Ihram.
ප්රශංසා
යාච්ඤාවෙන් හා සාමය දෙවියන්ගේ පණිවිඩකරු හා ඔහුගේ පවුල හා මිතුරන් වසල්ලම්, දෙවියන්
වහන්සේ විය.
Ihram.
තහනම් සිට
ගෙන මෙහි අදහස් වන්නේ පුද පූජා චාරිත්ර කිරීමේ අරමුණින් එය තුලට ඇතුළු කිරීමට අදහසක්
අදහස් වේ.
• Maichera විට
Ihram.
1) රෙදි සෝදන.
නබි සිට
ඔප්පු කළ රෙදි සෝදන, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් සහ ඇත්ත වශයෙන්ම, මෙය
එසේ කරද්දී:
(Ahilalh හා වොෂ්
ඉවත්) (තිර්මිදි (830)
අණ පරිදි:
දැරිය Umays එම නම් නියෝග
(ඔබ සෝදා, A_i_fra ගවුමකින්
සහ Oahrami) (Jaber (1218 මේද
ඔහුගේ කතාවේ දී සඳහන්)
• ස්නානය පාලක?
අවිනිශ්චිත
පසු ප්රසව වසරේ ඔසප් හා කාන්තාවන් තෙක් පිරිමි හා කාන්තා (ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen දෙවියන්
වහන්සේගේ කරුණාව සිට සාක්ෂාත් සිට වන්දනා පැහැදිලි කිරීමට පොතක්.) ඔවුන් සෝදමින් නීතිගත
විට.
2) තහනම් බව
සුවඳ විලවුන් පැනවීමට.
නබි, සාමය
ඔහු පිට ihram සඳහා සුවඳ
විලවුන් විය නිසා.
අයිෂා (ඔබ
හොඳම නබි, සාමය පෙර
ihram අහිමි කිරීමට
වසල්ලම් ...) (අල්-බුහාරි මෙම හජ් (1539) සහ
මුස්ලිම් හජ් (1189) (133) හි
විස්තර
මෙහි අර්ථය
ශරීරය පර්ෆියුමින් ලැබේ.
නබි, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් (ඔහු Ihram තුළ
සතුටක් ඔහුගේ හිස හා රැවුල විය) නිසා
අයිෂා පවසයි:
(Kanye සන්ධි දී
මේ මොහොතේ සහ කස්තුරි දෙස අල්ලාහ් සාමය දූතයාණනි ඔහු පිට මුහාරම්හි විය කිරි) (ඇඳුම
බුහාරි (5923) සහ මුස්ලිම්
(1189) (35) විසින්
කළ විස්තරය
3) මැසීමට
ඇඳුම් තමා පාලනයෙන්.
Ihram දවටනය
Orda Obbin සම්මුඛ
පරීක්ෂණ මෙම අවස්ථාවට පැළඳිය: (දවටනය හා සිවුරු හා Ni'lin ඔබ
ඕනෑම ප්රතික්ෂේප කිරීමට) (ඉමාම් අහ්මද් 2/34 විසින්
කළ විස්තරය, අහමඩ් Shakir මුස්නද්
7/169 සාක්ෂාත්
කර ගැනීම වැරදි පැවරීම බවයි.)
Obbin ඔවුන්
හොඳම ඇඳුම් නිසා.
ප්රශ්නය / එය
නව ඇඳුම කිරීමට අවශ්යද?
නමුත්, එය
පිරිසිදු හොඳම සෑම අවස්ථාවකදීම අවශ්ය නොවේ.
4) Ihram rak'ahs දෙකකට
පසුව.
ප්රශ්නය / යාච්ඤා
Ihram ක rak'ahs දෙකක්
පනවා ද?
රන්-ඉස්ලාම්
ඉබ්නු Taymiyah දෙවියන්
වහන්සේගේ කරුණාව.
Ihram වන
rak'ahs දෙකක් Parweithma කිසිම
පදනමක්, සහ එය දහවල්
කාලයේ දී වුවත්, Duha යාච්ඤා
යාච්ඤා කරන අතර, ඉන්පසු ප්රතික්ෂේප
හැකි ඔහුගේ ම Ihram යාච්ඤා
සඳහා නොවේ, නමුත් ඒ
උදේ විය.
ෂෙයික් මොහොමඩ්
අල්-'Uthaymeen පවසයි:
යාච්ඤා දක්වා
නැවත පැවැත්වීමට හොඳම, එසේ
නම් මෙම යාච්ඤාව, මෙන්ම අසර්
යාච්ඤා කිරීමෙන් පසුව එය ප්රතික්ෂේප කළේය.
ප්රශ්නය ඔහු
/ wudoo පසුව යාච්ඤා
වසර දෙකක් දෝවනය කරන්නේ නම්, නීත්යානුකූල
වසර දෝවනය ද?
ඔව් නීත්යානුකූල, නමුත්, එය
rak'ahs දෙකක් දෝවනය
යාච්ඤා කිරීමට මෙම ස්ථානය නොව ඔහුගේ පුරුද්ද නොවේ නම් දැක ගත හැකි වනු ඇත, ඒ
නිසා ඔහු මෙහි යාච්ඤා කිරීමට අවශ්ය, එය
Ihram සඳහා Hmaasalah බව
එම හිතෙනවා ඇත !! (Mumti Zaad මත
ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-Uthaymeen දෙවියන්
වහන්සේගේ කරුණාව 7 / 78)
5) විශ්වාසය.
එය චාරිත්ර
විධි සාකච්ඡා කිරීමට අදහස් කරන.
ප්රශ්නය / එය
අරමුණින් හෙළි කිරීමට අවසර ද?
අරමුණ නාමයට
අපහාස කළ හැකි නො, උදාහරණයක්
ලෙස, කියනවා:
ඔහ් දෙවියනි, මම මේ නබි
සිට ගැටළුකාරී නැත, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් Umrah, හජ්
හෝ මට අවශ්ය අවශ්ය, (ෂෙයික්
මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen පි
නමස්කාරයේ නීති විද්යාව පොත සිට 284.).
* ඔවුන් Vilfez මෙම
talbiyah. මෙම
Umrah බෙක් තර්කය
සඳහා පවසයි, හෝ.
ප්රශ්නය / Mamni බෙක්
ද?
Bmnah සමූහයා
උත්තර පසු පිළිතුරු ඔබ පිළිතුරු.
ප්රශ්නය / ඇයි
හජ් බෙක් කියන්නේ?
හජ් බෙක්
පවසයි ඕනෑම පිළිතුරු දෙමින් දෙවියන්
وأذن في الناس بالحج يأتوك رجالاً وعلى كل ضامر يأتين من
كل فج عميق)( سورة الحج :27)
(ෂික්
මුහම්මද් Othaimeen දෙවියන්
වහන්සේගේ කරුණාව සිට සාක්ෂාත් සිට පොත වන්දනා පැහැදිලි.) ඔවුන් දැන ගන්නට දෙන්න සහ
ඒ සඳහා ඔවුන්ට ඉඩ, ඔවුන්ගේ
කකුල් මිනිසුන් අර්ථය pejorative තරග
මම ඔබට පිළිතුරු මෙම ඇමතුම.
* දකුණු සඳහන්
පරිදි:
(බුහාරි විසින්
කළ විස්තරය): (Aaadm බෙක්
පවසයි ඔහු නැවත නැඟිටීම පවසයි පවසයි)
ප්රශ්නය / විට
ඔබ හමු වෙන්න? ඔටුවා මත සවි
නම්.
නබි, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් (: බෙක් ඔටුවා මත සවි අතර කතා කොට, ') එම
සම්මුඛ
ප්රශ්නය
/ දැඩි වූ Talbiyah උච්චාරණය?
මෙම උච්චාරණය
Talbiyah වසර
Maver පෙන්වන්න
චාරිත්ර.
ඒ මිනිසා
ඔහුගේ හඬ නැංවීමට සම්මුඛ සාකච්ඡාවක්: ඉමාම් අහ්මද් සහ තිර්මිදි විසින් කළ විස්තරය
(ජිබ්රීල් මා වෙත පැමිණ ඔහු මගේ යාළුවෝ ආඥාපති Balahilal කතා
කිරීමට දිගටම එල්ල වන බව මට කිව්වා) (පවසයි 4/55 (හසන්
සත්යය)
* සපුරාලිය
නොහැකි වන්දනා හඬ සවන් දෙනවාද නැහැ දීර්ඝ වත්, ගස්
විනිශ්චය දිනදී ඔහු Alahhd, එයා
කියනවා: මම මේ වන්දනා ප්රතිචාරාත්මක බව සහතික කරමි.
Jaber පවසයි:
(අපි එසේ කෑ කෝ කෑ ගැසූහ) (මුස්ලිම් (1148) විසින්
විස්තර කතන්දරයක්)
ප්රශ්නය
/ කාන්තාවන් තම හඬ නැංවීමට ද?
කාන්තාවන්
පුරුෂයන් ද ධර්මශාලාවල දී ඔවුන්ගේ හඬ අඩු කිරීමට අණ නිසා කාන්තා ඇගේ කටහඬ අඩු.
ප්රශ්නය / දෝ
හජ් විට Ihram අවශ්ය වන්නේ
ඇයි?
පුද පූජා
චාරිත්ර සම්මුඛ පරීක්ෂණ අවසන් inhibitor බිය
වූ, වයස අවුරුදු
කොන්දේසිය: (හජ්ජි හා Ostrti කියනවා:
මම වළක්වා කොතැනට පළාත් ඔහ් දෙවියනි,) මෙම
Morushd නබි Dubaa'ah දැරිය
සුබයිර් Asfth ඔවුන් පැමිණිලිකාරිය
සඳහන් වන වන්දනාවක් නම්, අවශ්ය
වන විට, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් (මුස්ලිම් හජ් (1207) විසින්
විස්තර කතන්දරයක් )
මේ වසරේ
රහසක් කළ අතර මෙම ආරවුලක් විද්වතුන්ගේ හරි අය පිටත් විය. (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-Uthaymeen දෙවියන්
වහන්සේගේ කරුණාව 7/80 ක Zaad මත
Mumti)
දෙවියන්
වහන්සේ අපගේ නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් මත පැමිණි
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق