ඉස්ලාම්, ඕමාර්
බින් කත්තාබ්, අල්ලාහ්
Anh.hsar ආඩම්බර
ජනතාව Talib.ovah හැක
අබී තාලිබ් සහ කදීජා දෙවියන් වහන්සේ ඔවුන්ට ආසිරි.
ප්රශංසා
අල්ලාහ්, ලෝකයන්හි
හා සාමය සමිඳාණන් වහන්සේ ආශීර්වාද හා ඔහුට හා ඔහුගේ පවුලේ අයට අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් මත
විය යුතු අතර මිතුරන් විය
· ඉස්ලාම්, ඕමාර්
බින් කත්තාබ් අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැක.
ඉබ්නු Ishaq පවසයි:
- පළමු ඇබිනීසියාව සංක්රමණික පසු කරන්න ඉස්ලාම්, ඕමාර්
බින් කත්තාබ්.
(ඉබ්නු Hajar: - Fath අල්-බාරි
7/183)
උම්මු අබ්දුල්ලා
දැරිය තාත්තා Hathmah ඔහු
පැවසීය ඉතියෝපියාව සිට සංක්රමනික පවසා ඇත:
(දෙවියන්, මම
ඔබට ඕමාර් බින් කත්තාබ් පිළිගැනීමට නම්, අපේ
අවශ්යතා සමහර ඇබිනීසියාව ආමර් කිරීමට Ntrahl ගොස්
ඇති සිටිමි, නැඟිට, අපි
ඔහුව හමු අප හා ප්රචණ්ඩත්වය අවම හානි ඇතමෙකුට Alina-
ඔහු පැවසුවේ, එය
ආරම්භක ස්ථානය සාමාන්ය උම්මු අබ්දුල්ලා වන්නේ ඇයි?
මම කිව්වා:
ඔව්, දෙවියන්
වහන්සේ Nkrzin දෙවියන්
වහන්සේ හා Avetamona Gahrtamona දේශයේ
දෙවියන් ක්රමයක් කරයි තෙක්.
ඔහු පැවසුවේ, Sahbkm දෙවියන්
වහන්සේ ය, මම ඔහු මට
පෙන්නේ නැහැ එය එසේ නම් මම හිතන්නේ අපි සිදු කරමින් සිටින ලෙස මම ශෝකයට පත්වීමි දාලා
ගියේ කඩදාසි දැකලා තියෙනවා.
ඇය ඔහු මම
ඔහුගේ කඩදාසි ඉහත ඕමාර් අබ්දුල්ලා දැක අපට කනගාටු නම් ආමර්, මම
පැවසූ බව අවශ්ය ය කොට,
ඔහු මෙසේ
පැවසීය: ඉස්ලාමයේ Otmat?
මම කිව්වා
ඔව්.
ඔහු මෙසේ
පැවසීය: - "මම බූරුවෙක් ඉබ්නු Khattab ගලවන්නේ
දුටු දේ ගෙනැවිත් දෙන්නේ නැහැ!"
ඇය පැවසුවේ, "ඔහු
ඉස්ලාම් තම වරද හා කෲරකම් සිට දුටු දේ වයස අවුරුදු බලාපොරොත්තු සුන්.")
(ඉබ්නු හිෂාම්
1/342 ආරෝපණය කරන
ඔහුගේ මිත්යාවන් අබ්දුල් රහමන් බින් හාරිස් Sadok සහ
විශාල වන අබ්දුල් අසීස් බින් අබ්දුල්ලාහ් බින් ආමර් අනුගාමිකයන් චරිතාපදාන, තුවාලයක්
සංශෝධනයක් නොවන ගොස් සිය බුහාරි කිව්වේ නැහැ පරිවර්තනය.)
හාෆිස් ඉබ්නු
Hajar: -
ඔහු තම පෙළඹවීම්
ඉස්ලාමයේ ඇතුල් කිරීම සඳහා කොරියානු සිට තම සොහොයුරිය ෆාතිමා ගෙදර අසා දේ ඇති බවයි.
(ඉබ්නු Hajar Fath අල්-බාරි
7/176)
* තම
මිටියාවත ඔහු Aas ලීසිං
නැහැ වෙනුවෙන් මරන්න ඕන සල් තුරු Quraysh ඉස්ලාම්
ඕමාර් සිද්ධියට විරෝධය ප්රචණ්ඩ ප්රතිචාර දැක්වී ය. (Sahih බුහාරි
Fath අල්-බාරි
7/177)
* මෙම
Qusai නඩු විභාගය
කුරානයේ මුහම්මද් තුමා විසින් අනුගමනය, සාමය
Kaaba හා ඕමාර්
අසල ඔහුගේ යාච්ඤා වසල්ලම් Bostarha Vdaevh (සම්මුඛ
පරීක්ෂණ යවන්නාගේ දුර්වල) අවතක්සේරු
* ලෙස මෙන්ම
ඔහුගේ ඔහුගේ සහෝදරිය ෆාතිමා සමඟ කතාව අතර බිඳවැටී තිබෙන ඉස්ලාම් බවට පරිවර්තනය කරන
අතර ඇගේ සැමියා පහර පසුව ඉස්ලාම් බවට පත් වූ ඒ ඡේද වන එම පුවත්පතේ දැනුම් ද එසේ දුර්වල
ඉවත්කර ගත්තේය. (සම්මුඛ පරීක්ෂණ දුර්වල නිසා නබි චරිතාපදානය නිවැරදි 1/180)
ඉස්ලාමය
වෙත ඔහුගේ පරිවර්තනය අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැකි මුස්ලිම් ප්රජාවට අභිමානය විය:
* ඉබ්නු මස්ඌද්
පවසයි: - අස්ලම් ඕමාර් සිට අප තවමත් Oazza වේ.
(Sahih බුහාරි, Fath 7 /
41-177)
(නිවැරදිව
ඉබ්නු සඃද් ස්ථර 3/270 ආරෝපණය)
විට මට මතක අපි අස්ලම් ඕමාර්, ඔවුන්
යාච්ඤා අපට ඉතිරි වන තුරු අස්ලම් ඕමාර් ඔවුන් යුද්ධ කරන විට තෙක් ගෙදර යාච්ඤා කළ හැකි
දේ: - * ඔහු සඳහන් කළේය.
· අබී
තාලිබ් ජනතාවගේ වටලෑම.
ආරම්භය හා
අවසානයේ දී ගොඩක් පුත් මෙම වැටලීම හේතුව, ඔහු
පැවසුවේ, -
(Quraysh අල්ලාහ්ගේ
දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් කියලයි විට ඔහුට තුවාල සිදු රටවල් බැදගන්නා තීරණයක් සුරක්ෂිත කර, සහ
Negus ඔවුන් වෙතින්
ඔහු යොමුවී සිට එය වළක්වා ඇති බවත් වාර්තා, සහ
ඕමාර් ආරක්ෂිතම බව ඔහු හා අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් සමග ඔහුගේ හම්සා, සාමය
ඔහුට සහ ඔහුගේ මිතුරන් වසල්ලම් හා ඉස්ලාම් Ev_o ගෝත්ර
කරන්න. ඒ ඔවුන් බානි හෂීම් සහ බානි Abdulmutallab ඕනෑම
Enkhohm ඔවුන් විවාහ
වීමට නොහැකි හැකිලෙනු ඇති පොතක් ලිවීමට හෝ නැති කිරීමට මත .vajtmawa හා
Aitmarwa දෙයක්
Aabieohm Eptaawa ඔවුන්)
(ඉබ්නු කසීර් ආරම්භය සහ අවසානය 1/508) නොවේ
* කුරෙයිෂ්
සහ අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් මරන්න අධිෂ්ඨාන, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් ඒකමතිකව Abdulmutallab පුත්රයන්
අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් ඔහු සහ ජනතාව හා Ihamoh එය
ආශීර්වාද ඇතුළු කිරීමට ඔවුන්ට නියෝග බවට එකඟ, ඔවුන්
සියළු ජනතාව Mslmanm හා
Ccaffrhm ගොස් ..
Aabieohm Ibayaohm අල්ලාහ්ගේ
දූතයාණන් වන තුරු යටත් නො Akhataiwhm නැහැ, සාමය
මරන්න වසල්ලම් Ijalsuhm නොමැත, එම
පුවත්පතේ එය ලියූ බව මුළු දැඩි පිළිකුලෙන් ... ඔවුන් වසර තුනක් තුල තමන්ගේ ජනතාව අතර
නැවතී හා ඔවුන් විඳින දුක් ගැහැට, උත්සාහයක්
හා කුසගින්න තීව්ර,
ඔහු එම පුවත්පතේ
ඉවත් කිරීමට සිදු වූ දේ හා ඒකමතිකව Quraysh සිට
වසර තුනක හිස මුදල්වලින් වරද මිනිසුන් වූ විට Oamlhm වක්තෘ
මුහම්මද් ඇත, සාමය ඔහු
පමණක් බහු දේවවාදයට සහ අයුක්තිය වචන රැඳී සිටීමට අවශ්ය වෙන්නේ නැහැ. ඒ නිසා වර්ජනය
අවසන් වසල්ලම්.
(පිරිමි බින්
හිෂාම් ඔවුන් වේයන් සියල්ල පුවත්පත විය ආහාරයට සොයා නොව, දෙවියන්
වහන්සේගේ නම, වේයන්, විරුද්ධ
ඉබ්නු Ishaq සහ මූසා
බින් බාධාවක් සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේගේ නාමයට, නමුත්
අසාධාරණය හා හුදෙකලා ලෙස කා නැවතී දෙවියන් 7/192 දන්නා
නොවන බවද ඔහු කීවේය)
ඔහු d. නබි
1/181 යන චරිතාපදාන
දී අක්රම් සියා-Omari නිවැරදි: -
(ඔබ අබු තාලිබ්, මෙම
සිද්ධිය නියත මූලාරම්භය මුස්ලිම් ජනතාව ඇතුළු වීම පිළිබඳ විස්තර ද නව ඔප්පු නැහැ, ඒ
ඓතිහාසික සිද්ධිය කිසිදු විස්තර සිටින බව ඉන් අදහස් කරන්නේ නැහැ නම්) (ඉබ්නු Hajar - පැවසුවේ
මේ කතාව බුහාරි දෙයක් පමණක් අබු Huraira විසින්
ඇතුළත් කරන විට ඔවුන් ඔප්පු කළේ නැත විට, එය
නිසා කතාවක් මෙසේ සඳහා කතාව Kalshrah සම්භවය
පිළිබඳව දර්ශකයක් (ඔවුන් අවිශ්වාසය හවුල්) Fath අල්-බාරි
7/193)
• අල්ලාහ්ගේ
දූතයාණෙනි කුරෙයිෂ් කැඳවා මළ තෙක් සාගතයක් ඇති විය හා සම්භාණ්ඩ කෑවා, අබූ
සුෆියාන් අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් ඉල්ලා පැමිණ, සාමය
ඔවුන් අමතන්න ඔවුන් ගර්භාෂය ඕනෑකමින් ඉල්ලා වසල්ලම් (දැනටමත් සඳහන්)
· අබූ
තාලිබ් සහ කදීජා දෙවියන් වහන්සේගේ මරණය ඔවුන්ට ආශීර්වාද.
· මෙම Banu හෂීම්
අබු තාලිබ් ජනතාව පවා අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් තුවාල ඉතිරි පසු, සාමය, තම
මාමා අබු තාලිබ් මරණය වසල්ලම්
නම් අබ්දුල්
Manaf, Alambos ප්රමාද
දහවන අවුරුද්දේදී, අබු තාලිබ්
නබි ගමන් බිමන් කරන ලදී සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් සහ ඔහු angers සහ
ඔහුට සහාය, සහ Quraysh ගරු, මම
මර උගුලක් සහභාගී විට නායකයන් පැමිණ ඉස්ලාමය තුලට ඇතුලු කිරීම ආගම පුජක මත නොව ඔහු
තද කරමින්, ඔබ අබ්දුල්
Muttalib යන
සුදුමැලි කැමතිද ? «කිසිදු දෙවි
ඔබ මෙසේ පවසනු: අල්ලාහ් සහ මම මළවුන් කෙරෙන් නැගිටුවනු ලබන දිනය මගින් ඔබ සාක්ෂි දරන්න,» අබූ
තාලිබ් පැවසීය: කුරෙයිෂ්වරු Lola Taerni, ඒ
කියන්නේ, නමුත් මම
ඇය ඇස් අනුමත සඳහා, සලිත
ඔවුන් සිදු, අල්ලාහ්:
( إِنَّكَ لاَ تَهْدِي مَنْ أَحْبَبْتَ وَلَكِنَّ اللهَ يَهْدِي مَن
يَشَاءُ وَهُوَ أَعْلَمُ بِالْمُهْتَدِينَ ) القصص:56
Sahih බුහාරි
(Fath අල්-බාරි
8/506) සහ Sahih මුස්ලිම්
න්යෂ්ටික, දුර්වල වන
අතර ඉස්ලාම් ප්රතිලාභ නවකතාව ඉබ්නු Ishaq, අබු
තාලිබ් සින්ද් දී වටින්ගොඩින් නවකතාව පැහැදිලි 1/213 -216. අල්-
එය අබී තාලිබ්
මනස තුළ නොදැනුවත්කම හොඳින් ස්ථාපිත අදහස් වූ අතර, ඔහුගේ
සම වයසේ මිතුරන් ඉස්ලාම් බවට පත් වූ අතර ඔහුගේ ජනතාව කෙරෙහි ඇති වන බලපෑම පිළිබඳ පුවත
පැතිර යන බිය නිසා ඔහුට බලපෑම් අත්පත් වර්තමාන කාලය ලතෝනිය වූහ.
* ඔහු අල්ලාහ්
ඔහුට ආශීර්වාද පොරොන්දු සහ අබු තාලිබ් දෙවි ඒක ඉවර වුණේ නැහැ දේ සඳහා සමාව ඉල්ලා ඇත
ඇත,
ඔහු පවසන
අශිෂ්ටයන් කිරීමට සමාව අග සිවිල් ගිවිසුම් තුළ දෙවියන් වහන්සේ අතර පසුව තහනම්: - (Sahih බුහාරි
(Fath අල්-බාරි
7/193) (නබිවරු හා
ඔවුන් නිරයේ බව කිය වේ ඔවුන් හමු වූ පසු ඔවුන් ඒ ඥතීන්ට වුවත් Astghafroa මෙම
අශිෂ්ටයන් බව විශ්වාස කරන අය කුමක්ද) - මුස්ලිම් විසින් කළ විස්තරය Saheeh 1/54. පසුතැවිලි
දී)
ඔහු සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් සඳහන් කරයි: "සමහරවිට මගේ මැදහත්වීම ඔහු මළවුන් කෙරෙන් නැගිටුවනු
ලබන දිනය පිළිබඳව Dhoudah කරමින්
ඔහුගේ වළලුකර ගිනි සිට ඔහු, ඔහුගේ
මොලයේ උනු සෙත සැලසෙනු ඇත" (- බුහාරි හෙළි)
* මෙම දැරිය
කදීජා Khuwaylid දෙවියන්
වහන්සේ ඔවුන්ට ආසිරි.
ඇය වසර තුනකට
නගරයට නබි ගේ සංක්රමණික පෙර මිය ගියේය. (Sahih බුහාරි
(Fath අල්-බාරි
7/224)
අල්ලාහ්ගේ
දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම්: "මම කදීජා නිවසේ උක් දේශනා කරන ලෙස අධිකරණය නියෝග කළේය නැහැ
ස්මාරකයේ විනීත කරන්නේ" ඉබ්නු හිෂාම්: හිස් බට මෙහි පර්ල්, (ද
නිවැරදි අධ්යක්ෂණය) පැවසීය "
අපගේ
නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් මත පැමිණ ආශීර්වාද හා සාමය
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق