الخميس، 6 أكتوبر 2016


පරීක්ෂාවල (උපවාසයේ කැමති)

ප්රශංසා යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන් වහන්සේ විය.

ප්රශ්නය / Mavdil වේගයෙන්?

රාමසාන් පහත සඳහන් කැමති මාසික:

1 / සේවකයින් සඳහා යහපත් ක්රියා හා කැරට් විශාල සංඛ්යාවක් සඳහා පාරාදීසයක් දොරටු විවෘත කිරීම, හා ඇදහිල්ල ජනතාවගේ පව් කිහිපයක් ගිනි දොරවල් වැසීම, හා යකුන් Vngl අනෙක් ඔහු Maakhalson ඉතිරි කළ නොහැකි අසාත්මික.

අබු Huraira නබි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් පැවසූ බව: (රාමසාන් පැමිණෙන විට, ස්වර්ගයේ දොරටු විවෘත, සහ අපාය දොරටු වසා දමා ඇති අතර, යකුන් අසාත්මික) (නිවැරදි)

2 පව් පව්වලින් වැළකීම සඳහා / හේතුව අයහපත් ක්රියා සඳහා පිරිසත්.

අබු හුරෙයිරා සිට නිවැරදි දී, අල්ලාහ් නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් බව, ඔහු සමඟ සතුටු විය හැකි බවයි: (යමෙක් විපාකය ඇදහිල්ල සහ බලාපොරොත්තුව පිටතට රාමසාන් නිරාහාරව ඔහුගේ පාපයන් හැර දමන්නේ කමා කරනු ඇත)

දෙවියන් වහන්සේ කෙරෙහි විශ්වාස කිරීම හා තෘප්තිය කල්පිතය එය උපවාසයේ.

Saheeh මුස්ලිම් අබු Huraira දී නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් බව: (දෙවි පැවසුවේ මා සඳහා වන අතර, ඒ වෙනුවෙන් මා විපාක යුතු ය උපවාසයේ හැර ආදම් සියලු ක්රියා ඔහුට වන අතර, ඔබ කරන දවස උපවාසයේ අන්ත හෝ Ackb මෙම Sabh එකක් හෝ මිනී, ඔහු මට කියන්න මට ඉඩ දෙන්න නැති නම් නිරාහාරව කමිටුව නිරාහාරයේ හා නිරාහාරය පුද්ගලයාගේ කටින් ගඳ සුවඳ කාගේ අත උපවාසයේ Farahtan Afrhama සඳහා, කස්තුරි සුවඳ වඩා අල්ලාහ් සමග වඩා හොඳ ය: වේගයෙන් ෆාරා ප්රතිභාවත් නම්, තේරුම්, සහ නම් හමු දෙවියන් ෆාරා වාරණ)

මුස්ලිම් සඳහා නව කතාව තුල:

(ආදම් පුත්රය, සෑම පියවරක් හත්සිය ගුණයක් හොඳ දස ගුණයකින් උත්සන්න කර, දෙවියන් වහන්සේ කතා කොට, නමුත් උපවාසයේ මා සඳහා වන අතර, මම ඔහුගේ ආශාවන් සහ මා වෙනුවෙන් ඔහුගේ ආහාර ඔබ්බට විපාක යුතුය)

මෙම හදීස් බොහෝ ක්රම කැමති උපවාසයේ පෙන්නුම්:

1) දෙවියන් උපවාසයේ තමා ව්යාපාරයේ ඉතිරි අතර ඔහුට ගෞරව කිරීම පිණිස උන් වහන්සේ එය දී එය පුද්ගලයා සහ Aatalaa ඔහුට නමුත් අල්ලාහ්ගේ ඔහුගේ දෙවියන් අතර රහස් නිසා විශේෂඥභාවයක්, ඔහුට ප්රේම, සහ පක්ෂපාතිත්වය මතු වීම ය.

තම වැඩ කටයුතු ඉතිරි අතර තමා උපවාසයේ විශේෂඥතාවක් හා (ඔහුගේ ආශාව හා මා වෙනුවෙන් ඔහුගේ ආහාර ඔබ්බට) මේ බව ප්රකාශ කළේය

මෙම ප්රදර්ශනය ප්රතිලාභය හා මළවුන් කෙරෙන් නැගිටුවනු ලබන දිනය.

Sufian බින් පත් කිරීම, දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව පවසයි.

මළවුන් කෙරෙන් නැගිටුවනු ලබන දිනය දෙවියන් වග සේවකයා පැවති අතර එය පමණක් ඔහු දුක්ගැනවිලි Mabaki මත උපවාසයේ වලස් පවතින අතර පාරාදීසයක් උපවාසයේ ඇතුළු පවා නම්, ඔහුගේ වැඩ සෙසු දුක්ගැනවිලි Maalih යොමු කරයි නම්.

2) දෙවියන් උපවාසයේ පැවසූ බව :( මම එම ගල් කුලිය කොටුව එකතු) ඒ සඳහා විපාක ය.

යහපත් ක්රියා උපවාසයේ අතර, බොහෝ වතාවක් හත්සිය ගුණයක් විපාකය අංකය, හොඳ හා ගුණයකින් දෙගුණ නිසා, දෙවියන් වහන්සේ දඬුවම් ම සංඛ්යාවක් ලෙස සැලකේ ඔහුට කීවේය.

එය බොහෝ වියදම් තොරව උපවාසයේ පුද්ගලයා මහත් විපාකයක් විය යුතු ය.

දෙවිට කීකරු නිරාහාරය ඉවසීම, හා දෙවියන් වහන්සේගේ සියලු පටක ඉවසීම, හා ශරීරය හා ආත්මය කුසගින්න, පිපාසය හා ඉතා දුර්වල වඩා දෙවිගේ වේදනාකාරී වාසනාව ඉවසීම, එය ඉවසීම වර්ග තුනක් හමු වී රෝගියා උපවාසයේ කළ බව සත්යාපනය කර ඇත.

දෙවියන් වහන්සේ පවසා ඇත

:(إنما يوفى الصابرون أجرهم بغير حساب)سورة الزمر:10

3) ඒ උපවාසයේ කමිටුවක්: නැත වැළැක්වීම සහ ආචාර්ය ලෙස්ටර්

අලස සහ අසභ්ය සිට උපවාසයේ පුද්ගලයා ගලවයි, ඒ නිසා ඔහු මෙසේ කීවේය වේගයෙන් ඔබ ඕනෑම අන්ත නොමැති නම් (, ඒ නිසා ඔහු පැවසුවේ, අන්ත හෝ Ackb නොවන වේගයෙන් ඔබ ඕනෑම කරන්නේ නම් ()

(ගිනි වහල් Astjn උපවාසයේ කමිටුව) (ඉමාම් අහ්මද් හසන් ආරෝපණය විසින් කළ විස්තරය): සහ ජාබිර් කතා නබි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් බව, ගිනි සිට ඔවුන් ආරක්ෂා

4) උපවාසයේ පුද්ගලයා කටින් සුවඳ නිරාහාරයේ බලපෑම්වලින් එය කස්තුරි සුවඳ වඩා අල්ලාහ් සමග යහපත් බව, එය දෙවියන් වහන්සේට කීකරු මතුවීම නිසා ටීබා විට දෙවියන් වහන්සේ ව සිටි සේක.

ම අන්තිම දවසේ දී භාවිතා වන මෙවලමක් ප්රශ්නය / දැඩි වූ?

සාක්ෂි බොහෝ Mustahabb සියලු කාලය miswaak පෙන්නුම් නිසා සුළං මුඛය සුවඳ පැහැයට නම් අතර නීතිමය, සමහර විද්යාඥයන්, ඔහු දවස අවසානයේදී Estak කිරීමට උපවාසයේ පුද්ගලයා හෙළාදකින බව ත්රිපිටක මූලාශ්රයන්හි ඇත) නමුත්, ඇතුල් කරන්නේ නැහැ. මේ උපකරණ විසින්, දුර්වල වේ. (Sahih මුස්ලිම් ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen සිට නිරාහාරයේ පොතේ පැහැදිලි)

 

ප්රශ්නය / සමහර විද්යාඥයන් දෙවියන් Bachamm (කස්තුරි සුවඳ වඩා දෙවියන් හොඳම නිසා) විස්තර කර ඇත බවට නිගමනය?

මෙම සුවිශේෂව අවංකව Kadikon නොමැති විද්යාව හරහා නොව දෙවියන් වහන්සේගේ සුවඳ හඳුනා සුවඳ හරහා, හා මානව වර්ගයා බද්ධය සඳහා වඩා හොඳ කිසිදු පැහැදිලි සිටි තාක් කල් අවධාරනය විය හැක නැහැ නොහැක.

මිතුරන් සෑහේ, දෙවියන් වහන්සේ ඔවුන්ට ආශීර්වාද ඔවුන් (Sahih මුස්ලිම් ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen සිට නිරාහාරයේ පොතේ පැහැදිලි.) ඒ පිළිබඳ සොයා බලා නැත.

 

3) 1 / ප්රීතිය Farahtin නිරාහාරය ඔහු තම දෙවියන් හමුවෙයි විට 2 / හා ප්රීතිය බිඳ විට.

1 / ප්රීතිය බිඳ විට දෙවියන් වහන්සේ උපවාසයේ නමස්කාරය කිරීමෙන් ඔහුට ආශීර්වාද ඇති දේ ගැන ප්රීති දෙවියන් වහන්සේ, කා බී උපවාසයේ තහනම් කරන ලද විවාහ, උන් වහන්සේ ඔහු අවසර දේ ගැන ප්රීති වන්න.

2 / ප්රීතිය ඔහු තම දෙවියන් හමුවෙයි විට: Alsaimon වූ අන් අය ඇතුල් කරන්නේ නැත වූ බාබ් අල් Rayyan, පාරාදීසය ඇතුළු කිරීමට කොහෙද ප්රීති එය සඳහන් වන්නේ අතර දෙවියන් වහන්සේ, අවශ්යතාව Maicon වේ අවස්ථාවක සම්පූර්ණ පූජාව දුටු විට දඬුවම් වාරණ අතර))

 

4) ඔහු මළවුන් කෙරෙන් නැගිටුවනු ඇගේ දින මැදිහත් බව නිරාහාරයේ සුචරිතයන්හි.

අබ්දුල්ලාහ් ඉබ්නු උමර් නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් පැවසූ බව: (මළවුන් කෙරෙන් නැගිටුවනු ලබන දිනය වෙනුවෙන් නිරාහාරව කුරානයේ Ishvaan, ක්ෂණික පවසයි: ඕනෑම හාම්පුතා ඔහුට ආහාර හා රාගය ප්රතික්ෂේප ඉතින් මා එය මැදිහත් ඉඩ, ඒ නිසා මට එය මැදිහත් ඉඩ කුරානයේ ඔහු රෑට නින්ද වලක්වා පවසයි Vicfan පවසයි) (අහමඩ් සහ Attabarani ආණ්ඩුකාරයා විසින් දන්වා තිබේ සැබෑ මුස්ලිම්) රාමසාන්, ෂීක් මොහොමඩ් අල්-Uthaymeen දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව පොත සභා මාසයේ සිට.

Q / විද්යාඥයන් (මේ මම) ඔබ අදහස් පදය මෙන් එහි පැවැත්ම අනුව, දෙවියන් වහන්සේ ඔහුගේ ත්යාගශීලීභාවය සම්මාන ප්රදානය බව එපා කියමින් එකඟ

أنما يوفى الصابرون أجرهم بغير حساب )?

මෙය එසේ බොහෝ කලකට පෙර වර්ග තුනක් නිරාහාරව නිසා ඉවසීම නැති

1) දෙවිට කීකරු ඉවසීම

2) දෙවිට අකීකරු ඉවසීමෙන්

3) දෙවිඳුන් ඉවසීම

මේත් සමඟම:

1) Valhassanh නිරාහාරය අවසන් නැත ගුණයකින් කිරීමට හත්සිය ගුණයක් දස ගුණයකින් තක්සේරු කර ඇත.

2) සියලු මට සඳහා වන අතර, ආදම්ගේ පුත්රයා වැඩ පීඩකයා සිට පීඩිත ඔවුන් ගෙන පීඩිත මාර්ගයෙන් ඔවුන් truncates වන, උපවාසයේ හැර ඔහුට ආදම්ගේ වැඩ.

අබු Huraira, නබි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් පවසයි: ඔබ බංකොලොත් ඔබ දන්නවාද? ඔවුන් මෙසේ පැවසූහ: අප බංකොලොත්, දූතයාණනි, අල්ලාහ්ගේ ඩිරාම් නොවේ සතකු ඇති නොවේ. ඔහු පැවසුවේ, ඔහුගේ යහපත් ක්රියා වලින් මාගේ ජාතියේ බංකොලොත් පුනරුජ්ජීවනය උපවාසයේ යෙදී යාච්ඤා දිනය එන සහ 'සකාත් සහ මෙම ප්රදර්ශනය ශාප හැක දේවතාව, මෙම ගැටෙමින් හා මෙම මුදල් කන්න, Afikad, Afikts මෙම, සහ එහි සංචාරක ආකර්ෂණ ස්ථාන, එය කුමක් වියදම් පෙර යහපත් ක්රියාවන් පරිභෝජනය ඔවුන්ගේ පව් පව් සිට එය ගෙන එය ඉදිරිපත් පසුව ගිනි තබා). මුස්ලිම් (2581), සහ අල්-තිර්මිදි (2418) විසින් විස්තර කතන්දරයක්.

ඉවත් කිරීමේ පවා පීඩිත නිවැරදි, නිරාහාරයේ ඔහුට කිසිම දෙයක් අපවාද නැගීමක් නො හැර, පිහිටා ඇති ඔප්පු උපවාසයේ සඳහා විපාකය ඔවුන්ට ගෙන නැත.

3) (ආදම් පුත් සඳහා වැඩ සියල්ල) ආදම් සෑම පුත් කුහකත්වය නොවන උපවාසයේ හැර අවම priggishism සඳහා ඔහු වාසනාව අවශ්ය විය හැකි ඕනෑම කාර්යයක්.

උපවාසයේ යෙදී ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-Uthaymeen දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව පිළිබඳ Sahih මුස්ලිම් උපවාසයේ පොතේ විස්තර) ඔබ පිරිසක් උපවාසයේ කෙනෙකු හමුවීමට ඇති අතර ඔබේ ආහාර සියලු දේ අනුභව කළේ නැත ඔවුන්ට නිරාහාරව දන්නේ නැහැ? !! නම්, උදාහරණයක් ලෙස, තම දෙවියන්ට සිට මලබද්ධය හා Hokhva අභිරහස මිනිසා (

 

ප්රශ්නය / කුමක්ද ස්වර්ගයට Alsaimon ඇතුල් බව දොර වන්නේ ඇයි?

බාබ් අල් Rayyan මෙම සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේ ඔහු පාරාදීසයේ විශේෂ දොරටුව කරන්න බව නිරාහාරයේ පළාෙත් මහනුවර දිස්තික්කෙය් උඩුනුවර පාෙද්ශීය ෙල්කම් පෙන්වයි.

පැරඩයිස් දොරවල් එය කියා එක් එක් දොර ඔහු වෙතින් ඔහුගේ වැඩ වැඩි විය

යාච්ඤා දොර වැඩි තම යාච්ඤාව හිමිකම් විය.

එය බාබ් අල්-Rayyan කැඳවා උපවාසයේ වඩා කාර්යය විය.

එය ජිහාඩ් දොර කැඳවනු ජිහාඩ් කරන්න වැඩි යමක් විය.

මින් අදහස් කරන්නේ ඔවුන් Ttoathm නමස්කාරය හා නිරාහාරව, නිරාහාරයේ ලීමේ පළාෙත් මහනුවර දිස්තික්කෙය් උඩුනුවර පාෙද්ශීය ෙල්කම් මෙම මාර්ගෝපදේශය උපවාසයේ නමුත් වඩා හැර යහපත් ක්රියා වැඩ කරන්නේ නැහැ නැහැ.

ඒ ඔබ සහ දෙවියන් වහන්සේගේ දවස වඩා හොඳ උපවාසයේ දින ඔහුගේ වහලුන් දෙවියන් වහන්සේගේ දයාව වේ (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-Uthaymeen දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව පිළිබඳ Sahih මුස්ලිම් උපවාසයේ පොතේ පැහැදිලි කිරීමක්.)

ප්රශ්නය / Maspb, මෙම නම ඇති බාබ් අල් Rayyan නම්?

මෙම බොහෝ විට පිපාසය ඕනෑම දොරටුවෙන් Rayyan බවට පත් විය උපවාසයේ අවශ්ය බව වැඩ ගැලපෙන ඔහුගේ නම සෑදී:

වාරිමාර්ග දොර ගොඩක් කියනවා ගොඩක් හෝ දොර. (Sahih මුස්ලිම් ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව පිළිබඳ පරීක්ෂාවල පැහැදිලි කිරීමක් පොත.)

දෙවියන් වහන්සේ ඔහු හා අපගේ නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් වෙත පැමිණ

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق