الاثنين، 24 أكتوبر 2016


ආගමන විගමන නබි සඳහා අට වන අවුරුද්දේ දී වඩා වැදගත් සිද්ධීන්.
ප්රශංසා අල්ලාහ්, ලෝකයන්හි හා සාමය සමිඳාණන් වහන්සේ ආශීර්වාද හා විය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය.

ඉස්ලාම් අම්ර් ඉබ්නු අල්-Aas, කාලිඩ් බින් අල් Waleed Othman බින් තල්හා, දෙවියන් වහන්සේ ඔවුන්ට ආශීර්වාද: -
ඔවුන් තුමාණන්ගේ සංක්රමණය මුල් අට වන අවුරුද්දේ .

(
වැඩි ආරම්භයේ සහ ඉබ්නු කසීර් 1/813 හා 7/511 Fath අවසන් බලන්න උත්සාහ)

Mutah 1-සටන: -
ආක්රමනය කළ දිනය: -
නැවත දෙවියන් වහන්සේ ඔහු හා තුමාණන්ගේ සංක්රමණය අටවන වසරේ පළමු Jamadi වයස තුරන් ආශීර්වාද පසු.
හේතු:
බින් අම්ර් Ghassani Sabra හරිත් බින් අමීර් අල්-Azdi, නබි යැවූ දූතයා ඝාතනය Sharhabeel, සාමය අපෝස්තුළුවරුන් මරන්න එපා, Bosra රජු සිය පොතේ ඔහු පිට විය යුතු අතර, අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් සමඟ කිපී, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් හමුදාව හා Muta යවා විය. (ඉබ්නු සාද් ඉබ්නු Hajar පන්ති 02/01/17: 1/589 තුවාල සහ Fath අල්-බාරි 7/511)

මුස්ලිම්වරුන්ගේ සංඛ්යාව: - සටන්කරුවන් ත්රී දහසක්
රම් සහ ක්රිස්තියානි සංඛ්යාව: - රෝමානු ලක්ෂ හා එක් ලක්ෂ ක්රිස්තියානීන් ..
හමුදාව සන්නද්ධ:
දෙවියන්වහන්සේ විසින් තම වක්තෘවරයෙකු වන සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් සිරියාවට සටන්කරුවන් තුන් දහසක් යුද හමුදාවක් විය යවා, සයිද් බින් හරිත කුමරු පත් කරන ලදී, නිසා, Fjl සයිද් ඉබ්නු අබී තාලිබ්, තුවාල කරුවන් Fbdallah බින් අබි Rawahah තුවාල ලබා ඇත. (Sahih බුහාරි (Fath අල්-බාරි 7/510))

යුද්ධයේ ආරම්භය: -
දකුනේ කැමති ගැටීමෙන් බෝල්රූම් Karak Besser, සයිද් බින් හරිත ජනතාව Muta ප්රදේශයේ ඇතුළත්, නායකයන් තුන් මහත් ශූරතා විරුවන් තිදෙනෙකු ප්රාණ පරිත්යාගී පසු Bastchhadhm අවසන් ලකුණු කරන වීර කාව්යයක විය, කාලිඩ් බින් අල් Waleed හමුදාව තත්වයේ බරපතළකම අවබෝධ සහ හමුදා අතර, වෙනුවට මෘදු Balmimnh සංවිධානය ආරෝපණය කොට හා ඉදිරියට ඇදෙන යුද හමුදා කොටසක් බවට පත් නායකත්වය නව සැපයුම් නිර්මාණය ඔවුන් ක්රමවත් ඉවත් සිට එය හරහා කළමනාකරණය නම් උස අඩි හයයි පමණක් අහිමි වූයේ නැත.

ඔහු මේ බව රම් දී Alitkhan සමග ඔහුගේ හමුදාව සුළු පාඩු ඉතුරු සහ තුවාල හා තුවාල liquidates එහිදී විශාල ඉදිරි පිම්මක් වනු ඉවත් කාලිඩ් වේ.

ආක්රමනය ප්රතිඵල: - (දෙවි සාමය හාස්කම් අලෙයිහි වසල්ලම්)

ඔහු, නායකයන් තිදෙනෙකු ප්රාණ පරිත්යාගී ඔහුගේ මිතුරන් ඔහු කියා සිටියේ නබි පිළිබඳ පුවත එන්න කලින් කඳුළු ඔහුගේ ඇස් කඳුළින් ගලා ආවේ හා Khaled අල්-Raya ලබා ගැනීමට ඔවුන්ට පවසා ඔහුගේ අත් මත අල්ලා දේශනා කළා. (Sahih බුහාරි (Fath අල්-බාරි 7/512)

මෙම සංවාදයේ විය අල්ලා ගැනීම: -
සාර්ථක පිළිවෙළකට ඉවත් එක්කෝ.
සැලකිය යුතු සංඛ්යාත්මක උසස් බව නොතකා ඔහු මුස්ලිම් බෝල්රූම් පාඩු තියෙනවා දේ සඳහා ලෙස.
*
වක්තෘ මුහම්මද් තුමාණන් අතර (බුහාරි 6/135) එනම් සිටියාද, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් විරුවන් Muta තත්ත්වය අල්ලාහ් මෙසේ පවසන විට සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් ( "අපි ඔවුන් අතිශයින් සතුටු කුමක්ද") විය යුතු අතර,: - ඔවුන් දෙවියන් වහන්සේගේ මහා ගෞරවය විට.

දම්වැල් 2-ආක්රමණය: -
එය නබි ගේ සංක්රමණික අටවන වසරේ දී සිදු විය.
දින පමණක් Mutah නගරයට හමුදාව නැවත පවා සමන්විත නබි මත ගොස් නැත, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් එම දම්වැල් කිරීමට අම්ර් ඉබ්නු අල්-Aas විසින් මෙහෙයවූ හමුදා විය. (තිබූ පුනර්ජනීය 3/157 ඉබ්නු Hajar වැඩි: Fath 8 / 74-75)
හේතු:
Grha Muta සිදු වූ දේ බව පැද්දි පැද්දී විනයගත කිරීමට ඔබ රම් Vtjmat සමග දායක නගරයේ පහත්කම අවශ්ය.

යුද්ධයේ ආරම්භය: -
සංක්රමණිකයන් තුන් සියයක් හා ආධාරකරුවන් ඉඩම් පැද්දි පැද්දී හා ඔහු සමඟ අම්ර් ඉබ්නු අල්-Aas ප්රගතිය සහ නබි සාමය ස්ථාවර අබු බක්ර් හා ඕමාර් ඇතුළු සංක්රමනිකයන් හා ආධාරකරුවන් Pmaitin වසල්ලම්.
ප්රතිඵල:
මෙම උද්ඝෝෂනය පලා විසිර සිටින පැද්දි පැද්දී, එම ඉඩම් බවට හමුදා ආක්රමනය මුස්ලිම් ජනතාව කීර්තිය ගෙන ඇත Mutah සටනින් නිසා මිනිසුන් එය කඩාකප්පල් කරන පිණිස . (තිබූ පුනර්ජනීය 3/157 ඉබ්නු Hajar වැඩි: Fath 8 / 74-75)
අම්ර් ඉබ්නු එල්-Aas කතාව: -
අම්ර් ඉබ්නු එල්-Aas කොට, නූල් වල යුද්ධ දී සීතල රාත්රියක මුහුණ, මම පවුලේ සෝදා බව Vohafqat පැවසුවේ Ftimmt පසුව යාච්ඤා Bosahabi ඔවුන් අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්, ඔහු පැවසූ බව සඳහන් කාරණයේ: - Bosahabk යාච්ඤා සහ ඔබ පැත්ත (Aaamr, ඔහු පැවසුවේ,? - මම ඔහුට කීවේ රෙදි සෝදන මට ඉඩ සහ මම බව එම - මම දෙවියන් වහන්සේ පැවසූ (අල්ලාහ් ඉතාමත් ක්ෂමා කරන්නෙකු වන අතර, ඔබ මරන්න එපා) (එන්අයිඑස්ඒ (29) නබි හිනා, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් දෙයක් කිව්වේ නැත (Hao දාවිත් සහ පාලක නිසි කතා - අයිස්ලන්ත:. Sunan අබි ඩේවිඩ් අංක 360-361)

3. ශ්රේෂ්ඨතම අල්ලා ගැනීම (මක්කම අල්ලා) සටන:
ඉතිහාසය:
එය භාජනයක් අටවන වසරේ දී රාමසාන් සිදු වුණා.
හේතු:
කුමක්ද මිනිසුන්, ඔහු අශ්වයන් හා අවි ආයුධ සමග සන්ධානගතව Khaza'a මුස්ලිම්වරුන්ට මිතුරන් බානි බක්ර් උදව් විට ඔහු විශාල වරදක් සිදු වූ විට Quraysh සිදු අතර මෙම පැහැදිලි ගිවිසුම Hudaybiyah පෙරලා
ආක්රමනය ආරම්භයේ:
මුහම්මද් සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් තුමාණන් 'ලේ මුදල් ගෙවීම අතර කුරෙයිෂ් Ejerhm යවා මිය ගිය Khaza'a සටන් තෝරාගෙන මම අබූ සුෆියාන් නගරය වෙත යවන මෙම ගිවිසුම අලුත් කිරීම ඉල්ලා, නමුත් ගිවිසුම වන පොරොන්දු අලුත් කිරීම ලබා ගැනීමට අසමත් විය කනගාටු. (ඉබ්නු Hajar: ඉහළ ශිෂ්ය 4/243 ආරෝපණය නිවැරදිව Fath අල්-බාරි 4/281)

ඔහු නබි මුහම්මද් සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් සහ ඔහුගේ මිතුරන් Balottaghz ආක්රමණය ඔවුන් Bugeth ඉගැන්වීමට හා කුරෙයිෂ් සටන් කිරීමට සූදානම් නොවන පිණිස රහස්ය භාවය කිරීම සඳහා උනන්දුවක් නැහැ නියෝග කළේය. (ඉබ්නු කසීර්: 4/283 ආරම්භය සහ නිවැරදිව නවකතාව අබි Ishaq ආරෝපණය අවසන්)
කතාව Hatib ඉබ්නු අබි Balta'ah:
Hatib ඉබ්නු අබි Balta'ah මෙම Quraysh ඇය කියන්නේ මුස්ලිම් ආක්රමණය කිරීමට අවශ්ය බව පොතක් යැවීම හා මහළු කාන්තාවක් පොත සිදු ඔහු නබි යවා, සාම පැතුම ඔහු ඉහළ සහ සුබයිර් හා Miqdad වසල්ලම්, ඔවුන් කාන්තාවන් අල්ලා පොත ඔවුන් Vslmth සිදු වුණේ නැති බව Avchuha බවට තර්ජනය කලේය.
(?
අනේ Haatib මොකටද මේ) -: ඔහු දිවැසිවරයා සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් පවසයි
ඔහු මෙසේ පැවසීය: - අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි දෙවියනි, මම ස්ටිකරයක් කුරෙයිෂ් සිටින බව මිනිසා ආශීර්වාද අලි වේගවත් නැහැ. මම ඉස්ලාම් පසුව සියලු ආගමික හෝ බී අවිශ්වාසය ළඟාවීමටත් අපේක්ෂා නැහැ මම ඔවුන් එකට ගෙන ඇති බව ඔවුන් තුළ ප්රතිශත විසින් එය මඟහැරිලා නිසා ආදරය, ඔවුන්ගේ Qrapti ආරක්ෂා කරනවා.
අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්: - (ඔහු Sedkkm පරිදි)

සාමාන්ය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, මට මේ කුහක ගෙල පහර දෙන්න: - අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැකි ඕමාර් මහතා පැවසීය.
ඔහු මෙසේ පැවසීය: "එය භද්රා සමහරවිට දෙවියන් බද්ර් ජනතාව දැනුවත් දන්නේ නැහැ දැක ඇති ඔහු පැවසුවේ, මම ඔබට කමා කළාක්, ඔබ කැමති දේ කරන්න."
දෙවියන් වහන්සේ

((يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا عَدُوِّي وَعَدُوَّكُمْ أَوْلِيَاء تُلْقُونَ إِلَيْهِم بِالْمَوَدَّةِ)))

(: - 579/99 හා Sahih මුස්ලිම් 2/170 අල්-mumtahina (1 සැබෑ 4/72 ඉසෙඩ් බුහාරි) පුරුෂයා ශුක්ර තරලය බැහැර
වක්තෘ මුහම්මද් ආශ්චර්යය, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් ඔහු ඇණවුම් Haatib කාන්තාවන් හා කළ ඔවුන් යැවී පවසා ලෙස ඉස්මතු විය.

යුද්ධයේ ආරම්භයේ:
ඉස්ලාමීය යුද හමුදාව, ඔහු ඔවුන්ගෙන් සමහර (Khaza'a) මක්කම තම ප්රගතිය පිළිබඳ පුවත මග හරින්නට මුස්ලිම් සාර්ථකත්වය පෙන්නුම් කරන සිතන ලදී Dhahran පුරා හමා විසින් කුරෙයිෂ් ඉගෙන තොරව Dhahran කට ළඟා, සහ ලඥකාර්--මුස්ලිම්, අබූ සුෆියාන් සහ ඔහුගේ අගුණ පුවත් පිටතට පැමිණ හමුදාව තුළ සාකච්ඡා කඳවුර නියෝග, ඔහු අබ්බාස් පැවසූ විට මුස්ලිම් යුද හමුදාවට, අබූ සුෆියාන් බව සහ මුස්ලිම් කඳවුරට ඔහු සමඟ සිටි දෙකක් හමු නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් ඇත ඔහු ඉස්ලාම්, අබූ සුෆියාන් කැඳවා ගොස්, එකල මුස්ලිම් බවට පත් විය.

ඔහු දැඩි ලෙස Nhahm ප්රතිරෝධය Quraysh මුස්ලිම් පවසා එසේ අබූ සුෆියාන් මක්කම ගියා. (තාත්තා ගල්: ඉහළ ශිෂ්ය 4/244)
*
එහෙත්, කුරෙයිෂ් යුද්ධය මුස්ලිම් විවිධ ගෝත්රවලට හා අනුගාමිකයන් සමූහයෝ රැස් තමන් ආරක්ෂා වීමට අදහස්.
ඔහු, සාමය ඉහළ (බුහාරි 5/189) සිට මක්කම වසල්ලම් කාලිඩ් බින් අල් Waleed සහ ආදායම් පහළ සිට වක්තෘ මුහම්මද් තුමාණන්, සාමය ඔවුන් සටන් කිරීමට වසල්ලම් නියෝග සහ ඔහුගේ හමුදාව ඇතුළු පවා ඔවුන් එක හෙලිදරව්, SAFA අවසන්, නමුත් ඔහු මිය ගොස් වක්තෘ මුහම්මද් තුමාණන් ඇතුළු වී, පහසු ග්රහනය Alqrhien ඔරොත්තු වූහ.

සමාව හා ඔහුගේ සිහිනය ඡායාරූප, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්:
මක්කම පොදු ජනතාව පවා ඔවුන් නබි සිදුවන හානියක් වර්ග නමුත් පොදු සමාවක් සිදු වී ඇත, සාමය ඔහුට හා ඔහුගේ ඇමතුම වසල්ලම්
ඔවුන් සඳහා පොදු සමාවක් නිවේදනය ඔවුන් වක්තෘ මුහම්මද් තුමාගේ පාලනය බලා ඇති Kabah අසල රැස් ලෙස, සාමය ඔවුන් තුළ ඔහු කෙරෙහි විය

ඔහු සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් පවසයි: - (ඔබ මම ඔබ සමඟ ක්රියාකාරී මම සිතන්නේ කුමක් ?) වගේම ඔවුන් කී - හොඳ සහෝදරයා කරීම් බෑණා ක්රීම්.
ඔහු සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් පවසයි: -

(.لا تَثْرِيبَ عَلَيْكُمُ الْيَوْمَ يَغْفِرُ اللَّهُ لَكُمْ) يوسف :92

(අබූ Obeida 143 හොඳ පැවරීම අරමුදල් නමුත් යවන්නාගේ)

වක්තෘ මුහම්මද් තුමාගේ · Recipe ප්රවේශ, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් මක්කම විය (මේ නිහතමානී පිළිබඳ චිත්රයක් වන අතර, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්)

වක්තෘ මුහම්මද්, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් මක්කම නිහතමානී දෙවියන් Onamh ගැන ස්තුතිවන්ත ඇතුළු ඔටුවෙකු (බුහාරි 5/187) මත අල්-Fath කියවීමට
*
එවිට වක්තෘ මුහම්මද්, සාමය ඔහු පිට මක්කම ශුද්ධවන්තකම විය යුතු අතර එය ජයගැනීමෙන් පසුව Ngza (තිර්මිදි 3/83 හසන් සැබෑ) නැත
*
නබි මුහම්මද්, සාමය රූප කඩාවැදී ඔහු පිට විය යුතු අතර පූජනීය හවුස් නියෝග සහභාගී ඔහුගේ අත snowfalls කිරීමට Bqosh විකාශනය වූ බව වන පහකළ
(
Sahih මුස්ලිම් 2 / 95-96) ඔහු පදය කියවීමට::

[[ وَقُلْ جَاءَ الحَقُّ وَزَهَقَ البَاطِلُ إِنَّ البَاطِلَ كَانَ زَهُوقاً ] (الإسراء :81)

මෙම තුන් සියයක් සහ ස්මාරක හැට. (Sahih බුහාරි හා Sahih මුස්ලිම් 5/188 2/97)

එය ඔවුන් ඊතල Astksmon, ආබ්රහම් සහ ඉෂ්මායේල් සහ ඊසාක් පින්තූර වූ අතර මෙසේ දෙවියන් වහන්සේ ආබ්රහම්ට Istksm ඊතල විය සටන් කළා. (Sahih බුහාරි 5/88)
මෙම Kaaba තුල මරියා මෙම රූපය. (බුහාරි 4/169)
වක්තෘ මුහම්මද් තුමාණන් ඇතුළු නො, සාමය මේ පින්තූර ඔවුන් මකා පසුව පමණක් ඔහු Kaaba වසල්ලම්. (බුහාරි 5/188)
එවිට ආදායම් දෙකක් යාච්ඤා
නිසා පැරණි නිවස දෙවියන් වහන්සේ ඔහු අවශ්ය දෙවියන් පමණක් නමස්කාර කිරීමට නොදැනුවත්ව, ආබ්රහම් සහ ඉෂ්මායේල් ස්ථානය නැවත ලෙස මිථ්යාදෘෂ්ටික සහ නූගත්කම Oodhar යන ප්රපංච ඉවත් කර ඇත.

මක්කම අල්ලා තුළ තීන්දු සමහර: -
1.
සංචාරකයා සඳහා රාමසාන් උපවාසයේ හා නිරාහාරව විදේශ ගමන් බලපත්රය පාපය වේ. (Sahih මුස්ලිම්, 1/451)
2.
උදෑන අට rakahs යම් වසරේ යාච්ඤා එළිය. (Sahih Al-බුහාරි 5/189 හා මුස්ලිම්, 289)
3.
යුත් නමස්කාර විවාහ බොහෝ පවත්වා ගැනීම සඳහා ඉමාම්. (බුහාරි 5/190)
4.
සංචාරකයා නබි සඳහා නවාතැන් යාච්ඤාව මාලිගය කාල සීමාව තීරණය කිරීම, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් මක්කාහ්වේ දින දහනවයක් කෙටි යාච්ඤා කරන්න. (බුහාරි 5/190)
5.
තුනක් යන්තම් දින කිහිපයකට පසුව විනෝද නිවාඩු හිතුන හැටි තහනම් වන රත්නපුර ත්රිකුණාමලය රත්නපුර ත්රිකුණාමලය මත ප්රතික්ෂේප කරන්න කලින් එය අවසර විය පසුව මක්කම අල්ලා මත අවසර පසුව එදින ප්රතික්ෂේප දින තුනකට පසු මළවුන්ගෙන් නැගිටවනු ලබන දිනය වන තුරු ජීවනය සඳහා තහනම් (න්යෂ්ටික Sahih මුස්ලිම් 3/553 පැහැදිලි)

6. දරුවන් තිදෙනා පාලනය හා එය සාද් බින් අබි පෙන්වන්න Mr.Faizel කතාව දී මෙන්, මුදල් තුනෙන් එකකට වඩා තිබිය නො හැකි බව. (Sunan අල්-තිර්මිදි, 3/291 හා පැවසීය: - මෙම නිසි හොඳ සාකච්ඡාව මිල)
7.
කාන්තා ඔහු අබූ සුෆියාන් ඉන්දියාවේ දැරිය එළිපත්ත බිරිඳ, ඒඑස්එෆ් නබි, සාමය එසේ කිරීමට වසල්ලම් තැනට කතාව ලෙස දැනීමකින් කිරීම ප්රතික්ෂේප නම්, ඔහුගේ අනුදැනුමකින් තොරව තමාට හා තම දරුවන්ගේ වියදම් වැළකී සිටීම සහයෝගය දැක්වීම පිණිස තම සැමියාගේ මුදල් ලබා ගැනීමට. (Sahih මුස්ලිම් 2/60)
8.
මත්පැන් විකිණීම තහනම්, මිය ගිය රූප. (Sahih බුහාරි හා Sahih මුස්ලිම් 3/110 1/690) ඇතුළු
9.
ඔවුන් නබි විධානය, සාමය ඔහුට Shaibah වෙනස් වසල්ලම් එහිදී අබු dipper කතාව දී මෙන්, henna හෝ කහ පැහැති සමග පැසුණු හිසකෙස් ඩයි කිරීම මත පාලක. (Sahih මුස්ලිම්, 2/244)
10.
ඇගේ අත කපා, සොරකම් කරන ලද කාන්තාවකගේ කතාව ලෙස ඉමාම් Almkzumip එළඹීම දෙවියන් වහන්සේගේ සීමාව තුළ මැදහත් ඔවුන් තහනම්. (Sahih Al-බුහාරි 5/192 හා Saheeh මුස්ලිම් 2/47 - න්යෂ්ටික පැහැදිලි Sahih මුස්ලිම් 3/553)

අපගේ නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් දෙවිගේ ආශීර්වාද හා සාමය

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق