الأحد، 2 أكتوبر 2016


යාච්ඤාව (වැසි යාච්ඤා)

ප්රශංසා යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන් වහන්සේ විය.

 Ascites ඉල්ලුම දෙවියන් වහන්සේගේ ජලය දැමීම, Agatha දෙවියන් අයගේ ඉල්ලුම බවට බෝ ආත්ම වේ.

එය ඔවුන් හට සාමය අත් වේවා, දිවැසිවරයන්ගේ ද ක්රම වලින් එකක්, පසුගිය ජාතීන්ගේ හඳුන්වන ලදී

සියලු බලැති පවසයි:

(وَإِذِ اسْتَسْقَىٰ مُوسَىٰ لِقَوْمِهِ).(البقرة :60)

සඳහා වැසි මුහම්මද් සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් විසින් ජාතියට හා විවිධ පිළියම් යෙදිය සඳහා කිහිපවතාවක් විය යුතු අතර, මුස්ලිම් ජනතාව යාච්ඤා ඒකමතිකව එහි නීත්යානුකූල භාවය බවට එකඟ වෙති. (අමූර්ත idiosyncratic ෂෙයික් සාලේ අල්-Fawzan S196)

 ප්රශ්නය / විට වැසි සඳහා එය නියම කර?

ඉඩම්, වියළි (Omahlt) සහ වර්ෂාව කොටු ඉන් කිසි අනතුරකට නම්, එය කන්නලව් Tdharawa සමිඳාණන් වහන්සේ හා Astsagoh හා Astgathoh වර්ග සඳහා ඔවුන්ට නොවැලැක්විය හැකි ය:

සමහර විට යාච්ඤාව කණ්ඩායමක් හෝ පුද්ගලයෙකු.

සමහර අවස්ථාවලදී, ඔහුගේ සිකුරාදා ධර්ම දේශනය තුළ යාච්ඤා කරන්න.

සමහර විට ඒ සියල්ල නබි සඳහා එම ප්රශ්නය ඉවත් වේ, පලායාම් දී යාච්ඤා පසු යාච්ඤා සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්. . (අමූර්ත idiosyncratic ෂෙයික් සාලේ අල්-Fawzan S196)

වැසි කිව් / දැඩි වූ යාච්ඤා?

සුන්නහ්ව තහවුරු කරයි.

 සඳහා සූරියකාන්ත බින් තමීම්, ඔහුගේ මාමා සිට, ඔහු පැවසුවේ, "නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් ඔහු මඟ පෙන්වීම් ප්රධානත්වයෙන් එසේ හා සිවුරු ඉල්ලා සිටී නම් යාච්ඤා දෙකක් Jahrul දෙකක් කියවීම පදනම්වන්නේ ආවේ" (අල්-Bukhaari (1024 විසින් කළ විස්තරය) සහ මුස්ලිම් (894)

· යාච්ඤා තත්වය හා මංගල්යයේ ප්රතිපාදන Recipe වැසි යාච්ඤා සඳහා:

Mustahabb යාච්ඤා දෙව් මංගල්යයේ දී සිදු කිරීම සඳහා, සහ මෙහි ඇති Eid යාච්ඤා සඳහා තීන්දු විධිවිධාන:

(ඒකක).

හා ශබ්ද නඟා සිල්.

එය ධර්ම දේශනය පෙර යාච්ඤා කර ඇත.

rakah පෙර පළමු හා දෙවන වර කියවීමේ දී අතිරේක takbeers දී

ඉබ්නු අබ්බාස්, අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැක: - "නබි-සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් rak'ahs විය යුතු අතර Eid යාච්ඤා" එය සැබෑ ය: අබු ඩාවුඩ් (1165) හා අශ්වයන් (65 669) විසින් විස්තර කතන්දරයක්

එය පළමු rak'ah ෆතිහාව කියවන: (Top සමිඳාණන් වහන්සේගේ නාමය කුණාටුවෙන්), හා දෙවන (ෆතිහාව Gash) දී.

 එය දෙවියන් වහන්සේගේ සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් නිසා ද පාළුකරයෙහි වූ රටේ ජනතාව යාච්ඤා කරන්න, නමුත් එම දෙවියන් වහන්සේ නොමැති පෙන්වන්න නිසා, පාළුකරයේ දී ලඟා වූයේ නැත.

ඉමාම් වැසි සඳහා යාච්ඤා කිරීම යන්න අවශ්ය නම්, එය ඉදිරිපත් කිරීමට අවශ්ය වනු ඇත:

දෙවියන් වහන්සේ විපාකය හා දඬුවම් හදවත් මෘදු, හා පාපයට හේතු ඇදෙගන යාම සහ ආශීර්වාද බාධාවකින් වැළැක්වීම, හා යාච්ඤාව පිළිතුරු සමාව හේතුව පසුතැවිලි වී ලබා ගැනීමට නිසා පාපයෙන් හා දුක් ගැනවිලි Msthakha තමන්ගේ ප්රතිචාරය පිටතට පසුතැවී සිත් හරවා ගැනීමට ඔවුන්ට උපදෙස් ජනතාව ඇතුළු මතක් කිරීම.

(وَلَوْ أَنَّ أَهْلَ الْقُرَى آمَنُواْ وَاتَّقَواْ لَفَتَحْنَا عَلَيْهِم بَرَكَاتٍ مِّنَ السَّمَاءِ وَالأَرْضِ وَلَـكِن كَذَّبُواْ فَأَخَذْنَاهُم بِمَا كَانُواْ يَكْسِبُونَ)الاعراف:{96}

අනුකම්පා කරන හේතුව නිසා, දුප්පත්, අසරණ කිරීමට පුණ්ය දෙන්න ඔවුන්ට උගන්වන්න.

එවිට, නිහතමානීව හා cringe සමග දෙව් පිටතට ගොස් දෙවියන් වහන්සේගේ නොමැති බවයි.

මුස්ලිම් පිරිමි හා රජයට විරුද්ධව කැරලිගැසීම Boukrugen බිය නැත වූ කාන්තාවන් තෙක් යන්න පුළුවන් ප්රමාද කිරීමට නොවේ.

ඔවුන්ගේ rak'ahs යාච්ඤා කරන්න. (අමූර්ත idiosyncratic ෂෙයික් සාලේ අල්-Fawzan S197)

· වැසි දේශනාව යාච්ඤා.

ප්රශ්නය / ඔබ වැසි ධර්ම දේශනය Kkhtabh Eid යාච්ඤාව සඳහා යාච්ඤා කරනවාද?

එක් ධර්ම දේශනය දේශනා ඇතැම් විද්යාඥයන් (අමූර්ත idiosyncratic ෂෙයික් සාලේ අල්-Fawzan S197) khutbahs දෙකක් එය පුළුල් ලෙස ලබා දීමට බව විශ්වාස, නමුත් එහිදී බහලුම තනි ධර්ම දේශනය යෝර්ක් වීදියේ පමණක් සීමා නොවේ.

ෂෙයික් මොහොමඩ් Othaimeen පැවසුවේ

මෙම ධර්ම දේශනය එය එක් ධර්ම දේශනය නොව, Kkhtabh මංගල්යය, Khtabtan කෙසේ වෙතත් වන, නිවාඩු, මෙම විද්වතුන් (Shaykh මුහම්මද් අල්-'Uthaymeen දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව පනිවුඩ හා fatwas) සඳහා ප්රසිද්ධ වේ

ප්රශ්නය / ධර්ම දේශනය ද යාච්ඤා කිරීමෙන් පසුව කරන්න, හෝ ඊට පෙර?

වැසි යාච්ඤා පසු දේශනාව අධික ලෙස දෙවි සාමය කොන්දේසි වසල්ලම් වන අතර, යාච්ඤා සමහර විද්යාඥයින් හා පළමු යෝර්ක් වීදියේ විසින් බවත්, දෙවියන් වහන්සේ වඩාත් හොඳින් දන්නා පෙර ඔහු වාර්තා කතා විය.

ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen පැවසුවේ

මෙම වැසි පවා Eid යාච්ඤා Khtabtan තිබෙන දැක්ම වචන මත, දේශනාවකට එක්, ඔවුන් එක් ධර්ම දේශනය ය; යාච්ඤාව පෙර හෝ පසු හෝ යාච්ඤා. මේ කාරණය විෂය පථය පුළුල් වන අතර, මෙම යාච්ඤාව ද ප්රමාණවත් හා සලසන්නාවූ පසු වන තුරු Laa දිශාව නමින් අතර ඉමාම් අතර දෙව් මැදුරු පැමිණ, එය මත ජනතාවගේ ආරක්ෂාව ප්රමාණවත් වනු ඇත නම්, අවසර, නමුත් අවසාන දේශනය එය නොවෙයි. (Shaykh මුහම්මද් අල්-'Uthaymeen දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව පිළිබඳ පණිවිඩ හා fatwas)

නිතර නිතර වැසි කතාවක දී:

වහිනවා ඒ හේතුව විසින් මේ සම්බන්ධයෙන් වන පද සමාව දීම සහ කියවන්න.

ඔහුගේ කන්නලව් Balastsaga අත් නැගුවේ පවා ඔහුගේ හිටියේ ඇති සුදු ජාතිකයින් බලන්න. (බුහාරි (1013) සහ මුස්ලිම් (897) ඔහු කෙරෙහි නබි සාමයක් නිසා ඔහුගේ අත් හදා වඩා ගැනීම

පිළිතුර හේතු බව ඔහු පිට විය නබි සාමය යාච්ඤා කරන්න.

එය ඔහුට සොයා ගැනීමේ, යාච්ඤා නබි-සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් අඩංගු කැඳවුම් කර සිටී.

තවත් කන්නලව් මාර්ගෝපදේශකයා ලැබීමට සුන්නහ්ව, මුහම්මද් (අල්ලාහ් ඔහුට හා ඔහුගේ නැවත පමණ ජනතාව හා ඇමතුම් මඟ පෙන්වීම ලැබුණි ආශීර්වාද, පසුව සිවුරු මත) බුහාරි (1013) සහ මුස්ලිම් (894) ඇඳුම Kalaabah හා ඒ හා සමාන .hadit ක වැනි බව .oma සළුවක් පරිවර්තනය

මෙම ප්රඥාව: ශුභවාදී බලාපොරොත්තු සමෘද්ධිය බරපතලකම ඇත්ත බවට පරිවර්තනය කරයි.

එය එය රෝගී වැටීම ආරම්භයේදී නැගී මෙසේ නීතිගත වහිනවා නම්: "අහෝ දෙවියනි, ශීබා ප්රයෝජනවත්," ඔහු පවසයි, "දෙවියන් වහන්සේ හා උන් වහන්සේගේ දයාව Matarna ස්තුතියි."

ජලය වැඩි කර ඇති අතර සඳහන් වන හානිය වයස අවුරුදු කරන බිය වන්නේ නම්: "අහෝ දෙවියනි, අනේ දෙවියනි, අප අවට හා කඳු මුදුන්, නිම්න සහ Alzerab හා ගස් මුල් මත ඇති." නිසා-දෙවියන් වහන්සේ ඔහු ආශීර්වාද - ඔහු මතක් කියමින් (බුහාරි (1013) සහ මුස්ලිම් (897) (අමූර්ත idiosyncratic ෂෙයික් සාලේ අල්-Fawzan S198199).

ප්රශ්නය / Magm පුද්ගලයෙකු වැසි යාච්ඤා අහිමි නම් ඔබ වියදම් කරන්නේ කෙසේද?

එහෙත්, පුද්ගලයෙකු වැසි යාච්ඤා අහිමි නම්, මම නබි මෙම සුන්නහ්ව තුළ දන්නේ නැහැ, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් මත නොව, නමින් නම්, සහ වැරදි කිසිවක් නැත.

ඔවුන් ජනතාව ඉදිරියේ සහ එක් ඉමාම් මත ඔවුන්ගේ රැස්වීමකට වන එක්තරා ආකාරයකට, යාච්ඤා කිරීම ආරම්භ ලෙස Eid යාච්ඤා ඔවුන් තුරන් නොවන්නේ නම්, අහිමි, ඔවුන් අහිමි තුරන් නොවන්නේ නම්.

මෙන්ම සිකුරාදා යාඥාව, සිකුරාදා යාච්ඤා නොවේ නම් ද අහිමි තුරන් නමුත් Bdelha දහවල් යාච්ඤා; නැවත මෙම කාලය, එය සිකුරාදා දහවල් ආශීර්වාද කිරීමට නොහැකි වූ නිසා.

 මංගල්යයට එයා වෙනුවට ඔහු පිට සාමය විය යුතු අතර, ඔබ ඉමාම් සමග නැතුව පාලුයි නම්, ඔහු, ඔබ විසින් එය කිරීමට නියම නැත (Shaykh මුහම්මද් අල්-'Uthaymeen දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව ලිපි හා fatwas) වැරදුනා. නබි කිසිදු වාර්තාවක් නැත

 



ඒ වගේම අපි යාච්ඤා පාඩම් විය, සැසඳීමට අපි දෙවියන් හා පිළිගැනීම

ප්රශංසා අල්ලාහ් සහ ආශිර්වාදය හා සාමය ගත යුතු බවට, යාච්ඤාවෙන් හා තවත් අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق