الأربعاء، 19 أكتوبر 2016


සංක්රමණික, සාමය නගරයට වසල්ලම්: -

ප්රශංසා යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන් වහන්සේ විය.

* සඳුදා පිටත් වූ බව ප්රවෘත්ති. (Fath අල්-බාරි 7/236) හිටියා

හා නගරයට පැමිණෙන සඳුදා විය.

සියලු බලැති ඔහුගේ දූතයාණන් දෙවියන්, සාමය නගරයට සංක්රමණය වීමට වසල්ලම් උදෑසන සෑම දිනකම බලයලත් වී ඇත, සහ අබු බක්ර් නිවසේ නිතර තිබූ අතර, Massa, කිසිසේත්ම එය පිටත්වේ. (Sahih බුහාරි (Fath අල්-බාරි 7/230)

 බලයලත් ආගමන වූ වුයේ අසාමාන්ය Mottagna දා දහවල් ඔවුන් වෙත පැමිණි විට, අබු බක්ර් එසේ කියා සිටියේ ය. ආපසු තෝරාගත් විට මිනිසුන් තාපය බේරීම සඳහා සිය නිවාස වෙත කෙටි නින්දක් සඳහා ගෙදර වන අතර, ඔහු වටා අනතුර ඔහුගේ අර්ථයෙන් ප්රයෝජන ගැනීමට ඔහුට ඒත්තු නිසා, කුරෙයිෂ් ඔහුව මරන්න සැලසුම් කළා.

ඔහු

 (وَإذْ يَمْكُرُ بِكَ الَّذِينَ كَفَرُواْ لِيُثْبِتُوكَ أَوْ يَقْتُلُوكَ أَوْ يُخْرِجُوكَ وَيَمْكُرُونَ وَيَمْكُرُ اللّهُ وَاللّهُ خَيْرُ الْمَاكِرِينَ  )( سورة الأنفال (30)

* මෙම නිසා සම්ප්රේෂණය පෙන්වා ඇත නවකතාව Daevh- - වක්තෘ මුහම්මද් තුමාගේ දොරට බහුදේවවාදීන්ද රැස්වීම කතාව, සාමය සිය හිස් මත ඔහු සහ බඩ ඉරිඟු දූවිලි වසල්ලම්. (ඉබ්නු හිෂාම් 1/483 බයෝග්රෆි)

* ඉබ්නු අබ්බාස්, ඔහු මරා, සහ රාතී තම ඇඳ මත කිරීම සඳහා තම නිවස වෙත infidels වැටලීම වන විට, එය අල්ලාහ් ඔහුට හා Balgar ආශීර්වාද බවට පත්කර, ඔහු ගුහාව උදෑසන Aguetsoa බලපෑම බව, බහුදේවවාදීන්ද උගත් අතර මකුළු වෙබ් Fterkoh දොර දුටු විට.

(මෙම නවකතාව 1/348 ආරෝපණය දුබල, මුස්නද් අහමද්, ගුහාවේ කට මත මකුළු වෙබ් කතාව නැවත සිහිපත් අ (ත්යාගශීලී) පැවැත් වූ උද්ඝෝෂණය සඳහා සුදුසු නොවන

Albani පවසයි: - (මම දන්නේ මම නූතන මකුළු හා Alhamamtin ගැලපෙන්නේ නැහැ) .. (දුර්වල සංවාද 3/339 මාලාව))

* ඉතා දුර්වල ලැබී ඇත කතා කරන්න; - වක්තෘ මුහම්මද් තුමාණන්, තෝර් ගුහාව ඇති දේ ඔහු පිට සාමයක් ගුහාව හමුවේ දෙවි ගසක්, Vneptt වන අතර, සුදු පරෙවියන් දෙදෙනෙකු සහ Hchetin, Voukata ගුහාවේ කට නියෝග දී ඇති බව සඳහන් ..... එවැනි මිථ්යා නූතන බොහෝ ආරංචි මාර්ග කාන්දු හා චරිතාපදානය. (ඉබ්නු සඃද් විසින් කළ විස්තරය: - 1/229)

* ඕනෑම අවස්ථාවක දී, වන පදය infidels ස්ථාවර පෙළ මරන්න කුමන්ත්රණය ඔහුගේ නිවස වැටලීම නොවේ ..

* සැබෑ නවකතාවක් සලකුෙණන් හඳුන්වනු ලබන්ෙන් අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සාමය අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැක, ඔහු සහ අබු බක්ර් වසල්ලම් බව (Frckba ඔවුන් දේවදාර බිබිලි මතු වීම පැමිණෙන තෙක් ඔව්හු ගොස්) (Sahih බුහාරි (Fath අල්-බාරි 7/389)

· අප දෙදෙනා රාත්රි තුනක් සඳහා ගුහාවේ නැවතී සිටි ඇත ඔහු මිතුරෙකු අඩි දුටු තැන ලෙන්, සිට බහු දේවවාදීන් සොයා ගැනීමට හැකි වී තිබේ

· අබූ බක්ර්, අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැකි බවයි: මම නබි සමඟ, සාමය නම් මම අඩි ජන මගේ හිස එසවීමේ ගුහාවේ ඔහු පිට විය යුතු අතර, මම මෙසේ දෙවියන් වහන්සේගේ නබි මුහම්මද්, ඔවුන්ගෙන් සමහරක් හිස නමා ඔහුගේ පෙනීම අප දුටු නම්, ඔහු පැවසුවේ, "තුනෙන් දෙකක ඔවුන්ගෙන් දෙවියනි අබු බක්ර් කට වහනවා,). Sahih බුහාරි (Fath අල්-බාරි 7/257)

සහ සම්පූර්ණ නිශ්චිතතාව සහ විශ්වාස කිරීමට පද

(ذْ أَخْرَجَهُ الَّذِينَ كَفَرُوا ثَانِيَ اثْنَيْنِ إِذْ هُمَا فِي الْغَارِ إِذْ يَقُولُ لِصَاحِبِهِ لَا تَحْزَنْ إِنَّ اللَّهَ مَعَنَا)( سورة التوبة (40)

සඳහන්

කුරෙයිෂ්, ඔවුන් සොයා ගැනීමට අසමත්ව ඔවුන් මරා හෝ Aosarhama අය සඳහා ප්රතිලාභ බව නිවේදනය කර ඇත. (Sahih බුහාරි (Fath අල්-බාරි 7/238)

  * එය දෙකක් නගරයට පාරේ කර ඇති අතර දෙකක් Ihsan ඔවුන් සඳහා බහු දේවවාදීන් අධීක්ෂණය, අබු බක්ර් පවසයි: - අපි රෑ පිටතට ගොස් අධීක්ෂණ ගැනීම.

නබි ගමන, සාමය සංක්රමණය මාර්ගයෙහි වසල්ලම් ..

 ඔහු මිතුරෙකු අල්ලාහ් ගමන ආරම්භයේ සිට ඔහු සමග සතුටු විය හැක, මහතා පවසයි: - (Osrina සියලු එය දහවල් සෘජුවම පොදු කාර්ය තෙක් නිදා, සහ මාර්ග හැර එක් ගමන් නොවේ කළ අප තුළ පවා දිගු ගල් ගෙනැවිත් වී ඇත, පසුව හිරු යටතේ එවිට ගොඩ වුණේ නැහැ, මම ගල් ගෙන මගේ අතින් එය නිදා ගන්න තැනක් එල්ල නබි, සාමය සෙවණෙහි ඔහු පිට විය යුතු අතර පසුව හිස්කබල සරල, පසුව මම කිව්වා: - දෙවියන් වහන්සේ දූතයාණනි නම මම ඔබට නිදා ඔබ වටා කඩා දේ මම) ..

එවිට අබූ බක්ර් පවසා අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැකි එඬේරෙකු ඔවුන් ප්රවෘත්ති පසුව, අපට ඔහුගෙන් ඇසූ හා වක්තෘ මුහම්මද් තුමාගේ පිබිදීමක් සලකුණු, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් බී මෙසේ කීවේය (යන්න ආවේ නැහැ) මම කිව්වා: ඔව්, ඔහු පැවසුවේ, Varthalna තවමත් හිරු, අපි Suraqa බින් මාලික් අනුගමනය අපි සම (සම වේ : ඝන පැතලි බිම) භූමියේ සිට) අල්-Bara බින් බ්රහ්මචාරී ක (Sahih මුස්ලිම් 4/2309)

Suraqa අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් කියවීමට අසා, ඔහු දක්වා සඳුදා සිට ළඟට බව සැබෑ නවකථාවේ දී සඳහන් කරන ලදී, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් ඔහු, අවධානය යොමු කරන්නේ අබු බක්ර් කරන්නේ අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැක නිතර අවධානය යොමු ද ඔහු ඔවුන් ඉදිරිපත් ඇඳුම්පැළඳුම් සහ අතරද තදින් ඔහුට යමක් ගැනීමට අධිෂ්ඨාන කරගෙන නැත, ඔහුගේ කැමැත්ත බවයි: අපට සැහැල්ලු. (Sahih බුහාරි (Fath 7 / 238-239)

මේ මිනිසා මාර්ගයෙහි මා, එය පාර යනු, හුදෙක් පරිගණක, නමුත් හොඳ (Sahih බුහාරි (Fath 7 / සඳහා උපක්රමයක් හේතු වනු ඇත: * මෙම රක්ෂිතය දෙකක් පාරේ Akablonhma අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් බව ඔහු ඇසුවේ විට අබූ බක්ර් අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැකි බවයි අය සමඟ කතා කිරීමට ඇති 249)

එම මාර්ගෝපදේශන වෙරළ හරහා ඔවුන් ගත් බව සැබෑ. (Sahih බුහාරි (Fath අල්-බාරි 7/232)

නගරයේ මුස්ලිම් සහ ඔහු මක්කම සිට ඔහු නිදහස් අසා තිබුණේ, තාප, ඔවුන් සිය නිවෙස් කරා ආපසු තීව්ර පවා නම් එය බරපතල Astzlon යටතේ ඉතිරි කරන තෙක් අඩි කරන තෙක් බලා සිටින බව ද දවස වූ පවා නම් එය ආපසු පැමිණ, වක්තෘ මුහම්මද් තුමාණන් දුන් සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් විද්යමාන නගරය බලා පසු සෑම දිනකම සතුටක් වෙමින් සිටියහ ඇතුල් වී ඇත නිවාස, යුදෙව්වන් විසින් Vbesr Venadahm, ඔවුන් එහි වෝටර්වර්ල්ඩ්හිද ඔවුන්ගේ ආයුධ වනමින් හා නිදහස් Fastqubloh සංසිද්ධිය දෙසට පෙරට Fastqubloh මෙම Farahtm ගියේ ය. දෙවියන් වහන්සේගේ දූතයා දෙවියන් වහන්සේ බානි අම්ර් බින් යුමිකෝ දහ රාත්රී කඳවුරු Quba මුස්ලිම් පල්ලිය තුළ Quba දී ඔහු පිට බැස ඇත.

(Sahih බුහාරි (Fath 7 / 239-265) - (ඔවුන් රාත්රියේ නගරයට පැමිණ, එම රාත්රියේ ඔවුන් ඒකාබද්ධ හා දිනය (යටත් විජිත 7/244 තුළ ප්රවේශය ඇතුල් බව Sahih මුස්ලිම් 4/2300,)

* වක්තෘ මුහම්මද් තුමාගේ අධිෂ්ඨානය නිසා, සාමය ඔවුන් අනුකරණය කරන්නන් කඩු පැමිණි බානි Najjar නායකයන් වෙත යවා නගරයට ඇතුලු වීමට ඔහු පිට වෙන්න. (Sahih බුහාරි (Fath අල්-බාරි 7/265)

Vohatoa නබි සාමය අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැක, ඔහු සහ අබු බක්ර් වසල්ලම්, මගීන් දෙකක් හා නුවරට පෙරහැර ගොස්,

එය නගරය විය: - දෙවියන් වහන්සේගේ අනාගතවක්තෘ අවුත් දෙවියන් වහන්සේගේ අනාගතවක්තෘ විය. (Sahih බුහාරි (Fath අල්-බාරි 7/250))

පිරිමි හා කාන්තා නිවාස ඉහත කන්දට ඇති අතර, මාර්ග කරන මා ෙවත පවරා ඇති තරුණයන් වෙනස: -

 (මුහම්මද්! මෙම අල් කුර්ආනය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, මුහම්මද් අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි) (Sahih මුස්ලිම් 4/2311.)

(Sahih බුහාරි (Fath අල්-බාරි 7/260)) (මම සමහර ප්රීතිය නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් සමඟ නුවර නගරය ජනතාවගේ සෙනඟ ප්රීති දැක්කේ නැහැ): සහකාරිය Bara බින් බ්රහ්මචාරී අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැක, සාක්ෂියක් බවයි

තවද අල්ලාහ් සාමය මැසෙන්ජර් ඩාර් බානි Ayyub අල්-අන්සාරි බැස පවා ගමන් වසල්ලම් දීමටත්, ඇසුවා අපේ ජනතාව කුමන නිවාස සමීප? අබු Ayyub පවසයි: - මම, අල්ලාහ්ගේ නබි, මෙම තෝරා ගැනීමක් සහ මේ දොර. Fterl සහ ඔහුගේ ගෙදර. (Sahih බුහාරි (Fath අල්-බාරි 7/250))

* ආචාර ගීය ප්රතිලාභ අය නවකතා: (සම්පූර්ණ සඳ ගුණයකින් අප මත පැමිණි සමුගැනීෙම් *) සැබෑ කතාව (ඉබ්නු Hajar ප්රතිචක්රීකරණය 3/550 වැඩිවීමේ අල්-Baari (7/250)) විසින් ප්රතිචාර දැක්වූයේ නැත

* වක්තෘ මුහම්මද් තුමාණන් සත්කාරක කිරීමට අන්සාර් නායකයන් පුල පුලා බලා සිටි බව චරිතාපදානය සඳහන් කළ පරිදි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්, ඔහු සමඟ පහතට එන්න ඔවුන් තවත් එක් පුරා ඔහුට ආරාධනා ඔවුන්ට මෙසේ විය:

- (ඔටුවා ලෙස හඳුන්වනු ලබන, ඔවුන් අබූ Ayyub අල් දොරට ගොතන ලද ... ආරෝපණය තොරව ඉබ්නු හිෂාම් 1/494 ක චරිතාපදාන, හා ආරෝපණය තොරව Maghazi මරීනා බින් බාධාවක් 1/183 අණ (වැඩි විස්තර සඳහා පොත නිසි චරිතාපදානය 1/219, ඈ අක්රම් අල්-Omari) වෙත යොමුවන්න..

* තම නිවස මෙම මහල් දෙකක්, අබු Ayyub අල්-අන්සාරි පවසයි: -

 මගේ ගෙදර වසල්ලම් බැස අල්ලාහ් සාමය මැසෙන්ජර් පැමිණි marasmus බැස ආවේ මට උස රැකියා මවක් වෙමි, මම ඔහුට කතා කොට, ': - Yanpi දෙවියන් - Babi ඔබ සහ මගේ මව - මම ඔබ ඉහත විය වෛර ශ්රේෂ්ඨතම, සහ undertow ,, විය ඔබ එසේ උසකින් විය පෙන්වන්න, බැස අවුත් අප කළ marasmus ..

 සාමාන්ය අබු Ayyub පැවසුවේ අප වැල සහ Agshana ඩබ්.එන් සභාවේ විය කරන.

ඔහු මෙසේ පැවසීය: - Flankd අපට Jeb ජල, උදාවෙන් මම Ayoub Baktifa අපේ මුදල් ජලය මගින් අනෙකුත් Nnschw quilts කිසිවක් ඔහුට හානි වඩා අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් ඇතැයි යන බිය ං වී මවක් වෙමි. (ඉබ්නු හිෂාම් බයෝග්රෆි 1 / 498. නිවැරදිව ආරෝපණය නිවැරදිව හා පාලක Mstrdek 3/460 ආරෝපණය).

 

දෙවියන් වහන්සේ අපගේ නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් මත පැමිණි

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق