Ihram තුළ.
ප්රශංසා
යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන්
වහන්සේට ස්තුති වේ වා
Ihram 1 / අර්ථ
කථනයකි.
Ihram ඔහු
ග්රෑන්ඩ් ඇතුළු ihraam එනම්
ඇතුළු අර්ථය, තහනම් ලබා
ගෙන ඇත.
Maaahram කිරීමේ
තහනම අතර දෙව් මැදුරු: එය එනම් තහනම්, ඇතුල්
නිසා ඒ නිසා එය, යාච්ඤාව
විවෘත takbeer පළමු takbeer සඳහන්
වේ.
ihraam වන්න:
එය ඇතුල් කිරීමේ අභිප්රාය: කිසිදු අදහසක් චාරිත්රයක්.
ප්රශ්නය
/ ඇයි ඔයා චාරිත්ර ihraam නිරතවීමට
අරමුණින් කැඳවා?
ඔහු Ihram පෙර
අවසර එම විශ්වවිද්යාලයේ කෘෂිකර්ම McCann මත
චාරිත්ර විධි සාකච්ඡා කිරීමට අදහස් කරන නම් නිසා
උදාහරණයක් ලෙස, එය තහනම්
වේ:
අසභ්ය, සුවඳ
විලවුන්, හිස රැවුල
බාන, ධීවර හා
එසේ මත. (1 / Mumti ෂෙයික්
මොහොමඩ් අල්-Uthaymeen දෙවියන්
වහන්සේගේ කරුණාව 7/67 ක Zaad මත)
2) Ihram තුළ.
මිහිමවගේ
කුස තහනම්:
:(وماكان عطاء ربك محظورا)سورة الاسراء :20
* සෝදා එපා.
Valogtssal: නබි
සාමය සිට ඔප්පු කළ Hozlk ඔහු
පිට විය යුතු අතර සත්ය වන
(Ahilalh හා
වොෂ් තීරු) කරන්න (තිර්මිදි, හජ්
(8309) සහ ඉබ්නු
Hajar අල්-තිර්මිදි
විසින් සාරාංශයක් 3/251 hasan පවසයි.)
ඔහුගේ අණ:
Omrosme Umays දැරිය
ඇයට පැවසූ විට (සහ ඔබ Astnfra ගවුමකින්
සහ Oahrami සෝදා) (Jaber නබි
(1218 මේද) යන
තර්කය විස්තර, දිගු සම්මුඛ
සාකච්ඡාවක දී පැවසීය)
ප්රශ්නය / සෝදමින්
දැඩි වූ විට Ihram?
අවිනිශ්චිත
පසු ප්රසව වසරේ ඔසප් හා කාන්තාවන් තෙක් පිරිමි හා කාන්තා ස්නානය නීතිගත විට. (ෂෙයික්
මොහොමඩ් අල්-Uthaymeen දෙවියන්
වහන්සේගේ කරුණාව පිළිබඳ Maraam ළඟා
වන්දනාවක් පැහැදිලි කිරීමට පොතක්.)
ශරීරය කිරීමට
* පළඳින්න සුවඳ හා Ihram වන
තහනම් සිට Ihram පසු ඇඳුම.
සුවඳ විලවුන්:
එය Ihram සුවඳ විලවුන්
සඳහා සුන්නහ්ව වේ.
මාර්ගෝපදේශය:
නබි, ihraam පෙර
අල්ලාහ් ඔහුට හා සුවඳ විලවුන් ආශීර්වාද හැකි බව
අයිෂා, දෙවියන්
වහන්සේ ඇගේ ආශීර්වාද පැවසුවේ (මම හොඳම පෙර ප්රතික්ෂේප ihram සඳහා
ඔහු පිට නබි සාමයක් විය, නමුත්
එය හවුස් වාහාම පෙර විසුරුවා හැර) (මෙම හජ් (1539) සහ
මුස්ලිම් හජ් (1189) (133) දී
බුහාරි විසින් කළ විස්තරය
මෙතන ප්රශ්නය
/ Malemrad Balttaib එය සුවඳ
විලවුන් හෝ සුවඳ ශරීරය සංවිධානය ද?
මෙතන අදහස්
කරන්නේ ශරීරයේ සුවඳ විලවුන් ඇඳීමට වේ
අයිෂා පවසයි:
(මම මේ මොහොතේ නම් (හා හංදිවල මේ මොහොතේ Elmaan) කස්තුරි
නම් (හංදිවල හන්දිය හිස අදහස්) අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සාමය
මුහාරම්හි අලෙයිහි වසල්ලම්)
• ශරීරය හා
Ihram වන තහනම්
සිට Ihram පසු අදින්නට
Valttaib.
ඇඳුම පිළිබඳ
ප්රශ්න / දැඩි වූ බුදුන්?
විද්වතුන් අදහස්
දෙකක් තිබේ:
1) ඔවුන් ගවුමේ
Mtaib පුද්ගලයෙකු
අහිමි බවයි.
2) ඔවුන්ගෙන්
සමහර එය හරාම් වන අතර, අහිමි
ගවුමේ Mtaib විය හැකිය
මෙම නවීන සංසිද්ධිය වන අතර, මේ
පිළිබඳව කියා සිටියේ, සුවඳ
දුම් වත්, මේදය නැති
සරසවි සඳහා සුවඳ නැති ඇඳුම් කරන්න.
ඇදහිල්ල පැවැත්වීම
පෙර කිව් / ටායිප් ihram නම්
දැඩි වූ?
එය පවා සෝදා
ඇඳීමට නැහැ තහනම පැසසිය Ihram ඇඟලුම්
වේ healthiest වෛරය
කියන්න කියන්න මෙතන එන. (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-Uthaymeen දෙවියන්
වහන්සේගේ කරුණාව කිරීමට Sahih මුස්ලිම්
වන්දනා පොත අදහස්.)
ටායිප් ඇඳුම
විද්යාල නම් / දැඩි වූ Q එය ඇඳීමට
අවසර ද?
නබි, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් (බුහාරි 2/145 හා
මුස්ලිම් හජ් 2/834 විසින් කළ
විස්තරය) පැවසීය නිසා (කුංකුම සළුවක් ස්පර්ශ හෝ Alors ඇඳීමට
එපා) විද්යාඥයන් හා දකුණු අතර මතභේදයක් ටීබා නම් ඇඳීමට අවසර නැත
කුංකුම මිශ්ර:
එහි කහ වර්ණය සඳහා ඉතා ප්රසිද්ධය.
Alors: නොදන්නා, යේමනය
කුංකුම සුවඳ සමාන සුවඳ වර්ධනය වී ඇත.
ප්රශ්නය
/ ඔහුගේ හිස හා රැවුල මත හොඳ ස්ථානයක ඔහුගේ සිරුර සුවඳවත් නම්, හොඳ
ඔවුන් පහලට බැස එන එහි දැමූ ස්ථානයේ සිට ඉල්ලා සිටියේය. මෙම පළමු වෙයිද?
ඔවුන් අවස්ථාවක
දී ඔහු පත් නිසා නිසා නබි දෘශ්යමාන මාර්ගය මාරු කරන, ඔහුට
වඩා තමා විසින් මෙහි හොඳ සම්ප්රේෂණය, සාමය
නම් ඒවා Sall හොඳ වැඩක්
නැති බව ඔහු සහ ඔහුගේ මිතුරන් වසල්ලම් නිසා බලපාන නීතියක් නොවේ පත් කළ යුතු විය හැක.
(ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 7/75 ක
Zaad මත Mumti)
ප්රශ්නය / Magm එය ihram හොඳ
නොවේ නම්?
එය හොඳ ඔහු
ඉවත් කළ යුතුය විය හා සුවඳ විලවුන් ihram සඳහා
නොවේ නම් මෙම සීමා නම්, එය
ihraam අපි දෙදෙනාට
වූයේ ඒ මිනිසා ඔහු සෝදා.
ප්රශ්නය / Magm ඔබ හොඳ
පිළිවෙත ඇඳුම් යන්න නම්, ඒ මන්ද?
ඔබ එය සෝදා
යුතුය.
ප්රශ්නය / Magm හොඳ
ශරීරය ඇඳුම යන්න නැති නම්?
Tayeb තමා
බැස නම් එකඟ නැහැ කළ යුතුය.
· Ihram වන
තහනම් සිට මැසීමට වස්ත්ර අඳින්න.
Mamni මැසීමට:
සියලු Mackhet විසින් මැනීමට, හෝ
මුළු සිරුර මත.
රෙදි සෝදන
මැසීමට සෞඛ්යයට විට, එසේ
නම් සෝදා පසුව Ihram වස්ත්ර
කුමන සංයුතියකින්.
ප්රශ්නය / කෙසේද
කෙසේ හෝ Ihram ඇඳීමට හැකි ද?
(දවටනය හා
සිවුරු හා Ni'lin ඔබ ඕනෑම
අහිමි කිරීමට) කතා කරන්න Ihram හා
Cesar අවස්ථාවක
දී මෙන්ම සුදු සළුවක් ඇඳීමට ඇති (ඉමාම් අහ්මද් 2/34 විසින්
කළ විස්තරය, අහමඩ් Shakir මුස්නද්
7/169 නිවැරදිව
ආරෝපනය සාක්ෂාත් කර ගැනීම බවයි)
ප්රශ්නය / ඇයි
සුදු සළුවක් දෙකම ද? බව Jaddedan නීති
සම්පාදනය කළ යුතු වන්නේ කුමක්ද?
ඔවුන් හොඳම
ඇඳුම් Jaddedan යුතු
අවශ්ය නිසයි ඇත නොව සෑම අවස්ථාවකදීම පිරිසිදුම සහ හොඳම වේ. (Mumti ෂෙයික්
මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 7/75 වන
quagmire වැඩි
විය)
• පොලී:
(මැසීමට)
යන වචනය මුහම්මද් ප්රතිචාර දැක්වූයේ නැත, සාමය
සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් පරම නබි සිට ගැටළුකාරී නැහැ ඔහු පිට විය යුතු අතර, පසුව
ඔහු ජනතාව එය අතරින් ලැබුණු බවයි (මැසීමට වස්ත්ර අඳින්න එපා) සහ මෙම අනුගාමිකයෙක්
(ඉබ්රාහිම් Nakha'i) ගැන
සඳහන් කිරීමට ප්රථම.
එය (ෂෙයික්
මොහොමඩ් අල්-Uthaymeen දෙවියන්
වහන්සේගේ කරුණාව කිරීමට Sahih මුස්ලිම්
වන්දනා පොත අදහස්.) පවා එකම Almkhrosh ඔවුන්
ගැන අහන්න සියලු Maver මහන
හරාම් මහජන සිතන බවට පත් විය.
• එහිදී
පූර්ව බව Mrqaa සමග දාදු Mrqaa දවටනය
ඇඳීමට, කෙසේ වෙතත්, සිවුරු
Mrqaa ඇඳගෙන කෙනෙකු
මෙන් මැසීමට හා පැළඳ සිටින අවසර
හා Murad විද්යාඥයන්:
ඔවුන් මැසීමට හෝ පිටපත් හා මැහීමේ සියල්ලම එක්කෝ සිවියක් විස්තරාත්මක ඇඳුම අවශ්ය (ෂෙයික්
මොහොමඩ් Uthaymeen දෙවියන්
වහන්සේගේ කරුණාව සාක්ෂාත් සිට පොත වන්දනා සිට.).
• Shaykh අල්-ඉස්ලාම්
ඉබ්නු Taymiyah දෙවියන් වහන්සේගේ
කරුණාව.
(ඔවුන් දෙදෙනාම
සුදු, සහ සියලු
ජාතීන් කපු අවසර ඇඳුම්, හණ
අහිමි විය හැක, ලොම් විය
ඍජු, වඩා වඩා
හොඳ අවබෝධය වස්ත්ර දෙකක් අහිමි කිරීමට යෝග්ය ....
එය (ෂෙයික්
මොහොමඩ් Uthaymeen දෙවියන්
වහන්සේගේ කරුණාව සාක්ෂාත් සිට පොත වන්දනා සිට) වර්ණවත් වුවත්, සුදු, සහ
වෙනත් වර්ණ ත්යාගය ප්රතික්ෂේප කළ හැක)
ඇඳුම් පිළිබඳ
Milbs තහංචියක්:
• මිනිසෙකු
අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් ඇසූ සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් බව ඉබ්නු උමර් වන හදිස් සඳහන්? අල්ලාහ්ගේ
දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම්: (chemises, සහ
ගවසාගෙන ඇඳීමට කරන්න එපා, හෝ
Alefanilat, පයිරනීස්, සහ
pumice, නමුත් එක්
වළලුකර සිට සෙරෙප්පු යුගලක්, Vlabus
ෙම්ස්, නමුත් Iqtahma සොයා
නැත, ඇඳුම් වස්ත්ර
නැති දෙයක් කුංකුම හෝ Alors ස්පර්ශ
කර ඇත) ( හජ් 1/1177 ක Sahih මුස්ලිම්
පොත)
** තාත්තා:
ප්රශ්නය
/ Mamni පියාණන්?
මළ සිරුර
සම්බන්ධයෙන් ෂර්ට් එකතුව Alphenalh Adakklh කමිසය
අඳින පළඳින.
** ගවසාගෙන.
ප්රශ්නය
/ Mamni ගවසාගෙන?
ඔහුගේ හිස
.kalgtrh හා බලශක්ති
ජටා Milbs එකතුව.
ප්රශ්නය
/ එය හිස හෝ ඍජු හෝ වක්ර අතර කිසි වෙනසක් සඳහා ඍජුවම ආවරණය කිරීමට අවශ්ය ද?
මෙම විද්වතුන්
අදහස් දෙක:
1) මුල් දැක්ම.
සෘජු මුහාරම්හි
තොරව පවා, හිස ආවරණය
වන පරිදි මෙම මූලධර්ම මත Bhmsh වහලය
මෙම දුර්වල කිසිවෙක් ය සුන්නි පමණක් කොහෙද කාර් නවාතැන නොව තමා ප්රයෝජන නොවන බව.
• ඇය කොටස්
මතක් කර හිස ආවරණය වන පරිදි.
• ෂෙයික් මුහම්මද්
Othaimeen (හිසේ
කොටස් ආවරණය වන පරිදි) පවසයි:
1) නීතිමය පෙළ හා
සම්මුතියක්.
ඒ මිනිසා
උදාහරණයක් ලෙස, යම් දෙයක්
Alibdeh බවක් බව
ඔහුගේ හිස මත තබයි, henna, හෝ
හිසකේ වැටීම මී පැණි හෝ සායම් මෙන්
දෙලීලා:
සම්මුඛ සාකච්ඡාවක්:
(මම නබි දැක, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් Ehl මූලධර්මය
විය) (හජ් 1/1177 ක Sahih මුස්ලිම්
පොත්)
රිසි නොවන
ජැකට්, බොහෝ විට
සිය පරමාදර්ශ සැඟවීමට නැති නිසා 2) රිසි
නොවන ආවරණය සහ ඇඳුම් කට්ටල ගමන් මලු බැටළු පැටවා හා ඒ හා සමාන ඇතුළු ආවරණය කළ, එහි, එය
වැරදි නැත.
3) එය සාමාන්යයෙන්
එවැනි බලශක්ති හා Yashmagh සහ
ජටා ලෙස, ලුත්ගේ සහෝදරයින්ද
මත පැළඳ මෙම හරාම් පෙළ බව සතුටු.]
4) ව්යාකූලත්වය
නමුත් යාබදව නැති දෙයක් ම ආවරණය වන, දඩයම්
/ 1851 සඳහා දඬුවම
බුහාරි විසින් දන්වා සම්මුඛ සාකච්ඡාවක් (ඔහුගේ හිස Takmarwa නොවේ)
() සඳහා අපේක්ෂිත ආවරණය සාක්ෂි විය හැකිය
5) සෙවන තම
හිස poodle විද්වතුන්
අතර ආරවුලක් මෙම දරණ ඔහුගේ මෝටර් හා ඔටුවන් Kalshmsah:
සමහර: නිවාඩු
හා වන නිවැරදි වේ.
ඒවා වැළැක්වීම.
6) ඔහු
Bmnfsal අඛණ්ඩව හා
Kalastzlal කූඩාරම
ඇඳුමක් නරක නො වන එම ගස හෝ ගසේ අතු මත තබයි මෙම අවසර තමා සපුරා ගැනීමට අකමැති බව.
7) (එයාට
කතා) Bnmrh තවමත් අරෆා
සූර්යයා දක්වා එහි සිටියේ ශිඛරයේ පහර
• දෙවන මතය:
අහමඩ් නවකතාව:
එය බඳවා හිමිකරු විසින් ගමන් කළ මෙම Bmlasq වෙන්නම
ඕනා.
ප්රශ්නය
/ දෝ Ihram කාන්තාවන්
අය මෙන් ද?
මිනිසා කිසිදු
කොල් එක හැර මිනිසුන් වැනි කාන්තාවන් මණ්ඩප.
ප්රශ්නය
/ දැඩි වූ මෙම බුර්කාවම හා අත් ආවරණ පැළඳ?
තහනම්
ප්රශ්නය
/ එය ආභරන කිරීම ස්ත්රියකට අවසර ද?
ඔව්, එය
ද රිදී ඔහුට පෙන්වන්න යයි, කාන්තාවන්
ඇගේ ස්වර්ණාභරණ patency ඇඳීමට
සඳහා විය හැකිය මිනිසා විය හැක. (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 7/89 ක
Zaad මත Mumti)
** Alefanilat.
කලිසම් එකතුව:
කෙටි sleeved හෝ දිගු
අතර වෙනසක් නැහැ.
ප්රශ්නය
/ Magm Mizar Mkhita Balsrwal සිදුව
තිබෙනවා නම් කළ යුත්තේ කුමක්ද?
එය (ෂෙයික්
මොහොමඩ් අල්-Uthaymeen දෙවියන්
වහන්සේගේ කරුණාව කිරීමට Sahih මුස්ලිම්
වන්දනා පොත අදහස්.) දවටනය වන අතර එය සම්බන්ධ නොකරනු ඇත කලිසම් දවටනය සියලු අවස්ථාවල
දී ය.
** ශ්රීලාංකාවද.
ප්රශ්නය
/ Mamni ශ්රීලාංකාවද?
බාස් සඳහා
හැඳින්වේ කරන headscarf ශරීරයට
සම්බන්ධ හා මෙම හඳුන්වන්නේ නැත, නමුත්
Mughrabi (මොරොක්කෝව
සහ ඇල්ජීරියාව රට .....) දී / ශරීරය සම්බන්ධ වන බව හිස ඇඳුම කමිසය හැඳ කිව්වා
* මොනතරම්
පුදුම ඒ අවස්ථාවේ දී පවතින නැහැ වුවත් (ශ්රීලාංකාවද) ගැන කතා ඔහු පිට නබි සාමයක් ද? (ෂික්
මොහොමඩ් අල්-Uthaymeen දෙවියන්
වහන්සේගේ කරුණාව කිරීමට Sahih මුස්ලිම්
වන්දනා පොත අදහස්.) එක්කෝ ඔහුට අනුව, නබි
සල්ලල්ලාහු හෝ මක්කම ඇගේ මාසික වසල්ලම් බවයි.
** Pumice.
ප්රශ්නය
/ Mamni pumice?
ඇරඹුනේ, (හිසෙහි)
හිස ඇඳුම අතර මැසෙන්ජර් සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් හා ශරීරය ඇඳීමට ආවරණය වන මිනිසා, (පියා)
සියලු Milbs හා ඇඳුම්
පැළඳුම් අඩි (pumice) වන
මිනිසුන් දෙදෙනා ඇඳුම් ඇඳ ඇති වහන් එකතුව (Sahih මුස්ලිම්
ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen දෙවියන්
වහන්සේගේ කරුණාව පොත වන්දනා මත අදහස්.)
මෙම ෆෙල්ප්ස්
Aseroael ක
Q / දවටනය සොයා
ගත්තේ නැහැ හා ෆෙල්ප්ස් එය යේසුස්ගේ ජීවිත පූජාව සිය මේස් පාවහන් සොයා ගත්තේ නැහැ?
දකුණ: එය
ෂෙයික් මොහොමඩ් Uthaymeen දෙවියන්
වහන්සේගේ කරුණාව සාක්ෂාත් සිට පොත වන්දනා සිට විද්වතුන් යේසුස්ගේ ජීවිත පූජාව, නමුත්
එය කිසිදු සාක්ෂි කියන්න නමුත්, යම්
වන්දියක් ගෙවීමට (.
කරුණු කිහිපයක් •.
ප්රශ්නය
/ අවසර දිය මුද්ද ඇඳීමට තහනම් සඳහා ද? කාලය? ඇස්
කණ්නාඩි? ශ්රවණ කොටස?
ඔව්, එය
අවසර
ප්රශ්නය
/ එය ඇඟලුම් පැවැත්වීමට පුද්ගලයෙකු සඳහා ගත හැකිවා ද?
ඔව් සරමකින්
පවත්වා නැවතුම් අවශ්ය නොවේ.
ප්රශ්නය
/ එය Vanlih Ctavih හෝ
සාමාන්ය ඇඳීමට අවසර ද?
අවසර නැත.
ප්රශ්නය
/ එය නිමවන නම් අවසර (ෙකොම්ෙපෝස්ට්) ද?
ඔව්, Mkhita නම්.
ප්රශ්නය
/ අවසර දිය එම bagpipes හෝ
භාජනයක් දැනීමකින් උපකල්පනය කිරීම?
අවසර ඔව්.
ප්රශ්නය
/ අවසර දිය කඩුව සහ තුවක්කුව භාර ගැනීමට?
විශ්වවිද්යාලයේ
අවි රැගෙන නැති නිසා ඒ සඳහා වන අවශ්යතාවක් මිස තහනම්ය.
ප්රශ්නය
/ කළ සූට් කේස් එකක් තම වස්ත්ර මිනිසා ගුවන් යානයේ සිටි ගමන් මලු සමග සහ Miqat අසල
නම් ඔහු කළ යුත්තේ කුමක්ද?
ෂෙයික් මොහොමඩ්
අල්-'Uthaymeen පවසයි:
නඩු දෙකක්
මත මේ මිනිසා:
1) ප්රමාද විද්යාල
එක්කෝ පවා ඇවිත් ඇඳුම් එය පාපය හා ඔහු රාජකාරිය ඉතිරි ලේ පැළඳ ගන්න.
පාපය තුළ
එය නොදැන කඩාවැටීම හා ලේ මත රැඳී වුවද.
2) තම ඇඳුම්
පිළිබඳ විශ්වාසය පැවැත්වීමට එය ඇඳුම් තහනම් ඇඳගෙන Hojahl හා
තහනම් අවිද්යාව සිදු අහිමි පව්කාර නෑ කිසිම දෙයක් වත්, යේසුස්ගේ
ජීවිත පූජාව කෙරෙහි ලැබෙන්නේ නැත එක්කෝ
පළමු
හෝ දෙවන සඳහා හොඳම තත්වය කුමක් ද?
ඔහු සහ ඔහුගේ
ඇඳුම් අහිමි වන දෙවන.
ප්රශ්නය
/ අවසර දිය Udi (නියපොතු)
අඩංගු කෝපි පානය කිරීම තහනම් කිරීම සඳහා ද?
සුවඳ හොඳ
ගඳ සුවඳ නැති නිසා මෙම විය හැක.
ප්රශ්නය
/ අවසර දිය එය, කපුරු තේ
පානය කිරීම තහනම් කිරීම සඳහා ද?
සුවඳ හොඳ
ගඳ සුවඳ කරන්නේ නැති නිසා. (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-Uthaymeen දෙවියන්
වහන්සේගේ කරුණාව කිරීමට Sahih මුස්ලිම්
වන්දනා පොත අදහස්) මෙම විය හැක.
අපගේ
නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් දෙවි පිහිටයි
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق