'සකාත්
(සකාත් ගැටළු)
ප්රශංසා
යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන්
වහන්සේ විය.
'සකාත් දෙපාර්තමේන්තු
ජනතාවගේ 1
ප්රශ්නය.
A / බෙදී
1) තම
අවශ්යතාව ඇය ගන්නා ලෙස ය.
2) අවශ්යතාව
සිට ඔවුන් ගන්නා ලෙස ය.
1) හෘදයන්, ණය
ගැතියන්, සහ ප ගාථා, ගෙල
ද, අසරණ දුප්පත්
වැසිකිළි ඇගේ ගැනීමට
2) හෘදයන් වැටවල්
හිඳ ඔවුන්ගේ දුෂ්ටකම්, Algarm ගෙවන, සහ
අල්ලාහ්ගේ මාර්ගයේ කරන අය ඔවුන් මත වැඩ කිරීමේ අවශ්යතාව ඔවුන් ගන්නා ලෙස ය. (,.
B / ද
බෙදා ඇත:
ඔවුන්ගෙන්
එක් කෙනෙක් හෘදයන් කම්කරුවන්, ස්ථාවර
බඳවා (විලා) අයිති අය සතු වේ දුප්පත්, දුප්පත්,)
ඔවුන් 2 නිශ්චිත
ගමනාන්තය (ණය ගැතියන්, දෙවියන්
වහන්සේ උදෙසා, සහ මාර්ගය
ගැන කම්කරුවන්) දේපළ අයත් ය (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-Othaimeen අපේක්ෂිත
කිරීමට පොතෙන් 'සකාත් පොත
පැහැදිලි.)
ප්රශ්නය
/ Magm 'සකාත් ප්රතිපාදන
ලබාදීම ඔවුන් තම පවුලේ සිට සිටි අතර පසුව වෙනත් අවස්ථාවලදී මත එය වළක්වන්නේය සිතීම, ඇගේ
පවුලේ අය නම්?
පිළිගත හැකි
Vsedkth ඝාලිබ් නීතිමය
ප්රතිපාදන අනුමානය වන අධිකාරය මත තබා ඇති නිසා, විට
පරාජය මෙම 'සකාත් සහ
එයට හේතු ජනතාව වෙතින් වන බවට ඔබ සිතන්නේ, එවිට
මම ඔහුට පිළිගත හැකි (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-Othaimeen අපේක්ෂිත
කිරීමට පොතෙන් පොත' සකාත්
පැහැදිලි කිරීමට.) ලබා දුන්
waw සංකලනයක්
අවශ්ය නිසා ප්රශ්නය / ද මෙම කාණ්ඩ අටක් සුදුසුකම් සෑම ඔවුන්ගෙන් එක් කෙනෙක් ලබා දිය
යුතු අතර, එක් එක්
පන්තිය, ඇයි?
ඔහු යේමනය
වෙත යවන විට නබි Maaz බින්
Jabal දෙවියන්
වහන්සේ යාච්ඤා නිසා නොවේ යුතුය: (ඔවුන් තම මුදල් ඔවුන්ගේ ධනපතියන් හා ඔවුන්ගේ දිළිඳුන්ට
දිය සිට ගෙන, අත්පත්, දෙවියන්
වහන්සේ ඔවුන්ට උපකල්පනය පවසන්නේ) (බුහාරි අංක (1458) විශ්වාසය
'සකාත් සහ
මුස්ලිම් අංක පොත (29) පොත්
විසින් කළ විස්තරය.) ( ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen r 212 213 'සකාත්
නීති විද්යාව නමස්කාර පොත)
ප්රශ්නය
/ පළමු කරුණු දෙකෙන් ද 'සකාත්
අවධානය වෙනතකට යොමු?
දුප්පත්, අසරණ
වූ පළමු ඔවුන් ලැබිය යුතු සියලු වඩාත්ම හදිසි සහ මුලින්ම එය අවශ්යතාව නිසා, ලෙස, බොහෝ
විට වඩාත් දුප්පත්, අසරණ
වන අතර, දෙවියන්
වහන්සේ ඔවුන්ට ආරම්භ, වඩාත්ම
අවශ්ය දේ ඔහු පැවසීය :
:( إِنَّمَا الصَّدَقَاتُ لِلْفُقَرَاءِ وَالْمَسَاكِينِ) التوبة:61
(සකාත් පොත
නමස්කාරය නීති විද්යාව ෂෙයික් මුහම්මද් අල්-'Uthaymeen r 212 213)
ප්රශ්නය
/ යුගල දුප්පත් ඔහුගේ බිරිඳ තම zakaah ගෙවීමට?
ඔහු දෙවියන්
වහන්සේගේ පුණ්ය ඔබ්බට වැය වියදමින් නිසා, තම
බිරිඳ වැය කිරීමට සිදුවන බැවින් මෙම නොවේ සැබෑ, මේ
දෙදෙනා 'සකාත් මුදල්
පලා නිසා ය. (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-Othaimeen අපේක්ෂිත
කිරීමට පොතෙන්' සකාත් පොත
පැහැදිලි කරන්න.)
ප්රශ්නය
/ කාන්තාවක් සහ ආගම zakaah ආගම
විසින් විනිශ්චය කරනු සඳහා අවසර දිය නැද්ද?
ඔවුන් ණය
ගැතියන් ඇතුළත නිසා එය විය හැකිය, සහ
ඇගේ ආගම ඔහුගේ Vidzi කිසිවක්
සපයා නැත වැය නම් ඔහු, ඇය
ආගම වියදම් කරන්නේ නැහැ. (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen අපේක්ෂිත
කිරීමට පොතෙන් 'සකාත් පොත
පැහැදිලි)
ප්රශ්නය
/ බිරිඳ පිළිගත හැකි දුප්පත් කමට මුහුනදෙමින් හෝ ඇගේ සැමියා zakaah ගෙවා?
Fractionate.
ප්රශ්නය
/ ඇයි අපි ඇයට මුදල් ඉතිරි කියන්නේ නැත්තේ?
එය ලබා නොදෙන
නිසා, සැමියා ඒ
සඳහා වැය කළ යුතු වූ එකක්. (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-Othaimeen අපේක්ෂිත
කිරීමට පොතෙන් 'සකාත් පොත
පැහැදිලි කරන්න.)
2) මහජන යහපත
'සකාත් නිකුත්.
ප්රශ්නය
/ දෝ 'සකාත් මහජන
යහපත ක්රියා?
'සකාත් දෙවියන්
වර්ග' සකාත් ජනතාව
පවසයි :( දෙවියන් විසින් තීරණය කළේය නිසා මහජන යහපත ගෙවා නැහැ, එම
නිසා මුස්ලිම් පල්ලිය ඉදිකිරීම නොව මාර්ග අලුත්වැඩියා 'සකාත්
ගෙවිය යුතු අතර,
:( فَرِيضَةً مِنَ اللَّهِ )التوبة :61
මෙම මෙම
අංශය සියලු බලැති දෙවියන් විසින් තීරණය කරන ලදී බවයි
(وَاللَّهُ عَلِيمٌ حَكِيمٌ) التوبة :61
(ෂෙයික්
මොහොමඩ් අල්-Othaimeen ක
'සකාත් නීති
විද්යාව නමස්කාර පොත්, පි
212.)
3) නිකුත්
/ දුප්පත් ඥාතීන් වෙත පුණ්ය.
ප්රශ්නය
/ සමාජ බැහැර දුප්පත් ඥාතීන් ද?
'සකාත්, ඔහුගේ
සහෝදරයා වන, තම මාමා
වූ, තම මාමා
වූ ඔහුගේ බෑණා හා ඒ හා සමාන වගේ Maonthm ඔහුට
අවශ්ය නැහැ ඔවුන්' සකාත් ජනතාව
සිට නම් කරන ඥාතීන් සඳහා විනිමය බලාත්මක කෙරුනි.
ඔවුන් තුළ
'සකාත් ක්රියා
කිරීමට වර්ෂය සහ හොඳම
නබි සල්ලල්ලාහු
:( පුණ්ය දානය කරන ඥතිත්වයේ සබැඳිය) (අල්-තිර්මිදි 2/37 (හසන්
සත්යය) වසල්ලම් හා ගෝල්ඩන් එකඟත්වය පලවී කොන්දේසිය මත පාලක අල්-බුහාරි නිවැරදි නිසා)
එහෙත් තත්ත්වය:
Maonthm අවශ්ය බව
ඔහු නැහැ රීතියක් නොමැති නිසා:
ඔවුන් (නිසා
'සකාත් නැවැත්වීමට
අවසර නොමැති)
නෑ අනිවාර්ය
වියදම් 'සකාත් කාච
ලබා දෙනවා නම්, මෙම පාලනයට, සහෝදරයා
හා මාමා විසින් ඉල්ලුම් කළා. (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 6/251 253
Zaad පොත' සකාත්
මත Mumti)
අනුග්රාහකත්වය
නය 4
ප්රශ්නය.
ජනතාවගේ
ගිණුම්වල ප්රශ්නය / කොහොමද එබුම් ණය?
'සකාත් ණය
කොටස් තුනක් ඇත:
'සකාත් 1 / දෙපාර්තමේන්තුව
එය තුළ නැත.
එය Mmala නිසා
ඇසේ, එවැනි ඉදිරිපත්
කිරීම් ලෙස, යම් පුද්ගලයෙක්, ඉඩම්
හෝ ඊට වඩා වැඩි එකසිය එස්.ඒ.ඒ. 'අයිතිවාසිකම්, මෙම
ආගම නොවේ' සකාත්, බෝග
වර්ග හෝ ධාන්ය රෝපණය කරන එක හැර ම අනිවාර්ය 'සකාත්
නොවන නිසා වන විට බව ය ස z කාහ්
වනු ඇත.
ජාතිකයෝය
Ose වෙන කෙනෙක්
භාරයේ නිදර්ශන / විය.
හෝ ආගම ලෙස
දිගු ලෙස සීනි හෝ තේ හෝ ඒ සමාන කිලෝ, ඇසේ
අනිවාර්ය 'සකාත් නොවන, එහි
සිය ගණනක් එම Alose සිටියේ
වුවද කිසිදු' සකාත් වේ.
2) ණය, එම
රන් හා රිදී මත නිසා විය යුතු
ඔහු තම zakaah යටතේ
කැමති හා ග්රහනය නම් එය ඉවත් නම් අයිතිකරු, තම
මුදල් සමඟ සතු නිසා, මේ
ණය හිමියා මත නියමිත
උදාහරණයක් /
තවත් එක්
පුද්ගලයෙකු විසින් ලක්ෂ සෑම වසරකම සියයට සනාථ කර ඇත විට නම්, හෝ
'සකාත් සෑම
වසරේ සිට ඔහු පිට අනිවාර්ය වන නමුත් එය විකල්පයක් නොවේ
ඔහුගේ zakaah මුදල්
සමඟ එළියට එන්න එක්කෝ
හා ඒ වන
තෙක් බලා සිටීමට හෝ Moser Bazl මත
ණය නම් මෙම ගොස් දේ සතුව ගනිමින් සනාථ.
හා යන්න
නය ගහනවා මත එක්කෝ පාලනය?
එය අනිවාර්ය
'සකාත් නොවන
බව සැබෑ ය.
3 / සෑම වසරකම
'සකාත් මොකක්ද.
'සකාත් සෑම
වසරකම Moser Bazl, පසුව' සකාත්
මත වන අතර, හරියටම එම
විය යුතුය, නමුත් ණය
හිමියා ඔහු තම මුදල් zakaah, ඔහු
කැමති නම්, ඔහු ණයගැතියා
සතුව ගනී බොහෝ මෑතක් වන තුරු පැමිණ ඇත නම් ඒ ආගම. (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen පි
204 'සකාත් නීති
විද්යාව නමස්කාර පොත් )
ආගම ප්රශ්නය
/ Magm එය 'සකාත්
ද?
තුන හදාරා
ඇත:
මම කියන්නේ:
'සකාත්' සකාත්
සංසිද්ධිය හෝ අදෘශ්යමාන වේවා, ණය
අය සඳහා නොවේ.
දෙවන මතය:
මෙම 'සකාත්
පවා හිමිකරු පීඨාධිපති නම්, දෘශ්යමාන
නැද්ද යන්න ඇතුළතින්, මුදල්
මත නියමිත
තුන්වන:
බිඳ වැටීම:
මෙම 'සකාත්
ඇය ආගම නතර කළේ නැත අරමුදල් සංසිද්ධිය නිසා.
'සකාත් මූලික
අරමුදල් ආගම ඇගේ සිතේ අනිවාර්ය නම්.
ප්රශ්නය
/ කුමක්ද මුදල් ප්රපංචයක් පමනක් ද?
සතෙකු, ගව, ධාන්ය
වර්ග සහ පලතුරු වැනි පෙනී සියලු ජනතාව විසින් දැක ප්රපංචයකි.
නිවැරදි
දැක්ම / දෙවන මතය
'සකාත් පවා
මානව මෙඩිනා නම් නියමිත
මාර්ගෝපදේශය:
මෙහෙම කියනවා:
නික්මීම
:(وَالَّذِينَ فِي أَمْوَالِهِمْ حَقٌّ مَعْلُومٌ )المعارج:(24
ඔහු මෙසේ
පවසයි:
කුඩා හා
පිස්සු 'සකාත් 5 ප්රශ්නය.
ප්රශ්නය
/ එය ධනය මත අනිවාර්ය 'සකාත්
පිස්සු කුඩා දරුවෙකු මෙන්, මිල
අධික වේ ද?
මෙම විද්යාඥයන්
අතර මතභේදයක් ඇත.
මම කියන්නේ:
කුඩා හා
පිස්සු දී 'සකාත් එකී
විසින් ලබා දී ඇති මුදල් යොදවන ඇත්තේම නැති හොඳින් කුඩා හා උමතු එකී ජනතාව සිට නොවේ
බැඳී නැති බව' සකාත් නොසලකා
හැර ඇත හැඳින්වේ.
දෙවන මතය:
එහෙත්, 'සකාත්
තුළ අනිවාර්ය වන අතර, හිමිකරු
කිසිදු සලකා' සකාත් මුදල්
අයිතිවාසිකම් නිසා නිවැරදි වන නොසලකා හැර ඇත.
((خُذْ مِنْ أَمْوَالِهِمْ صَدَقَةً تُطَهِّرُهُمْ وَتُزَكِّيهِم بِهَا)التوبة:103
ඔහු (ගන්න)
ඔවුන්ගේ මුදල් බවත් අනිවාර්ය වාක්යය වෙත අවධානය යොමු හෝ විෂය ආරම්භ: මුදල්.
ප්රශ්නය
/ නම් 'සකාත් බාල
වයස්කාර දරුවන්ගේ ධනය හා පිටතට ගත යුතු වූ උමතු අනිවාර්ය වන්නේ ඇයි?
ඉවතට ගෙන
යන දෙකෙන්. (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen S205 ක
'සකාත් නීති
විද්යාව නමස්කාර පොත්) කවුද
ප්රශ්නය /
එය එහිදී
දුප්පත් රට වෙනුවෙන් වූ 'සකාත්
ඉවත් කිරීමට අවසර ද?
මේ කාරණය
පිළිබඳ නිවැරදි දැක්ම:
ඔබේ රටේ
වඩාත්ම තුළ නොවේ නම් අවශ්ය හෝ 'සකාත්
පමණක් එය ප්රකාශ කිරීමට ඇති inanition සහ
අවශ්යතාවය හා සාගතයේ රාජකාරිය අවශ්යතාව විවෘත රට විය කිසිදු bass පාහේ
සිට ඔබ වෙත සබැඳෙන. (ෂික් මොහොමඩ් අල්-Uthaymeen දෙවියන්
වහන්සේගේ කරුණාව පිළිබඳ අපේක්ෂිත කිරීමට පොතෙන් 'සකාත්
පොත පැහැදිලි.)
ප්රශ්නය
/ ඒ මිනිසා පුණ්ය දුන්නොත් ඔහු කුමක් කළ යුතුද පුණ්ය භාරගැනීම තම රට තුල සොයාගත නොහැකි
වුණේ ඇයි?
ඔබ ඔහුගේ
පවුලේ ඥාතීන් වෙනත් රටකට යවා තම රට තුළ සොයා නොවේ නම්, සහ
Vlijolha නැහැ
එයා කළ හැකි නම් සහ ඥතිත්වයේ පිළිබඳ කාරණයක් විය. (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-Uthaymeen දෙවියන්
වහන්සේගේ කරුණාව පිළිබඳ අපේක්ෂිත කිරීමට පොතෙන් 'සකාත්
පොත පැහැදිලි කරන්න.)
ප්රශ්නය
/ 'සකාත් මී
පැණි:
ප්රශ්නය
/ මී පැණි අනුමත ද?
ඔව් එය මෙම
නඩුවේ එහි සම්භවය Ajtnaih දී
පලතුරු Vizqui දී වගේ නිසා
Valesl අනුමත.
(ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-Uthaymeen දෙවියන්
වහන්සේගේ කරුණාව පිළිබඳ අපේක්ෂිත කිරීමට පොතෙන් 'සකාත්
පොත පැහැදිලි කරන්න.)
දෙවියන්
වහන්සේ අපගේ නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් මත පැමිණි
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق