පසුගිය ගුණ දහය (i'tikaaf) දී
ප්රශංසා
යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන්
වහන්සේට ස්තුති වේ වා
සී i'tikaaf:
බව නබි දස ගුණ සිට, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් මෙම I'tikaaf විය.
ප්රශ්නය
/ කුමක්ද Itikaaf නබි, සාමය
දහය තුළ ඔහු කෙරෙහි විය හේතුව?
රාත්රියේ බොහෝ විමර්ශනය කිරීම.
· I'tikaaf අර්ථය
කුමක්ද.
භාෂාව: කැපවීම දිවැසිවරුන්
(مَا هَذِهِ التَّمَاثِيلُ
الَّتِي أَنتُمْ لَهَا عَاكِفُونَ)الانبياء:52
ෂරියා: සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේට කීකරු පූර්ණ-කාලීන
දෙවියන් Balzom මුස්ලිම් පල්ලිය නමස්කාර කරන්න.
· දැඩි i'tikaaf.
Sunan අල්ලාහ් සහ අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් වන සුන්නහ්ව පොතේ
නියම කර තිබෙන, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්
· පොතේ සිට:
((وَلاَ تُبَاشِرُوهُنَّ وَأَنتُمْ
عَاكِفُونَ فِي الْمَسَاجِدِ) البقرة :187
· වසර:
1 / (මම i'tikaaf දස පළමු පසුව i'tikaaf දස නැගෙනහිර අද රාත්රියේ සොයන්න,, පසුව මම ඇවිත් මට කිව්වා: එය පසුගිය දින දහය තුළ, එය I'tikaaf Vliatkv ඔබ වගේ වෙනවා) (I'tikaaf දී බුහාරි (2027), සහ I'tikaaf මුස්ලිම් (1167) විසින් විස්තර කතන්දරයක්
අයිෂා සමඟ 2 / සම්මුඛ
පරීක්ෂණය: මෙම එයා යන්න, එවිට
ඔහුගේ භාර්යාවන් ඔහුට පසුව i'tikaaf සම්මත වන තෙක් රාමසාන් අවසන් දින දහය i'tikaaf) (-1886- බුහාරි (7/157) සහ මුස්ලිම් -2006- (6/91)
3 / අනස් අල්ලාහ්
ඔහු සමඟ සතුටු විය හැකි බවයි: නබි - සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් රමලාන් අවසන් දින
දහයකට විශ්රාම විය ඔහු ලබන වසරේ i'tikaaf විසි) (තිර්මිදි -732- (3/295) හා අශ්වයන් සිටියදී i'tikaaf වසර නිරීක්ෂණය කළේ නැහැ තිර්මිදි අංකය (803)
4 / ඉමාම් අහ්මද්
පැවසුවේ
මම ඒ i'tikaaf වැඩිහිටි මෙන් නොව අහමඩ් විද්යාඥයන් ගැන දන්නේ
නැහැ. (සිංගර් (ඉබ්නු Qudaamah) (6/208) අවසාන කැමති පත්ර ගේ (බෙන් Younes Mansour බින් Salahuddin Bahooti Hanbali) (3/391) පැහැදිලි කරන්න.
ප්රශ්නය / Maalmqsod i'tikaaf?
සතුරෝද හා ප්රතිලාභ සඳහා මුස්ලිම් පල්ලිය ඉල්ලීම, සහ Laylat අල්-Qadr සාක්ෂාත් දී දෙවිට කීකරු මිනිසුන් තමා කැප කිරීමට
මානව බාධා වීමයි. (රමලාන් සභා මාසික, ෂීක් මුහම්මද් අල්-'Uthaymeen පි 157.)
ප්රශ්නය / මොන පසුබසිමින් විය යුත්තේ කුමක්ද?
එය කියවීම, යාච්ඤා කිරීම හා නමස්කාරය තමා අත්පත් කරගෙන පසුබැසීමට
යුතුය.
සහ ලෞකික
සිදු පත් මුදල් වැළකී සිටින්න.
ටිකක් තම පවුලේ අය සමග හෝ අන් අයගේ යහපත සඳහා
කතාවක් යනවා කතා කරන්න කිසි වරදක් (රාමසාන්, ෂීක් මුහම්මද් අල්-'Uthaymeen පි සභා මාසික. 157) පවතී.
Safia සම්මුඛ පරීක්ෂණ මෙසේ කීවේය
(ලැජ්ජයි විස්තරාත්මක දැරිය සඳහා අල්ලාහ් ඇය සමඟ
සතුටු විය හැකිය: නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් පසුබැසීමට Votih රාත්රියේ එය අඩවියට Vhdtth, ඔබ පෙරළී ඕන, ඔහු මට Iqbanna ගියා - අල්ලාහ්ගේ මතය මැසෙන්ජර් ආශීර්වාද කරන
විට පැනනැගී, අන්සාරිවරුන් පිරිමින් දෙදෙනෙක්, - එය ඩාර් ඔසාමා බින් සයිද් ඇයගේ නිවසේ විය.. .
නබි කැඳවූ දෙවියන් ඔහු පිට විය යුතු අතර, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්:. එම Rslkma එය විස්තරාත්මක ලැජ්ජාශීලී දැරියක් ..) (බුහාරි
අංකය (2038).
ප්රශ්නය
/ පසුබැසීමක් මොන තහනම්?
තබා සිප ක සංසර්ගය හා තාර්කික පදනම, ආයතයේ රාගය ස්පර්ශ:
(وَلاَ تُبَاشِرُوهُنَّ وَأَنتُمْ
عَاكِفُونَ فِي الْمَسَاجِدِ) البقرة :187
සභා මාසික, ෂීක් මුහම්මද් අල්-'Uthaymeen ආර් 157 158)
ප්රශ්නය / එය මුස්ලිම් පල්ලිය පිටතට එන්න පසුබැසීමක්
අවසර ද?
1 / ඔහු තම ශරීරයේ
සමහර මුස්ලිම් පල්ලියක් ඉතිරි නම්
ඒක හොදයි. අයිෂා (ඇයගේ කාමරයේ Anolha ඔහුගේ හිස තුළ ඇති මුස්ලිම් පල්ලිය ඉවත් නබි, හිස,) පැවසීය කතා කරන්න
2 / ඔහු තම ශරීරයේ
සියලු මුස්ලිම් පල්ලියක් ඉතිරි නම්
එය කොටස් තුනක් ඇත:
A) ඇත්තෙන්ම, නොවැළැක්විය හැකි යෑමට හෝ ආගමික.
Kqdhae පානීය පසුව මෙම අවසර, මුත්රා හෝ මළ මූත්ර, දෝවනය, රෙදි සෝදන අපිරිසිදු, ආහාර ගැනීම, අවශ්ය වේ.
B) කීකරුකම පිටතට දීම අවශ්ය නොවන
සායනය රෝගියා හෝ අවසන් කටයුතු, සාක්ෂිකරුවන් හා ඒ හා සමාන, ඕනෑම කොන්දේසියක් i'tikaaf ආරම්භයේ දී අවශ්ය වේ නම්, එපා, එපා.
C) i'tikaaf පටහැනි දෙයක් එළියට යන්න.
සිය බිරිඳ සමඟ විකිණීම හා මිලදී ගැනීම හා ලිංගික
සංසර්ගය සඳහා Kkherj ඔවුන් ආරම්භ හා ඒ හා සමාන එය අර්ථය i'tikaaf හා පටහැනි පටහැනි නිසා, වෙනත් ආකාරයකින් තත්වයක නැහැ නැහැ හෝ. (රමලාන්
සභා මාසික, ෂීක් මුහම්මද් අල්-'Uthaymeen ආර් 157 158)
ප්රශ්නය
/ කොහෙද i'tikaaf කරන
විට ඒ හා ද?
අපි මෙසේ කියන්නෙමු: පිරිසක් පැවති තුල සෑම මුස්ලිම්
පල්ලියක.
නූතන දැක්ම මෙම සෞඛ්ය අවස්ථාවක දී (හා පලායාම්, නමුත් වේගයෙන් මුස්ලිම් දේවස්ථාන තුනක් හැර i'tikaaf). (Sahih මුස්ලිම් ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen සිට නිරාහාරයේ පොතේ පැහැදිලි)
ප්රශ්නය / මුස්ලිම් දේවස්ථාන තුනක් අවශ්ය i'tikaaf ද?
I'tikaaf මුස්ලිම් දේවස්ථාන තුනක් අවශ්ය නොවේ. (මුස්ලිම්
පල්ලි තුනක් (මහ පල්ලිය, නබි ගේ මුස්ලිම් පල්ලිය, යෙරුසලමේ))
දකුණ: එය වඩාත් හොඳ මුස්ලිම් දේවස්ථාන තුනක් බව
i'tikaaf, සහ වඩාත් හොඳින් මුස්ලිම් පල්ලි තුනක් යාච්ඤා
කිසිදු සැකයක්, සෑම මුස්ලිම් පල්ලිය වර්ෂය වේ (ෂෙයික් මොහොමඩ්
අල්-'Uthaymeen 6/505 ක Zaad මත Mumti).
එය ඔහුට සෑම මුස්ලිම් පල්ලියක ඇත්ත :
:( وَأَنْتُمْ عاكِفُونَ فِي
الْمَساجِدِ)البقرة 187
ප්රශ්නය / එය i'tikaaf එය විකාශනය කිරීම සඳහා මුස්ලිම් පල්ලිය අවශ්ය
වූ අයට ව්යවහාරය සඳහා බව සමහර විද්වතුන්ගේ මතය අපේක්ෂා කරන බව ඇත්තද?
මෙම සාක්ෂි නොමැති කියන්න වන අතර එය සත්යයක් නො
වේ
නිවැරදි දැක්ම පමණක් පසුගිය දින දහය තුළ i'tikaaf නීතිගත කර නැත.
ප්රශ්නය
/ ඔබ මුස්ලිම් පල්ලිය මුස්ලිම් පල්ලිය කරා පල්ලම් තියෙනවද?
නෑ අය i'tikaaf සිකුරාදා යාඥාව ස්වෛරී භාවය අතර, අනෙකුත් පුරා මුස්ලිම් පල්ලිය මනාප සදහට නොවේ, මුස්ලිම් පල්ලිය විය වඩා හොඳ ස්වෛරී භාවය i'tikaaf සිකුරාදා යාඥාව
එය (ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen සාක්ෂාත් සිට නිරාහාරයේ පොතේ පැහැදිලි.) එය පරිපූර්ණ
හා නොවන ඇතුළත් යන්න අවශ්යතා සිට එය දේ ඉදිරිපත් පොලී ඇති බව සඳහන් වේ.
ප්රශ්නය
/ ඔබ කියන්නේ: නොදන්නා බව වයස, "භාරයක්
ග්රෑන්ඩ් මුස්ලිම් පල්ලිය දී I'tikaaf දින
තුළ, අස්ලම් මහතා
අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් කතා කොට, 'බවයි
විට: (එවිට ඔබේ භාරයක් කළා ඉටු)?
ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen පවසයි:
මෙම දෙයක් වෙහෙසෙමින් මස් ඕමාර්, නබි ඔහුට නියෝග වන අතර, සාමය, පොදුවේ මෙම ව්යාපෘතිය ජාතියට බව හා සමහර නිකායන්
එය බලය ඇති බව යෝජනා නොව, එය ජාතිය ව්යාපෘතිය නොවේ තම භාරය සම්පූර්ණ වී
ඇති බව ඔහු පිට විය. (Sahih මුස්ලිම් ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen සිට නිරාහාරයේ පොතේ පැහැදිලි)
ප්රශ්නය
/ කෙනෙක් කියන්න නම්: වක්තෘ මුහම්මද් තුමාණන් බව, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් දස Shawwal දී
i'tikaaf නිරීක්ෂණය
විය?
ඔව් (Sahih මුස්ලිම් ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen සිට නිරාහාරයේ පොතේ පැහැදිලි) i'tikaaf නිරීක්ෂණය නොව, i'tikaaf විනිශ්චය පිළිපදින්න.
ප්රශ්නය
/ හරි Tatkv කිරීම ස්ත්රියකට
ද?
ඔව් Tatkv ලෙස මනුෂ්ය ඇයට කාන්තාවක් සැබෑ, සහ මිනිසා ද Qadr කාන්තාවන් රාත්රියේ බොහෝ ඉල්ලා සිටියා.
එය ඔහු රාත්රියේ තුඩුදුන් Aoathm වැනි අරගල ආරක්ෂා කිරීමට හා එසේ i'tikaaf වැළැක්වීම අවශ්යතාවයක් විය යුතුය. (Sahih මුස්ලිම් ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen සිට නිරාහාරයේ පොතේ පැහැදිලි)
ප්රශ්නය
/ හරි ඇගේ නිවසේ Tatkv කිරීම
ස්ත්රියකට ද?
Aatkavha එය නිවැරදි නොවේ. (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 6/513 ක Zaad මත Mumti)
ප්රශ්නය
/ නැත දේවල් පහක් අයිතිය වටිවාම්බිකා තුළ වැළකී ද?
1 / රෝගීන් තවදුරටත් පමණක් අවශ්ය කළ යුතු බවට
2 / හෝ අවමඟුලට සහභාගී, කෙසේ වෙතත්, අවශ්ය වේ.
කාන්තාවක් 3 / අල්ලන්න එපා.
4 / හෝ සමීප විය.
5 / (ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen සාක්ෂාත් සිට නිරාහාරයේ පොතේ පැහැදිලි.) නොවැලැක්විය
හැකි සඳහා හැර වෙන කිසිම හේතුවක් නිසා එළියට බසින්නේ නැත.
ප්රශ්නය
/ එය අවමංගල්ය විට i'tikaaf දී, රෝගියාගේ
සායන සහ සාක්ෂිකරුවන් අවශ්ය වන්නේ කෙසේද?
ඔහු i'tikaaf නිරත වීමට අදහස් කරන්නේ නම් ඔහු පැවසුවේ, සමිඳාණන් වහන්ස, අවමංගල්ය කටයුතු රෝගියාට සායනයකින් හෝ සාක්ෂි
ඇතුලත් කර නැත.
· මෙම කුමන අවස්ථාවකදී පළමු අවශ්යතාවය දී රෝගියා
ඔබට අයිතියක් ඇත, හෝ ඔහුගේ මරණය අපේක්ෂා කිරීමට අයිතියක් තිබෙනවා
නම් නො විය යුතු, නමුත්,
· සාධනය විදේශ ගමන් බලපත්රය අවශ්ය:
(හජ්ජි හා Achtrti .... එය දූතයාණන් වෙත පැමිණ එහිදී මෙසේ පවසයි: ඇය ඔහු
ඇයට මචන්, වන්දනා ගමනක් අවශ්ය)) පැහැදිලි සාක්ෂි ඇත, නමුත් නූතන Dubaa'ah සාපේක්ෂව
හා නමස්කාරය ඇතුළු පුද්ගලයෙකු තත්ත්වය හොඳින්
ඕනෑම දෙයක් පරස්පර විරෝධී නොවේ නම් බව අවබෝධ කළ යුතු ය. (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 6/525 ක Zaad මත Mumti)
ප්රශ්නය / කුමක්ද අඩු i'tikaaf වන්නේ ඇයි?
දිවා රෑ දිවා හෝ රාත්රී. (ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen සාක්ෂාත් සිට නිරාහාරයේ පොතේ පැහැදිලි.)
ප්රශ්නය / එය i'tikaaf උපවාසයේ අවශ්ය ද?
ගතවෙද්දී
1) මුල් මතය:
එය i'tikaaf එකම ක්ෂණික හරි නෑ
* උපුටා දැක්වී ය:
කෙසේ වෙතත්, එය කඩා පනින විය නබි, සාමය (උපවාස I'tikaaf පමණක් නොව) වසල්ලම් බව (ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen සාක්ෂාත් සිට පරීක්ෂාවල පොත පැහැදිලි.).
2) දෙවන මතය:
නයට සඳහා එය අත්යවශ්ය නැත
· උදෘත:
1) සම්මුඛ පරීක්ෂණයට (අවිද්යාව බව ඕමාර් "භාරයක්
ග්රෑන්ඩ් මුස්ලිම් පල්ලිය දී I'tikaaf දින බව, අස්ලම් අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් බව පැවසූ විට, මෙසේ (එවිට ඔබේ භාරයක් කළා ඉටු) බුහාරි (2032) (2042) සහ මුස්ලිම් න්යෂ්ටික 11/124 විසින් කළ විස්තරය (. )
2) අනෙක් එක පැවැත්ම සඳහා වෙනම Ebadtan අවශ්ය නැහැ.
· නිවැරදි කියන්න / දෙවන (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 6/509 ක Zaad මත Mumti)
අපගේ
නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් දෙවි පිහිටයි
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق