Taif කිරීමේ
ගමන. අයිෂා වෙත ඔහුගේ විවාහය
ප්රශංසා
අල්ලාහ්, ලෝකයන්හි
හා සාමය සමිඳාණන් වහන්සේ ආශීර්වාද හා විය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ
මිතුරන් විය
· Taif කිරීමට
චාරිකාව.
ගමන සඳහා
හේතුව:
Taif යන
ගමන අබු තාලිබ් මරණයෙන් පසු කැඳවීමට ප්රතිරෝධය කුරෙයිෂ් උත්සන්න බලපෑම මත කර, ඔහු
අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් ගොස්, ඇත, සාමය
ආරාධනය සඳහා නව මධ්යස්ථානය සොයා ගැනීමට ඔහු පිට විය යුතු අතර Thaqeef ජයග්රහණය
වෙනුවෙන් අසන නමුත් ඔවුන් උන් වහන්සේ ප්රතිචාර දැක්වූයේ නැත, ඔහු
Sbaanha Frhqoh ගල්
මුලාවට.
* මම අල්ලාහ්ගේ
අයිෂා මැසෙන්ජර් ඉල්ලා, සාමය
කියමින්, ඔහු පිට
විය: "අල්ලාහ්ගේ දූතයාණෙනි, ඔබ
එන්න එපා ඉරිදා වඩා දරුණු?" ඔහු
සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් පැවසුවේ «මම
එය එකා මෙන් ජනතාවගෙන් ලැබී ඇති අතර, එය
වඩාත් පිළිගනු ලැබුවා Aqaba "(: බාධාවක්
Taif අර්ථය) ඔවුන්
මම ඉබ්නු
අබ්දුල්ලාහ් ඉබ්නු අබ්ද් අල්-Inma රාත්රී
Clal (Taif මහා
ජනයා එකක්) සඳහා මා හඳුන්වා ලෙස
මට අවශ්ය
දේ මට පිළිතුරු දුන්නේ නැත, මම
ඒ නිසා මම මගේ මුහුණ මත ගොස් කනස්සලු ඉන්නේ, එය
සියවසේ Ostvq හිවලුන්ට
පමණක් (වන සියවසේ නිවාස ජනතාව ඔවුන්ගේ මක්කම සොයා Meeqaat මිල)
මම මගේ හිස
ඔසවා මා වලාකුළක් Ozltinay තිබුණේ
නම්, ජිබ්රිල්, නියත
වශයෙන්ම ඔහු මා දෙස බලා සිටින: -. මේ සියලු බලැති දෙවි ඔබට ඔබේ සෙනඟ පැවසූ අසා ඇති
අතර, ඔබ වෙත නැවත
පැමිණ, ඔබ ඔවුන්
කැමති දේ ඔහුට කියන්න ඔබ කඳු රජු යැවී ය.
ඔහු මෙසේ
පැවසීය: - කඳු හා අතින් අලි Vadani රජු
මෙසේ කීවේය - මුහම්මද් ඔබ Alokhcpin ඔවුන්ට
(මක්කාවෙහි කඳු දෙක) අයදුම් කිරීමට අවශ්ය නම් දෙවියන් වහන්සේ, ඔබ
ඔබේ කියන හා මම කඳු රජු සමිඳාණන් වහන්සේ Tomrni u මා
එවූ ඉන්නේ අසා ඇති බව, ඔබ
කරන දේ
අල්ලාහ්ගේ
දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම්: - නමුත් මම දෙවියන් වහන්සේ උන් වහන්සේ සමග ඕනෑම දෙයක් ඇසුරු නැහැ, දෙවියන්
පමණක් නමස්කාර කිරීමේ ශක්තිමත් බව පිටතට එන බව බලාපොරොත්තු වෙනවා) (Sahih බුහාරි, Fath අල්-බාරි
6/312 - සහ Sahih මුස්ලිම්
3/1420)
• මේ කතාව
සංචාරයේ ඇතිවන අනුව අනතුර ඔප්පු කිරීමට ප්රමාණවත් තරම් වේ.
• වචන දැනුවත්
කිරීමට මෙම යාච්ඤා: නැත්නම් සතුරා බිසව වරෙන්තු කිරීමට _ ( "අනේ
දෙවියනි, ඔබ මගේ දුර්වල
පැමිණිලි ජනතාව, සාමාන්ය
හා කරුණාවන්තයෙකු වශයෙන් මගේ ශක්තිය, සහ
Hillete නොමැති වීම
සහ Huane වේ ඔබ අසරණභාවයට
සමිඳාණන් වන අතර ඔබ මගේ දෙවියන් වන අතර, කවුරුන්
මට රඳා නිවාඩු ඈත Etjhemena නම්
නෑ!? ඔබ සෑහීමකට
තෙක් ඔබේ කෝපය ගැන සැලකිලිමත් නැහැ, නමුත්
යහ මට පුළුල් ය, මම ලෝකයා
විසින් ඔහුගේ අන්ධකාරය සහ සංහිඳියාව ඒකාලෝක හා පරලොව බැස මාගේ කෝපය වන ඔබේ මුහුණ ආලෝකය
සරණ සොයා, හෝ උදහස
විසඳීමට, ඔබ එළිපත්ත, කිසිදු
ශක්තිය නමුත් ඔබේ "[ඉබ්නු හිෂාම් 1/420)
සහ ඔහුගේ
රැස්වීම Baadas. එය නිවැරදි
මාර්ගය (ඉබ්නු Ishaq බැඳුම්කර
විසින් නිසි විස්තර කතන්දරයක් නමුත් මුහම්මද් බින් Ka'b Qurazi වන
යවන්නාගේ පෙන්වූයේ නැහැ, සහ
දුර්වල වර්ග එවන්නා සාක්ෂි පමණක් උපයෝගී කර නැත .. සහ කතා (අනේ දෙවියනි, ඔබ
පැමිණිලි) සහ ආරෝපණය තොරව Addas කකුලක්
කතාව, නබි චරිතාපදානය
නිවැරදි ඈ බලන්න. අක්රම් අල්-Omari 1 / 188-187)
ෂෙයික් Albani දෙවියන්
වහන්සේ ඔහු අනුකම්පා කළ හැක, මෙසේ
(ඔබ එය මත
Vaktamoa ප්රතික්ෂේප
කරන්නේ නම්) සහ කීවේය: "යැවීම, නමුත්
ඔහු පැවසීය මුහම්මද් බින් Ka'b Qurazi සිට
නිසි මේ කතාව, ඊසාක් බැඳුම්කර
පුත් ලබා ගන්න සහයෝගය නොමැතිව සඳහන් තවත් කන්නලව් කිරීමට (අනේ, ඔබ
පැමිණිලි) .. නවීන අබ්දුල්ලා මහා දී මේ කතාව Tabaraani නැවත
සිහිපත් බෙන් Jaafar කෙටි, සහ
ඒ හා සමාන වාර්තාව සඳහන් කරන කන්නලව් දී.
Haythami පවසයි
(6/35): "හා
විශ්වාසය Mudalls වන ඊසාක්ගේ
පුත්රයා සහ ඔහුගේ සෙනඟ ඉතිරි විශ්වාස කටයුතු ය," මෙම
සාකච්ඡාව දුර්වල ". ඒ සිය වචන Albani (126 නීති
විද්යාව චරිතාපදානය, දුර්වල
බලන්න (6/486)).
· අයිෂා
වෙත ඔහුගේ විවාහය: -
* අයිෂා අල්ලාහ්
සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් හා ඇයට මෙසේ සතුටු විය හැක,: (විස්තර
කතන්දරයක්: (දෙවියන්, Aamadh සිට
Iike මම මේ දෙවරක්
සිහිනයකින් පෙන්නුම් කර ඇති මම සේද සොරකම් ඔබ බලන්න, එයා
කියනවා, මේ Amrotk Vakeshv ඔවුන්, ඔබ
නම්, මම කියන)
දොර බුහාරි (අයිෂා විවාහ වීමට)
බුහාරි පවසයි:
- (දොර මගුලක්ද කන්යාවන්)
අයිෂා කිරීමට
ඉබ්නු අබ්බාස් - නබි ලුසිල් කන්යා අනෙක් අය පැවසුවා විවාහ වුණේ නැහැ.
* අයිෂා පවසයි:
- ඔහු අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් මට කිව්වා, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම්: - (අ මිනිසා සේද සොරකම් ඔබ ලැබෙන අතර මෙම ඔබේ බිරිඳ Vokhvha ඔබ
වන අතර මෙම දෙවියන් වහන්සේ Aamadh සිට
බව කීම පවසන්නේ නම් මම දෙවරක් සිහිනයකින් පෙන්නුම් කර ඇති) (මුස්ලිම් විසින් කළ විස්තරය)
* ගොඩක්
පුත්රයා: -
බුහාරි හිෂාම්
ඉබ්නු Urwa සිට Obaid බින්
ඉස්මයිල් අබු Usama බව
දන්වා ඔහුගේ පියා පැවසූ බව: - දෙවිගේ සාමය විසින් අධ්යක්ෂණය කරන ලද නබි ඔහු පිට වසර
තුනක් විය පෙර කදීජා මිය Vlbutt වසර
දෙකක් හෝ ඊට ආසන්න, සහ
වසර හයක් අයිෂා දැරිය හිතුන හැටි හා පසුව නවයක් වූ ගැහැණු ළමයා විසින් ඉදිකර ඇත, එය
වසර (ඔහු buttonhole දෘශ්ය
සන්දර්භය තුළ යවා වදාළ දේ, නමුත්
එකම දෙයක් පිළිබඳ අදාළ ප්රතිපාදන දී)
ඔහු අවුරුදු
හයක් දියණිය විවාහ, ඇය
ජනතාව අතර කිසිදු මතභේදයක් පරිච්ඡේදයේදී ඔප්පු කර ඇති දේ නවයක්, සහ
එවැනි අනෙකුත් වූ විට ඇගේ ඉදි: - හා ඔහු පැවසීය.
දෙවිගේ විසින්
ඉදිකරන ලදී නගරය (බොහෝ ආරම්භය සහ අවසානය (1/535 පුත්)
වෙත ආගමන දෙවන වසරේ දී ඔහු පිට සාමයක්
අපගේ
නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් දෙවි පිහිටයි
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق