ආගමන තුන් වන
අවුරුද්දේ දී වඩාත් වැදගත් සිදුවීම්
ප්රශංසා
අල්ලාහ්, ලෝකයන්හි
හා සාමය සමිඳාණන් වහන්සේ ආශීර්වාද හා විය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ
මිතුරන් විය
Najd 1 / ආක්රමණය
හා සංග්රාමය, නියෝග ඇති බව
පැවසේ: -
ආගමන තෙවන වසරේ මුහාරම්හි
බව sawiq ආක්රමනය මසකට පසුව, වක්තෘ මුහම්මද්
තුමාණන් පරාජය, සාමය Njadda Gtefan, විධාන මෙතෙක් නියෝග
කරන සංග්රාමය, රැස් ඔහු ඉදිරියෙන් පලා
ගොස් බොරු සටන් කළේ නැත, ඔහු ගෙදර ශුන්යයට මාසය
පුරාම පදිංචි, පසුව නුවරට නැවත, අවශ්ය වසල්ලම්
. (ආරෝපණය තොරව ඉබ්නු Ishaq, (ඉබ්නු හිෂාම් 2/425 ක චරිතාපදානය))
buhran 2 / ආක්රමණය:
එවිට නබි මුහම්මද් යටත්, මක්කම හා කපුරු
අතර වෙළඳ මාර්ගය පිළිබඳ කොටස අතින් සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්, කිසිදු සටන් ඇති
විය. ආරෝපණය තොරව (ඉබ්නු Ishaq, (ඉබ්නු හිෂාම් 2/425 ක චරිතාපදානය)
3 / ඒ සංග්රාමය,.
මෙම සටනේදී ආගමන තුන් වන
අවුරුද්දේ දී Shawwal මාසයේ, බද්ර් එක් වර්ෂය
සහ එක් මාසයේ යුද්ධය අවසන් වූ සිදු විය.
•
හේතු:
1. ඉලක්ක කුරෙයිෂ් බද්ර් ඇගේ
මැරුම් දඬුවම් කරන්න.
2. මුස්ලිම් පාලනය සිට කපුරු
කිරීමට වෘත්තීය මාර්ගය සුරකින්න.
3. කුරෙයිෂ් බද්ර් අස්ථාවර
කිරීමේ ස්ථානයකට පසුව අරාබිවරුන් අතර එහි තැන යළි ස්ථාපිත.
•
දිවැසිවර දර්ශනයක්, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම්:
ඔහු, නබි, සාමය ඔහු පිට දර්ශනය, සහ දකුණු දිවැසිවරයන්ගේ
දැක්ම, එළිදරව් එන් නැවත
සිහිපත් විය දුටු ඔහු පැවසීය: - (මම මගේ දර්ශනය දුටු දේ එක් ඇදහිලිවන්තයන් තුවාල නම්
මම මාගේ කඩුව Vangta පපුව දමා, දෙවියන් වහන්සේ
ආපු දේ නම් පසුව අනෙක් Hzzath, දේ හොඳම ආපසු එහි
ආරම්භක හා ඇදහිලිවන්තයන් රැස්වීමක්, මම ද රැළ දුටු
විට දෙවි වහල් ගැහැනුන් ඔවුන් එක් මත ඇදහිලිවන්තයන් Alinver නම්, ඔහු යහපත් දෙවියන්
පැමිණ නම් ...) (බුහාරි, Fath අල්-Baari (7/274))
*
තවත් ගිණුමක් දී: «මම යහපත් දෙවියන්
දැක ඇති, මම මරා ගවයන් හා
මැස්සන් තෙල්මා හමුවන දුටු ජීවත්වූයේ, මම නගරය Vooltha එම බලකොටු පලිහ
මගේ අත හඳුන්වා බව දුටු» (නවකතාව බුහාරි සහ මුස්ලිම්)
*
මුහම්මද් තුමා විසින් අර්ථකථනය කොට ඇත, සාමය මිය ගොස්
ඔවුන් පිහිටි පරාජය ඔහුගේ මිතුරන් සිටින බව ඔහු පිට විය. (අහමද් (යටත් විජිත ස්වාමීන්
21/50, සින්ද් සැබෑ) විසින්
වාර්තා)
මුස්ලිම් නගරයේ ආක්රමණය
කිරීමට infidels
යුද හමුදාවේ පැමිණීම දන්නවා සංඛ්යාව හා මිනිසුන්
තුන් දහසක් සහ ඔවුන් සමඟ දෙසිය අශ්වයෙක්.
* නබි, සාමය ඔහුගේ මිතුරන්
උපදෙස් ලබා ගැනීමට ඔහු පිට වෙන්න.
නගරයේ ඉන්න ඔහුට සහ ඔහුගේ
මිතුරන් මත සාමය නබි විය යුතු අතර එය Schauer ඇත බලකොටු: -
(මෙම නගරය ගෘහ නිර්මාණ ශිල්පය යෙදී ඇත බලකොටුවක් වගේ) හෝ කුරෙයිෂ් හමුදාව හමු වීමට
යන්නේ, අන්සාරිවරුන් සිට
ඔහුගේ මිතුරන් ජනතාව පවසයි: - නගරයේ ක්රම මරන්න වෛරය වහන්සේ දෙවියන් වහන්සේගේ නබි මුහම්මද්
ගොස් (: ශක්තිමත් පලිහ හා යුද්ධය වෙනත් මෙවලමක් llama) අල්ලාහ් ඔහුගේ
ජාතියට ඔහු සහ ෆෙල්ප්ස් ආශීර්වාද
Vlawm ජන හා පැවසීය: - බුදුරජාණන්
වහන්සේ අපි දෙවියන් වහන්සේගේ අනාගතවක්තෘ පෙන්වන්න සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් සහ ඔබ
එසේ ඉදිරිපත්, යන්න සාමාන්ය හම්සා අල්ලාහ්ගේ
අනාගතවක්තෘ කියමි-, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්
(අනුගමනය ඇණවුම් කිරීමට ඉක්මන්) විය, හම්සා ඔහුට කතා
කොට, 'සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම්, ඔහු කතා කොට, ඒ: - (ඔහු වක්තෘවරයෙකු
නොවන ඇඳගෙන නම් වේ Anadz පවා තබන ජාතිය)
(තබරීතුමා 7/327,
සහාය හසන් සමග, ඔහු ඇල්බේනියානු
සැබෑ සිර දඬුවම් නියම විය.)
නබි, එය කිසිදු පෙළක්
සමග ඔහුගේ මිතුරන් උපදෙස්, Taoada ඔවුන් සාමාන්ය
දේවල් ගැන හිතන්න හා ජාතියේ ප්රශ්න විසඳීම සඳහා ඔහු පිට සාමය විය යුතු අතර එය මුහම්මද්
අරමුණ වුණේ,
සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් නගරයේ සටන්, පහර පාඩු වඩා හානි
සහ ආරක්ෂකයන් අඩු කිරීමට විය.
• හමුදා සංඛ්යාව: -
මුස්ලිම් සටන්කරුවන් යුද
හමුදා ගණනාවක්
සටන්වදින ගුවන් යානා තුනක්
දහසක් infidels
හමුදා ගණන.
• ආක්රමනය තබන්න: -
ජනතාව කන්ද මිටියාවතේ සතුරා
එක් පැවත,
ඔහුගේ පිටුපස හා වක්තෘ මුහම්මද්, සාමය කන්ද හා මුහුණු
පිටුපා සහිත නගරය කන්ද ඇස් වෙනස් පුරා අබ්දුල්ලාහ් බින් Jubair විසින් නායකත්වය
ලිපිනය සහ තරඟකරුවන් පණස් කරන්න, ඔහු සහ ඔහුගේ හමුදාව
පද්ධති වසල්ලම් එහිදී එක් හමුදාකරණය කළ බව එසේ අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් පෙර, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් මුස්ලිම් ආරක්ෂා කිරීමට එක්.
උන් වහන්සේ ඔවුන් චාරිත්රය
සිදු කිරීමේ අවශ්යතාවය අවධාරණය හා සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් පවසයි: - (මෙම Roatamona Taktefna පක්ෂි ඔබගේ තැනක්
නොවේ Nbarhawwa
මෙම නිසා, ඔබ ඊ Roatamona ජන හා Ootonahm Nbarhawwa පරාජය වුවත් ඔබ
පවා යැවීමට නොහැකි ") (Sahih බුහාරි (Fath අල්-බාරි 6/162))
• කෛරාටිකයින්
අබ්දුල්ලාහ් බින් අබි ඉවත්: -
අබ්දුල්ලාහ් බින් අබි කෛරාටිකයන්
ඇද සංඛ්යාව තුන් සියයක්, ඔහු infidels සමග සටන් කරන බව
කියාපාමින් කෛරාටිකයින් කුරානයේ අබ්දුල්ලාහ් බින් අබි ඉවත් අතර ..We නොවනු ඇත, නමුත්, එය පිරිසිදු ශ්රේණියේ
ඇදහිලිවන්තයන් දේ සිදු කෙරෙන් නොසඟවා සහ පහළට ඉඩ නැහැ වේ, ඔහු මොනවද සිටින
ඇදහිලිවන්තයන්ට යන්න දෙවියන් වහන්සේ කළ දේ පවසයි
(مَا
كَانَ اللَّهُ لِيَذَرَ الْمُؤْمِنِينَ عَلَى مَا أَنْتُمْ عَلَيْهِ حَتَّى يَمِيزَ
الْخَبِيثَ مِنَ الطَّيِّبِ)( سورة ال عمران (179))
ඔහු මෙසේ පවසයි
(وَمَا
أَصَابَكُمْ يَوْمَ الْتَقَى الْجَمْعَانِ فَبِإِذْنِ اللَّهِ وَلِيَعْلَمَ الْمُؤْمِنِينَ
*وَلِيَعْلَمَ الَّذِينَ نَافَقُوا وَقِيلَ لَهُمْ تَعَالَوْا قَاتِلُوا فِي سَبِيلِ
اللَّهِ أَوِ ادْفَعُوا قَالُوا لَوْ نَعْلَمُ قِتَالا لاتَّبَعْنَاكُمْ هُمْ لِلْكُفْرِ
يَوْمَئِذٍ أَقْرَبُ مِنْهُمْ للإيمان) (سورة ال عمران (66,67)
*
දෙවන අදහස් කුහකයන් ඝාතනය ඔවුන්ගෙන් බොහෝ බලන්න
මිතුරන්, තුළ මතුවී ඇති
අතර, ඉන් සමහරක් මෙම
ඝාතනය
අල්-කුර්ආනය අතර විය දකින්න
ලැබුණේ නැහැ
(فَمَا
لَكُمْ فِي الْمُنَافِقِينَ فِئَتَيْنِ وَاللَّهُ أَرْكَسَهُمْ بِمَا كَسَبُوا)( سورة النساء (88))
* මුස්ලිම් ප්රජාවන් දෙකක්
හදවත් තුළ කුහකයන් තත්වය බලපෑම, ඔවුන් එම නගරය වෙත පැමිණීමට
තර්කානුකූලව, නමුත් ඔවුන් ඇදහිලිවන්තයන්
හා මෙම ප්රජාවන් දෙක සමග නිෂ්ක්රීයව ඇත: -
1.
Khazraj කරන 2. හරිත Aws පුත්රයෝ (Sahih බුහාරි (Fath අල්-බාරි 7/357, සහ Sahih මුස්ලිම් 2/402)) සලාමා දරුවෝ
අල්ලාහ්
(اذ
هَمَّتْ طَائِفَتَانِ مِنْكُمْ أَنْ تَفْشَلَا وَاَللَّه وَلِيّهمَا)( سورة ال عمران (132
• සටන් බිමක්: -
මෙම මිලිටරියක් දෙක අතර
සටන් තීව්ර කර ඇති අතර ඔවුන්ගේ කඳවුරට පහත වැටීම බහුදේවවාදීන් සුපිරි මුස්ලිම් තරගාවලිය
පෙන්වා තිබේ, මෙම අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන්
ඔහුට ආශීර්වාද හා කඩුවක් ගනී පවසයි: - «මට මේ ගනී?», ඔවුන් සෑම කෙනෙකුටම
Fbstoa අත් කියනවා: «මම» ඔහු පැවසුවේ, « එය Vohjm ජන Dujana කොට, අයිතිය ඔහුට ගනී
»:« මම ඔහුට අයිතිය
»ගන්නා, ඔහු කළ Vvlq ගෙන ...
ඒ නිසා වක්තෘ මුහම්මද්
තුමාණන්, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම්, ඔහු තම කල්ලිය
එම Vaatsb
විසින් එවකට ශ්රේණි අතර ඉගිල්ලෙයි කරන්න ගෙන, අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන්
කොට, සාමය (ඔවුන් දෙවියන්
වහන්සේ විසින් පිළිකුල් gait නමුත් එවැනි පුරවැසියෙකු
සලාම්) (Sahih
මුස්ලිම්, 2/384)
• හම්සා සහ අනෙකුත්
මිතුරන් වීරත්වය: -
ම්ලේච්ඡ තුමනි බින් Jubair ආපන ශාලාවක්, හම්සා මරන්න ඔහු
නිදහස් කිරීමට ඔහුගේ ස්වාමියා පොරොන්දු වූ හම්සා, තම මාමා උත්තරීතර
ඔහු එය පැමිණ, Bhrepetth අමුවේ (බුහාරි (Fath අල්-බාරි 7/367) ඔහු මිය ගොස් විසි
විට ගල් යටතේ පිරවූ ලෙස, බද්ර් To'eima පුත් උදය දී ඝාතනය
කර ඇති විය
දේශප්රේමී
Hamza'm Muttalib අල්ලාහ්
ඔහු සමඟ සතුටු විය හැක.
තවත් අය, මෙම සටන මෙම පළමු
අදියර යටතේ සඳහන් ඉල්ලා ඉස්ලාම් Musab බින් Omair ඔහු නංගීට පතාකයන්
කවුරුන් නොව, Namira (එනම් ඇඳුම්), Khabab පැවසීය: - අපි
ඔහුගේ කකුල් ඔහුගේ හිස පිටතට ආවරණය නම්, ඔහුගේ හිස ඇගේ
කකුල් ආවරණය නම්, නබිතුමා, අල්ලාහ් ඔහුට ආශීර්වාද
ඔහු: "ඔහුගේ හිස ආවරණය හා Alizkr මත ඔහුගේ පාද තබා"
හෝ කොට,
'Alizkr සිට ඔහුගේ කකුල් විසි
"(බුහාරි (Fath අල්-බාරි 7/357))
* උපුටා Musab බින් Omair අලි බින් අබී Taleb බලසේනා රැගෙන ගිය
විට.
•
පරාජය කිරීමට හේතුව:
ඔහු infidels ක දුනුවායන් පරාජය
දැක, අබ්දුල්ලාහ් බින්
Jubair මෙසේ කීවේය - බූටි
බූටි, ඒ නිසා ඔබ බලා
සිටින්නේ කුමක් Osahabkm පෙනී? (අ අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් දේ අමතක ඔවුන් ද?: මම ජනතාව බූටි ක Flanseben Notin දෙවියන් වහන්සේ
වෙමි) බුහාරි (Fath අල්-බාරි 6/162)): - ඔහු අබ්දුල්ලාහ්
බින් Jubair
පවසයි
එසේ නම් ඔවුන්, මුස්ලිම් පමණ එතුම
සඳහා කොල්ලයෙන් ෆ්රයි කාලිඩ් බින් වාලිඩ් අවස්ථාව එකතු කිරීම, සහ බහු දේවවාදීන්
එය නැවත සටන් කිරීමට පැමිණි දැක, දෙකක් පැති, මුස්ලිම් හා පළමු
තනතුරු අහිමි සිට මුස්ලිම් වට හා සැලසුම් තොරව සටන ගත් විට, නමුත්, එක් එක් අනෙකුත්
තවදුරටත් හඳුනා ඔවුන් පියා Khvevh අල්-යෙමනය, මරා ගලාගිය දෙවියන්
වහන්සේ ඔබට සමාව ඉතා (ආරම්භය සහ 4/23 අවසන්) දයාවන්ත
- තාත්තේ,
Vojhezwa එය Huzaifa පවසයි: - Aleman, පුතා, සහ ඔහුගේ පුතා
ඇතුළු කෑගහලා කියනවා
වක්තෘ මුහම්මද්
තුමාගේ මරණය * පැතිර ගිය පුවත්, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම්:
-
මුස්ලිම් ඔවුන්ගේ සම්බන්ධයක් නබි සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් අහිමි වූ අතර ඔහු මිය ගොස් ජනප්රිය වී ක්ෂේත්රය තුළ වැටී මළ ගිය වීරයන්
ගියා. (Fath
අල්-Baari (7/362) අල්-බුහාරි විසින්
මෙම නවකතාව සිට)
ඔවුන්ගෙන් බොහෝ
සටන් බිමේ සිට Anthy සටන් නොකර වාඩි පසෙකට පලා
ගොස්, ඔවුන්ගෙන් සමහරකි.
අල්-කුර්ආනය ඔවුන් පලා
ප්රවෘත්ති නැවත සිහිපත් කර ඇති අතර සමාව,
ඔහු මෙසේ පවසයි
(إِنَّ
الَّذِينَ تَوَلَّوْا مِنْكُمْ يَوْمَ الْتَقَى الْجَمْعَانِ إِنَّمَا اسْتَزَلَّهُمُ
الشَّيْطَانُ بِبَعْضِ مَا كَسَبُوا وَلَقَدْ
عَفَا اللَّهُ عَنْهُمْ إِنَّ اللَّهَ غَفُورٌ
حَلِيمٌ)( ـسورة
ال عمران (155)
එය ඔවුන් වක්තෘ මුහම්මද්
තුමාණන් ඝාතනය පිළිබඳ පුවත අසා පලා යාමට Trechsoa පෙනේ, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් (ඉබ්නු අල් 1/483 ලිහිල් වැඩි) විය
,
Ka'b බින් මාලික් දෙන
බවට පොරොන්දු වූ මුස්ලිම් හඬ නඟමින්, වක්තෘ මුහම්මද්
තුමාණන් ඔහුට නියෝග, සාමය, නිහඬ, ඔවුන්ට එයාව මතකයි
බහුදේවවාදීන් ඉතිරි විසින් ඔහු පිට විය: ඔහු වක්තෘ මුහම්මද් තුමාණන්, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් අසල්වැසි බව දැන ගැනීමට මුලින්ම (අ පාලකයා: Mustadrak 3/201, මෙම සැබෑ ආරෝපණය
බවයි) සම්මුඛ පරීක්ෂණය
කණ්ඩායමක් වක්තෘ මුහම්මද්
තුමාණන් ගැන, සාමය ක්ෂේත්රයේ ඔප්පු කර
ඇත සහ සිදුවීම් Tzaazaah නොවූ ඔහු පිට විය අල්ලාහ්
ඔහුට ආශීර්වාද කරන ද :-
:-(
إِذْ تُصْعِدُونَ وَلَا تَلْوُونَ عَلَى أَحَدٍ وَالرَّسُولُ يَدْعُوكُمْ فِي أُخْرَاكُمْ
)( سورة
ال عمران (153)
• නබි
සාමය ආරක්ෂා Sahaba වසල්ලම්:
(අප වෙතින් ආක්රමනිකයන්, පාරාදීසයේ මගේ
සහකාරිය?),
-: සමහර මුෂ්රික් වරුන් අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන්, ආධාරකරුවන් හා
කුරෙයිෂ් මිනිසුන් දෙදෙනෙකු හතක් ඔහු පිට සාමයක් බව නිගමනය, ඔහු සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් පවසයි
ඔහු එක් එක් Faqatheloa පවා (14/146 පැහැදිලි Sahih මුස්ලිම් න්යෂ්ටික)
සත් අන්සාර් උපුටා
එවිට ඔහුගේ අත (අල්-Bukhaari විසින් මෙම නවකතාව, අල්-Fath (7/359) සිට) ඊතලයක් පහර
තෙක් ග්ලැඩියේටර් සටන් තල්හා බින් Obeid අල්ලාහ් පණ නැති
ඔහු සමඟ සටන්
*
Killer සාද් බින් අබි
අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් අත පෙන්වන්න Mr.Faizel, සාමය ඔහු පිට Anolh ඊතල විය යුතු අතර
පවසයි: - Fdak
(අල්-Bukhaari විසින් මෙම නවකතාව, අල්-Fath (7/358) සිට) මගේ පියා
ද මව ද කාසියේ වාසිය, සහ සාද් ප්රසිද්ධ තරඟකරුවන්
විය.
*
අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් බව අබූ තල්හා අල්-අන්සාරි ආරක්ෂා සහ රම්යා වූ අතර, වක්තෘ මුහම්මද්
තුමාණන් විය, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්
සටන්, ඔහු කියන ඔහුගේ
අබු තල්හා අධීක්ෂණය: - අධීක්ෂණය නොවන්න, ඔබ ඇවිස්සීමත්
තොරව ජන,
Nhari ක ඊතල බෙදා සභාවකට ..
*
ඉන්පසු ඒ මිනිසා ඊතල වක්තෘ මුහම්මද් තුමාගේ කොපුවේ
ඔහු සම්මත නම්, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්
කියන්න විය: - (Antherha අබු තල්හා දක්වා) (බුහාරි
Fath අල්-Baari (7/361) විසින් මෙම නවකතාව
සිට)
අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් ආරක්ෂා
unafraid මිතුරන් වුවත්, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් බොහෝ තුවාල තුවාල ලබා ඇති අතර Rbaith කඩා හමුවේ දිරිමත්
සහ ඔහුගේ මුහුණ මත ලේ ගැලීම ආරම්භ, ඔහු ලේ දමනවා, ඔහු සමිඳාණන් වහන්සේ
වෙත ඇරයුම් කිරීමට වන ඔවුන්ගේ අනාගතවක්තෘ ලේ, ජන Khaddbwa මුහුණ සාර්ථක කර
ගැනීමට කෙසේද? කියා (, "දෙවි පුරුෂයා ශුක්ර
තරලය බැහැර සියලු බලැති:
لَيْسَ لَكَ مِنَ الأَمْرِ شَيْءٌ أَوْ يَتُوبَ عَلَيْهِمْ أَوْ يُعَذِّبَهُمْ
فَإِنَّهُمْ ظَالِمُونَ )سورة آل عمران آية 128
. (Sahih මුස්ලිම්, 2/149)
වක්තෘ මුහම්මද්, දෙවියන් වහන්සේ
මේ පින්තූරය රට පාලනය කර ඇත ඔහුට කටුවල reconciles බව ඔහු පිට සාමයක්
මෙම දෙවියන් වහන්සේ ඔවුන්ට මග පෙන්වීම සඳහා අවශ්ය බව එසේ බොහෝ කලකට පෙර නොවන බව සියලු
බලැති දෙවියන් වහන්සේ බවත්, උන් ඔහු, වක්තෘ මුහම්මද්
තුමාණන්, සාමය විසින් නියෝජනය
කෑදරකම ඉස්ලාම් වසල්ලම්: - (ජාතික සමාව, ඔවුන් දන්නේ නැහැ)
(Sahih මුස්ලිම් 2 / 149)
• වොෂ් දේවදූතයන්: -
ඔහු කාටුන් ශිල්පී බින්
අබූ ආමර්,
පැත්තක උපුටා එය රාත්රී සඳහා මනාලිය වූයේ, ඔහු ඇමතුමක් Vjl හැලහැප්පීම්වලින්
යන්න අසා,
වක්තෘ මුහම්මද් තුමාණන්, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් (ඔබගේ සහකාරිය Ngzle දූතයන් නම්) විය
පැවසීය (පාලක Mustadrak 3/204, සැබෑ මුස්ලිම් පවසයි)
•
Aleman පියා Hudhayfah බින්
අල්-යෙමනය දෝෂ ඝාතනය: -
මෙම Aleman මුස්ලිම්, ඔහු සහ ඔහුගේ පුතුන්
දෙදෙනා දෝෂයක් ඝාතනය (රුධිරය මුදල් එනම් ගෙවීම) වක්තෘ මුහම්මද්, සාමය ඔහු පිට, ඔහුගේ පුත් Huzaifa ඇදහිය නොහැකි Bdih Zadeh වඩා වක්තෘ මුහම්මද්, සාමය ඔහු පිට යහපත්
විය විට කළ (Mustadrak 3/202, සැබෑ මුස්ලිම් පවසයි
• කාන්තා මුජාහිදීන්
පිටතට සේවය කිරීමට: -
එය (න්යෂ්ටික Fath අල්-බාරි 6/78 සහ සැබෑ මුස්ලිම්
12/189 පැහැදිලි) අයිෂා
හා ඉරාකය සලීම් මුස්ලිම් පසුබැසීම පසු තුවාල ලබා ප්රණීත සිදු ඇති බව සත්යයකි.
*
මෙම තුවාල සුව කිරීම සඳහා කාන්තාවන් උපෙයෝගිතා
permissibility
මෙම සහ වෙනත් සංදර්ශන බලපෑම අවශ්ය වූ විට, සහ ඔවුන්ගේ සේවාව
Zumhn ඇඳුම් කට්ටල හා
නඩත්තු සඳහා රජයට විරුද්ධව කැරලිගැසීම සමඟ ආරක්ෂිත නම්.
• වක්තෘ
මුහම්මද් තුමාණන් සමග සටන් දූතයන්, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම්: -
එය සර්ව බලධාරි අල්ලාහ්
ගේබ්රියෙල් සහ මිකායෙල්, ඔහුගේ ආරක්ෂාව Iqatla කිරීමට, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම්, සියලු බලැති දෙවියන්
වහන්සේ ජනතාව Basmth සහතික නිසා විය යවන බව
ඔප්පු කර ඇත. (බුහාරි Fath අල්-බාරි 7/358, 2/321 හා Saheeh මුස්ලිම්)
• මෙම නිදිමත මුස්ලිම්
රනින් ආලේප: -
මුස්ලිම් Mgtmin වක්තෘ මුහම්මද්
තුමාණන් සභාවකට වී තිබූ දේ සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් වූ අතර, ඔවුන් දුක් විඳ
ඇති දේ, සහ සියලු බලැති
දෙවි ඔවුන් කිසිවෙකු පුරුෂයා ශුක්ර තරලය බැහැර, Vnamua පහසු, ඉන්පසු ඔවුන් බියෙන්
හා සන්සුන් චිත්ත තත්ත්වයක් සහිත ඔවුන්ගේ ආත්ම පුරවා ඇති තවමත් අවදි.
*
අබු තල්හා අල්-අන්සාරි පවසයි: - මාගේ කඩුව නැවත
මගේ අතින් වැටී තුරු මම දවසක් Tgshah වූයේ එක, වැටී ඔහු රැගෙන
ගොස් ඔහුට වැටී විය. (Sahih මුස්ලිම්, Fath අල්-බාරි 7/365)
•
සටන අවසන්: -
සටන තීරණාත්මක ජයග්රහණය
අවසන්, ඔහුගේ වධකයා දිග
හා මුස්ලිම් වෙහෙසට පත්, ඔවුන් කොරල් මුස්ලිම් හඹා
නතර බහුදේවවාදීන්ද ක despaired ඇති නමුත් මුස්ලිම්
සහ ඔවුන්ට කතා අබූ සුෆියාන් ප්රගතිය ඔහු පැවසීය: - අමා ජන මුහම්මද්? අමා ජනතාව ඉබ්නු
අබි dipper:
- ඔහු (Tjebouh නොවේ) ඔහු කෙරෙහි
සාමය විය යුතු අතර, ඔහු පැවසීය ද? ඔහු සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් පවසයි: - (Tjebouh කර නැති), ඔහු පැවසීය: -
අමා ජන ඉබ්නු Khattab? ඔහු ඔවුන් වගඋත්තරකරුවන්
(බුහාරි Fath
අල්-බාරි 7/365) සඳහා ජීවතුන් අතර
සිටි නම් එම ඝාතනය බවයි
ඔහු එය මම ඔහුට සත්යය දී
ඔහු කියා සිටියේ, ධෛර්යය ප්රතිචාර ලෙස මහා
පිරී ඇත පවා නම්, පිළිතුරක් අබි සුෆ්යාන්
Tsgara ඔහු වෙනුවෙන් නිහඬ
විය.
Amttt කුරෙයිෂ් Ablha ඇති අතර, තීරණාත්මක ජයග්රහණය
කිරීමට බලාපොරොත්තු තොරව පළිගැනීමේ කළ ලෙස තෝරා.
•
දිවි මුස්ලිම්:
මම Quraysh එතැනින් පසු, පවා එය නියෝග නබි
සාමය මියගියවුන්ගේ භූමදාන, ඔවුන් හැත්තෑ මළ ගිය වීරයන්
සිටි මුස්ලිම් අල්ලා ගත් ඔහු පිට වෙන්න.
*
මෙම හෝටලය විරුවන්ගේ එක් පද
(وَلاَ
تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُواْ فِي سَبِيلِ اللّهِ أَمْوَاتاً بَلْ أَحْيَاء عِندَ
رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ)سورة آل عمران :169
(අහමද්, මුස්නද් 4/123, 3/88, පාලක Mustadrak හා සැබෑ මුස්ලිම්
පවසයි)
කුර්ආනය අනාවරණය පද මුස්ලිම්
සැත්කම් පිස, හා ඒවා ඉවත් ඔසවා
(وَلا
تَهِنُوا وَلا تَحْزَنُوا وَأَنْتُمُ الأَعْلَوْنَ إِنْ كُنْتُمْ مُؤْمِنِينَ )سورة آل عمران:139)
(إِنْ يَمْسَسْكُمْ قَرْحٌ فَقَدْ مَسَّ الْقَوْمَ قَرْحٌ مِثْلُهُ)( سورة ال عمران (140 -142
* වක්තෘ මුහම්මද් තුමාණන්
දේශනා කර තිබේ, සාමය, මියගියවුන්ගේ ඇතුළු
වසල්ලම් මහත් විපාකයක් ජයග්රහණය කළ ද, ඔහු කතා කොට, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් අබ්දුල්ලාහ් ඉබ්නු අම්ර් ඔහුගේ පියා Jaber දියණිය විය: (හෙලුවේ
නැත තවමත් Tzlh
පවා මතු ඔවුන්ගේ පියාපත් කුමක්ද දූතයන්?) (Sahih මුස්ලිම්, 3/385)
*
එය එක් ඇඳුම පිරිමි මළ ගිය වීරයන් දෙදෙනා අතර
එකතු අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්
බව දන්වා ඇති අතර, කුරානයේ බොහෝ කල් තබා ගන්නා
ලද සොහොන් දී ඉදිරිපත් කරන ලදී.
• වැලපීම කිරීමේ
තහනම: -
දෙවියන් වහන්සේ ඔහුට ආශීර්වාද
හා මිය ගිය අය වෙනුවෙන් වැලපීම ද හඬමින් නගරයේ ජනතාවට, ඔහු කතා කොට, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් දෙවියන් වහන්සේගේ දූතයා අසා ඇති: - (එහෙත්, හම්සා ඔහු ලියන්නේ
නැහැ) Vbacth
භාර්යාවන් ආධාරකරුවන්, ඔහු අල්ලාහ්ගේ
දූතයාණනි,
සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් යහපත් විය ඔවුන්ට
කතා කොට,
'පොදු ජනයාගෙන් සඳහා Nhahn වැළැක්වීමේ නරකම
වේ (: නිවැරදිව ආරෝපනය මුස්නද් අහමද්, 7/98, මුස්ලිම්, බොහෝ කොන්දේසි
පුත් කොට,
අහමඩ් ෙසලවුම් පවසයි)
*
මේ අනුව ඇස් වගුරුවා ඇති බව කඳුළු පමණක් බලය
පවරන ලදී සදහටම මිය ගිය අය වෙනුවෙන් වැලපීම අහිමි.
අපගේ
නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් මත පැමිණ ආශීර්වාද හා සාමය
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق