الأحد، 30 أكتوبر 2016



සාකච්ඡාව IV (නිර්මාණය අදියර)

ප්රශංසා යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන් වහන්සේට ස්තුති වේ වා

· කතාවක්.

අබු අබ්දුල් රහමන් අබ්දුල්ලාහ් බින් මසූඩ් අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැක, :( අල්ලාහ්ගේ දූතයාණෙනි කොට, සාමය සත්යවාදී වන ඔහු පිට විය: (ඔබ ඕනෑම දින සතළිසක් ඔහුගේ මවගේ කුස ​​තුළ ඔහුගේ නිර්මාණ ගෙන එයි නම්, ශුක්රාණු, පසුව ඒ වගේ කූඩැල්ලෙකු විය යුතු අතර, ඉන්පසු ඒ වගේ පිළිබඳව අදහස් වැමෑරීමට කිරීමට ඇති, , අත හැර ඔවුන් අතර ඇති වන තුරු පාරාදීසය ජනතාවට සේවය කිරීමට ඔබට එක් නම් පොත, එමගින් වැඩබලන රැකියා නිරය Videchlha ජනතාව ඔහු සහ ඔහුගේ කටයුතු සඳහා ඔහුගේ ජීවමාන පොත් සහ නරක හෝ සතුටු මම වෙනත් කිසිම දෙවියෙකු බව දිවුරා, Visbak,: ඔහු පසුව ඔහු බලය එවනවා Vinfaj රජු, සහ වචන හතරක නියෝග කළේය. පොත අත හැර ඔවුන් අතර ඇති වන තුරු, Visbak ඔබ ඕනෑම වැඩ නිරය ජනතාව කරන්න නම්, එමගින් වැඩබලන රැකියා පැරඩයිස් Videchlha) (බුහාරි පොත ඉරණම 1/7, සහ මුස්ලිම් ජනතාව එක හා සමානව 5/496 පොත)

1 / නූතන තත්වය.

සාකච්ඡාව ඉතා වැදගත්, එය කෙසේ මිනිසා නිර්මාණය පෙන්නුම් නිසා, සත්ත්වයෝ ඉතිරි දෙවිගේ ත්යාගශීලිත්වය කරන, දෛවය හා ඉරණම ගැන කතාවක් ලෙස ය. (න්යෂ්ටික හතළිස් පි රීති සහ ප්රතිලාභ 69.)

, පසුගිය ඔප්පු හා බිය පූර්වාදර්ශ බිය පෙර පොතේ බිය සහ හොඳ කෙරෙහි විශ්වාසය හා නපුර ප්රමාණය මෙම බලපෑම් අවසන් බිය ලෙස. (ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් න්යෂ්ටික හතළිස් පැහැදිලි කරන්න.)



2 / නූතන වාග් මාලාව.

සදික්: එය අවංක යථාර්ථයට අනුරූප හරි.

Almsdouk: ගාබ්රියෙල් දේවදූතයා ඔහුට සත්යය එන, සහ සියලු බලැති දෙවි කරන්න ඔහු දුන් පොරොන්දුව සම්බන්ධයෙන් ඔහු විශ්වාස කරන නිසා, ඔහුට අනාවරණය විය.

එය ඒකාබද්ධ: නිවාස හා කල් තබා ගන්නා දව, සහ කිව්වා: ඇස්තමේන්තු මාරුව

උන් වහන්සේගේ මැවිල්ල: ද්රව්ය නිර්මාණය, එය නිර්මාණය කරන්නේ ජලය වන වන.

ඇගේ කුසේ තම මවගේ කුස ​​තුළ.

ශුක්රාණු: පිරිසිදු ජලය ශුක්රාණු සම්භවය මෙතන මින්යා අදහස් වන්නේ.

කූඩැල්ලෙකු: ලේ කැබැල්ලක් වී ගොස් තිබේ නැත, Allogaha කිරීමට "කූඩැල්ලෙකු" නම් විය නමුත් එය හිමි.

වරදක්: Maatmdg තරම් මස් කෑල්ලක්.

Visbak පොත: දැනටමත් දෙවියන් වහන්සේගේ විද්යාව හෝ lawh බව හෝ කළ මවගේ කුස ​​තුළ දැනටමත් (න්යෂ්ටික හතළිස් S25 ප්රමාණවත් පැහැදිලි කිරීමක්)..


2) මෙම සංවාදයේ කරුණු:

A / සදාචාරය නොවේ.

(අ සත්යවාදී): Q / Murad කුමක්ද සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් ද?

ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පැවසුවේ

අවංක හා අවංකකම සමඟ එන අර්ථය: ප්රවෘත්ති යථාර්ථය කිරීම සඳහා OK වන අතර පටහැනි යථාර්ථය කියන්නේ, ඔහුට එරෙහිව බොරු බව.

* මෙම ආරම්භනය අතර, මෙම ස්ථානය සාහිත්යය ගුරුවරයා: නිසා අර්ථයෙන් හා අත්දැකීම් රහක් නෑ කරන හැම දෙයක්ම පාරභෞතික මෙම සාකච්ඡාව ඔහුට උගන්වන්න අය සඳහා ධජය නිර්මාණය කිරීමට හා විද්යාව කියන්න එයාට, නමුත් බෙදාහැරීමේ සහ විද්යාව පුවත් අවබෝධ අවංකව රහස් පරීක්ෂක එහි සාම ඔහු සහ ඔහුගේ මිතුරන් වසල්ලම් හා ජනතාව මේ අවස්ථා demo ධජය පරිණාමය දන්නේ නැහැ

ඔහු :( සත්යවාදී) පැවසීය

        වැදගත් යමක් අපරානුමත සහ ඔහුගේ බෙදාහැරීමේ සාමය ප්රතිඵලයක් ලෙස ඔහු පිට වෙන්න කියලා නම් ඔහු පැවසීය. (ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් න්යෂ්ටික හතළිස් පැහැදිලි කරන්න.)

B / මිනිසුන්ගේ වින්යාසය.

ප්රශ්නය / සාමය මෙතන සංකලනයක් විය (ඔබට ඕනෑම ඔහුගේ මවගේ කුස ​​තුළ ඔහුගේ නිර්මාණ ගෙන එයි නම්) වසල්ලම් පැවසූ Murad කිරීමට කුමක්ද?

යෙදවීමෙන් පසුව ඇතැම් කොටසක් ඇතුළත්

Cordovan පැවසුවේ

Mbthotha කඩින් කඩ, දෙවියන් වහන්සේ Vijmah රියදුරු ගර්භාෂයේ උපත සිදු වන ස්ථානය බලය sensuality විසින් බාධා කරන අතරතුර, ගර්භාෂය තුළ පිහිටා කළ යුතු ශුක්රාණු. (පර්ල් සහ කොරල් අංක 1659, 715 පි.)

ආයතයේ වචන:

හරි නවීන විද්යාව මඟින් ඔප්පු පරිදි, ශුක්රාණු සතුන් බොහෝ මිනිසුන් විසින් හෙළනු, සද පසු ස්ත්රිය කුස යොදවා කළ නමුත්, බිත්තර එකම එක සමග ඔවුන් සපුරා නැත. (රීති හා න්යෂ්ටික හතළිස් නසීම් සුල්තාන් පි ප්රතිලාභ. 70.)

ප්රශ්නය / මොන කළල ඇති වීමට දායක වන අදියර ද?

1 ශුක්රාණු.

එය පිරිසිදු ජලය බිත්තර හා ශුක්රාණු සම්භවය සහිත ශුක්රාණු රැස්වීමෙන් පසු කලලරූපය සමත් වූ පළමු අදියර, වන අතර, මෙතන වෙන්න, ශුක්ර තරලය හා දවස් හතළිහක් මෙම අදියර කාල සීමාව දීර්ඝ කරයි, ඔහු ඒ Asalahalsalam පැවසුවේ "දවස් හතළිහක් ශුක්රාණු"

2 කැටියකට සමානය.

එය කලලරූපය සමත් වූ අතර දෙවැනි අදියර, වන අතර, සම්බන්ධතාව:

ලේ ඝන දෘඩ ද, එසේ එය ඔහු හරහා ගොස් දේ සම්බන්ධ, මෙම අදියර අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් ලෙස විහිදී දින සතළිසක් නිසා නම්, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් "එවිට ඒ වගේ කූඩැල්ලෙකු වෙන්න."

එය කැටියක් මිනිසාව මවන වූ අල් කුර්ආනයේ "පදය," බව සනාථ වන්නේ "(අල්-Alaq: 2).

3, කලලරූපය.

එය කලලරූපය සමත් වූ තෙවැනි අදියර වන අතර, කළල වූ නිසා එය මම chewer විකනලද තරම් නම් මස් කෑල්ලක්, වන අතර, මෙම දෙවන අදියර විහිදී දින සතළිසක්, ඔහු කතා කොට, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් "එවිට ඒ වගේ පිළිබඳව අදහස් වැමෑරීමට තියෙනවා."

4 හුළං වහන්සේ ය.

සහ (රීති හා න්යෂ්ටික හතළිස් නසීම් සුල්තාන් පි ප්රතිලාභ. 70) යුවළක් රැස්වීම එකසිය විසි දින පසු එය තිබේ.

* ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් මතක් වෙනවා.

තුනක් වාස් මානකරනය වෙත එනම් තිබෙනවා "නිර්මාතෘ මානකරමින්,":

1 වෙඩි අහිංසක ජීවීන් දෙදෙනෙකු 3

දෙවියන් වහන්සේ මැවුම්කරු මැවුම්කරු ඡායාරූප ශිල්පී.

· ඡායාරූප ශිල්පී.

එය සැලසුම් සහගත ප්රතිරූපයක් ස්වරූපයෙන් දෙයක් කරයි වේ.

· නිර්මාතෘ.

එය ඇගේ පක්ෂ හා සාමාජිකයන් ඔවුන්ගේ මුදල් ලැබෙන දේ.

· නිර්මාතෘ.

විය යුතු අතර ඉහත සඳහන් සහ බිළින්දා නිදොස් කොට නිදහස් කරන අසම්පූර්ණ ක්රමයකි.

මෙය පැහැදිලිව බිළින්දා සමහර කළල ඔහු දින (90) හෝ ඊට වඩා පහත වැටී නම් (80) වන අතර, ඇය මව රේඛා විසින් පැලට් ලෙස, අක්ෂි අදින බව සොයා සහ විනිවිද පෙනෙන දෙයක් හා සාමාජිකයන් දක්වා කර නැත නමුත් එය ඡායාරූපකරණය බව සැලසුම් වැනි සොයා වැටී නම් ඔහු දෙස බලා. (පැහැදිළි කිරීම ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් න්යෂ්ටික හතළිස්.)

* දෙවියන් වහන්සේ, කළල රජුගේ වට්ටෝරුව යවන්න.


1) මුල් සම්ප්රේෂණ.

ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පවසයි.

ඉබ්නු මස්ඌද් ඔබ එක් දින සතළිසක් ඔහුගේ මවගේ කුස ​​තුළ ඔහුගේ නිර්මාණ ගෙනෙන, ශුක්රාණු අදහස් කලේ, මුහම්මද් (තුමාණන්) ඔවුන්ට පවසා ඒ සඳහා දින හතළිහක් ලේ බවට පරිවර්තනය නොවේ එය ජලය වන බවයි

ඔබ ඡායාරූප හෝ තැනීම හෝ එසේ ඕනෑම වර්ගයක නොමැති අතර, මෙම කාලය තුළ ද?

මෙම සාකච්ඡාව දී ඔහු දෙවියන් වහන්සේ රජු යැවීම ගැන සඳහන්, නමුත් වෙනත් සම්මුඛ සාකච්ඡා කරයි කළේ නැත.

අම්ලය නවීන Huzaifa පුතා තියෙනවා ළඟා නම්, ශුක්රාණු Viomrh දෙවියන් රජු වෙත යවා දෙකක් ද රෑ සතළිසක් ද ඡායාරූපගත නම් කර ඇති අතර පසුව සඳහන් නබි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් පැවසූ බව (: ඕනෑම ස්වාමීන් කාලකණ්ණි හෝ සතුටු: දෙවියන් වහන්සේ පවසයි පසුව කැමති සහ රජ මෙසේ ලියයි දේ නියෝග මගේ දෙවියන්, මතක තියාගන්න, කුමන හෝ ස්ත්රී, ඔහු දෙවියන් වහන්සේ හෝ දෙවියන් වහන්සේ තමන් කැමති දෙයක් අණ හා දෙවියන් වහන්සේ කැමති ජීවත් වන්නේ කුමක් සමිඳාණන් වහන්සේ මෙසේ වදාරන සේක: පවසයි, පසුව රජු මෙසේ ලියයි පවසයි)

(. ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් න්යෂ්ටික හතළිස් පැහැදිළි) (මුස්ලිම් විසින් කළ විස්තරය.) 42 කට පසු: මෙම ඕනෑම කාල සීමාව හිටපු රූප සම්පූර්ණත්වය බව පෙන්නුම් කරයි.

2) දෙවන සම්ප්රේෂණ.

එවිට, 42 කට පසු ඒ වගේ කූඩැල්ලෙකු වනු ඇති අතර, පසුව ආත්මය (හෝ) පළමු රජු ලෙස ඉහළින් මෙම මෙම (120) දින මාර්ගයෙන් (මාස හතර) හා එවකට රජු ඔහුට යවයි, රජ තවත් ග්රාහක වැනි පිළිබඳව අදහස් වැමෑරීමට ඇති නමුත් එය තවත් ග්රාහක හුළං ආත්මය යැවීමට සහ හතර නියෝග ගීතය ඔහු සහ ඔහුගේ කටයුතු සඳහා හා සතුටු හෝ අසතුටට යන්න ඔහුගේ ජීවමාන මෙසේ ලියයි.

මෙම විද්වතුන් පිරිසක් කියන්නේ, සුළඟ පමණක් මාස හතර පසුව බව පෙන්නුම් කරයි. (ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් න්යෂ්ටික හතළිස් පැහැදිළි)

· මෙම මත පදනම්ව, ඉමාම් අහ්මද් මහතා පැවසීය.

භ්රෑණය මාස හතරක් දක්වා පහත වැටී නම්, එය ඔහු ආත්මය කවියයි ඔහු නිසා සෝදන හා යාච්ඤා කරනවා. (ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් න්යෂ්ටික හතළිස් පැහැදිළි)

ප්රශ්නය / කුමක්ද අර්ථය ආත්මය ද?

සමහර විද්වතුන් කවදා හෝ දැන: ලස්සන ශරීරය, අනුවැස්ම ගමන් ගැටුමක් ජලය කොළ වීණාව සමග සෑහෙන්න. (මුස්ලිම් න්යෂ්ටික ඉමාම් පැහැදිලි කරන්න.)

අන් අය මෙතෙක් දැන: හුදෙක් ශරීරය මත කටයුතු සාරය (Ihya Ghazali).

ඔහු මෙසේ පවසයි:

"{ඔවුන්, ආත්මයාණන් වහන්සේ ගැන ඇසීමට මෙසේ පවසනු: සමිඳාණන් වහන්සේගේ ආත්මයාණන් වහන්සේ විද්යාව ටිකක් පමණක් දේ Ootim වේ), (අල්-Isra: 85)

ප්රශ්නය / ඔබ දින (42) ඇති දැය දැනුම දෙවියන් වහන්සේගේ බලය සිට පිරිමි හෝ ගැහැණු වීම කළල ආකාරයේ සිදු පසු තියෙනවද?

එම විමර්ශන පරාසය පැවසුවේ

, නොපෙනෙන දෙවියන් වහන්සේගේ දැනුම අධිකරණ බලය මෙම කාලය, අ (42) දින සිදු කළල පසු දෙවියන් වහන්සේ ඇතුළු විචක්ෂන පහක් විශේෂඥතාවක් නිසා, "හා ගර්භාෂය තුල ඇති දේ දන්නවා"

දින "42" ධනපතික්රමයේ සිටින පෙර රජ යටහත් පහත් ඔහු නිදහස් විද්යාව, දෙවියන් වහන්සේ මිස අන් කිසිවෙක් නොදනිති වන කතා පෙන්නුම් දැනගෙන සිටියා නම්, එය පිරිමි හෝ ගැහැණු, නමුත් මෙම කාලය පසු ඒ.

මේ කාලය තුල ඇතැම් නූතන මාධ්යයන් ලෙස, එය පිරිමි හෝ ගැහැණු ද දන්නා අතර ඔවුන් දන්නේ නැති නිසා එය පරම පමණක් (42) පසු ඉගැන්වීමට හැකි නොවේ විචක්ෂන කිසිදු ඇතමුන් සඳහන් දෙවියන් වහන්සේ පිළිබඳ විද්යාව පිළිබඳ අධිකරණ බලය එය පිළිගත්තා. (න්යෂ්ටික හතළිස් පැහැදිලි පැහැදිලි ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක්.)

මෙම නියෝගය දී ප්රශ්නය / Magmh මිනිසා සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේගේ මැවීම, සහ මෙම සංවර්ධනය හා ප්රගමනය සඳහා අනුව?

සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේගේ ප්රඥාව මෙම නියෝගය මිනිසුන් නිර්මාණය කර ඇති අතර සිද්ධිය ඉසවුව මෙම සංවර්ධනය හා ප්රගමනය සඳහා අනුව, මේ මොහොතේ වේගවත් පූර්ණ සොයා ගත හැකි උන් වහන්සේගේ බලය සමග, අප උන් වහන්සේගේ දාසයන් සඳහා සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේ උගන්වන ප්රවේශම් භාරකරුවන් ඈතට සම්මානලාභී හා වහා, සහ මානව මාධ්ය සඳහා පරිපූර්ණ සදාචාරාත්මක මේ ඵලය අනුක්රමික නෝට්ටුවක් නමුත් එය (න්යෂ්ටික හතළිස් පි ප්රමාණවත් පැහැදිලි කිරීමක්. 26) ඵලය අනුක්රමික මාර්ගය වේ.

· බිළින්දා නැවැත්වීමට කිරීම.

ප්රශ්නය / බිළින්දා ඉවත්වීම සඳහා කලට වේලාවට?

· පසු එය හුස්ම නම්.

ආත්මය තුළ හුස්ම පසු එය භ්රෑණය නැවැත්වීමට තහනම් බව විද්යාඥයෝ එකඟ, හා අපරාධ කරන්න මුස්ලිම් අවසර නොමැති බැවින් මෙම දැක්කා.

· ආත්මය එය තුලට හුස්ම පෙර නම්.

ද තහනම්

සාධනය: සංවාද Saheeh සංස්ලේශණය කුස තුළ පදිංචි පසු ශුක්රාණු දී ආරම්භ වන බව වාර්තා කර ඇත.

මෙම Hudhayfah බෙන් අම්ලය, එය මුස්ලිම් සාමාජිකයින්, සහ උච්චාරණය වේ: මම නබි අසා, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කියන්න: "සම්මත ශුක්රාණු නම් දෙකක් හතළිස් එම රාත්රියේ ඇත, දෙවියන් වහන්සේ ඔවුන්ට අසා ඇගේ ඇස් නිර්මාණය රජ, Vsourha, යවා, ඇගේ සම සහ ඇට මස් . එවිට ඔහු මෙසේ පවසයි: දෙවියනි, මතක තියාගන්න, හෝ ගැහැණු ඔහු සමිඳාණන් වහන්සේ අවසන් කැමති පත්ර විනිශ්චය හා රජු මෙසේ ලියයි, පසුව කියන්න: ස්වාමීනි, ජීවන ඔහු සමිඳාණන් වහන්සේ අවසන් කැමති පත්ර විනිශ්චය හා රජු මෙසේ ලියයි ය; ඉන්පසු කියන්න:? සමිඳාණන් වහන්ස, ඔහු? ඔහු සමිඳාණන් වහන්සේ (මුස්ලිම් විසින් කළ විස්තරය) කැමති සහ රජ මෙසේ ලියයි, රජ තම අතේ පුවත්පත යනවා නම්, එහි යමක්ද නොවේ දේ වඩා වැඩි වේ. "(න්යෂ්ටික හතළිස් S27 ප්රමාණවත් පැහැදිලි කිරීමක්) විනිශ්චය

ඔහු හා සතුටක් හෝ අසතුටට යන්න ඔහුගේ ජීවමාන ලියන කතාව සඳහන් ප්රශ්නය / කතා කොට, 'පෙර, අප කරන මෙම කාලය පෙර ලියන පැවසුවේ සංවාද අතර සංහිඳියාවකට හැකි බව, මාස හතරක් (120) සම්පූර්ණ හා පසු ලියන ද?

ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පැවසුවේ

තුල දී ලියන හඳුන්වා භාෂාව අනුව ඵලය අනුක්රමික ඔටුවා මෙම නුසුදුසු බවයි.

ඒ වෙනුවට එම ඔහු සමඟ සම්බන්ධ ජීවිතය හුස්ම පසු පළමු හා පසුව ඵලය අනුක්රමික මතක් අදහස් වන්නේ,

ලිවීම සඳහා පරිදි, එය (120) එය ඇඳුම එකිනෙකා එම අදියරයන් තුළ මෙම නියෝගය ඇතුළත් නොවේ ප්රමාද කිරීමට කාලයේදී විය.

මෙතනට අදහස් වන්නේ:

ඔහු Ihya Ghazali 2/51 වන ලින්ක් බාධා වන අතර, පළමු වචන හා භාෂාව අනුව හා සංවාද එකතු අනුව සමීපතම කාලයේදී ලියන සිහිපත් ශුක්රාණු සියලු අදියරයන් තුනක් පසුව කැටියක් හා පසුව කළල ලියමින් සඳහන් කරයි. (

ප්රශ්නය / හුළං ආත්මයාණන් ඔහු හෝ දින 120 ක් පසු ලිවීම සම්බන්ධ වන්නේ ද නැද්ද?

ඒ බොහෝ විට, කලලරූපය චලනය විය, දින 120 ක් පසු ජීවිතයක් හුස්ම හා මෙම තිරයෙන් බව පෙර අහංකාර කර ඇත (ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් න්යෂ්ටික හතළිස් පැහැදිලි.)

(ආත්මය සැටියෙන් වචන හතරක් ඇණවුම් නියෝග): Q / එය බැවින් ඔහු ආත්මය Ballowao මත ලියන පිණිස සලකුනු නිසා නූතන ආත්මය හමන පසු විය ලියමින් ද?

Waw සැලැස්මට තුරන් නමුත්, මැදිහත්වීම හා වඩාත් නිවැරදි අවශ්ය නොවේ:

බොහෝ සංවාද මගින් පෙන්නුම් කරන ලෙස ආත්මය සුළං මත ලිවීම ඔප්පු) (ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් න්යෂ්ටික හතළිස් පැහැදිලි.)

3) විශ්වාසය ප්රමාණය විය යුතුය.

සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කියමින් "සහ වචන හතරක නියෝග," ඔහු තම ජීවනෝපාය මෙසේ ලියයි, ඔහු වෙනුවෙන්, ඔහුගේ වැඩ හා නරක හෝ සතුටු, මෙම සාකච්ඡාව සංදර්ශන මෙම ෙකාටස අල්ලාහ් ඔහුට ආශීර්වාද දෙවිගේ සම්පූර්ණ දැනුම සම්බන්ධ වන ඉරණම හා ඉරණම හේතුව, කිරීමට, කරන දේ ගැන දන්නා දේ වනු ඇත කොහොමද ඒක සම්පූර්ණ විද්යාව මත පදනම් විය හැක, එයා මැරෙනවා, ඔහුගේ ජීවිත කාලය තුළ ලැබෙනු ඇත මානව Rizk පොත තුළ සියලු බලැති ලියූ, සහ වැඩ එය කාලකන්නි හෝ සතුට ජනතාවගෙන් යන්න, යහපත හා නපුර සිදු වන්නේ කුමක්ද?

ඒ ධජය (රීති හා න්යෂ්ටික හතළිස් / නසීම් සුල්තාන් S71 ප්රතිලාභ) වට්ටෝරුව ධජය, අකාර්යක්ෂම නිසා, වහල් තේරීම සහ අදහස් මතු කරන්නේ නැහැ සහ ග්රන්ථ සහ පොතේ බොහෝ ඇති අතර වසර මිනිසුන් හිතාමතාම තේරීම සහ කැමැත්ත හා නිදහස බව ඔප්පු කර පෙන්වීය.

· අලි අබී තාලිබ්, නබි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් පැවසුවේ "අහස හා නිරයේ එම Mnfosh පමණක් ස්ථානය කුමක්ද ලියා ඇති සහ එකම ලියූ අදහස් නරක හෝ සතුටු මිනිසා කතා කොට: අල්ලාහ්ගේ දූතයාණෙනි අපි අපේ පොත ඉන්න සහ වැඩ කරමු කැමතිද ඔහු පැවසුවේ, (වැඩ සෑම ඔහුට නිර්මාණය කිරීම සඳහා පහසුකම් සපයන්නා, ජනතාව කාලකණ්ණි වැඩ කිරීමට සතුට Vieeroon ජනතාව සතුට ජනතාව හා Shaawa Vieeroon ජනතාව වැඩ කිරීමට. "(බුහාරි)

(فَأَمَّا مَنْ أَعْطَى وَاتَّقَى (5) وَصَدَّقَ بِالْحُسْنَى)سورة الليل (5ـ 6)

ප්රශ්නය / එය නිවැරදි දෙවියන් තරම්, සහ ඔහුගේ ලිවීමේ ලෙස යොමුකල විරෝධතා හා අනාචාරයේ හා දුරාචාරය සහ ඔහුගේ කැමැත්ත ද?

· ඔහුගේ වංචාව, අනාචාරයේ හා අපචාරය දෙවියන් වහන්සේ තරම් පතා නැත, ඔහු සිට ඇති නොවෙන පෙර ඔහුගේ ලිවීමේ කටයුතු සහ ඔහුගේ කැමැත්ත, දෙවියන් වහන්සේ පවසයි:
 {وَقُلِ اعْمَلُوا فَسَيَرَى اللَّهُ عَمَلَكُمْ وَرَسُولُهُ وَالْمُؤْمِنُونَ} ( سورة التوبة (105)

විරෝධතා ඉක්බිත්තේ දෙවියන් අහෝසි කිරීම හා පින්තූරය දුර්වලම හා දුක් පීඩා හොඳින් වීම ඇදහිලිවන්තයාට දෙවියන් වැය මුහුණ දෙන විට සැප සොයා ගැනීමට රක්ෂණ සමාගම විසින් බලය පවරනු තාක් දුරට දැරිය හැකි විය යුතු ය. (න්යෂ්ටික හතළිස් S28 ප්රමාණවත් පැහැදිලි කිරීමක්). 

4) ව්යාපාරික Bakhawatim.

මම වෙනත් කිසිම දෙවියෙකු බව, අත හැර ඔවුන් අතර ඇති වන තුරු පාරාදීසය ජනතාවට සේවය කිරීමට ඔබට එක් නම් පොත, එමගින් වැඩබලන රැකියා දිවුරනවා, Visbak පොත, එමගින් නිරය Videchlha ජනතාව වැඩබලන රැකියාවක්, සහ ඔබ එක් අතක් හැර ඔවුන් අතර පවතින තෙක් ගිනි මිනිසුන් මෙන් හැසිරෙන, Visbak පැරඩයිස් Videchlha)) (බුහාරි සහ මුස්ලිම්)

ව්යාපාරික විෂය, මේ ලෝකයේ ඔවුන් ප්රකාශයට පත් කරන ලද පසුගිය පොතේ ඔවුන් මත ලියා තිබෙන අනුමැතිය විය යුතුය, එය පැරඩයිස් ජනතාව බව ලියා ඇත ගින්නෙන් ඔහුගේ ජීවිතය වැඩ ජනතාව මෙන්ම, නිරය ජනතාවගේ පොත් වැඩ කළ යුත්තේ පවා නම් පාරාදීසයක් ඇතුළු වන ව්යාපාර සඳහා ගලපා බේරුම් ක්රියා ඇතුළු ඔහුගේ ජීවිතයේ වැඩ කටයුතු පැරඩයිස් ජනතාව වැඩ පවා නම්, ගින්නක් අවශ්ය වේ. (නීති රීති හා න්යෂ්ටික හතළිස් S93 ප්රතිලාභ)

මෙම Salaf සමහරෙක් කතා කොට:

ඇස් පෙර පොත මඩුවක්, දෙවියන් වහන්සේගේ ප්රඥාව පිළිමවලට නමස්කාර අතර ඉතිරි එකී ප්රඥාව සිටීමට නමස්කාර සඳහා මෙම භූමදාන කරන ලදී. (ඉබ්නු Rajab S55 ක එකතුකරන්නාගේ විද්යාව හා රාජ්ය පාලනය) හඬන්න දේ


ඒ නිසා, මෙම සිට පලකර ගත:

1) ආගම යාච්ඤා හා නබිතුමාට සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් ස්ථාවරත්ව ඉල්ලා සිටිමු ඔහු ගැන ((සාමාන්ය හදවත් ඔබගේ ආගම මගේ සිත ඔප්පු)) (මෙම බස් රථ 7865 දී ආණ්ඩුකාරවරයා හා අශ්වයන් විසින් කළ විස්තරය)

2) එය මුතුන්මිත්තන් ආපහු නරක අවසන් බයයි විය එසේ, නරක අවසානයේ සිට රැකවරණය සොයන අපි ඉල්ලා සිටිමු.

3) ඔහුගේ වැඩ සහ මැනවින් යහපත්කම කිරීමට දාසයා විය යුතුයි, නමුත් බියෙන් හා බලාපොරොත්තුව පියාපත් දෙක අතර විය යුතුය.

4) පැරඩයිස් හෝ නිරය ඇතුළු කිරීමට ව්යාපාරය හේතුව

5) සහ කාලකන්නි සතුට අල්ලාහ් නමුත් කවුරුවත් දන්නේ නැහැ.

6) ජීවන මත හතළිස් ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් සඳහා නීති රීති සහ ප්රතිලාභ පරීක්ෂා කරන්න, හා දඬුවම හේතු ගනිමින්. (.)
 


· Haythami ඉබ්නු Hajar පැවසුවේ

, නරක හැටියට දෙවියන් වහල් කිරීමට නිසා කුමන්ත්රනයේ භූගත තහනම්, ජනතාව විසින් දැක නැති, මෙන්ම මිනිසුන් වැඩ අපායේ ජනතාවගේ වෘත්තීය හා හොඳ තත්ත්වයේ දී සිදු විය හැකි නිගමනය. ඇතුළතින් තවත් පැරණි Vetojb ඔහුට හොඳ අවසන් වනතෙක් සැඟවුන) (මෙම හතළිස් S105 පැහැදිලි කිරීමට පෙන්වා ඇත විවෘත)

අපගේ නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් දෙවි පිහිටයි



 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق