සාකච්ඡාව III) ෙඡදය: ඉස්ලාමය පිළිම වන්දනාව)
ප්රශංසා යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන් වහන්සේ විය.
පරිශීලක සාකච්ඡාව:
අබු අබ්දුල් රහමන් අබ්දුල්ලාහ් ඉබ්නු උමර්, අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැකි :( මම අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් අසා, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් පවසයි: {ඉස්ලාම් පහක් මත ඉදිකර ඇත: කිසිම දෙවියෙකු නොමැති බව සාක්ෂි එහෙත් අල්ලාහ් මුහම්මද් අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් බව, යාච්ඤාව ස්ථාපිත හා දන්දීමේ, සභාව වන්දනා , සහ රමලාන් උපවාස} (1/8 බුහාරි හා මුස්ලිම්, 1/151)
· තත්ත්වය සාකච්ඡාව.
එය ප්රකාශය එය නිර්මාණය වන ඉස්ලාමයේ මූලධර්ම හා රීති, සහ ආගම පිළිබඳ දැනුම ලක් කළ හා සංකීර්ණ කොන් මත රඳා පවතී බැවින් මෙම සාකච්ඡාව, විශාල වැදගත් වේ. හා මෙම මූලද්රව්ය කුරානයේ සඳහන් කර ඇත. (න්යෂ්ටික හතළිස් S20 ප්රමාණවත් පැහැදිලි කිරීමක්, සහ න්යෂ්ටික හතළිස් S53 නීති හා ප්රතිලාභ).
· නූතන වාග් මාලාව.
නිර්මිතයන් "ආකෘති" ස්ථාපනය කරන ලද, ගොඩනැගිලි ඉදි කළේය.
මෙම නවකථාව ඕනෑම පහක් හෝ පහක කොන් කිරීම "පහ" කණු දී "පහ".
"සහතිකය" අනුමැතිය සහ අපරානුමත කිරීමෙන්.
(න්යෂ්ටික හතළිස් පි ප්රමාණවත් පැහැදිලි කිරීමක්. 21) දූෂක ඉවත් "යාච්ඤා ස්ථාපිත" හා මාණ්ඩලික පූර්ණ නියමයන් හා කොන්දේසි කරන්න.
2) මෙම සාකච්ඡාව ගැටලු.
ඉස්ලාම් 1 ගොඩනැගිල්ල.
වක්තෘ මුහම්මද්, සාමය ඔහුට හා කළ මානව අවිශ්වාසය රවුම පිටතට ඇවිත් ඒ වගේ පෙනුම ස්ථාවර ප්රතිපත්ති හා නීති රීති මත පදනම්, පැරඩයිස් ඇතුල් වටිනා හා ගිනි ගොඩනැගිල්ල බේරුම්කරුවෙකු පරතරය වේ ගෙනාවා. (න්යෂ්ටික හතළිස් S21 ප්රමාණවත් පැහැදිලි කිරීමක්) ඉස්ලාම් වසල්ලම්
එය මෙම පස් ඉදිකිරීම ගොඩනැගිල්ල සඳහා මෙම අතිරේක පහක් බව පෙන්වයි
එය නිවාස ඉදි එය වැඩි දියුණු කළ බව කවුරුත් හොඳින් දන්නා කාරණයකි, එය සම්පූර්ණ නම් කෙනෙක් සන්තෝෂයෙන් කොහෙද, මම සියලු අබ්දුල් අසාද් සඳහා එය සිටි මුළු කරන්නේ,
ඉස්ලාම් ඉස්ලාම් අත්පත් කර ගෙන ඇති ගොඩනැගිලි පහක අවුත් නම්, සහ ස්වර්ගයට ඇතුළු කිරීමට දෙවියන් වහන්සේ පිළිබඳ පාලන තිබුණා (න්යෂ්ටික හතළිස් S21 ප්රමාණවත් පැහැදිලි කිරීමක්
2 ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් න්යෂ්ටික හතළිස් පැහැදිලි කරන්න.)
ප්රශ්නය මෙම සාකච්ඡාව ආලෝකයෙන් / චාරිත්රානුකූලව ඉස්ලාම්? හා කුමන ආකාරයේ?
ඉස්ලාම්:
ඉස්ලාම් මෙතන ආගම කිරීම රිසි පවසයි:
" إِنَّ الدِّينَ عِنْدَ اللَّهِ الْإِسْلَامُ ۗ (سورة آل عمران :83)
· වර්ග දෙකක් ඉස්ලාම්:
ඉස්ලාම් වසර 1
එය දෙවියන් වහන්සේගේ සියලු බලැති කොතරම් ලකුණු ඉස්ලාම් පෙර නීති දෙවියන් වහන්සේගේ සියලු Zojl බව යි පැවසීය ද කාලය වෙත පණිවුඩකාරයන් යවා සිට ඉදිරියට ඇතුළු දෙවිට නමස්කාර කිරීම සඳහා වේ:
ඉබ්රාහිම් සියලු බලැති පැවසුවේ
((رَبَّنَا وَاجْعَلْنَا مُسْلِمَيْنِ لَكَ وَمِن ذُرِّيَّتِنَا أُمَّةً مُّسْلِمَةً لَّكَ)( سورة البقرة :128
2, විශේෂයෙන් ඉස්ලාම්.
නබි මෙහෙවර පසු, සාමය මුහම්මද් විසින් එවන ලෙස ගරු වසල්ලම් එය ඉස්ලාම් ගේ අර්ථයෙන් වන අතර, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් පෙර සියලු ආගම් වල පිටපත්, මුස්ලිම් මුස්ලිම් සමග එය පහත සඳහන් නොවේ, මුස්ලිම් වූ, ප්රේරිතයන් රසූල්වරුන් කාලය තුළ සිදු කරන ලද මුස්ලිම් අනුගාමිකයන්, මෝසෙස්ගේ කාලයේ යුදෙව්වන් මුස්ලිම්, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්, හා කිතුනුවන් එරෙහිව යන බවට පත්වුණා යේසුස්ගේ කාලය තුල, සහ වක්තෘ මුහම්මද් තුමාණන් ඔහුට ආශීර්වාද හා සාමය යවා ඇති අතර, ඔවුන් Vkfroa Bmuslimn නොකර
ඉස්ලාම් ආගමේ දෙවිට පිළිගත හැකි ආගමක්. (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen S2021 වත්කම් තුනක් පැහැදිලි)
((إِنَّ الدِّينَ عِنْدَ اللَّهِ الْإِسْلَامُ)( سورة آل عمران :19))
ප්රශ්නය / කුමක්ද ඉස්ලාම් යන්නෙන් අදහස් කරන්නේ කුමක්ද?
ඉස්ලාම් වේ:
ඔහුට ඒක දේවවාදය සහ හීලෑ කීකරුකම දෙවිට යටත්, හා බහු දේවවාදයට අහිංසකත්වය හා එහි ජනතාවට.
· මෙම කරුණු තුනක් ඇතුලත් වේ:
· ඒ) යටත්:
1 / නීත්යානුකූල යටත්: මෙම සමිඳාණන් වහන්සේ තමා යටත් නමස්කාර කිරීම සඳහා දෙවියන් වහන්සේ හා එකමුතුව මගින් යුක්ති සහගතව දෙමි.
ද ඒ හා සම්මාන ප්රදානය කළ යුතු යැයි ෙමම ප්රශංසා.
2 / දෛවවාදී යටත්: එය සඳහන් වන්නේ මිනිසා සඳහා උපක්රමය {අහස් හා පොළොව ආරක්ෂිතම ඇත, කැමැත්තෙන් හෝ අකමැත්තෙන්,
:" وَلَهُ أَسْلَمَ مَنْ فِي السَّمَوَات وَالْأَرْض طَوْعًا وَكَرْهًا وَإِلَيْهِ تُرْجَعُونَ } ( سورة آل عمران :83) ۗ
ඔහුට B) හීලෑ කීකරුකම.
සහ ඔහුගේ නියෝග බව හේතුවෙන් සහ තහනම් වළක්වා එය කිරීමෙන් කීකරුකම නිසා කීකරු වී, ඔහුට යන්න තහනම් කීකරු වෙනවා.
C) බහු දේවවාදයට අවිහිංසකත්වය.
එය ඕනෑම කැප, එය අතහැර, මේ ඔහුගේ පවුලේ අහිංසකත්වය අවශ්ය වේ. (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen S6869 වත්කම් තුනක් පැහැදිලි)
) අල්-mumtahina ඔබ නියත වශයෙන්ම Braaa දේ දෙවියන් වහන්සේ හැර ඔබ නමස්කාර (:)
:( قَد كانَت لَكُم أُسوَةٌ حَسَنَةٌ فى إِبرٰهيمَ وَالَّذينَ مَعَهُ إِذ قالوا لِقَومِهِم إِنّا بُرَءٰؤُا۟ مِنكُم وَمِمّا تَعبُدونَ مِن دونِ اللَّهِ)( سورة الممتحنة:7
ප්රශ්නය / විට පුද්ගලයෙකු හා මුස්ලිම් ද?
Abed (මෙම හතළිස් ෂෙයික් සඳහා නීති රීති සහ ප්රතිලාභ.: නසීම් සුල්තාන් පි 5354) මුස්ලිම් නොවන, නමුත් මේ සාකච්ඡාව සාමය ආශිර්වාදය ඇතුළු වන ඉස්ලාමයේ කුළුණු, පිළිබඳ මූලික හා පදනම් කරන්න.
ප්රශ්නය / ඇයි ඔබ ඇදහිල්ලේ කණු ඉතිරි ගැන කිව්වේ නැද්ද?
මුහම්මද් විශ්වාසයන් හා නමස්කාරය සියල්ල සඳහා දූතයාණන් අල්ලාහ්ගේ ආයිත්තමක් බව විශ්වාස (: නසීම් සුල්තාන් පි 5354 වන හතළිස් ෂෙයික් සඳහා නීති රීති සහ ප්රතිලාභ.) නිසා.
වන Izz අල්-ඉස්ලාම් ප්ර / ඇයි ජිහාඩ් සහ ධජ හා infidels සහ කෛරාටිකයන් මර්දනය ඉහළ නැංවීමට ගැන කිව්වේ නැද්ද?
(: 5354 නසීම් සුල්තාන් පි හතළිස් ෂෙයික් සඳහා නීති රීති සහ ප්රතිලාභ.) එය සමහර අවස්ථාවල දී හැර, සෑම කිරීමට වාර්ගික වගකීමක් හෝ Taataan නිසා.
ඉස්ලාමය පිළිම වන්දනාව.
පළමුව: සාක්ෂි
(ඉස්ලාම් පහක් මත ඉදිකර ඇත: කිසිම දෙවියෙකු නොමැති බව සාක්ෂි එහෙත් අල්ලාහ් මුහම්මද් අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් බව) සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් පැවැසීමට
ප්රශ්නය / කුමක්ද අර්ථය සහතිකය?
උපාධිය: ඔහු තම සිත තුළ බව දන්නා නම් සාක්ෂි දැරීම, සහතිකයක් දුටු සාක්ෂිකරුවන් වෙතින් රැගෙන ඇති අතර, ඔහු, ඔහුගේ දිව කිව්වා, මම අන් අයට දන්නේ මෙම තුනක් එකට සම්මිශ්රණය දක්වා සහතික කළ නැහැ (න්යෂ්ටික හතළිස් ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පැහැදිලි).
ප්රශ්නය / කුමක්ද අල්ලාහ් හැර අන් කිසි ම දෙවි පවතින බව සාක්ෂි සඳහා වූ සාක්ෂි ද?
සාක්ෂි දීමට මග පෙන්වන:
දෙවියන් වහන්සේ පවසන :
( :( شَهِدَ اللَّهُ أَنَّهُ لا إِلَهَ إِلا هُوَ وَالْمَلائِكَةُ وَأُولُو الْعِلْمِ قَائِمًا بِالْقِسْطِ لا إِلَهَ إِلا هُوَ الْعَزِيزُ الْحَكِيمُ)( سورة آل عمران : 18
ප්රශ්නය / ඇයි කිසිම දෙවියෙකු එහෙත් අල්ලාහ්, ඉස්ලාම් ශ්රේෂ්ඨතම කුළුණු තුනෙන් එකක් තියෙනවා සාක්ෂිය ද?
1 නිසා එය Iasm ලේ සහ මුදල්
සම්මුඛ පරීක්ෂණ :( ඔවුන් කිසිම දෙවියෙකු එහෙත් අල්ලාහ් පවතී පවසන තුරු ජනතාව සටන් කිරීමට නියෝග, එය දෙවි කෙනෙක් නැත මට ජීවිත සහ දේපළ අහිමි නමුත්, දකුණේ) (විශ්වාසය 1/177 මුස්ලිම් පොත පැහැදිලි) සඳහන් වේ එහෙත් අල්ලාහ් ASM
2 දෙවියන් වහන්සේ වැඩ කිරීමට අපට අණ කළ දේ පිළිගැනීමෙන්.
3 සහ පැරඩයිස් ඇතුලු
4 සහ ගින්නෙන් ගැලවීම
5 සහ කෙතරම් විශාල, ඔවුන්ගේ පාපවලට සමාව දෙන්න. (හතළිස් / නසීම් සුල්තාන් 54 පි. වැඩි රීති සහ ප්රතිලාභ)
· සාක්ෂිය අර්ථය අල්ලාහ් හැර අන් කිසි ම දෙවි පවතින බව.
අර්ථය:
අවංක දෙවියන් වහන්සේගේ නමස්කාරය සඳහා ඉල්ලුම, දෙවියන් වහන්සේ හැර අනෙකුත් නමස්කාරය පිළිබඳ අහිංසකත්වය. (අධික හතළිස් / නසීම් සුල්තාන් පි රීති සහ ප්රතිලාභ. 54)
· එහි තේරුම, අල්ලාහ් හැර වෙන කිසිම දෙවියෙකු:
කිසිම දෙවියෙකු දෙවියන් වහන්සේගේ සියලු නමස්කාරය ප්රතික්ෂේප කර ඇත ඇත.
එහෙත්, දෙවියන් වහන්සේ කිසිම සහකරු සමඟ පමණක් නමදින්න ඔප්පු වේ: අල්ලාහ් හැර නැමදීමට සුදුසු නැත.
ප්රශ්නය / කුමක්ද කිසිම දෙවියෙකු අල්ලාහ් ඇති කොන්දේසි මොනවාද?
(- ඉල්ලා සිටින අයට මෙම පරිත්යාගය බින් එලාම් පැවසීය: නැත දෙවියන් හැර අල්ලාහ් සහ පැරඩයිස් කී නොවේ ද ඔහු පැවසුවේ, "ඔව්, නමුත් යතුරු දේ පමණක් දත් ඇති, එය, ඔහුගේ දත් ඔබ සඳහා විවෘත කිරීමට ප්රධාන පැමිණි වෙනත් ආකාරයකින් ඔබට විවෘත නැත"?) පොතක (බුහාරි අදහස් අවමංගල්ය කටයුතු 3/109)
* දත් පහත සඳහන් "නෑ අල්ලාහ් නමුත් දෙවියන් වහන්සේ" යන ප්රධාන කොන්දේසිවලට වේ:
පලමු කොන්දේසිය:
අවිද්යාව විද්යා පිටුවහල්
පදය :
( :( فَاعْلَمْ أَنَّهُ لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ) محمد:19
සම්මුඛ පරීක්ෂණය: "කවුද මිය ගිය අතර, ඔහු අල්ලාහ් හැර වෙන කිසිම දෙවියෙකු ස්වර්ගයට ඇතුළු වන බව දන්නවා." (විශ්වාසය 1/55 ක Sahih මුස්ලිම් පොත්)
දෙවන කොන්දේසිය:
අවිනිශ්චිත පිටුවහල් සැකයක්
· අර්ථය:
Qailha Mstiguena අනුමානය නොදන්නා නිසැකව අපි වෙහෙසට පත් නො වන එම විශ්වාසය විශ්වාස, මෙම වචනයේ අර්ථය විය, නමුත් හොඳින් ම දැන
* :( إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ الَّذِينَ آمَنُوا بِاللَّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ لَمْ يَرْتَابُوا)( سورة الحجرات :15
* From: ". මම කිසිම දෙවියෙකු නොමැති බව සාක්ෂි දැරීමට අල්ලාහ් සහ මම අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් බව, ඔවුන් ප්රකාශ කරන්නේ නැහැ ඇත අබ්දුල් ෂැක් පැරඩයිස් පමණක් ඇතුල් වන" (විශ්වාසය Sahih මුස්ලිම් 1/56 පොත්)
තුන්වන තත්ත්වය:
ඔහුගේ හදවත හා ඔහුගේ භාෂාවෙන් මේ වචනය අවශ්ය කෙරී දේ පිළිගැනීම
සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේ අප මේ වන විටත් එය කපා දමා විසින් Anjae කර දේ පිළිබඳ පුවත් සහ ෂැම්පේන් ඔහුගේ පළිගැනීම හා ඇගේ පියා සතුව
ඔහු මෙසේ කියා ඇත:
((وَكَذَلِكَ مَآ أَرْسَلْنَا مِن قَبْلِكَ فِى قَرْيَةٍ مِّن نَّذِيرٍ إِلاَّ قَالَ مُتْرَفُوهَآ إِنَّا وَجَدْنَآ ءَابَآءَنَا عَلَى أُمَّةٍ وَإِنَّا عَلَى ءَاثَـارِهِم مُّقْتَدُونَ) سورة الزخرف (23ـ35
සිව්වන තත්ත්වය:
එය හැර යාමට හීලෑ, පටහැනිව විසින් ප්රකාශ කල පරිදි.
සියලු බලැති :
( :( وَأَنِيبُوا إِلَىٰ رَبِّكُمْ وَأَسْلِمُوا لَهُ)( سورة الزمر (54
පස්වන තත්ත්වය:
බොරු අවංකබව පිටුවහල්
එය ඔහුගේ දිව ඔහුගේ හදවත Aoati ඔහුගේ සිතේ ඇය කියන්න, අව්යාජ ය.
ඔහු මෙසේ පවසයි
(وَلَقَدْ فَتَنَّا الَّذِينَ مِن قَبْلِهِمْ ۖ فَلَيَعْلَمَنَّ اللَّهُ الَّذِينَ صَدَقُوا وَلَيَعْلَمَنَّ الْكَاذِبِينَ)( سورة العنكبوت (1ـ 3)
· සාකච්ඡාව :( කිසිම දෙවියෙකු නොමැති බව සාක්ෂි සඳහා නිරෝධනය එහෙත් අල්ලාහ් මුහම්මද් ඔහුගේ සිත ඔහුගේ වහල් හා මැසෙන්ජර් truer, නමුත් දෙවියන් වහන්සේ ගිනි තහනම් කර) දැනුම 1/226 ක (Sahih බුහාරි පොත්)
ඉබ්නු Rajab පැවසුවේ
එහි ඔහුගේ දිව සමග, මා හැර අන් කිසි ම දෙවි අල්ලාහ් වන අතර, එවිට දෙවියන් වහන්සේ අකීකරු සාතන් හා ආශාවන් කීකරු හා ඔහුගේ උල්ලංඝනය කළ, ඔහු යක්ෂයා සහ විසිතුරු (අල්-Qasas 50) කීකරු දෙවිට අකීකරු තරම් කමල් ඒකාබද්ධ කිරීම නොමැති බොරු කියන්නේ: පවසයි අය
· තත්වය හයවන
අවංකභාවය
ඔහු කම්කරු සුභසාධනය අදහසක් සියලු අපද්රව්ය සොයා බැලුහ ඈවර
ඔහු මෙසේ පවසයි
((أَلَا لِلَّهِ الدِّينُ الْخَالِصُ)( سورة الزمر (3)
ඔහු මෙසේ පවසයි
((وَمَا أُمِرُوا إِلَّا لِيَعْبُدُوا اللَّهَ مُخْلِصِينَ لَهُ الدِّينَ حُنَفَاءَ)( سورة البينة (5)
සම්මුඛ පරීක්ෂණ :(: මළවුන් කෙරෙන් නැගිටුවනු ලබන දිනය ජනතා වඩාත්ම සතුටු මැදහත්වීම, ඔහු එහි හදවත හෝ එකම සිට අවංකව කිසිම දෙවියෙකු එහෙත් අල්ලාහ් පැවසීය) දැනුම 1/193 ක Sahih බුහාරි පොත්)
· හත්වැනි තත්ත්වය
ආදරය
යන ඉංගීසි වචනය ප්රේමය, හා අවශ්ය සහ ඔහු පෙන්වූ විට, එහි පද කැපවී සිටින ඇගේ පවුලේ සේවකයන්, සහ නොසලකා එය ප්රතිවිරෝධී දේ. * ඔහු මෙසේ පවසනවා :
( :( وَمِنَ النَّاسِ مَنْ يَتَّخِذُ مِنْ دُونِ اللَّهِ أَندَادًا يُحِبُّونَهُمْ كَحُبِّ اللَّهِ وَالَّذِينَ آمَنُوا أَشَدُّ حُبًّا لِلَّهِ)( سورة البقرة 165
· නූතන (එය දෙවියන් වහන්සේ සහ ඔහුගේ දූතයාණන් කෙරෙහි විශ්වාසය පැණි රස සොයා තුනක් සියල්ලටම වඩා ඔහු කුරානයෙ වන අතර, ඔබ ප්රේම කරන බව ඔහුට ප්රේම කරන්නේ නැහැ, නමුත් දෙවියන් වහන්සේ ය, ඔහු ගින්නට දමනු කිරීමට වෛර කරන ලෙස අවිශ්වාසය ආපසු යන්න වෛර) (Sahih බුහාරි විශ්වාසය පොත් දී 1/60 හා මුස්ලිම්, ඇදහිල්ල 1/66 පොත)
· ෂෙයික් Hafez Hakami පැවසුවේ
(එවිට ආදරය Abed Rabbo සලකුනක්:. නැංගේ ඉඳහිට ය, නොතකා දේ Rabbo එය කැමති මුදල්, අල්ලාහ් සහ ඔහුගේ දූතයාණන් වෙත සහ පක්ෂපාතිත්වය නමුත් සිට විරෝධී ආශාවන් වෛර නමුත්, සහ ඔහුගේ දූතයාණන් අනුගමනය Mahabh සැපයීම, හා අනුරේඛනය සහ ඔහුගේ මඟ පෙන්වීම පිළිගැනීමට) (Qubool පිළිගැනීම 1/383)
· මුහම්මද් දෙවියන්ගේ දූතයා බව සාක්ෂි.
චින්තනයේ හා කියයි උගන්වන මුහම්මද් දෙවියන් වහන්සේ හා එළිදරව් මත බැස බව අයිතිය දූතයා බව: අදහස්
මෙම මුහම්මද් දෙවියන්ගේ දූතයා මේ බව සුදුසු සාක්ෂිය නම්. ඔහුගේ ආඥාවලට කීකරු, ඔව්හු ඔහු තහනම් හා අණ දෙවියන් වහන්සේට නමස්කාර දේ, නමුත් පමණක් ආරම්භ ලෙස වැළකී සිටීම, අප කී දේ විශ්වාස කිරීමට (ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් න්යෂ්ටික හතළිස් පැහැදිළි)
දෙවන: යාච්ඤාව.
යාච්ඤා අර්ථ දැක්වීම:
භාෂාව: කන්නලව්
ෂරියා: තුළ සූම් විවෘත කිරීම හා ප්රවාහනය අවසන්, වචන හා ක්රියාවන් දෙවිට නමස්කාර කිරීමට.
යාච්ඤාවෙන් හා ගුණ කිරීමේ වැදගත්කම:
, යම් පුද්ගලයෙක් හා ඔහුගේ දෙවියන් අතර 1 සබැඳිය යාච්ඤා සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්, අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් මග පෙන්වීම මත සිදු කළ යුතුය: (ඔබ යාච්ඤා මා දුටු ලෙස යාච්ඤා කරන්න) (බුහාරි පොත් ජංගම 1/155)
2 ගෞරවය හා ඉදිරිපත් දෙන තැනැත්තා සාර්ථක විය.
:( قَدْ أَفْلَحَ الْمُؤْمِنُونَ {1} الَّذِينَ هُمْ فِي صَلَاتِهِمْ خَاشِعُونَ)( المؤمنون (1ـ2))
3 එය නැවත නැඟිටීමේ නෝරා දිනයේදී ඔහු වූ අතර, පැවැත්ම පිළිබඳ සාක්ෂි හා පාරාදීසයක් ඇතුළු කිරීමට දෙවියන් දෙස ඇති කර එහි කාර්ය සාධනය පවත්වා ගෙන ගියෝ ය.
4 සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේ සතුටු කරන දේවල් ඈත් නොවන මුස්ලිම් සදාචාරය, යාච්ඤාව දැනුවත්:
"" إِنَّ الصَّلَاةَ تَنْهَى عَنِ الْفَحْشَاءِ وَالْمُنْكَرِ" ( العنكبوت (45)
5 පළමු නැවත නැඟිටීම යාච්ඤාව දිනය විසින් වගකිව යුතු
සම්මුඛ පරීක්ෂණයට (, මළවුන් කෙරෙන් නැගිටුවීම යාච්ඤාවේ දිනය මගින් වගවිය යුතු පළමු ශබ්දය මහේස්ත්රාත්, ඔහුගේ වැඩ කටයුතු ඉතිරි, එය වැඩ ඉතිරි දූෂිත වුවත්) (සැබෑ Attabarani මුළු අංක 2570 බලන්න)
6 අනිවාර්ය යාච්ඤා විනාශ පව් (නීති රීති හා න්යෂ්ටික හතළිස් / නසීම් සුල්තාන් පි ප්රතිලාභ 55.)
ප්රශ්නය / ද මුස්ලිම් යාච්ඤා ලාංඡනය වන්නේ ඇයි?
(මුස්ලිම් සහ වෙනත් අය විසින් දන්වා.): ඔව්, යාච්ඤාව ලාංඡනය හා එඩ්විනා ලිපිනය පිළිගත් ඔහු ඔහු පිට සාමයක් මහතා "යාච්ඤා නොව මිනිසා සහ ෂිර්ක් සහ කුෆ්ර් අතර."
ඔහු පැවසුවේ, "යාච්ඤාව ඉමාඩ්ට අල් ඩින්" (අබූ Naim විසින් දන්වා හොඳ සාකච්ඡාව)
ප්රශ්නය / දැඩි වූ යාච්ඤා නොකරන?
ඒකමතිකව මුස්ලිම් විද්වතුන්ගේ එය Jehoda සහ ඇගේ අනාචාරයේ ප්රතික්ෂේප කිරීම යාච්ඤා ඉස්ලාම් සුදුමැලි පිටතට නැති බව
එහි අතිශයෝක්තියෙන් නිදහසට කරුණක් සමග සැලකිය යුතු විශ්වාසය නොමැතිව ඔවුන් එය වම් Tkasla ඇති රාජ්ය පාලනය තුළ වඩා වෙනස්, සහ Chagla.
දෙකක් අදහස් වේ:
මම කියන්නේ:
ඔහු Petkverh කියමින් මහජනයා මෙසේ කීවේය
සාක්ෂි:
1 සම්මුඛ පරීක්ෂණ :( පුරුෂයා හා නොපිරිහෙලා හා කුෆ්ර් යාච්ඤා නොවන අතර) (මුස්ලිම් විසින් කළ විස්තරය, සාරාංශය මුස්ලිම් බලන්න, 62 පි.)
2 හා අබ්දුල්ලාහ් බින් සහෝදරයා පවසයි :( මිතුරන් අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් ඔහුට ආශීර්වාද වූ අතර ව්යාපාර කිසිවක් කෆ්ර් යාච්ඤා) (මෙම 1/130 මාලාවේ අල්-තිර්මිදි හා ආණ්ඩුකාරවරයාට හා අශ්වයන් විසින් කළ විස්තරය) ඉතිරි දකින්න ලැබුණේ නැහැ
දෙවන මතය:
ඔහු Bfssogah මෙසේ ගොස් kaafir නෑ
සාක්ෂි:
සම්මුඛ පරීක්ෂණය: "යාච්ඤාව වහලුන් සඳහා පස් Ketbhn දෙවියන් වහන්සේ එය ඔවුන්ට යමක් ලෙස නොතකා හරිමිනි, අහිමි වූ දෙවියන් වහන්සේ රජකම් පාරාදීසයක් ඇතුළු කිරීමට විට ඔවුන්ගේ දකුණු ඔහුට වූ අතර, ඔවුන් ගෙන ආවේ නැත, ඔහු ස්වර්ගයට ඇතුළු අවශ්ය නම්, දෙවියන් වහන්සේ පාලන නැත අවසන් කැමති පත්ර නම්." (විස්තර කතන්දරයක් අහමඩ් සහ මලික් සහ තවත් අය මුළු බලන්න) / 3238
· කතා කරන්න සාක්ෂික
ඒ (රීති හා න්යෂ්ටික හතළිස් / නසීම් සුල්තාන් පි ප්රතිලාභ. 56) ඔහු සමාව දෙනු ඇත, සහ මෙම වම් සැබෑ අවිශ්වාසය නොවන බව යි.
යාච්ඤා කරන්නේ නැහැ
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق