන දිනය
වන අදේවවාදියෙක් දස, නමුත්
අද Eid පළමු වන
දින වන අතර, මේ වැරදි
වන අතර,
අද ඔවුන්
ඔහු දහයෙන් දොලොස් දින අදේවවාදී සඳහා දින දෙකක් වේ.
මේ නිසා
අප අප ඉගෙනගත් පරිදි හා වෙනුවෙන් අල් කුර්ආනය සඳහා හුදු එය කිරීමට අපට ප්රයෝජනවත් අල්ලාහ්
ඇසීමට වන්දනාවක් පාඩම් අවසන් විය.
අපි
අපේ වක්තෘ මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් දෙවිගේ ආශීර්වාද හා සාමය ළඟා විය
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق